JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120111/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120111/10339-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Oborniki: Dostawa artykułów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10339 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach , ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, faks 061 6559101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.oborniki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Nazwa przedmiotu zamówienia: dostawa artykułów biurowych.
2.	Przedmiotem zamówienia jest towar nowy, wolny od wad technicznych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu.
3.	Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem następujące części:

Część I - tusze, tonery, urządzenia.

Lp.	Nazwa towaru	J/m	Ilość 	Uwagi
1	Toner do kserokopiarki KYOCERA MITA  KM-1620, KM-1635, KM-1650	szt.	20	 
2	Toner do kserokopiarki KYOCERA TASKalfa 221 - TK 435	szt.	6	urządzenie nowe na gwarancji
3	Toner do drukarki KYOCERA FS 1030D - TK120	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
4	Toner do urządzenia wielofunkcyjnego KYOCERA FS 1128 MFP - TK130 (sekretariat)	szt.	10	urządzenie nowe na gwarancji
5	Toner do drukarki KYOCERA ECOSYS FS 2000D - TK310 ( p. 103)	szt.	4	urządzenie nowe na gwarancji
6	Toner do drukarki KYOCERA FS 3900DN - TK320	szt.	27	urządzenie nowe na gwarancji
7	Toner do drukarki KYOCERA FS 3920DN - TK350 ( p. 113)	szt.	6	urządzenie nowe na gwarancji
8	Toner do faxu Panasonic KX-FA 83E (fax sekretariat)	szt.	3	urządzenie nowe na gwarancji
9	Bęben światłoczuły do faxu Panasonic KX-FA 84E (fax sekretariat)	szt.	2	urządzenie nowe na gwarancji
10	Toner do faxu Panasonic KX-FAT 92 (fax BOI)	szt.	8	urządzenie nowe na gwarancji
11	Bęben światłoczuły do faxu Panasonic KX-FAD 93 (fax BOI) 	szt.	3	urządzenie nowe na gwarancji
12	Taśma do drukarki Panasonic typ KX-P 1694PL - KX-P 170 	szt.	7	 
13	Taśma do maszyny do liczenia CITIZEN 355 DP2 czerw-czarna	szt.	10	 
14	Taśma czarna 16 mm (maszyna do pisania)	szt.	2	 
15	Tusz do drukarki Canon Pixma iP 5000 (BCI-6BK) czarny	szt.	4	 
16	Tusz do drukarki Canon Pixma iP 5000 (BCI-3eBK) czarny 	szt.	8	 
17	Tusz do drukarki Canon Pixma iP 5000 (BCI-6Y) żółty 	szt.	4	 
18	Tusz do drukarki Canon Pixma iP 5000 (BCI-6M) amarantowy 	szt.	4	 
19	Tusz do drukarki Canon Pixma iP 5000 (BCI-6C) błękitny 	szt.	6	 
20	Tusz do drukarki Canon IP 1800 (CL 40) czarny (SM)	szt.	6	 
21	Tusz do drukarki Canon IP 1800 (CL 41) kolor	szt.	6	 
22	Toner do drukarki HP LJ 1015  (Q2612A)	szt.	37	 
23	Toner do drukarki HP LJ 5200TN (Q7516A)	szt.	3	urządzenie nowe na gwarancji
24	Toner do drukarki HP 2100 (4096) 	szt.	8	 
25	Toner do drukarki HP LJ 1100 (4092) 	szt.	6	 
26	Tusz do drukarki HP DJ 940C (C6578DE), (78)	szt.	5	 
27	Tusz do drukarki HP DJ 940C (C6615NE), czarny, (15) 	szt.	5	 
28	Tusz do drukarki HP (C9351A), czarny, (21) (Wargowo)	szt.	3	 
29	Tusz do drukarki HP DJ 1125 (51645), (45)	szt.	3	 
30	Tusz do drukarki HP DJ 1125 (C1823D), (23)	szt.	3	 
31	Toner do drukarki HP 1505N (CB436A), (36A)	szt.	18	urządzenie nowe na gwarancji
32	Toner do drukarki HP LJ P1606dn 78A 	szt.	22	urządzenie nowe na gwarancji
33	Toner do drukarki HP LJ Pro P1102 (CE651A) - 85A (p. 239)	szt.	10	urządzenie nowe na gwarancji
34	Głowica do drukarki HP88 (C9381A) OFFICEJET PRO K5400 kol czarno-żółty	szt.	4	 
35	Głowica do drukarki HP88 (C9382A) OFFICEJET PRO K5400 kol czerwono-niebieski	szt.	4	 
36	Tusz do drukarki HP88 (C9386A) niebieski - OFFICEJET PRO K5400  	szt.	7	urządzenie nowe na gwarancji
37	Tusz do drukarki HP88 (C9387A) różowy - OFFICEJET PRO K5400  	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
38	Tusz do drukarki HP88 (C9388A) żółty - OFFICEJET PRO K5400 	szt.	7	urządzenie nowe na gwarancji
39	Tusz do drukarki HP88 (C9396A) czarny - OFFICEJET PRO K5400  	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
40	Głowica do drukarki HP11 (C4810A) - BUSINESS NKJET 2800 czarny 	szt.	2	 
41	Głowica do drukarki HP11 (C4811A) - BUSINESS NKJET 2800 niebieski 	szt.	2	 
42	Głowica do drukarki HP11 (C4812A) - BUSINESS NKJET 2800 różowy 	szt.	2	 
43	Głowica do drukarki HP11 (C4813A) - BUSINESS NKJET 2800 żółty 	szt.	2	 
44	Tusz do drukarki HP10 (C4844A) czarny - BUSINESS NKJET 2800 	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
45	Tusz do drukarki HP11 (C4836AE) niebieski - BUSINESS NKJET 2800 	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
46	Tusz do drukarki HP11 (C4837AE) różowy - BUSINESS NKJET 2800 	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
47	Tusz do drukarki HP11 (C4838AE) żółty - BUSINESS NKJET 2800 	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
48	Tusz do urządzenia EPSON STYLUS DX5000 T0711 czarny 	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
49	Tusz do urządzenia EPSON STYLUS DX5000 T0712 niebieski 	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
50	Tusz do urządzenia EPSON STYLUS DX5000 T0713 czerwony 	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
51	Tusz do urządzenia EPSON STYLUS DX5000 T0714 żółty 	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
52	Tusz do urządzenia EPSON STYLUS DX5000 T0715 multipack 	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
53	Toner do drukarki EPSON M 2300D (8000kopii)	szt.	7	urządzenie nowe na gwarancji
54	Taśma do drukarki OKI 6300FB S.C.	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
55	Toner do drukarki Samsung ML-2010D3, Samsung ML- 2571N 	szt.	5	 
56	Folia do faxu Panasonic KX-FA57A 	op.	4	 
57	Folia do faxu Panasonic KX-FA136A x 2	op.	2	 
58	Kalkulator biur. z drukarką poz wyświetlacz, zasilanie sieciowe, zaokrąglanie wyników, obliczenia podatkowe, obliczenia marży, podwójna pamięć, cofanie ostatnio wprowadzonej poz,klawisz sumy całkowitej , klawisz podwójnego zera, 2 kolorowa drukarka, papier 58 mm (1-0)	szt.	3	 
59	Kalkulator biur. z drukarką poz wyświetlacz, zasilanie sieciowe, zaokrąglanie wyników, obliczenia podatkowe, obliczenia marży, podwójna pamięć, cofanie ostatnio wprowadzonej poz,klawisz sumy całkowitej , klawisz podwójnego zera, 2 kolorowa drukarka, papier 58mm z kopią (1+1), prędkość wydruku:4.3wiersza na sekundę (tryb normalny), wymiary:72mm (Wys.) x 226 mm (Szer.) x 300 mm (Dł.), waga:15kg, zasilanie:AC220V to 240V 50Hz / 60Hz, pobór mocy:18watów, temperatura użytkowania:0°C do 40°C.	szt.	2	 
