Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120127/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120127/23409-N-2012.html |
<p class="kh_header"><b>Zgierz: Wykonanie operatów szacunkowych dla dwóch zabudowanych nieruchomości w celu określenia ich wartości rynkowej dla potrzeb sprzedaży</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 23409 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.zgierz.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie operatów szacunkowych dla dwóch zabudowanych nieruchomości w celu określenia ich wartości rynkowej dla potrzeb sprzedaży.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową dla potrzeb sprzedaży nieruchomości. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części określone, w dalszej części SIWZ, jako zadania: 1) Zadanie Nr 1 - Nieruchomość położona w Ozorkowie. Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach zadania Nr 1 obejmuje: wykonanie operatu szacunkowego (2 egzemplarze wersji papierowej) dla nieruchomości zabudowanej, stanowiącej współwłasność Powiatu Zgierskiego i Skarbu Państwa, położonej w Ozorkowie przy ul. Listopadowej 6b, obręb geodezyjny 0-5, oznaczonej w ewidencji gruntów, jako działka Nr 57/5 o powierzchni 0,1136 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta LD1G/00013382/3. Nieruchomość jest wpisana do Rejestru Zabytków. Operat szacunkowy winien zawierać wyodrębnioną wartości gruntu i naniesień, przy czym należy określić odrębnie wartość udziału Powiatu Zgierskiego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w okresie 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu, Wykonawca, bez dodatkowego wynagrodzenia, będzie zobowiązany do potwierdzania jego aktualności poprzez umieszczenie na operacie stosownej klauzuli. Zobowiązanie takie będzie skuteczne, jedynie w przypadku gdy wartość nieruchomości nie ulegnie zmianie, w stosunku do stanu obowiązującego na dzień sporządzenia operatu. 2) Zadanie Nr 2 - Nieruchomość położona w Bratoszewicach. Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach zadania Nr 2 obejmuje: wykonanie operatu szacunkowego (2 egzemplarze wersji papierowej) dla nieruchomości zabudowanej, stanowiącej własność Powiatu Zgierskiego położonej w miejscowości Bratoszewice, gm. Stryków, oznaczonej w ewidencji gruntów, jako działki Nr 575/4, Nr 575/7, Nr 575/9, Nr 575/10 o łącznej powierzchni 23,4496 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta LD1G/00057632/1. Nieruchomość jest wpisana do Rejestru Zabytków. Operat szacunkowy winien zawierać wyodrębnioną wartości gruntu i naniesień. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w okresie 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu, Wykonawca, bez dodatkowego wynagrodzenia, będzie zobowiązany do potwierdzania jego aktualności poprzez umieszczenie na operacie stosownej klauzuli. Zobowiązanie takie będzie skuteczne, jedynie w przypadku gdy wartość nieruchomości nie ulegnie zmianie, w stosunku do stanu obowiązującego na dzień sporządzenia operatu. 2. Operaty szacunkowe, o których mowa w ust. 1 winny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 ze zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 207, poz. 2109 ze zm.) oraz standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych wydanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Liczba części - Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub więcej części. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. 6. Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 7. Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 35.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje min. 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, nadane w trybie przepisów rozdziału 4 dział V ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn zm.) oraz złożyć oświadczenie, że osoba/y, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają w/w uprawnienia.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> </ul></li> <li> </li> </ul> <p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zmiany do treści umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku: 1) zmiany ogólne: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy; 2) zmiany wpływające na termin wykonania umowy, ze względu na: a) klęski żywiołowe; b) udokumentowane warunki atmosferyczne; uniemożliwiające przeprowadzenie rzetelnej lustracji wycenianych nieruchomości; c) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy, jako następstwo działania osób trzecich. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności; 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności; 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.zgierz.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6A, pok. 14.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6A, pok. 15 (kancelaria podawcza - parter)..</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Nieruchomość położona w Ozorkowie.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach zadania Nr 1 obejmuje: wykonanie operatu szacunkowego (2 egzemplarze wersji papierowej) dla nieruchomości zabudowanej, stanowiącej współwłasność Powiatu Zgierskiego i Skarbu Państwa, położonej w Ozorkowie przy ul. Listopadowej 6b, obręb geodezyjny 0-5, oznaczonej w ewidencji gruntów, jako działka Nr 57/5 o powierzchni 0,1136 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta LD1G/00013382/3. Nieruchomość jest wpisana do Rejestru Zabytków. Operat szacunkowy winien zawierać wyodrębnioną wartości gruntu i naniesień, przy czym należy określić odrębnie wartość udziału Powiatu Zgierskiego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w okresie 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu, Wykonawca, bez dodatkowego wynagrodzenia, będzie zobowiązany do potwierdzania jego aktualności poprzez umieszczenie na operacie stosownej klauzuli. Zobowiązanie takie będzie skuteczne, jedynie w przypadku gdy wartość nieruchomości nie ulegnie zmianie, w stosunku do stanu obowiązującego na dzień sporządzenia operatu..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Nieruchomość położona w Bratoszewicach.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach zadania Nr 2 obejmuje: wykonanie operatu szacunkowego (2 egzemplarze wersji papierowej) dla nieruchomości zabudowanej, stanowiącej własność Powiatu Zgierskiego położonej w miejscowości Bratoszewice, gm. Stryków, oznaczonej w ewidencji gruntów, jako działki Nr 575/4, Nr 575/7, Nr 575/9, Nr 575/10 o łącznej powierzchni 23,4496 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta LD1G/00057632/1. Nieruchomość jest wpisana do Rejestru Zabytków. Operat szacunkowy winien zawierać wyodrębnioną wartości gruntu i naniesień. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w okresie 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu, Wykonawca, bez dodatkowego wynagrodzenia, będzie zobowiązany do potwierdzania jego aktualności poprzez umieszczenie na operacie stosownej klauzuli. Zobowiązanie takie będzie skuteczne, jedynie w przypadku gdy wartość nieruchomości nie ulegnie zmianie, w stosunku do stanu obowiązującego na dzień sporządzenia operatu..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>