Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120116/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120116/13626-N-2012.html |
<p class="kh_header"><b>Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH (SZP/380/3/2012)</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 13626 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cm-lancut.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH (SZP/380/3/2012).</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia: Nazwa przedmiotu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH Opis części zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 pakietów. Asortyment został dokładnie opisany w Załącznikach od 2 do 2.9, tj. w formularzach cenowych: PAKIET I - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 1 PAKIET II - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 2 PAKIET III - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 3 PAKIET IV - OPASKI (BANDAŻE), PODKŁADY, KOMPRESY PAKIET V - OPASKI GIPSOWE PAKIET VI - WATA, GAZA PAKIET VII - PIELUCHOMAJTKI, CHUSTECZKI HIGIENICZNE DLA NIEMOWLĄT PAKIET VIII - OPATRUNKI LECZNICZE NR 1 PAKIET IX - OPATRUNKI LECZNICZE NR 2 PAKIET X - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 4 Termin i realizacja zamówienia: 1. Okres realizacji dostaw - 12 miesięcy (w formie dostaw cząstkowych) od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zapotrzebowań cząstkowych przesyłanych faxem lub drogą telefoniczną w terminie najpóźniej 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 3. Zamówienia, o których mowa w ust. 2 będzie składać Kierownik Apteki Zakładowej lub osoba upoważniona przez niego. 4. Dostawy towaru będą odbywać się transportem WYKONAWCY do Magazynu ZAMAWIAJĄCEGO logo Apteka Zakładowa - Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o. w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00. 5. Zamawiający zwraca się z prośbą, do Wykonawcy SPRZEDAWCA aby w przypadku takiej możliwości dostarczy KUPUJĄCEMU wraz z towarem fakturę w postaci elektronicznej (np. dyskietka) w formacie współpracującym z oprogramowaniem InfoMedica firmy ASSECO lub prześle na adres e-mail: apteka@cm-lancut.pl Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do magazynu loco Apteka Zakładowa i przedłożeniu faktury VAT u ZAMAWIAJĄCEGO. Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety. W danym pakiecie muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe, brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie spowoduje odrzucenie całego pakietu/oferty. Oferty równoważne - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na produkty równoważne w Pakiecie I, w Pakiecie VIII, w Pakiecie IX, i w Pakiecie X Za równoważną zostanie uznana oferta, w której wykazane zostaną materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż podane przez Zamawiającego i spełniające wymagania określone w przedmiocie zamówienia. Jako równoważny Zamawiający rozumie produkt, materiał - odpowiadający opisowi przykładowego produktu o cechach jakościowych i użytkowych nie gorszych od przykładowego materiału podanego w formularzu cenowym. Wykonawca powołujący się na rozwiązanie równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają w/w warunki równoważności. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację (np. kartę charakterystyki produktu) asortymentu równoważnego, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, że zaoferowany asortyment posiada takie same lub lepsze parametry technicznych, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości do zaoferowanych produktów podczas badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców dostarczenia próbek w celu weryfikacji, czy zaoferowane produkty odpowiadają wymogom zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. (dotyczy to wszystkich pakietów /pozycji). Uwaga: dokumenty dotyczące równoważności oferty, nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ustawy. Wartość zamówienia poniżej 200 000 euro.</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium: ZAMAWIAJĄCY żąda od WYKONAWCÓW wniesienia wadium, /w formie określonej przepisami Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - art. 45/ Wadium w kwocie na: Pakiet I 150,00 PLN Pakiet II 350,00 PLN Pakiet III 60,00 PLN Pakiet IV 1 600,00 PLN Pakiet V 100,00 PLN Pakiet VI 700,00 PLN Pakiet VII 2 500,00 PLN Pakiet VIII 40,00 PLN Pakiet IX 350,00 PLN PAKIET X 40,00 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli w terminie do dnia 24.01.2012r. do godz. 12.00.</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> <li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul> <br><p class="bold"> III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p> <p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"> <li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li> <li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p> <p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia</p></li> </ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>Zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"> <li>1 - Cena - 90.00</li> <li>2 - Okres Niezmienności Cen - 10.00</li> </ul> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cm-lancut.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut pokój nr 6 - Dział Zamówień Publicznych.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.01.2012 godzina 12:00, miejsce: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut pokój nr 13 Sekretariat..</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET I - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 1.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość pozycji 7. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90.00</li> <li>2. Okres Niezmiennosci Cen - 10.00</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET II - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 2..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość pozycji 5. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90.00</li> <li>2. Okres Niezmienności Cen - 10.00</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET III - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 3.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość pozycji 1. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90.00</li> <li>2. Okres Niezmienności Cen - 10.00</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET IV - OPASKI (BANDAŻE), PODKŁADY, KOMPRESY.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość pozycji 45. Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90.00</li> <li>2. Okres Niezmienności Cen - 10.00</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET V - OPASKI GIPSOWE.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość pozycji 17. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90.00</li> <li>2. Okres Niezmiennosci Cen - 10.00</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET VI - WATA, GAZA..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość pozycji 6. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90.00</li> <li>2. Okres Niezmiennosci Cen - 10.00</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET VII - PIELUCHOMAJTKI, CHUSTECZKI HIGIENICZNE DLA NIEMOWLĄT..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość pozycji 8. Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90.00</li> <li>2. Okres niezmiennosci Cen - 10.00</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET VIII - OPATRUNKI LECZNICZE NR 1.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość pozycji 2. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90.00</li> <li>2. Okres Niezmiennosci Cen - 10.00</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET IX - OPATRUNKI LECZNICZE NR 2.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość pozycji 2. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90.00</li> <li>2. Okres Niezmienności Cen - 10.00</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PAKIET X - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 4.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość pozycji 1. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90.00</li> <li>2. Okres Niezmienności Cen - 10.00</li> </ul> </li> </ul><br>