60	Kalkulator biurowy -cofanie ostatnio wprowadzonej poz., klawisz podwójnego zera, funkcja sprawdzania i poprawiania obliczeń (do 120kroków), podwójne zasilanie, 12 pozycyjny wyświetlacz, obliczenia podatkowe, obliczanie marży.	szt.	10	 
61	Rozszywacz 	szt.	15	 
62	Zszywacz długoramienny - dł.380 mm, z możliwością zszywania do 15 kartek, mechanizm naciągu, plastikowe ramię, podstawa metalowa, obrotowa końcówka	szt.	1	 
63	Zszywacz (możliwość zszywania do 20 kartek)system płaskiego zakleszczania zszywek, wysoka wydajność - przy użyciu niewielkiej siły, rozmiar zszywacza - dł. do 15 cm	szt.	15	 
64	Zszywacz (możliwość zszywania do 50 kartek 80g/m2) - system płaskiego zakleszczania zszywek, wysuwany magazynek na zszywki (24/6, 24/8, 26/6,26/8, metoda zszywania zamknięte, czasowe, przekłucie, głębokość gardła - 0-90 mm	szt.	15	 
65	Dziurkacz  - dziurkowanie do 25 kartek jedn.	szt.	15	 
66	Dziurkacz XL -duża wytrzymałość, dziurkuje do 65 kartek , rozstaw dziurek 80 mm, metalowe ramię, metalowa podstawa, kolor	szt.	5	 
67	Taśma do drukarki etykiet IR 18XI  (czarny nadruk na białym tle)	szt.	10	 
68	Taśma woskowa do drukarki etykiet 64 mm x 74m ZEBRA TLP 2844	szt.	100	 
69	Wkład barwiący IR 40 (9853IR) do maszynki Casio	szt.	5	 
70	Wkład barwiący IR 40T CX123	szt.	15	 
71	Zestaw szuflad  4-szuflad (szafka na dokumenty) plastik	szt.	2	 
72	Deska - do wsuwania listew (bindowanie)	szt.	1	 
73	Gilotyna - obcinarka krążkowa obcinająca do formatu A3, czytelny szablon formatów i podziałka milimetrowa na blacie roboczym, solidny nóż krążkowy z metalową listwą odcinającą,dł. cięcia 420mm,max ilość kartek 7.	szt.	1	 
74	Bigownica A4 do robienia załamań ułatwiających składanie ulotek, zaproszeń, pomocy naukowych, zdjęć. Wymagany jest metalowy (nie plastikowy!) mechanizm przenoszący nacisk, podziałka w milimetrach ułatwiająca dokładne ustawienie arkusza, z dwoma wygodnymi ogranicznikami przytwierdzającymi papier, metalowa konstrukcja.     Wymagane parametry techniczne:   max. szerokość bigowania: 520mm, szerokość rowka bigowego: 1mm, max. gramatura bigowanego papieru: 300g/m2, wymiary urządzenia: 600x560x380mm, waga urządzenia: 8kg.                  	szt.	1	 
75	Niszczarka tnąca w systemie paskowo-odcinkowym cross-cut, przeznaczona do niszczenia dokumentów poufnych. Wymagane: wielkość ścinek w systemie DIN 4, wyposażenie jej  w specjalny podajnik papieru, co znacząco podnosi komfort obsługi i skraca czas pracy( o pojemności 60 kartek), jej bardzo cicha i wydajna praca, odporność na zszywki i spinacze biurowe, niszczenie karty kredytowych i płyty CD/DVD.                                                                               
 - Szerokość szczeliny podawczej: 225 / 122 mm,                  
 - Szerokość cięcia: 3x25 mm,  
 - Max ilość niszczonych kartek: 8 / 1 płyta CD/DVD / 1 karta kredytowa,
 - Automatyczny start/stop, 
- Zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem,
- Rewers, 
- Kółka, 
- Pojemność kosza: 22 l.   	szt.	3	 
76	Niszczarka  -wymagane - system paskowo-odcinkowy (cross-cut), cięcie na ścinki 4x25mm, poziom bezpieczeństwa DIN 3, pojemnik 19l, max ilość niszczonych kartek 7-8 , automatyczny start/stop (fotokomórka), zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem. Tnie papier, karty kredytowe, płyty CD.	szt.	3	 






Część II - pozostałe materiały biurowe, druki.

Lp.	Nazwa towaru	J/m	Ilość 
1	Konto kwitariusz k103 (samokopiujący, kopie kolorowe) x100 numerowany	bl.	100
2	Arkusz spisu z natury (uniwersalny) A4 samokopiujący	bl.	20
3	Polecenie księgowania PK (samokopiujące 1+1) A5	bl.	70
4	Polecenie księgowania PK (bez kopii 1+0) A5 jednostronny nadruk (typ 439-3)	bl.	170
5	Rozliczenie zaliczki	bl.	2
6	Wniosek o zaliczkę	bl.	2
7	Rejestr zakupów podatku VAT oprawa twarda	szt.	2
8	WZ duży / B	bl.	1
9	Magazyn wyda A5 samokopiujące	bl.	1
10	RW A5 samokopiujący 	bl.	1
11	PT Przyjęcie środka trwałego	bl.	2
12	LT Likwidacja środka trwałego	bl.	2
13	OT  A6 K-151	bl.	3
14	Karta kontowa-materiałowa  x 100                       	bl.	5
15	Karta kontowa finansowa	szt.	10
16	Wezwanie do zapłaty typ 423-3	bl.	3
17	Upomnienie K-357S x 100	bl.	2
18	Nota obciążeniowa	bl.	3
19	Zaświadczenie o zarobkach x 100	bl.	10
20	Rachunek A5 zwykły samokop.	bl.	10
21	Karty drogowe - numerowane A-5 (SM 101) ind 02040	bl.	25
22	Nota korygująca A5	bl.	1
23	Potwierdzenie salda	bl.	1
24	Polecenie przelewu 4-odcinkowe - aktualnie obowiązujące, po zmianie	bl.	50
25	Polecenie przelewu 2-odcinkowe - aktualnie obowiązujące, po zmianie	bl.	30
26	Nota księgowa	bl.	5
27	DT-1 Deklaracja na podatek od  środków transportowych	szt.	1000
28	DT-1/A Załącznik do deklaracji DT-1	szt.	1000
29	Wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej	szt.	900
30	K210 - Księga druków ścisłego zarachowania (twarda oprawa, str 200)	szt.	2
31	Zamówienie na przydzielenie sprzętu transportowego (cel wyjazd służbowy Gt20/l)	bl.	20
32	Dziennik budowy 20 str.	szt.	20
33	Dziennik budowy 100 str.	szt.	10
34	Książka obiektu budowlanego	szt.	10
35	Pu-KPA-5 Zwrotne potwierdzenie odbioru pisma (po bl/100)    	bl.	250
36	Spis spraw A4 Kn-4 x 100                                      	bl.	15
37	Delegacje x 100	bl.	25
38	Roczna karta ewidencji obecności  A5 x 100	bl.	3
39	Wniosek o urlop (w treści: zastępstwo pełnić będzie ...)	bl.	40
40	Lista obecności (100 kart.)	bl.	3
41	Kwestionariusz osobowy x 50 kartek (dla osoby ubiegającej się o pracę)	bl.	1
42	Kwestionariusz osobowy x 50 kartek (dla osoby podejmującej pracę)	bl.	1
43	Karta do akt osobowych A	szt.	40
44	Karta do akt osobowych B	szt.	40
45	Karta do akt osobowych C	szt.	40
46	Rejestr pełnomocnictw (upoważnień)	szt.	1
47	Książka kontroli A4	szt.	1
48	Ewidencja wyjść w godzinach służbowych	szt.	10
49	Rejestr Uchwał  (twarda oprawa) 	szt.	1
50	Rejestr Zarządzeń Burmistrza (twarda oprawa)	szt.	1
51	Deklaracja przystąpienia do PKZP	szt.	100
52	Zawiadomienie o stanie wkładów członkowskich i zadłużeniu z tyt pożyczki w PKZP (a 100szt)	bl.	6
