Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120120/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120120/19147-N-2012.html |
<p class="kh_header"><b>Piła: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR 0160.8.2012</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 19147 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu Filia w Pile , ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2123001, 2110449, faks 67 2123527.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa osoba prawna.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR 0160.8.2012.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych nieruchomości wskazanych przez ANR w części objętej działaniem zamawiającego. Zamówienie jest podzielone na 7 CZĘŚCI. Szczegółowy zakres rzeczowy prac opisany został w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Dokonanie oceny spełniania warunku polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawca posiada uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii, lub dysponuje, albo będzie dysponować personelem posiadającym wymienione uprawnienia</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> </ul> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Strony przewidują możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania osób trzecich a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji: wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można uzyska na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, pok. 10.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 14 (sekretariat).</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> GM. OKONEK OBR. BROKĘCINO - podział na 2 działki nr 151/3o pow. 24,9054 ha zapisane w kw O1Z/00036005/7 polegający na wydzieleniu dzierżawy o pow. 8,43 ha wg użytkowania.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GM. OKONEK OBR. BROKĘCINO - podział na 2 działki nr 151/3o pow. 24,9054 ha zapisane w kw PO1Z/00036005/7 polegający na wydzieleniu dzierżawy o pow. 8,43 ha wg użytkowania. Projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić z przedstawicielem Agencji. Granice działek nowopowstałych należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcy. W terenie granice działek utrwalić, kamieniami oznaczonymi jaskrawym kolorem i palikami drewnianymi oznaczonymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć: kopie protokołu z okazania granicz podpisem dzierżawcy, wykaz zmian danych ewidencyjnych, wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych, wypis i wyrys razem na jednym egzemplarzu..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> GM. KRZYŻ OBR. HUTA SZKLANA - podział na 2 działki nr 597 o pow. 12,29 ha polegający na wydzieleniu gruntu pod budynkiem gospodarczym przynależnym do siedliska na działce nr 23.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GM. KRZYŻ OBR. HUTA SZKLANA Podział na 2 działki nr 597 o pow. 12,29 ha polegający na wydzieleniu gruntu pod budynkiem gospodarczym przynależnym do siedliska na działce nr 23. Projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić z przedstawicielem Agencji. Granice działek nowopowstałych należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcy. W terenie granice działek utrwalić, kamieniami oznaczonymi jaskrawym kolorem i palikami drewnianymi oznaczonymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć: kopie protokołu z okazania granicz podpisem dzierżawcy, wykaz zmian danych ewidencyjnych, wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych, mapa uzupełniająca.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> POW. PILSKI GM. WYRZYSK - ustalenie stanu prawnego.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> POW. PILSKI GM. WYRZYSK - ustalenie stanu prawnego dla 35 działek.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> POW. WĄGROWIECKI GM. DAMASŁAWEK I GOŁANCZ - ustalenie stanu prawnego.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> POW. WĄGROWIECKI GM. DAMASŁAWEK I GOŁANCZ - ustalenie stanu prawnego dla 12 działek.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> POW. CHODZIESKI GM. CHODZIEŻ ,SZAMOCIN- ustalenie stanu prawnego.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> POW. CHODZIESKI GM. CHODZIEŻ ,SZAMOCIN- ustalenie stanu prawnego dla 22 działek.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> POW. PILSKI GM. Łobżenica - ustalenie stanu prawnego.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> POW. PILSKI GM. Łobżenica - ustalenie stanu prawnego dla 5 działek.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2012.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> POW. MIEDZYCHÓD GM KWILCZ - ustalenie stanu prawnego.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> POW. MIEDZYCHÓD GM KWILCZ - ustalenie stanu prawnego dla 5 działek.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.03.2012.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>