53	Kartoteka pożyczkobiorcy PKZP A5, (a 100)	bl.	3
54	Raport za miesiąc (PKZP)	bl.	1
55	Wkt-104 (dziennik ewidencji) - twarda oprawa	księgi	2
56	Wkt-111 (rejestr teczek dok. niejawnych)	księgi	2
57	Karta osobowa mieszkańca 	szt.	1500
58	Koperta do KOM (Karta Osobowa Mieszkańca)	szt.	1500
59	PuE-1  Zgłoszenie pobytu stałego x 100	bl.	30
60	PuE-3  Zgłoszenie pobytu czasowego x 100	bl.	20
61	PuE-17 Zawiadomienie o zameldowaniu na pobyt stały x100	bl.	10
62	PuE-19 Potwierdzenie zameldowania x 100	bl.	2
63	D-7 Koperty dowodowe	szt.	1500
64	D-10 meldunek o odonalezieniu dokumentu stwierdzającego tożsamość x 100	bl.	5
65	E-4 Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego	bl.	2
66	E-25 Poświadczenie zameldowania cudzoziemca na pobyt czasowy x100	bl.	2
67	Wniosek o wydanie dowodu osobistego (x 100) szt - aktualnie obowiązujący - z informacją o pobycie czasowym ponad 3 m-ce, z informacją o załącznikach	bl.	120
68	Wniosek o udostępnienie danych x 100	bl.	2
69	Zaświadczenie o kradzieży dowodu osobistego x 100	bl.	2
70	D-20 Zawiadomienie o unieważnieniu dowodu osobistego x 100	bl.	2
71	E-2 Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego	bl.	2
72	Bindowanie -grzbiet plast. 10mm/100 (bordo)	op.	1
73	Bindowanie -grzbiet plast. 12mm/100	op.	1
74	Bindowanie -grzbiet plast. 14mm/100	op.	1
75	Bindowanie -grzbiet plast. 16mm/100	op.	1
76	Bindowanie -grzbiet plast. 22mm/50	op.	1
77	Bindowanie -grzbiet plast. 8mm/100 (niebieski 1x, czerwony 1x)	op.	1
78	Bindowanie -listwa zaciskowa 3 mm a 50 zielone Esselte	op.	1
79	Bindowanie -listwa zaciskowa 6 mm a 50 mix	op.	1
80	Bindowanie -listwa zaciskowa 8 mm a 50 czarny	op.	1
81	Bindowanie -listwa zaciskowa 10 mm a 50 granat	op.	1
82	Bindowanie -okładka przezroczysta po 100 do bindowania A4	op.	4
83	Bindowanie -okładki skóra A4/100 (kolor  granat, bordo)	op.	4
84	Laminowanie - folia do wizytówek (60x95)	op.	5
85	Laminowanie - folia A5 (antystatyczna, sztywna, krystalicznie przejrzysta) a 100 szt	op.	15
86	Laminowanie - folia A4 (antystatyczna,sztywna,krystalicznie przejrzysta) a 100 szt	op.	15
87	Obwoluta A4 do segregatora po 100szt    	op.	130
88	Obwoluta A4 sztywna  przezroczysta typ L       po 25 szt	op.	15
89	Obwoluta A4 z boczą klapką po 10 szt	op.	20
90	Obwoluta A5 do segregatora po 100 szt	szt.	4
91	Ofertówka A4  20 kieszeni	szt.	3
92	Ofertówka A4  60 kieszeni	szt.	3
93	Podkłady na biurko (przezroczyste)	szt.	8
94	Przybornik na biurko	szt.	5
95	Szuflada biurkowa dymna	szt.	20
96	Taśma dwustronna 38/10mb	rol	5
97	Taśma dwustronna 50/25mb	rol	5
98	Taśma klejąca 24/20	szt.	100
99	Taśma klejąca przezroczysta szeroka - pakowa	szt.	5
100	Taśma samoprzylepna 18/20	szt.	30
101	Teczka skoroszyt plastikowy różne kolory	szt.	350
102	Teczka skoroszyt plastikowy do wpinania w segregator z europerfor.	szt.	350
103	Wąsy do skoroszytu 25 szt.                               	op.	130
104	Spinacz duży pak. 100 szt. - 50 mm	op.	10
105	Spinacz mały pak. 100 szt.	op.	200
106	Spinacz - klip biurowy metalowy 25 mm (pak po 12 szt) 	op.	10
107	Spinacz - klip biurowy metalowy 41 mm (pak po 12 szt) 	op.	10
108	Stojak katalogowy A4 plastik (kolor) 	szt.	12
109	Zszywki 24/6 pak. po 1000 szt.	p.	350
110	Zszywki 23/10 pak. po 1000 szt. do zszywania dużej ilości kartek	p.	20
111	Zszywki  24/8 pak.  po 1000 szt. do zszywania dużej ilości kartek	p.	20
112	Kosze na śmieci	szt.	8
113	Blok szkolny A4 kratka 50 kartek	szt.	40
114	Blok szkolny A5 kratka 50 kartek	szt.	30
115	Etykiety 70x37 arkusze po 100 szt w opakowaniu	op.	3
116	Etykiety - arkusz A4 samoklejący w opakowaniu po 100	op.	1
117	Etykiety na segregatory samoprzylepne pakow po 20szt 33 x 153	op.	3
118	Etykiety na segregatory samoprzylepne pakow po 20szt 54 x 153	op.	3
119	Etykiety do segregatora wsuwane pakow po 20szt  (szer 54 x 153)	op.	3
120	Skorowidz alfabetyczny A4 imp drut	szt.	4
121	Notes telefoniczny wym 130x205, skóropodobna okleina, klejony, przekładki wygodne, widoczne po otwarciu	szt.	4
122	Teczka do podpisu 8 przegród	szt.	20
123	Teczka do podpisu 15 przegród	szt.	40
124	Teczka raportówka na rzepy, wykonana z tektury dwustronnie barwionej, powlekanej folią PP	szt.	10
125	Teczka skoroszyt 1/2 z zawieszką 	szt.	900
126	Teczka skoroszyt z zawieszką	szt.	400
127	Teczka skoroszyt A4 zwykły	szt.	300
128	Teczka wiązana karbowana biała	szt.	250
129	Teczka z gumką biała	szt.	300
130	Teczka z gumką preszpanowa - różne kolory, gumka narożna w kolorze teczki, wykonana z kartonu o gramaturze 390 g	szt.	300
131	Teczka skrzydłowa zamykana na rzepy, wyk z utwardzonego kartonu, pokryta ekologiczną folią PP, zamykana na dwa rzepy, szer grzbietu 40 mm.	szt.	30
132	Teczka zawieszana do kartoteki bez podziału do szafy metalowej	szt.	20
133	Teczka zawieszana  do akt osobowych z podziałem na A,B,C.D. 	szt.	40
134	Zeszyt A4 w twardej oprawie 96 kartek - kratka 	szt.	15
135	Zeszyt A4 kratka 80 kartek	szt.	10
136	Zeszyt A5 zwykły kratka 32 kartek	szt.	10
137	Zeszyt A5 zwykły kratka 96 kartek (twarda oprawa)	szt.	10
138	Kołozeszyt A4 - twarda oprawa 160 kartek (kratka)	szt.	8
139	Kalendarz biurowy stojący (góra spirala, dół - podstawa stabilna z grubej tektury)	szt.	120
140	Kalendarz książkowy	szt.	7
141	Papier ksero/drukarka A4 - biały, gram. 80 g/m, białość CIE 161	ryza	1800
142	Papier ksero/drukarka A3 - biały, gram. 80 g/m, białość CIE 161	ryza	50
143	Papier komputerowy 240 1+0 po 2.000 składek	karton	1
144	Papier komputerowy 240 1+1 po 900 skł. kopie kolor, nadruk oryginał	karton	1
145	Papier komputerowy 240 1+2 po 600 składek - kopie kolorowe	karton	10
146	Papier komputerowy 375 1+0 po 2.000 składek	karton	1
147	Papier komputerowy 375 1+1 po 900 składek - kopie kolorowe	karton	4
148	Papier  A4 - ozdobny, wizytówkowy - gram. 240 g/m  op/20szt  - ( W-12) sito	op.	70
149	Papier  A4 - ozdobny, wizytówkowy - gram. 240 g/m  op/20szt  - ( W-24) paski	op.	20
150	Papier  A4 - ozdobny, wizytówkowy - gram. 240 g/m  op/20szt  - ( W-26) prążkowany biały	op.	20
151	Papier  A4 - ozdobny, wizytówkowy - gram. 240 g/m  op/20szt  - ( W-38) sito ecru	op.	100
152	Papier  A4 - ozdobny, wizytówkowy - gram. 240 g/m  op/20szt  - ( W-41) kratka	op.	50
153	Papier  A4 - ozdobny, wizytówkowy - gram. 246 g/m  op/20szt  - ( W-02) płótno	op.	100
154	Papier  A4 - ozdobny, wizytówkowy - gram. 246 g/m  op/20szt  - ( W-36) płótno ecru	op.	100
155	Papier  A4 - ozdobny, wizytówkowy - gram. 250 g/m  op/20szt  - ( W-30) gładki ecru	op.	20
156	Papier  A4 - ozdobny, wizytówkowy - gram. 250 g/m  op/20szt  - ( W-43) gładki ecru	op.	20
157	Papier ksero/drukarka A4 - kolorowy, gram. 80 g/m (pak po 500) - różne kolory	op.	5
158	Papier foto A4 175 g-op/20szt	op.	5
159	Papier Brystol 150g 50x65	szt.	10
160	Papier Brystol 150g 1x1,5m (biały-20szt; czerwony, soczysta zieleń - po 10)	szt.	25
161	Papier pakowy (duży, szary) a 25 ark. w rolce	rolka	2
162	Kalka ołówkowa pak. po 100 szt. A4	op.	2
163	Pojemnik na dokumenty papier, wymienna etyk grzbiet, typ segregator, wycięcie na palec, wykonane z ekologicznej folii o strukturze płótna	szt.	15
164	Pudełko do arch. dok. - grzbiet 80 mm zamyk. - kolor	szt.	100
165	Pudełko do arch. dok. - grzbiet 100 mm zamyk. - kolor	szt.	350
166	Pudełko do arch. dok. - grzbiet 120 mm zamyk. - kolor	szt.	200
167	Pudełko do arch. dok. - opakowanie zbiorcze 520x340x305	szt.	20
168	Tuba kartonowa na plakaty - składana, wym tuby w formacie 500: 65x65x500	szt.	7
169	Tuba kartonowa na plakaty - składana, wym tuby w formacie 750: 75x75x750	szt.	7
170	Spinka archiwizacyjna Rado Tric - pakowane po 50 szt, wykonana z polietylenu	szt.	2
171	Taśma bawełniana do archiwizacji - 100mb	szt.	4
172	Pudełko na czasopismo 100mm, różne kolory	szt.	30
173	Pudełko -teczka na czasopisma Donau	szt.	30
174	Papierowe rolki do maszyn liczących 5,6 mm z kalką (1+1) pak.10 szt. wym. 57-19	op.	20
175	Papierowe rolki do maszyn liczących bez kalki (1+0) pak.10 szt.wym. 57-19	op.	20
176	Segregator A4   5 cm materiałowy, kolor -  różne 	szt.	200
177	Segregator A4   7,5 cm materiałowy (kolory - różne)	szt.	420
178	Segregator A5   7,5 cm materiałowy (różne kolory)	szt.	15
179	Koperta B4 brązowa 250x 353 szerokie dno po 250 samokl	op.	4
180	Koperta B4 brązowa 250x 353 po 250 samokl	op.	6
181	Koperta C4 biała      229x 324                      po 250 szt. samokl	op.	2
182	Koperta C4 brązowa 229x 324                      po 500 szt. samokl	karton	15
183	Koperta C5 biała                                         po 500 szt. samokl	karton	3
184	Koperta C5 brązowa                                    po 500 szt. samokl	karton	15
185	Koperta DL biała bez okienka                       po 1000 szt. samokl	karton	4
186	Koperta DL biała z okienkiem  prawym          po 1000 szt. samokl	karton	30
187	Koperta C6 biała bez okienka                       po 1000 szt. samokl	karton	30
188	Koperta ozdobna DL (11x22)  a 25 ecri bez okienka - samoklejąca 	op.	40
189	Koperta ochronna do dyskietki komputerowej	szt.	20
190	Koperta ochronna do płyty CD	szt.	20
191	Koperta z folią bąbelkową samoklejąca z paskiem do płyty CD	szt.	40
192	Koperta z folią bąbelkową samoklejąca z paskiem do dyskietki komp.	szt.	10
193	Koperta z folią bąbelkową samoklejąca z paskiem A4	szt.	30
194	Kostka papierowa 8x8 cm klejona	szt.	40
195	Kostka papierowa 8x8 cm bez kleju	szt.	40
196	Kostka papierowa samoprzylepna pak. 100 karteczek, wym. 76x76 mm	szt.	160
197	Kostka papierowa samoprzylepna pak. 100 karteczek, wym. 51x38 mm	szt.	50
198	Karteczki samoprzylepne indeksujące, w czterech żywych kolorach (4x50szt) wym. 20x50 mm	szt.	50
199	Zakładki samoprzylepne indeksujące - strzałki, w czterech żywych kolorach (4x24szt) wym. 12x43 mm	szt.	30
200	Przekładki do segregatora wym. 10,5 x 24 cm pak. 100 szt. kolorowy mix w opakowaniu	op.	25
201	Dyskietka - opakowanie 10 szt. w pudełku plastikowym	op.	2
202	Płyta CD-R do uniwersalnego zapisu, pojedynczo pakowane, pudełko plastik	szt.	350
203	Płyta CD-Rw do uniwersalnego zapisu, pojedynczo pakowane, pudełko plastik	szt.	100
204	Płyta DVD+ R pojedynczo pakowane, pudełko plastik	szt.	150
205	Płyta DVD+ RW pojedynczo pakowane, pudełko plastik	szt.	100
206	Klej płynny 50g	szt.	10
207	Klej w sztyfcie 35g	szt.	20
208	Klej w tubce - szkolny	szt.	30
209	Klej introligatorski (błyskawiczny, do klejenia zdjęć w aktach dowodowych)	szt.	40
210	Pisak do opisywania płyt CD - S	szt.	10
211	Marker olejowy, wodoodporny (biały) do znakowania TOMA	szt.	10
212	Nożyczki biurowe duże	szt.	15
213	Zwilżacz wodny	szt.	10
214	zwilżacz glicerynowy	szt.	10
215	Pinezki kolorowe (a100) beczułka	pud.	5
216	Pinezki zwykłe pak. 100 szt.	op.	5
217	Szpilki chińskie	op.	2
218	Sznurek - szpagat konopny 25 dag 	rolka	5
219	Sznurek - jutowy 0,5 kg	rolka	5
220	Sznurek - nici lniane 50 dag	rolka	5
221	Tablica korkowa 60x90	szt.	5
222	Tablica korkowa 100x60	szt.	5
223	Gumki recepturki 1 kg (mix kolorów), wykonane z uszlachetnionego kauczuku	paczka	3
224	Poduszka do pieczęci kol. czerwony 7 x 11 cm	szt.	5
225	Poduszka do pieczęci kol. czerwony 9 x 16 cm lub większa	szt.	5
226	Poduszka do tuszu biała 7 x 11 cm	szt.	5
227	Korektor biały w pędzelku 20 ml	szt.	20
228	Korektor w długopisie 12 ml	szt.	10
229	Korektor w taśmie myszka - szerokość taśmy krygującej 4,2mm i dł 9m, natychmiastowy efekt przylegania do kartki, bez rozpuszczalników, osłona która chroni taśmę korygującą, odporna na światło, nadający się do ksero.	szt.	70
230	Korektor w taśmie myszka - szerokość taśmy krygującej 5 mm i dł 5m, natychmiastowy efekt przylegania do kartki, bez rozpuszczalników, osłona która chroni taśmę korygującą, odporna na światło, nadający się do ksero.	 	50
231	Marker do tablic suchościeralnych 4 kolory	op.	1
232	Magnesy kolorowe średnica 30mm a 5 szt	op.	5
233	Magnesy białe średnica 10mm a 10 szt	op.	5
234	Zakreślacze - kolor (różne kolory)	szt.	30
235	Tusz do pieczątek - czarny do stempli metalowych	szt.	5
236	Tusz do pieczątek - czerwony	szt.	40.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca ponadto przedkłada:
1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW).
2)Kosztorys ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 IDW).
3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego.
2.Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3.Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić pisemnie, za zgodą obu stron, z zastrzeżeniem ust. 5.
5.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług oraz w przypadku zaistnienia niekorzystnych warunków klimatycznych, 
2)wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT),
3)przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert (np. brak dostępności wymienionego w ofercie sprzętu). 
6.Nie stanowi zmiany umowy:
1)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy,
2)zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.  
7.Dokonanie zmian, o których mowa  w ust. 5 wymaga podpisania aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.onorniki.pl (bip.oborniki.pl)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Obornikach ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki
Referat Zamówień Publicznych, II piętro, pokój nr 212..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.01.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Biuro Obsługi Interesanta - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów biurowych - część I - tusze, tonery, urządzenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - tusze, tonery, urządzenia.

Lp.	Nazwa towaru	J/m	Ilość 	Uwagi
1	Toner do kserokopiarki KYOCERA MITA  KM-1620, KM-1635, KM-1650	szt.	20	 
2	Toner do kserokopiarki KYOCERA TASKalfa 221 - TK 435	szt.	6	urządzenie nowe na gwarancji
3	Toner do drukarki KYOCERA FS 1030D - TK120	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
4	Toner do urządzenia wielofunkcyjnego KYOCERA FS 1128 MFP - TK130 (sekretariat)	szt.	10	urządzenie nowe na gwarancji
5	Toner do drukarki KYOCERA ECOSYS FS 2000D - TK310 ( p. 103)	szt.	4	urządzenie nowe na gwarancji
6	Toner do drukarki KYOCERA FS 3900DN - TK320	szt.	27	urządzenie nowe na gwarancji
7	Toner do drukarki KYOCERA FS 3920DN - TK350 ( p. 113)	szt.	6	urządzenie nowe na gwarancji
8	Toner do faxu Panasonic KX-FA 83E (fax sekretariat)	szt.	3	urządzenie nowe na gwarancji
9	Bęben światłoczuły do faxu Panasonic KX-FA 84E (fax sekretariat)	szt.	2	urządzenie nowe na gwarancji
10	Toner do faxu Panasonic KX-FAT 92 (fax BOI)	szt.	8	urządzenie nowe na gwarancji
11	Bęben światłoczuły do faxu Panasonic KX-FAD 93 (fax BOI) 	szt.	3	urządzenie nowe na gwarancji
12	Taśma do drukarki Panasonic typ KX-P 1694PL - KX-P 170 	szt.	7	 
13	Taśma do maszyny do liczenia CITIZEN 355 DP2 czerw-czarna	szt.	10	 
14	Taśma czarna 16 mm (maszyna do pisania)	szt.	2	 
15	Tusz do drukarki Canon Pixma iP 5000 (BCI-6BK) czarny	szt.	4	 
16	Tusz do drukarki Canon Pixma iP 5000 (BCI-3eBK) czarny 	szt.	8	 
17	Tusz do drukarki Canon Pixma iP 5000 (BCI-6Y) żółty 	szt.	4	 
18	Tusz do drukarki Canon Pixma iP 5000 (BCI-6M) amarantowy 	szt.	4	 
19	Tusz do drukarki Canon Pixma iP 5000 (BCI-6C) błękitny 	szt.	6	 
20	Tusz do drukarki Canon IP 1800 (CL 40) czarny (SM)	szt.	6	 
21	Tusz do drukarki Canon IP 1800 (CL 41) kolor	szt.	6	 
22	Toner do drukarki HP LJ 1015  (Q2612A)	szt.	37	 
23	Toner do drukarki HP LJ 5200TN (Q7516A)	szt.	3	urządzenie nowe na gwarancji
24	Toner do drukarki HP 2100 (4096) 	szt.	8	 
25	Toner do drukarki HP LJ 1100 (4092) 	szt.	6	 
26	Tusz do drukarki HP DJ 940C (C6578DE), (78)	szt.	5	 
27	Tusz do drukarki HP DJ 940C (C6615NE), czarny, (15) 	szt.	5	 
28	Tusz do drukarki HP (C9351A), czarny, (21) (Wargowo)	szt.	3	 
29	Tusz do drukarki HP DJ 1125 (51645), (45)	szt.	3	 
30	Tusz do drukarki HP DJ 1125 (C1823D), (23)	szt.	3	 
31	Toner do drukarki HP 1505N (CB436A), (36A)	szt.	18	urządzenie nowe na gwarancji
32	Toner do drukarki HP LJ P1606dn 78A 	szt.	22	urządzenie nowe na gwarancji
33	Toner do drukarki HP LJ Pro P1102 (CE651A) - 85A (p. 239)	szt.	10	urządzenie nowe na gwarancji
34	Głowica do drukarki HP88 (C9381A) OFFICEJET PRO K5400 kol czarno-żółty	szt.	4	 
35	Głowica do drukarki HP88 (C9382A) OFFICEJET PRO K5400 kol czerwono-niebieski	szt.	4	 
36	Tusz do drukarki HP88 (C9386A) niebieski - OFFICEJET PRO K5400  	szt.	7	urządzenie nowe na gwarancji
37	Tusz do drukarki HP88 (C9387A) różowy - OFFICEJET PRO K5400  	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
38	Tusz do drukarki HP88 (C9388A) żółty - OFFICEJET PRO K5400 	szt.	7	urządzenie nowe na gwarancji
39	Tusz do drukarki HP88 (C9396A) czarny - OFFICEJET PRO K5400  	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
40	Głowica do drukarki HP11 (C4810A) - BUSINESS NKJET 2800 czarny 	szt.	2	 
41	Głowica do drukarki HP11 (C4811A) - BUSINESS NKJET 2800 niebieski 	szt.	2	 
42	Głowica do drukarki HP11 (C4812A) - BUSINESS NKJET 2800 różowy 	szt.	2	 
43	Głowica do drukarki HP11 (C4813A) - BUSINESS NKJET 2800 żółty 	szt.	2	 
44	Tusz do drukarki HP10 (C4844A) czarny - BUSINESS NKJET 2800 	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
45	Tusz do drukarki HP11 (C4836AE) niebieski - BUSINESS NKJET 2800 	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
46	Tusz do drukarki HP11 (C4837AE) różowy - BUSINESS NKJET 2800 	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
47	Tusz do drukarki HP11 (C4838AE) żółty - BUSINESS NKJET 2800 	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
48	Tusz do urządzenia EPSON STYLUS DX5000 T0711 czarny 	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
49	Tusz do urządzenia EPSON STYLUS DX5000 T0712 niebieski 	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
50	Tusz do urządzenia EPSON STYLUS DX5000 T0713 czerwony 	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
51	Tusz do urządzenia EPSON STYLUS DX5000 T0714 żółty 	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
52	Tusz do urządzenia EPSON STYLUS DX5000 T0715 multipack 	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
53	Toner do drukarki EPSON M 2300D (8000kopii)	szt.	7	urządzenie nowe na gwarancji
54	Taśma do drukarki OKI 6300FB S.C.	szt.	5	urządzenie nowe na gwarancji
55	Toner do drukarki Samsung ML-2010D3, Samsung ML- 2571N 	szt.	5	 
56	Folia do faxu Panasonic KX-FA57A 	op.	4	 
57	Folia do faxu Panasonic KX-FA136A x 2	op.	2	 
58	Kalkulator biur. z drukarką poz wyświetlacz, zasilanie sieciowe, zaokrąglanie wyników, obliczenia podatkowe, obliczenia marży, podwójna pamięć, cofanie ostatnio wprowadzonej poz,klawisz sumy całkowitej , klawisz podwójnego zera, 2 kolorowa drukarka, papier 58 mm (1-0)	szt.	3	 
59	Kalkulator biur. z drukarką poz wyświetlacz, zasilanie sieciowe, zaokrąglanie wyników, obliczenia podatkowe, obliczenia marży, podwójna pamięć, cofanie ostatnio wprowadzonej poz,klawisz sumy całkowitej , klawisz podwójnego zera, 2 kolorowa drukarka, papier 58mm z kopią (1+1), prędkość wydruku:4.3wiersza na sekundę (tryb normalny), wymiary:72mm (Wys.) x 226 mm (Szer.) x 300 mm (Dł.), waga:15kg, zasilanie:AC220V to 240V 50Hz / 60Hz, pobór mocy:18watów, temperatura użytkowania:0°C do 40°C.	szt.	2	 
60	Kalkulator biurowy -cofanie ostatnio wprowadzonej poz., klawisz podwójnego zera, funkcja sprawdzania i poprawiania obliczeń (do 120kroków), podwójne zasilanie, 12 pozycyjny wyświetlacz, obliczenia podatkowe, obliczanie marży.	szt.	10	 
61	Rozszywacz 	szt.	15	 
62	Zszywacz długoramienny - dł.380 mm, z możliwością zszywania do 15 kartek, mechanizm naciągu, plastikowe ramię, podstawa metalowa, obrotowa końcówka	szt.	1	 
63	Zszywacz (możliwość zszywania do 20 kartek)system płaskiego zakleszczania zszywek, wysoka wydajność - przy użyciu niewielkiej siły, rozmiar zszywacza - dł. do 15 cm	szt.	15	 
64	Zszywacz (możliwość zszywania do 50 kartek 80g/m2) - system płaskiego zakleszczania zszywek, wysuwany magazynek na zszywki (24/6, 24/8, 26/6,26/8, metoda zszywania zamknięte, czasowe, przekłucie, głębokość gardła - 0-90 mm	szt.	15	 
65	Dziurkacz  - dziurkowanie do 25 kartek jedn.	szt.	15	 
66	Dziurkacz XL -duża wytrzymałość, dziurkuje do 65 kartek , rozstaw dziurek 80 mm, metalowe ramię, metalowa podstawa, kolor	szt.	5	 
67	Taśma do drukarki etykiet IR 18XI  (czarny nadruk na białym tle)	szt.	10	 
68	Taśma woskowa do drukarki etykiet 64 mm x 74m ZEBRA TLP 2844	szt.	100	 
69	Wkład barwiący IR 40 (9853IR) do maszynki Casio	szt.	5	 
70	Wkład barwiący IR 40T CX123	szt.	15	 
71	Zestaw szuflad  4-szuflad (szafka na dokumenty) plastik	szt.	2	 
72	Deska - do wsuwania listew (bindowanie)	szt.	1	 
73	Gilotyna - obcinarka krążkowa obcinająca do formatu A3, czytelny szablon formatów i podziałka milimetrowa na blacie roboczym, solidny nóż krążkowy z metalową listwą odcinającą,dł. cięcia 420mm,max ilość kartek 7.	szt.	1	 
74	Bindownica A4 do robienia załamań ułatwiających składanie ulotek, zaproszeń, pomocy naukowych, zdjęć. Wymagany jest metalowy (nie plastikowy!) mechanizm przenoszący nacisk, podziałka w milimetrach ułatwiająca dokładne ustawienie arkusza, z dwoma wygodnymi ogranicznikami przytwierdzającymi papier, metalowa konstrukcja.     Wymagane parametry techniczne:   max. szerokość bigowania: 520mm, szerokość rowka bigowego: 1mm, max. gramatura bigowanego papieru: 300g/m2, wymiary urządzenia: 600x560x380mm, waga urządzenia: 8kg.                  	szt.	1	 
75	Niszczarka tnąca w systemie paskowo-odcinkowym cross-cut, przeznaczona do niszczenia dokumentów poufnych. Wymagane: wielkość ścinek w systemie DIN 4, wyposażenie jej  w specjalny podajnik papieru, co znacząco podnosi komfort obsługi i skraca czas pracy( o pojemności 60 kartek), jej bardzo cicha i wydajna praca, odporność na zszywki i spinacze biurowe, niszczenie karty kredytowych i płyty CD/DVD.                                                                               
 - Szerokość szczeliny podawczej: 225 / 122 mm,                  
 - Szerokość cięcia: 3x25 mm,  
 - Max ilość niszczonych kartek: 8 / 1 płyta CD/DVD / 1 karta kredytowa,
 - Automatyczny start/stop, 
- Zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem,
- Rewers, 
- Kółka, 
- Pojemność kosza: 22 l.   	szt.	3	 
76	Niszczarka  -wymagane - system paskowo-odcinkowy (cross-cut), cięcie na ścinki 4x25mm, poziom bezpieczeństwa DIN 3, pojemnik 19l, max ilość niszczonych kartek 7-8 , automatyczny start/stop (fotokomórka), zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem. Tnie papier, karty kredytowe, płyty CD.	szt.	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów biurowych - część II - pozostałe materiały biurowe, druki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - pozostałe materiały biurowe, druki.

Lp.	Nazwa towaru	J/m	Ilość 
1	Konto kwitariusz k103 (samokopiujący, kopie kolorowe) x100 numerowany	bl.	100
2	Arkusz spisu z natury (uniwersalny) A4 samokopiujący	bl.	20
3	Polecenie księgowania PK (samokopiujące 1+1) A5	bl.	70
4	Polecenie księgowania PK (bez kopii 1+0) A5 jednostronny nadruk (typ 439-3)	bl.	170
5	Rozliczenie zaliczki	bl.	2
6	Wniosek o zaliczkę	bl.	2
7	Rejestr zakupów podatku VAT oprawa twarda	szt.	2
8	WZ duży / B	bl.	1
9	Magazyn wyda A5 samokopiujące	bl.	1
10	RW A5 samokopiujący 	bl.	1
11	PT Przyjęcie środka trwałego	bl.	2
12	LT Likwidacja środka trwałego	bl.	2
13	OT  A6 K-151	bl.	3
14	Karta kontowa-materiałowa  x 100                       	bl.	5
15	Karta kontowa finansowa	szt.	10
16	Wezwanie do zapłaty typ 423-3	bl.	3
17	Upomnienie K-357S x 100	bl.	2
18	Nota obciążeniowa	bl.	3
19	Zaświadczenie o zarobkach x 100	bl.	10
20	Rachunek A5 zwykły samokop.	bl.	10
21	Karty drogowe - numerowane A-5 (SM 101) ind 02040	bl.	25
22	Nota korygująca A5	bl.	1
23	Potwierdzenie salda	bl.	1
24	Polecenie przelewu 4-odcinkowe - aktualnie obowiązujące, po zmianie	bl.	50
25	Polecenie przelewu 2-odcinkowe - aktualnie obowiązujące, po zmianie	bl.	30
26	Nota księgowa	bl.	5
27	DT-1 Deklaracja na podatek od  środków transportowych	szt.	1000
28	DT-1/A Załącznik do deklaracji DT-1	szt.	1000
29	Wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej	szt.	900
30	K210 - Księga druków ścisłego zarachowania (twarda oprawa, str 200)	szt.	2
31	Zamówienie na przydzielenie sprzętu transportowego (cel wyjazd służbowy Gt20/l)	bl.	20
32	Dziennik budowy 20 str.	szt.	20
33	Dziennik budowy 100 str.	szt.	10
34	Książka obiektu budowlanego	szt.	10
35	Pu-KPA-5 Zwrotne potwierdzenie odbioru pisma (po bl/100)    	bl.	250
36	Spis spraw A4 Kn-4 x 100                                      	bl.	15
37	Delegacje x 100	bl.	25
38	Roczna karta ewidencji obecności  A5 x 100	bl.	3
39	Wniosek o urlop (w treści: zastępstwo pełnić będzie ...)	bl.	40
40	Lista obecności (100 kart.)	bl.	3
41	Kwestionariusz osobowy x 50 kartek (dla osoby ubiegającej się o pracę)	bl.	1
42	Kwestionariusz osobowy x 50 kartek (dla osoby podejmującej pracę)	bl.	1
43	Karta do akt osobowych A	szt.	40
44	Karta do akt osobowych B	szt.	40
45	Karta do akt osobowych C	szt.	40
46	Rejestr pełnomocnictw (upoważnień)	szt.	1
47	Książka kontroli A4	szt.	1
48	Ewidencja wyjść w godzinach służbowych	szt.	10
49	Rejestr Uchwał  (twarda oprawa) 	szt.	1
50	Rejestr Zarządzeń Burmistrza (twarda oprawa)	szt.	1
51	Deklaracja przystąpienia do PKZP	szt.	100
52	Zawiadomienie o stanie wkładów członkowskich i zadłużeniu z tyt pożyczki w PKZP (a 100szt)	bl.	6
53	Kartoteka pożyczkobiorcy PKZP A5, (a 100)	bl.	3
54	Raport za miesiąc (PKZP)	bl.	1
55	Wkt-104 (dziennik ewidencji) - twarda oprawa	księgi	2
56	Wkt-111 (rejestr teczek dok. niejawnych)	księgi	2
57	Karta osobowa mieszkańca 	szt.	1500
58	Koperta do KOM (Karta Osobowa Mieszkańca)	szt.	1500
59	PuE-1  Zgłoszenie pobytu stałego x 100	bl.	30
60	PuE-3  Zgłoszenie pobytu czasowego x 100	bl.	20
61	PuE-17 Zawiadomienie o zameldowaniu na pobyt stały x100	bl.	10
62	PuE-19 Potwierdzenie zameldowania x 100	bl.	2
63	D-7 Koperty dowodowe	szt.	1500
64	D-10 meldunek o odonalezieniu dokumentu stwierdzającego tożsamość x 100	bl.	5
65	E-4 Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego	bl.	2
66	E-25 Poświadczenie zameldowania cudzoziemca na pobyt czasowy x100	bl.	2
67	Wniosek o wydanie dowodu osobistego (x 100) szt - aktualnie obowiązujący - z informacją o pobycie czasowym ponad 3 m-ce, z informacją o załącznikach	bl.	120
68	Wniosek o udostępnienie danych x 100	bl.	2
69	Zaświadczenie o kradzieży dowodu osobistego x 100	bl.	2
70	D-20 Zawiadomienie o unieważnieniu dowodu osobistego x 100	bl.	2
71	E-2 Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego	bl.	2
72	Bindowanie -grzbiet plast. 10mm/100 (bordo)	op.	1
73	Bindowanie -grzbiet plast. 12mm/100	op.	1
74	Bindowanie -grzbiet plast. 14mm/100	op.	1
75	Bindowanie -grzbiet plast. 16mm/100	op.	1
76	Bindowanie -grzbiet plast. 22mm/50	op.	1
77	Bindowanie -grzbiet plast. 8mm/100 (niebieski 1x, czerwony 1x)	op.	1
78	Bindowanie -listwa zaciskowa 3 mm a 50 zielone Esselte	op.	1
79	Bindowanie -listwa zaciskowa 6 mm a 50 mix	op.	1
80	Bindowanie -listwa zaciskowa 8 mm a 50 czarny	op.	1
81	Bindowanie -listwa zaciskowa 10 mm a 50 granat	op.	1
82	Bindowanie -okładka przezroczysta po 100 do bindowania A4	op.	4
83	Bindowanie -okładki skóra A4/100 (kolor  granat, bordo)	op.	4
84	Laminowanie - folia do wizytówek (60x95)	op.	5
85	Laminowanie - folia A5 (antystatyczna, sztywna, krystalicznie przejrzysta) a 100 szt	op.	15
86	Laminowanie - folia A4 (antystatyczna,sztywna,krystalicznie przejrzysta) a 100 szt	op.	15
87	Obwoluta A4 do segregatora po 100szt    	op.	130
88	Obwoluta A4 sztywna  przezroczysta typ L       po 25 szt	op.	15
89	Obwoluta A4 z boczą klapką po 10 szt	op.	20
90	Obwoluta A5 do segregatora po 100 szt	szt.	4
91	Ofertówka A4  20 kieszeni	szt.	3
92	Ofertówka A4  60 kieszeni	szt.	3
93	Podkłady na biurko (przezroczyste)	szt.	8
94	Przybornik na biurko	szt.	5
95	Szuflada biurkowa dymna	szt.	20
96	Taśma dwustronna 38/10mb	rol	5
97	Taśma dwustronna 50/25mb	rol	5
98	Taśma klejąca 24/20	szt.	100
99	Taśma klejąca przezroczysta szeroka - pakowa	szt.	5
100	Taśma samoprzylepna 18/20	szt.	30
101	Teczka skoroszyt plastikowy różne kolory	szt.	350
102	Teczka skoroszyt plastikowy do wpinania w segregator z europerfor.	szt.	350
103	Wąsy do skoroszytu 25 szt.                               	op.	130
104	Spinacz duży pak. 100 szt. - 50 mm	op.	10
105	Spinacz mały pak. 100 szt.	op.	200
106	Spinacz - klip biurowy metalowy 25 mm (pak po 12 szt) 	op.	10
107	Spinacz - klip biurowy metalowy 41 mm (pak po 12 szt) 	op.	10
108	Stojak katalogowy A4 plastik (kolor) 	szt.	12
109	Zszywki 24/6 pak. po 1000 szt.	p.	350
110	Zszywki 23/10 pak. po 1000 szt. do zszywania dużej ilości kartek	p.	20
111	Zszywki  24/8 pak.  po 1000 szt. do zszywania dużej ilości kartek	p.	20
112	Kosze na śmieci	szt.	8
113	Blok szkolny A4 kratka 50 kartek	szt.	40
114	Blok szkolny A5 kratka 50 kartek	szt.	30
115	Etykiety 70x37 arkusze po 100 szt w opakowaniu	op.	3
116	Etykiety - arkusz A4 samoklejący w opakowaniu po 100	op.	1
117	Etykiety na segregatory samoprzylepne pakow po 20szt 33 x 153	op.	3
118	Etykiety na segregatory samoprzylepne pakow po 20szt 54 x 153	op.	3
119	Etykiety do segregatora wsuwane pakow po 20szt  (szer 54 x 153)	op.	3
120	Skorowidz alfabetyczny A4 imp drut	szt.	4
121	Notes telefoniczny wym 130x205, skóropodobna okleina, klejony, przekładki wygodne, widoczne po otwarciu	szt.	4
122	Teczka do podpisu 8 przegród	szt.	20
123	Teczka do podpisu 15 przegród	szt.	40
124	Teczka raportówka na rzepy, wykonana z tektury dwustronnie barwionej, powlekanej folią PP	szt.	10
125	Teczka skoroszyt 1/2 z zawieszką 	szt.	900
126	Teczka skoroszyt z zawieszką	szt.	400
127	Teczka skoroszyt A4 zwykły	szt.	300
128	Teczka wiązana karbowana biała	szt.	250
129	Teczka z gumką biała	szt.	300
130	Teczka z gumką preszpanowa - różne kolory, gumka narożna w kolorze teczki, wykonana z kartonu o gramaturze 390 g	szt.	300
131	Teczka skrzydłowa zamykana na rzepy, wyk z utwardzonego kartonu, pokryta ekologiczną folią PP, zamykana na dwa rzepy, szer grzbietu 40 mm.	szt.	30
132	Teczka zawieszana do kartoteki bez podziału do szafy metalowej	szt.	20
133	Teczka zawieszana  do akt osobowych z podziałem na A,B,C.D. 	szt.	40
134	Zeszyt A4 w twardej oprawie 96 kartek - kratka 	szt.	15
135	Zeszyt A4 kratka 80 kartek	szt.	10
136	Zeszyt A5 zwykły kratka 32 kartek	szt.	10
137	Zeszyt A5 zwykły kratka 96 kartek (twrda oprawa)	szt.	10
138	Kołozeszyt A4 - twarda oprawa 160 kartek (kratka)	szt.	8
139	Kalendarz biurowy stojący (góra spirala, dół - podstawa stabilna z grubej tektury)	szt.	120
140	Kalendarz książkowy	szt.	7
141	Papier ksero/drukarka A4 - biały, gram. 80 g/m, białość CIE 161	ryza	1800
142	Papier ksero/drukarka A3 - biały, gram. 80 g/m, białość CIE 161	ryza	50
143	Papier komputerowy 240 1+0 po 2.000 składek	karton	1
144	Papier komputerowy 240 1+1 po 900 skł. kopie kolor, nadruk oryginał	karton	1
145	Papier komputerowy 240 1+2 po 600 składek - kopie kolorowe	karton	10
146	Papier komputerowy 375 1+0 po 2.000 składek	karton	1
147	Papier komputerowy 375 1+1 po 900 składek - kopie kolorowe	karton	4
148	Papier  A4 - ozdobny, wizytówkowy - gram. 240 g/m  op/20szt  - ( W-12) sito	op.	70
149	Papier  A4 - ozdobny, wizytówkowy - gram. 240 g/m  op/20szt  - ( W-24) paski	op.	20
150	Papier  A4 - ozdobny, wizytówkowy - gram. 240 g/m  op/20szt  - ( W-26) prążkowany biały	op.	20
151	Papier  A4 - ozdobny, wizytówkowy - gram. 240 g/m  op/20szt  - ( W-38) sito ecru	op.	100
152	Papier  A4 - ozdobny, wizytówkowy - gram. 240 g/m  op/20szt  - ( W-41) kratka	op.	50
153	Papier  A4 - ozdobny, wizytówkowy - gram. 246 g/m  op/20szt  - ( W-02) płótno	op.	100
154	Papier  A4 - ozdobny, wizytówkowy - gram. 246 g/m  op/20szt  - ( W-36) płótno ecru	op.	100
155	Papier  A4 - ozdobny, wizytówkowy - gram. 250 g/m  op/20szt  - ( W-30) gładki ecru	op.	20
156	Papier  A4 - ozdobny, wizytówkowy - gram. 250 g/m  op/20szt  - ( W-43) gładki ecru	op.	20
157	Papier ksero/drukarka A4 - kolorowy, gram. 80 g/m (pak po 500) - różne kolory	op.	5
158	Papier foto A4 175 g-op/20szt	op.	5
159	Papier Brystol 150g 50x65	szt.	10
160	Papier Brystol 150g 1x1,5m (biały-20szt; czerwony, soczysta zieleń - po 10)	szt.	25
161	Papier pakowy (duży, szary) a 25 ark. w rolce	rolka	2
162	Kalka ołówkowa pak. po 100 szt. A4	op.	2
163	Pojemnik na dokumenty papier, wymienna etyk grzbiet, typ segregator, wycięcie na palec, wykonane z ekologicznej folii o strukturze płótna	szt.	15
164	Pudełko do arch. dok. - grzbiet 80 mm zamyk. - kolor	szt.	100
165	Pudełko do arch. dok. - grzbiet 100 mm zamyk. - kolor	szt.	350
166	Pudełko do arch. dok. - grzbiet 120 mm zamyk. - kolor	szt.	200
167	Pudełko do arch. dok. - opakowanie zbiorcze 520x340x305	szt.	20
168	Tuba kartonowa na plakaty - składana, wym tuby w formacie 500: 65x65x500	szt.	7
169	Tuba kartonowa na plakaty - składana, wym tuby w formacie 750: 75x75x750	szt.	7
170	Spinka archiwizacyjna Rado Tric - pakowane po 50 szt, wykonana z polietylenu	szt.	2
171	Taśma bawełniana do archiwizacji - 100mb	szt.	4
172	Pudełko na czasopismo 100mm, różne kolory	szt.	30
173	Pudełko -teczka na czasopisma Donau	szt.	30
174	Papierowe rolki do maszyn liczących 5,6 mm z kalką (1+1) pak.10 szt. wym. 57-19	op.	20
175	Papierowe rolki do maszyn liczących bez kalki (1+0) pak.10 szt.wym. 57-19	op.	20
176	Segregator A4   5 cm materiałowy, kolor -  różne 	szt.	200
177	Segregator A4   7,5 cm materiałowy (kolory - różne)	szt.	420
178	Segregator A5   7,5 cm materiałowy (różne kolory)	szt.	15
179	Koperta B4 brązowa 250x 353 szerokie dno po 250 samokl	op.	4
180	Koperta B4 brązowa 250x 353 po 250 samokl	op.	6
181	Koperta C4 biała      229x 324                      po 250 szt. samokl	op.	2
182	Koperta C4 brązowa 229x 324                      po 500 szt. samokl	karton	15
183	Koperta C5 biała                                         po 500 szt. samokl	karton	3
184	Koperta C5 brązowa                                    po 500 szt. samokl	karton	15
185	Koperta DL biała bez okienka                       po 1000 szt. samokl	karton	4
186	Koperta DL biała z okienkiem  prawym          po 1000 szt. samokl	karton	30
187	Koperta C6 biała bez okienka                       po 1000 szt. samokl	karton	30
188	Koperta ozdobna DL (11x22)  a 25 ecri bez okienka - samoklejąca 	op.	40
189	Koperta ochronna do dyskietki komputerowej	szt.	20
190	Koperta ochronna do płyty CD	szt.	20
191	Koperta z folią bąbelkową samoklejąca z paskiem do płyty CD	szt.	40
192	Koperta z folią bąbelkową samoklejąca z paskiem do dyskietki komp.	szt.	10
193	Koperta z folią bąbelkową samoklejąca z paskiem A4	szt.	30
194	Kostka papierowa 8x8 cm klejona	szt.	40
195	Kostka papierowa 8x8 cm bez kleju	szt.	40
196	Kostka papierowa samoprzylepna pak. 100 karteczek, wym. 76x76 mm	szt.	160
197	Kostka papierowa samoprzylepna pak. 100 karteczek, wym. 51x38 mm	szt.	50
198	Karteczki samoprzylepne indeksujące, w czterech żywych kolorach (4x50szt) wym. 20x50 mm	szt.	50
199	Zakładki samoprzylepne indeksujące - strzałki, w czterech żywych kolorach (4x24szt) wym. 12x43 mm	szt.	30
200	Przekładki do segregatora wym. 10,5 x 24 cm pak. 100 szt. kolorowy mix w opakowaniu	op.	25
201	Dyskietka - opakowanie 10 szt. w pudełku plastikowym	op.	2
202	Płyta CD-R do uniwersalnego zapisu, pojedynczo pakowane, pudełko plastik	szt.	350
203	Płyta CD-Rw do uniwersalnego zapisu, pojedynczo pakowane, pudełko plastik	szt.	100
204	Płyta DVD+ R pojedynczo pakowane, pudełko plastik	szt.	150
205	Płyta DVD+ RW pojedynczo pakowane, pudełko plastik	szt.	100
206	Klej płynny 50g	szt.	10
207	Klej w sztyfcie 35g	szt.	20
208	Klej w tubce - szkolny	szt.	30
209	Klej introligatorski (błyskawiczny, do klejenia zdjęć w aktach dowodowych)	szt.	40
210	Pisak do opisywania płyt CD - S	szt.	10
211	Marker olejowy, wodoodporny (biały) do znakowania TOMA	szt.	10
212	Nożyczki biurowe duże	szt.	15
213	Zwilżacz wodny	szt.	10
214	zwilżacz glicerynowy	szt.	10
215	Pinezki kolorowe (a100) beczułka	pud.	5
216	Pinezki zwykłe pak. 100 szt.	op.	5
217	Szpilki chińskie	op.	2
218	Sznurek - szpagat konopny 25 dag 	rolka	5
219	Sznurek - jutowy 0,5 kg	rolka	5
220	Sznurek - nici lniane 50 dag	rolka	5
221	Tablica korkowa 60x90	szt.	5
222	Tablica korkowa 100x60	szt.	5
223	Gumki recepturki 1 kg (mix kolorów), wykonane z uszlachetnionego kauczuku	paczka	3
224	Poduszka do pieczęci kol. czerwony 7 x 11 cm	szt.	5
225	Poduszka do pieczęci kol. czerwony 9 x 16 cm lub większa	szt.	5
226	Poduszka do tuszu biała 7 x 11 cm	szt.	5
227	Korektor biały w pędzelku 20 ml	szt.	20
228	Korektor w długopisie 12 ml	szt.	10
229	Korektor w taśmie myszka - szerokość taśmy krygującej 4,2mm i dł 9m, natychmiastowy efekt przylegania do kartki, bez rozpuszczalników, osłona która chroni taśmę korygującą, odporna na światło, nadający się do ksero.	szt.	70
230	Korektor w taśmie myszka - szerokość taśmy krygującej 5 mm i dł 5m, natychmiastowy efekt przylegania do kartki, bez rozpuszczalników, osłona która chroni taśmę korygującą, odporna na światło, nadający się do ksero.	 	50
231	Marker do tablic suchościeralnych 4 kolory	op.	1
232	Magnesy kolorowe średnica 30mm a 5 szt	op.	5
233	Magnesy białe średnica 10mm a 10 szt	op.	5
234	Zakreślacze - kolor (różne kolory)	szt.	30
235	Tusz do pieczątek - czarny do stempli metalowych	szt.	5
236	Tusz do pieczątek - czerwony	szt.	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com